Either way I'm going to lose



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Either way I'm going to lose

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashdrizzle
Member
Either way I'm going to lose 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 21:38

Het was waarschijnlijk teleurstelling gezien, wat hij in Slatepaw's ogen had gezien toen hij bij haar was gekomen na de ceremonie. Misschien had ze toch liever gehoopt op een andere mentor, misschien zelfs wel d'r moeder of die vuilak van een Thrushdive. De grijze kater had zijn gedachten er snel vanaf geworpen en was verder gegaan met zijn dag, zijn dochter meldende dat ze de volgende dag haar eerste training kreeg. Veel wonderlijke vooruitblikken had hij niet en zijn humeur was niet op zijn best.
Nog voordat de zon veel vrolijke stralen op het land kon werpen stak hij zijn kop en schouders in de apprentice den en zocht met zijn blauwe blik naar een bekend gestalte. "Slatepaw?" Vroeg hij, redelijk kalm en een aangenomen warme toon. "Zou je willen komen? Dan kunnen we beginnen met je trainingen." Zei hij vervolgens en trok zich zonder verder iets te zeggen weer terug, waarna hij alvast een paar passen richting de uitgang van het kamp deed. Zo snel mogelijk wilde hij hier vertrekken.

OOC; Eerste post voor Slatepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Either way I'm going to lose DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 23:33

Slatepaw had niet goed kunnen slapen. Ze was onrustig geweest en de slaap wilde dan ook niet komen. Ze had meerdere malen liggen rollen in haar nieuwe nest en haar poten over haar kop heen gelegd, maar het mocht niet baten. De licht kille toon van haar vader bij de ceremonie. Was het teleurstelling? Had hij zo weinig vertrouwen in haar skills? Oké, zijzelf had dat ook, maar ze had gehoopt dat tenminste één van hen twee op z'n minst nog een beetje een idee had dat het goed zou kunnen komen. Sowieso wist ze niet goed wat ze van papa en mama op het moment moest denken... Misschien had papa wel liever Hailpaw als apprentice gehad ofzo.. Ze kon het hem niet kwalijk nemen.. Maar uiteindelijk was de stem van haar vader door de duisternis gepriemd en had hij haar ontboden voor de eerste training. Slatepaw's poten wilden haar niet goed dragen van de zenuwen, ze trilden lichtjes en het was onhandig om ze neer te zetten tussen alle nesten door. Ze slikte dan ook een keer nerveus en verliet toen de den, eventjes wegschuwende voor het felle ochtendlicht. Hierna stapte ze op haar vader af. "Ik ben er.." zei ze zachtjes, haar oren wat nerveus naar achter gedraaid. Eigenlijk was ze gewoon bang om nog meer fouten te maken, al wist ze niet wat ze bij de ceremonie fout had gedaan. Straks deed ze dingen fout zonder dat ze het wist!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Either way I'm going to lose 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 17:59

Uiteindelijk verscheen Slatepaw uit de Den en Ashdrizzle liet zijn oortjes wat wegdraaien toen ze een redelijk nerveuze blik in haar ogen zag en.. tja.. ze zag er niet echt zelfverzekerd uit. "Is er iets, Slatepaw? Heb je niet goed geslapen?" Vroeg hij verward, als dat het geval was, zou hij deze training niet door kunnen laten gaan, dat zou onverantwoordelijk zijn. "Of is het iets anders?" Natuurlijk was alles mogelijk en als vader maakte hij zich meer zorgen dan een gewone mentor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Either way I'm going to lose DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 21:28

Slatepaw's pootstappen waren erg... stijfjes terwijl ze liep, een beetje achterblijvend in hun tour door het territorium. Gedachtes bleven maar door haar kop heen spoken, allemaal zorgen. En haar gezinnetje stond hier in deze zorgen centraal. Haar blik dwaalde dan ook al snel af, steeds lager en lager totdat ze naar de grond vlak voor haar bleef staren, nerveus. "Jawel.. Ik heb wel goed geslapen.." murmelde ze zachtjes, haar oren wat betrapt naar achter leggend. Maar zijn volgende zin liet haar oren nog wat verder naar achter gaan. De jonge apprentice trok haar schouders lichtjes op, alsof ze bescherming zocht bij zichzelf. Eventjes leek ze te twijfelen. Kon ze dit vragen? Eventjes kauwde ze op haar lip, verwikkeld in een korte mentale tweestrijd, maar uiteindelijk ging haar blik toch omhoog, haar ogen bijna wanhopig terwijl ze opkeek naar haar vader. "Papa.. vind u.. vind u het echt zo erg om mij als een apprentice te hebben..?" Kwam er uiteindelijk erg zachtjes uit. Al snel genoeg ging haar blik weer naar de grond toe. Ze kon hem niet aankijken. Waarschijnlijk had Papa veel liever Hail gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Either way I'm going to lose 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 16:25

Aan gebrek aan slaap lag het niet, dus haalde hij ergens ook weer opgelucht adem, maar het grijze poesje had haar oortjes nog steeds wat naar naar achteren gedraaid, dus bleef de bezorgdheid in zijn blauwe ogen hangen. "Papa.. vind u.. vind u het echt zo erg om mij als een apprentice te hebben..?" Voor een seconde bleef hij verstard zitten en keek hij naar zijn dochter, die naar de grond aan het kijken was, en stapte vervolgens naar voren om zijn staart onder haar kin te halen om haar zo op te laten kijken. "Ik vind het erg dat je op zoiets bent gekomen." Antwoordde hij kalm en keek Slatepaw recht aan. "Hoe ben je op dat idee gekomen?" Vroeg hij toen en liet zijn blik wat verzachten, om haar vervolgens een lik over haar kop te geven. "Natuurlijk vind ik het niet erg, ik vind het juist een geschenk dat ik mijn eigen dochter mag trainen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Either way I'm going to lose DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 15 dec 2014 - 21:09

Slatekit had haar schouders hoog opgetrokken en haar staart om haar lichaam heen gekruld. Ze durfde niet op te kijken naar haar vader en schrok dan ook lichtjes toen zijn staart onder haar kin langsgleed, haar kop omhoog duwend. Een licht nerveuze blik verspreidde zich over haar gelaat en haar pupillen verwijdden zich eventjes van schrik toen ze haar vader aankeek. De blauwe blik van haar vader priemde immer in haar eigen ogen. "Ik vind het erg dat je op zoiets bent gekomen." Sprak haar vader en Slatepaw kromp eventjes lichtjes ineen. "Hoe ben je op dat idee gekomen?" kwam de volgende vraag. Slate huiverde eventjes lichtjes. "Ik.. ik.." mompelde ze zachtjes. "Natuurlijk vind ik het niet erg, ik vind het juist een geschenk dat ik mijn eigen dochter mag trainen." sprak haar vader, haar een lik over haar hoofdje gevend. Slatepaw sloot haar ogen eventjes lichtjes. "Omdat je zo verdrietig keek tijdens de ceremonie papa... Alsof je teleurgesteld was... En omdat Hail me zo boos aankeek.." mompelde het poesje zachtjes, haar stem niet veel luider dan een fluistering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Either way I'm going to lose 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 15 dec 2014 - 22:17

Slatepaw leek nog niet heel erg gerustgesteld door hem en zijn zorgelijke frons boorde zich dieper op zijn voorhoofd. "Omdat je zo verdrietig keek tijdens de ceremonie papa... Alsof je teleurgesteld was... En omdat Hail me zo boos aankeek.." Zijn kopje hing weer lichtelijk scheef en voor een paar momenten bleef hij stil. "Ik was gewoon.. bezig met denken aan dingen waar ik toentertijd niet aan moest denken. Het had helemaal niets met jou te maken, oké?" Vervolgde hij toen kalmpjes en duwde zijn neusje zachtjes tegen haar wang. "Want jij bent een van de mooiste geschenken die StarClan mij heeft gegund."
Hij kwam weer overeind. "Nou.. om je op te vrolijken mag jij kiezen wat we als eerste gaan doen, oké? Wat wil je leren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Either way I'm going to lose DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 15 dec 2014 - 22:36

Slatepaw's bezorgde blik zonk weer langzaam zuidwaarts, terug naar de grond. "Ik was gewoon.. bezig met denken aan dingen waar ik toentertijd niet aan moest denken. Het had helemaal niets met jou te maken, oké?" Legde haar vader uit en Slatepaw kneep eventjes geschrokken 1 oog dicht toen een koud neusje tegen haar wang gedrukt werd. "Want jij bent een van de mooiste geschenken die StarClan mij heeft gegund." Hierbij glimlachte Slatepaw toch waterig. Maar waarom hebben jij en mama dan ruzie met elkaar... Zij was immers ook een deeltje van Mama.. toch? Slatepaw had echter niet lang de tijd om hierover na te denken. "Nou.. om je op te vrolijken mag jij kiezen wat we als eerste gaan doen, oké? Wat wil je leren?" Vroeg haar vader. Slatepaw wiebelde eventje wat met haar oren. "Uhm... Rond..leiding..?" Besloot de poes uiteindelijk maar te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Either way I'm going to lose 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 15 dec 2014 - 22:53

Het was tenminste iets dat die twee mondhoekjes wat omhoog krulden en dus nam Ashdrizzle dat tot zijn genoegen. Voor nu. Maar een rondleiding was wat ze wilde, dus die zou ze krijgen ook! "Zijn je pootjes daar klaar voor?" Glimlachte hij voorzichtig en deed een paar passen naar voren. "Dan zullen we eerst door ons eigen territorium gaan en vervolgens naar de grenzen." Goed, genoeg uitleg. Na die woorden gezegd te hebben bewoog hij weer voort, zo nu en dan een blik achter zijn schouders werpende.
"Kan je mij onder het lopen door iets vertellen over onze eigen Clan? Wat je ook maar weet?" Vroeg hij en vertraagde zijn pas iets zodat Slatepaw niet heel hard hoefde bij te benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Either way I'm going to lose DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 15 dec 2014 - 23:21

De gemoederen kwamen gelukkig nu toch iets tot rust en Slatepaw liep achter haar vader aan, nadat ze met een knikje bevestigd had dat ze er klaar voor was. Maar toen haar vader haar vroeg om zelf iets te vertellen, viel ze toch wel redelijk stil. Oops. Op dit moment sloeg haar brein eventjes op slot. Wat wilde hij weten? Naar welke informatie zocht hij? Koortsachtig schoten haar gedachten van links naar rechts. "Uhm.. ik.. euh.." Begon de jonge apprentice. "We zijn.. Shadowclan.. We leven tussen de dennen en het moeras.. En.. uhm.." Een beetje verloren keek ze naar haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Either way I'm going to lose 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 22:31

"We zijn.. Shadowclan.. We leven tussen de dennen en het moeras.. En.. uhm.." Hij liet een zachte blauwe blik naar achteren glijden en zag een wat verloren paar ogen naar hem kijken. "Hmm.." Begon hij, waarna hij zijn kijkers weer naar voren richtte. "Wat eten we heel erg vaak?" Hij besloot haar maar de vragen te stellen, want anders zou het misschien wat te moeilijk worden. "Wie waren onze voorafgaande leaders en deputies? Wat is deel van onze geschiedenis?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Either way I'm going to lose DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:53

Slatepaw voelde duidelijk stress en druk bij het beantwoorden van de vragen van haar vader. Ze wilde het zo graag goed doen! Maar juist omdat ze zoveel stress ervoer en haar vader toch wel trots wilde maken, maakte dat haar hoofd op slot sloeg. "Uhm.. we eten.. we eten.. kikkers.. en.. ratten.." Haar stem was hakkelig. Nu ze wist dat haar ouders uit elkaar waren, al heel lang, en dat ze erover gelogen hadden, was Slate bang. Bang dat ze nooit meer bij elkaar zouden komen, bang dat er nog meer leugens waren, en boven al, bang dat haar ouders haar de rug toe zouden keren. Misschien was dat ook wel de reden dat ze haar ouders weg probeerde te duwen, om te voorkomen dat het andersom zou gebeuren. Ze dacht koortsachtig na.. Voorafgaande leaders..? Het was toch iets met Ush..? "Uhm.. uhm.." Het eerste voorvoegsel wat bij haar op kwam was die van de vader van de andere kittens die destijds in de nursery lagen.. Ze legde haar oren plat. "Thrushstar..?" Er moesten er meer zijn, dat kon niet anders. Wat was het? Denk Slate, denk! "Rain.. Rainstar?" Of was dat een deputy. Oh Starclan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Either way I'm going to lose 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 12:01

Wat bezorgd kwam de grijze kater tot een halt en draaide zich half om, om naar het gemurmel van zijn apprentice te luisteren. Een licht fronsje verscheen op zijn gelaat, toen hij wat stotterend gegeven antwoorden hoorde. Hij negeerde ze even en deed een voorzichtig en klein pasje naar voren en zakte wat door zijn poten zodat hij op ooghoogte was met Slatepaw. "Is alles wel goed?" Vroeg hij kalm, zijn blauwe kijkers oprecht bezorgd gericht op het poesje. "Je weet dat je me alles mag vertellen, hè? Als mentor of als vader."
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Either way I'm going to lose DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 22 dec 2014 - 11:36

Either way I'm going to lose OrnQpj9Either way I'm going to lose GA2PpMD
Fear/Sadness

Slatepaw onderbrak haar gehakkel toen haar vader haar weer aansprak. "Is alles wel goed?" Vroeg de kater kalm, waardoor Slatepaw alleen maar verder naar haar poten keek, de aarde knedend tussen haar tenen. "Je weet dat je me alles mag vertellen, hè? Als mentor of als vader." Haar nekharen rezen overeind terwijl ze haar emoties voelde stijgen, als een steen die steeds zwaarder op haar maag kwam te liggen. Maar het moest eruit, het moest. er. uit. "Nee, eigenlijk niet." Sprak ze, haar stem een octaafje hoger door de stress die ze voelde, haar blik ging omhoog naar de grijze kater. "Jij en mama hebben gelogen! Jullie hebben gelogen!" Haar poten trilden, "Ik dacht dat.. ik dacht.." haar blik viel weer naar beneden, "Ik dacht dat je het echt druk had.. En dat we één grote familie waren.. Maar nu heb je zelfs iemand anders!" De woorden kwamen er ratelend uit, gestrest van toon en aard. Slatepaw zat er duidelijk erg mee, dat haar ouders tegen haar gelogen hadden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Either way I'm going to lose 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 22 dec 2014 - 12:00

"Nee, eigenlijk niet." Hij hief zijn wenkbrauwen wat verrast op, maar hield zijn kijkers op de apprentice gericht. "Jij en mama hebben gelogen! Jullie hebben gelogen!" Oh daar ging het om. Neutraal keek hij naar Slatepaw, die de moed blijkbaar niet meer had om hem aan te kijken. Het ging nog verder en nu beschuldigde ze hem er ook van dat hij iemand anders had gevonden. Nou die reactie had hij ook nog niet gehad. Toch bleef Ashdrizzle keurig op zijn plek, bewoog geen enkele spier. "Wat moesten we dan?" Begon hij scherp. "Jullie vanaf jullie kittentijd al vertellen dat jullie geen echte familie hadden? Dat jullie papa en mama nooit van elkaar gehouden hebben?" Hij snoof zachtjes. "Het spijt me Slatepaw, maar de wereld is niet zo zonnig als 'ie lijkt." Hij kwam overeind en stapte langs het poesje heen. "Als je nog mee wilt met de tour, ga je mee, je mag anders ook vrij af nemen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Either way I'm going to lose DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 22 dec 2014 - 14:41

Either way I'm going to lose OrnQpj9Either way I'm going to lose GA2PpMD
Fear/Sadness

De scherpe toon in haar vader's stem liet de poes verstarren en ze trok haar schouders wat meer op. Zo had hij haar nog nooit toegesproken... De grijze poes trok haar schouders nog iets hoger op en wachtte in stilte af. Haar ouders hadden blijkbaar nooit van elkaar gehouden. Het was niet dat ze het niet verwacht had, maar de onthulling deed haar toch zeer. Maar nu lag er een vraag toch zwaar op haar hart. Ze volgde haar vader niet en bleef zitten. Katten die van elkaar hielden kregen kittens.. toch..? Ze had Snowynight en Thrushdive vaak genoeg in de nursery gezien, samen... Haar keel was gortdroog terwijl ze de vraag stelde, zachtjes. "Maar waarom zijn Rough, Aurora, Hail en ik er dan..?" Bijna direct had ze spijt van haar vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Either way I'm going to lose 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 22 dec 2014 - 20:38

Het bleef stil en Ashdrizzle nam dat feit aan dat ze niet verder zouden gaan met de training, maar plots werd een andere vraag gesteld. "Maar waarom zijn Rough, Aurora, Hail en ik er dan..?" De grijze kater wierp een blik achterom en haalde diep adem. "Het betekent niet dat we minder van je houden, weet dat," Begon hij voorzichtig. "..maar het was een ongeluk." Hij zwiepte wat ongemakkelijk met zijn staart en wist zijn blauwe ogen op de apprentice gericht te houden. Ze mocht reageren hoe ze wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Either way I'm going to lose DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Either way I'm going to lose   Either way I'm going to lose Icon_minitimema 22 dec 2014 - 21:35


Het was alsof een tijdbom was afgegaan in haar kop. De seconden waren weggetikt en hadden geleid tot een explosie. Het was dus inderdaad waar geweest. Slatepaw haalde eventjes diep adem en voelde haar ogen prikken. Maar ze barstte niet uit. Haar blik, afgezakt naar haar poten, kwam weer omhoog naar de ogen van haar vader. De lege blik die haar ogen bevatte, werd prompt vervangen door een nog best wel brede glimlach, die nog net echt leek. Pijn weglachen... "Bedankt voor je eerlijkheid, vader," sprak de poes, haar stem tot haar eigen verbazing nog best rustig. "Laten we.. de training binnenkort voortzetten.. Ik moet even denken." De glimlach die ze op haar gelaat geplakt had verdween niet totdat ze zich omgedraaid had en in de bosjes verdwenen was. Niet huilen.. Niet huilen.. Niet huilen.. Tenminste pas huilen als niemand het zag.. En uiteindelijk voelde ze het vocht toch langs haar wangen naar beneden glijden. Maar niemand zou het zien..

{Slatepaw topic uit}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Either way I'm going to lose
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: