Night breezes - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Night breezes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Silvergale
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 1:01

Hoe kon het ook dat ze niet gevolgd zou worden. De poes draaide zich woedend om waarbij ze haar klauw uitsloeg en haast het gezicht vn de zwart-witte rogue raakte. "Ik had Silhouette verwacht." Ze proeste even tussendoor. "Sorry." Ze keek de kater in zijn groene ogen aan toen hij begon over die achterlijke Windclanner. "Ja! Ik laat hem de leiding nemen. Was dat niet duidelijk dan? Ik weet niet wat je wil, maar ik ben eruit. Ik heb geen aanlangers meer nodig. Ik doe het op mijn eigen manier!" Er kwam een kleine kit erbij die ze in een vlaag wel voorbij had zien komen, maar verder betekenisloos bleef voor haar. "Fijn nog zo'n klein m*rmel. Handel jij dit af?" Ze keek naar de zart-witte rogue, alof ze verwachtte dat hij wel een kleine kit als deze kon onthoofden. Daarvoor had ze nog net een klein beetje respect. Kittens hoorde je niet te vermoorden.

Tags;; Cyber, Lionkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Night breezes - Pagina 3 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 10:55

Enkele andere katten stelden ook voor om de leider van dit hopeloze groepje te worden. Whitelion haalde zijn schouders op en ging weer zitten. Als ze geen deftige leider kregen, dan zou hij ook niet meedoen met hun plan. De zilveren Riverclan poes ging zogezegd haar leader inlichten, wat wel erg vreemd was aangezien het haar eigen idee was. Een roguekater liep achter haar aan. Ergens van naast hem hoord ehij gepiep, maar hij lette er niet echt op. Tot hij een witte vlek achter de poes aan zag rennen. Hij vloekte in zichzelf en sprong achter Lionkit aan. "Fijn nog zo'n klein m*rmel. Handel jij dit af?", vroeg de Riverclan poes net aan de rogue. Whitelion gromde en tilde Lionkit op aan zijn nekvel om hem terug mee te nemen. "Ik ga. Dit is hopeloos", mompelde hij met zijn mond vol vacht.

~Flut x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 12:39

Alles ging zo vlug,hij voelde klauwen in zijn rug en Silvergale zei dat het uit was. Er kwam ruis in zijn oren en hij luisterde nergens meer naar. Silvergale ging weg. Ze had het uitgemaakt,een anderhalve dag hadden ze met elkaar gehad en nu was alles weg. Ze had het moeten vertellen,dan had hij haar tevreden gehouden. Silhouette lette nergens meer op,zelfs de kitten ging aan zijn blik voorbij. Hij hoorde stemmen in de verte en staarde voor zich uit. Woede en verdriet propte zich op en zijn kop zat vol. Het beeld van de achtergelaten kitten kwam opeens op zijn netvlies. Cattlekit, ze was gevallen. Nu heette ze Abysspaw en dat was zijn schuld geweest. Waarom wou hij die kitten pijn doen? Waarom wou hij de anderen pijn laten voelen? Omdat hij dat in het begin van zijn leven had gevoeld,maar nu hij Silvergale had,voelde hij zich weer geweldig. Hij was gelukkig met haar. Het was allemaal voorbij. Zijn hart was zwart geworden,maar had weer zijn rode kleur terug gekregen langzaam. Nu trok het zwarte omhulsel terug. Silhouette bleef in shocktoestand,terwijl er nog steeds in een dunne straal bloed liep vanuit de krab op zijn rug. Wat er gebeurde wist hij niet,enkel dat alles voorbij was.

-Silhouetteheart verkeerd in een shock-
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 19:24

- Royal -

Wat in vrédesnaam was er aan de hand? Er was één grote warboel en zijn dramatische actie ging volledig onopgemerkt voorbij. Er was een liefdesprobleem, een kitten, een kat die de macht over wilde nemen... Dit ging niet goed. Snel sprong hij op de grote rots waar eerst andere katten opzaten, en schraapte zijn keel. Niemand merkte hem op. "Hey!" Zijn stem bulderde over het grote stuk land en nu moest hij wel de aandacht trekken. "Ik heb geen idee wat hier aan de hand is, maar ik weet wel dat we hier zijn voor hetzelfde. Macht, leiding geven. Misschien moeten jullie stoppen met allemaal zélf de leiding geven, en is nadenken! How about... Iedereen leidt zichzelf, en toch gaan we in een groep." Pf, wat een chaos. Degene die dit plan bedacht had, had er zeker niet over nagedacht. Hij hief zijn poot op, om opkomend commentaar te negeren. "En nee, ik speel niet voor leidertje, ik geef alleen een goed idee in plaats van als een kip zonder kop rond te rennen." En daarom werd zijn clan ook wel de Elite genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw,
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Lionpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 19:53

Zijn gekleurde oogjes keken op naar de grijze poes die wat tegen de kater siste. Over dat ze de witte kater de leiding liet nemen. Kreeg papa de leiding, cool. Hij bedoelde, tuurlijk kreeg papa de de leiding, hij was het sterkste hier dat wist hij zeker. En ooit zou Lionkit zelf ook zo sterk zijn en zou net als zijn vader een eigen leger maken. Hij grijnsde kort tot de poes naar hem keek. Hij was nieuwschierig dan uit op wat dan ook. Ze leek niet op de katten die bij hun in de clan liepen, en de kater trouwens ook niet. Ze roken zelfs anders, wat waren hun voor katten. Zijn oortjes staken vooruit terwijl hij naar haar luisterde. De kitten keek opzij naar de kater. 'Ik zou me niet aanraken, daar zal papa niet blij mee zijn' siste hij kort. Maar toen werd hij met zijn nekvel al opgehezen. Hij spartelde even tegen tot hij zijn vaders stem hoorde. Ooh die had hem vast gegrepen, dan was het goed. Stil bleef hij hangen in zijn bek terwijl hij de katten uitdagend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Night breezes - Pagina 3 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 21:04


Cyber had enkel zonder gevoel gegrijns naar de grijze poes die hem nog steeds erg bekend voorkwam, waarschijnlijk omdat ze er wel lekker uitzag. Maar ze leek zo zwak, zo verschrikkelijk zwak omdat ze de leiding liet overnemen, dat had Cyber toch anders gedaan hoor. Al was de zwart-witte kat vandaag niet uit op leiderschap, meer op wat macht en vooral op wat plezier door leidertjes te jennen. Hij knikte even kil, gewoon omdat he idee om een kit eens goed te grazen te nemen en aan het schrik te zetten stond hem wel aan. "Zozo ons poesje wou graag met de grote katers omgaan? Niet wat te laat om te gaan slapen bij je mammie?" siste hij terwijl hij dreigend zijn poot opstak naar de kit en vooroverboog 'Ik zou me niet aanraken, daar zal papa niet blij mee zijn' zwak, zo zo zwak. "Neu welpje, je vader is een grote bedriegelijke lafaard die zijn eigen pels nog niet kan verweren. Je weet wel, dat is de reden waarom hij in een clan van duizend katten leeft. Hij is niet sterk genoeg om het alleen te overleven, net zomin als jij dat kan! Ha. En als dat nog niet alles was.. anders was hij toch niet als een bang kittypetje dat gebeten werd door een vlooi weggerend toen ik hem aanvalde in jullie misselijkmakende kamp? Ach kom op, hij is een laffaard." gromde hij met een kromme grijns om de kitten twijfel in te boezemen, al klopte dat laatste van dat weglopen helemaal niet hij kon het evenals wel tegen de kit zeggen want dat mormel had het zelf niet meegemaakt.  Als een kitten ging twijfelen om zijn eigen vader dan werd het pas echt feest! Misschien kon hij deze kit nog wel gaan stalken en breken.. net zoals Cyber bij dat ziekelijke Fadedpawetje deed. Die durfde nu zelfs geen woord meer tegen zijn eigen mammie te zeggen! Vermakenlijk. Toen vadertje eraankwam en zijn kit kwam meenemen naar zijn mammie gromde Cyber enkel onheilspellend terug met een zelfgenoegzaam grijnsje "Ja loop maar weg leeuwinnetje, ga je kitten maar instoppen en kom nooit meer terug. Danku" jende Cyber hartstochtelijk. Met een lach draaide hij zich om en huppelde bij wijze van spreken terug naar Silvergale. "Je bent een stomme sukkel Bloodclannertje, niemand luistert naar jouw" Riep hij nog achterom naar dat lapje slappe pels en snorharen van een Bloodclankittypet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
Night breezes - Pagina 3 FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 21:37

Ze keek even naar de kleine die naast haar liep, Joltkit. "Luister goed, Jolt," zei ze met een zachte stem. "Wat je nu gaat meemaken is iets belangrijk, ik wil dat je alle tijden dicht bij me blijft, heb je dat begrepen?" Ze bleef hem even strak aankijken, wetend dat sommige katten niet te vrtrouwen waren. De grijze kit was haar erg dierbaar en ze wilde hem niet kwijtspelen. Toen ze zag dat ze bijna bij Fourtrees was, tilde ze haar kop op, haar borst omhoog, haar ogen kregen een hoge toon erin. Toen de bosjes uiteen weken, stapte ze met hoge pas op de open plaats. Maar toen ze zag wat er gaande was, rees het haar op haar nek overeind. Ze kneep even haar ogen tot spleetjes en keek naar de chaos. Ze stapte rustig naar voren en zag wel meteen de vader van haar kits. Ze wandelde naar hem toe en keek even naar Jolt. "Hou even een oogje op hem, wil je?" zei hij waarna hij hem even lief aankeek, waarna ze even haar staart rond hem wond en toen verder wandelde. Ze versnelde al snel en sprong toen lenig op de grote steen in het midden. Haar kille blik gleed over de open plek. "Stilte," zei ze op een rustige maar luide toon. Haar duistere blik gleed over de open plek, ze wist niet echt wat er gaande was, dus wachtte ze maar op reactie.

{Chain volgt, yeah het is raar maar ik volg het topic niet echt xD ~}
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Night breezes - Pagina 3 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 22:45

Baby, I'm preying on you tonight
Hunt you down eat you alive
Just like animals, animals, like animals-mals

Chillykit had gedaan alsof ze sliep, maar dat deed ze totaal niet. Chilly merkte het wel, haar moeder trok Jolt voor, alleen omdat hij een kater was en zij een poes. Zachtjes sloop ze achter haar moeder en broertje aan, maar zorgde wel dat er een redelijke afstand tussen hen was. Ze keek naar een groep katten die allemaal verzamelde daar blijkbaar. Wat moest mama hier met Jolt? Ach ja, ze wou het weten ook. Zonder ook maar iets te zeggen ging Chilly zitten, zonder ook maar een blik op haar moeder te richten. Nee, die kreeg geen aandacht van haar. Ze zou haar laten zien wat ze waard was, geen zwak ding zoals ze verwachtte. Dan was ze zelf ook zwak. Want zij was ook een poes, dus waarom zou zij dan een uitzondering zijn?

Tag; -
Ooc; Toestemming van Bo :')

Maybe you think that you can hide
I can smell your scent for miles
Just like animals, animals, like animals-mals
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw,
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Lionpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 23:12

De witte kitten keek naar de zwarte kater die begon te praten. Hij zich zich op zijn achterwerk zakken en rolde kort met zijn oogjes. 'Ik heb geen 'mammie'' zei hij met een uitdagende ondertoon, het was half waar. Hij sliep wel bij een poes maar dat was niet zijn moeder. Wat er met zijn echte moeder was, wel die was gewoon vreselijk dom om hem en White weg te doen waarschijnlijk. Hij was zich duidelijk niet bewust van zijn kleine gedaante. Hij voelde zich groot, en anders, hij had een big ass vader achter zich staan. Zijn kleine, pluizige oortjes gingen in zijn nekje terwijl hij de kater voor hem aankeek. 'Papa kan jou makkelijk aan, met een poot en zijn ogen gesloten' daagde hij uit. wie weet werd hij ooit nog een goede stoker. Kort keek hij opzij toen er een kitten naast hem werd gezet door een poes. Wat dacht ze dat dit was, de kittenopvang. Snel worstelde hij zich uit de bek van zijn vader en keek naar het katertje. 'Wie ben jij?' vroeg hij minachtend. Hij keek achter zich toen hij daar een beweging zag. Oeh een poesje. Hij stond op en liep rustig naar haar toe. Zijn vader zag er goed uit, en hij leek geheel op zijn vader dus dat zat duidelijk wel goed. 'Betere vraag, wie ben jij' vroeg hij aan de kitten, geen idee hebbend dat hij zijn zusje voor zich had. Hoe moest hij dat weten.




Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 1:43

Hwet was duidelijk dat één van de missende leden hun afspraakje niet vergeten had. Vanuit haar ooghoeken zag ze Mazelock al op de rotsen springen. Het leek wel alsof ze iets bij zich droeg. Of beter iemand. Maar het boeide haar niet zo. Ze keek de witte Windclanner voor zich aan als hij er als een schijtluis vandoor ging. "Waar dachten we heen te gaan? Hier blijven jij!" Ze had misschien niet de snelheid van een Windclanner, maar in enkele passen beende ze de massieve kater al bij. Zoals ze naast hem liep leek het alsof hij op pad was met zijn twee kinderen. Silver kon het niet laten om gemeen te grijnzen naar de kater voordat ze in zijn voorpoot beet en één of ander botje hoorde kraken. Onmiddellijk sprong ze weer achteruit waarbij ze de kater grijnzend met het bloed aan haar hoektanden aankeek. Dat zou hem leren.

Tags; Whitelion
OOC;; Silver is back baby!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
Night breezes - Pagina 3 FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 9:12


Ze sloeg even een poot in haar gezicht toen ze zag hoe de grijze poes White aanviel. Haar nekharen rezen overeind toen ze de poot terug liet zakken, haar ijsblauwe ogen kalm en rustig, maar het zou vast niet lang duren voordat ze zou uitschieten en de kattin zelf zou vasthebben, dan zou het snel gedaan zijn met haar stem gedrag. "STILTE!" Riep ze deze keer luider en ijziger dan eerst, haar blik priemend op de grijze poes die het nog gewaagd had een woord na haar waarschuwing gezegd te hebben. Haar staart zwiepte even heen en weer terwijl ze wat naar voren leunde op de rots waardoor ze neerkeek op de katten op het veld. "Als je iemand wil aanvallen, Silvergale, doe dat dan bij die kat," ze zwiepte even met haar staart naar de Bloodclanner, die haar was opgevallen. Bloodclan was een clan die zij niet vertrouwde, misschien later wel. "Wat denken jullie dat jullie aan het doen zijn?!" Gromde ze vervolgens waarna haar blik over de katten gleed. "Zijn jullie hier gekomen om dit?" Ze keek even naar de kattin, Silvergale genaamd, ze wist ergens dat zij er iets te maken mee had. "Luister eens goed, jullie willen allemaal iets bereiken niet?" Haar stem klonk al wat rustiger, gelukkig voor hen. "Iedereen wil dat," ze sloeg haar staart wat heen en weer. "Samen kunnen we dat doel bereiken," zei ze met een sluwe stem. "Alleen kunnen we niks beginnen tegen de clans, niks, knoop dat maar goed in je oren," snoof ze. "Maar als we nu eens samen werken kunnen we zoveel bereiken," ze richte haarzelf wat meer op. "Er zijn katten overal die nu plannen hebben voor zichzelf en die katten hebben we nodig," zei ze. Ze keek even rond. "Jullie willen macht, terrein, kracht... Noem maar op, ik kan het jullie geven," Ze vernauwde haar ogen wat. "Op een voorwaarde," Een kille stilte viel. "Voeg je bij ons," zei ze op een misschien iets te stille toon. Haar gedachten vlogen naar de trainingen in de Dark Forest en ze krulde ietwat de hoeken van haar mond naar boven. "Darkclan," zei ze zachtjes. "Deze clan streeft naar het geluk van zijn leden," zei ze. "Naar jullie wensen," ze keek even naar de katten. Nu zou ze dat even laten bezinken, dan zouden ze wel nog eens nadenken.

{Lol, random naam is random >D}
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 9:26

Er kwam een nieuwe poes, die naast hem op de steen sprong en met een vies gezicht schoof hij verder van haar weg. Natuurlijk had niemand naar hem geluisterd, iedereen was hem aan het negeren alsof hij lucht was. En toen de nieuwe kattin ook nog is een toespraak ging houden waar wél naar geluisterd werd, was hij verontwaardigt. Toch was het waar wat ze zei, en Royal voelde er wel wat voor om zich erbij te voegen. Maar zou hij het mogen? Vast niet, iedereen wilde hem weghebben, right? De poes zei zelf dat de ander hém maar zou moeten aanvallen. Ts, alsof hij niks was. "Ik voeg me erbij, als ik maar niet behandelt wordt als lucht. Of ook leuk, jullie krabpaaltje ben. Geloof me, je hebt wat aan me, en je zult spijt hebben als je me laat gaan." Een grijns gleed over zijn gezicht, en hij staarde met zijn felblauwe ogen naar de poes. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
Night breezes - Pagina 3 FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 9:44

Het werd even stil, maar al snel hoorde ze iets. "Ik voeg me erbij, als ik maar niet behandelt wordt als lucht. Of ook leuk, jullie krabpaaltje ben. Geloof me, je hebt wat aan me, en je zult spijt hebben als je me laat gaan." Ze keek even naast zich, een Bloodclan kater. Ze keek hem even aan, een grijns van zekerheid op zijn lippen. "Iedereen is gelijk in Darkclan," zei ze. "Want iedereen in Darkclan wil hetzelfde," zei ze terwijl ze terug naar de katten keek. "Hetzelfde bereiken!" Ze grijnsde. "Dat zou ons sterk moeten maken!" Ze keek even naar Whitelion en daarna naar Silvergale. Die waren toch de twee met het meeste potentieel. Ze zwiepte nogmaals met haar staart. Bloodclan kon handig zijn, dat wist ze zeker, zeker voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 10:30

Sushi zelf volgde het verhaal niet helemaal meer. Ze wist niet eens meer waarom ze hier was gekomen. Oh yah, om te zien wat de riverclan apprentice die ze laatst had ontmoet bij elkaar geplukt had. Het boeide haar niet veel dat die nu een warrior geworden was. Haar hemelsblauwe ogen keken rond de katten. Ze stelde een voor een niets voor. Hier en daar zag ze wel wat goede trekjes kwa bouw maar dan opnieuw, ze waren getrained in een clan, daar kwam niet veel goeds uit. Haar ogen gleden naar een nieuwe poes die met haar leger van kittens aangekomen was, en dan keken ze haar raar aan dat ze een apprentice mee had genomen, of nou ja, achter haar aan was gekomen. Daar ging haar geheime wapen, ha, alsof ze die nodig had. Ze lette niet op die witte kater, de grijze poes of de zwart/witte rogue. En ook de zwart/witte Windclanner boeide haar niet. Even luisterde ze naar de poes. 'You're a true clancat, always want a clan around you' zuchtte ze. 'Wanna take down the clans, with a clan, why do you think I left mine' sprak ze rustig. Waarom moesten die clankitties altijd een clan om zich heen hebben. Het was zo vreselijk onlogisch, en ze had zo geen zin om zich bij een of andere clan te voegen. Ze zou hett wel alleen doen, of met de Terror Claws, ze had deze kittens niet nodig. Waarom dachten ze dat zij hen moest overhalen haar in te nemen, zij moesten haar overhalen waarom ze in starclansnaam hier zou moeten joinen. Bij drie warriors, een rogue die zijn rug duidelijk naar haar gericht had, een bloodclanner waar ze een bloedhekel aan had, en drie kittens, lettelijk kittens. Ze draaide zich terug naar Vinal. 'Ga terug naar het hol' sprak ze tegen hem. 'Unless you want to join' Dit was een test voor die kleine, eens zien hoe loyaal hij naar haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 11:38

Het was alsof iemand hem op de grond gooide toen hij uit zijn shock kwam en verbaasd keek de kater om zich heen. De spanningen waren gestegen en volgens hem waren er zelfs nieuwe katten bij. Een poes had nu het woord en sprak over samenwerken,de Bloodclanner was er ook nog steeds. Er waren zelfs kittens aanwezig,wat deden zij hier. Hij luisterde enkel nog naar de Rogue poes die sprak,maar de woorden drongen nauwelijks door haar door. Hij stond op en liep naar de schaduwen toe,nog een keer wierp hij een blik naar achteren en sprak met een verheven stem,"We kunnen geen macht overnemen,niet met zoveel"hij zocht Silvergale op,maar keek toen weer naar het bos voor hem. Met een sprong verdween hij. Het had geen zin meer. Niks meer.
-Silhouette is topic uit,voornamelijk omdat ik de hele dag afwezig ben-
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Night breezes - Pagina 3 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 14:10


Mazelock kwam uiteindelijk ook opdagen, met Joltkit bij haar. ze vroeg hem om op te passen. Wat was hij, kinderoppas? Hij schudde zijn hoofd en zette Lionkit neer naast zijn sibling. De zilveren poes uit Riverclan verscheen voor hem. Ze zei hem om nog neit weg te gaan, waarna ze in zijn poot beet. Hij verbeet de pijn, maar hoorde een botje kraken. Zijn blik stond op onweer als hij toekeek hoe de Riverclanpoes glimlachte, met zijn bloed nog aan haar hoektanden. Maar hij zou zich nu niet verlagen tot haar niveau. "Niemand wil jou hier. Ga terug naar waar je vandaan komt, kittypet", antwoordde hij met knarsende tanden, waarna hij zich terug omdraaide naar zijn kittens, hinkend door zijn gewonde poot. Als ze nu iets zou proberen was ze dood. Lionkit vroeg meteen toen hij hem neerzette aan Jolt wie hij was, maar niet lang daarna rende hij weg naar een andere gedaante, ook nog een kitten. Chillykit, natuurlijk. De jongste van het nest. Alleen Whitekit was er nu niet, maar die was te soft om hier om te gaan. Het zwarte schaap in de familie, ook a zag hij er net zo uit als Whitelion zelf. Eigenlijk was hij dan ook perfect hem, toen hij nog jong en onschuldig was.. De grote kater hield de kittens in het oog als Mazelock een speech gaf. Ze zouden een soort clan oprichten. Darkclan. Toen haar speech gedaan was, waren er meteen katten die mee zouden doen. Hij richtte zijn verschillend gekleurde ogen op de poes. "Ik doe mee.", klonk zijn zware stem luid en duidelijk, geen spoor van aarzeling en op een toon die zei dat je er niet tegenin hoefde te gaan. Silhouetteheart zei nog iets dat het niet zou lukken, maar waarschijnlijk was dat omdat hij zelf niet meer mee wou doen, want niet lang daarna verliet hij de open plek.

Samenvatting:
~Ik hoop dat ik alles een beetje goed bijgehouden heb xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 14:31

De grijze poes keek tevreden op naar de witte kater, maar kon een verbaasde blik niet achterwege laten. Ging hij haar nu negeren? De poes gromde waarbij ze zich omdraaide en weer naar de zwart-witte rogue stapte. "I'm out here. Volg je?" Ze keek de zwart-witte kater nog even aan alsof ze verwachte hem mee te krijgen, maar liep al een eind vooruit. Hij zou wel vanzelf volgen als hij dat wou. Daarbij keerde ze niet onmiddellijk terug naar haar eigen gebied. Ze had nog wat zaken af te handelen. Dawnstar inlichten kwam pas later aan de beurt. Nu moest ze even aan de slag met haar eigen afrekening. Ze keek nog eenmalig om naar de plek, waar ze de vuile verrader van een Silhouetteheart niet meer zag liggen. Perfect.

OOC;; Silver is topic uit. Vanaf maandag (hopelijk) zal ik minder actief zijn, en nog enkel op belangrijke topics reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joltkit
Member
Night breezes - Pagina 3 DPKsfdL
EVYEVYEVYEVY
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }
Gender:
Rank:
Joltkit
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 15:09

Hij luisterde gewoon mee, met een blik op zijn moeder en alle andere katten. Niet verlegen, niet zenuwachtig. Kalm. Kalm en nonchalant, zo zat de kit erbij. Hij vroeg zich lichtelijk af waarom die ene Clan van zijn moeder niet gewoon MazeClan heette. Of JoltClan. Zij waren toch zeker gewoon de heersers van dit stomme bos? Maar hij ging mee. Omdat hij niet in slecht gezelschap was - of waar hij dan ook op gokte, wist hij veel dat deze katten niet allemaal stuk voor stuk aardig waren - stapte hij gewoon naar voren. "Ik sluit me aan," sprak hij duister, zijn schoudertjes schuddende. Hij voelde zich zo volwassen op deze manier! Veel en veel volwassener dan die stomme kittens in zijn Clan, zoals Coyotekit, een kitten met een rode pels die hij had ontmoet. En zelfs volwassener dan Riverpaw, die stomme apprentice! Hij wist het heel zeker. Hij had die vader van hem niet eens nodig om op hem te passen. Hij zei zelf wel wat hij wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Night breezes - Pagina 3 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 20:50


Cyber luisterde met een oor naar Mazelock en met de ander naar het 'gevecht' tussen Whitelion en Silvergale. Silvergale besloot van het toneel te verschijnen en een kleine stomme haarbal besloot om zich bij die Darkclan aan te sluiten. Even keek de zwart-witte Rogue Kater Silver na om vervolgens met een grote boog om te draaien en naar de hoge rots te lopen waar die Maze stond. "Ik sluit me niet aan bij die clan, ik ben een Rogue en geen clankat. Ik zal nooit een clankat worden, dat zou ik niet eens overwegen. Maar weet dat ik een handlanger ben van die Darkclan. Ik zal mee vechten en aan jullie zeide staan tegenover alle andere verziekelijke clans. Al vind ik het raar dat je een clan opricht omdat je alle clans wilt uitroeien" grijnsde hij, "Maar ik ben onpartijdig en slechts een handlanger, ik verwacht hulp terug en steun van jullie al kan ik me elk moment tegen jullie keren als het blijkt dat het me niet meer aanstaat of interreseert. Al zal ik niet samen met die fluffyclans vechten, ik verdwijn gewoon terug naar mijn oude territorium en jullie betekenen niets meer voor mij. Begrepen?" Cyber keek Mazelock aan met opgetrokke wenkbrauwen en kilgroene ogen die niets meer dan acceptie afdwongen. Even gunde hij de kat op de rots de tijd om iets te antwoorden waarna de sterke zwart-witte kater zich statig omdraaide en wegliep "Kittentjes, stomme haarballen van honden dat jullie zijn, ga naar bed bij je mammie of pleegmammie en kom nooit meer terug. Jullie krijgen spijt hiervan, jullie zijn te jong en dit is iets voor de grote gasten mormels!" Gromde hij zwaar dreigend achter zich naar dat stel vlooienballen daar die erbij stonden alsof ze alles waren, ach wat konden ze hem schelen? Als ze straks ergens doodbloeien in de rivier wegzonken was het hun keuze. Snel liep Cyber naar de rand van de openplek "Tot de volgende, see you later Roomsoesje! Good Luck with your kitten!" Lachte hij nog sadistisch gericht naar Sushi ,die nog steeds op de open plek lag te doezellen, tewijl Cyber door de doornige struiken drong en de geur van Silvergale volgde.. weg van de Fourtrees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Night breezes - Pagina 3 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 21:21

Baby, I'm preying on you tonight
Hunt you down eat you alive
Just like animals, animals, like animals-mals

Jolt en zij waren blijkbaar niet de enige kittens, er was er nog 1 die, natuurlijk, eerst naar Joltkit ging. Daarna kwam hij naar haar, sure. 'Betere vraag, wie ben jij' vroeg hij, oh wat een charmeur was t toch. "Mijn naam is Chillykit." miauwde ze op een zoete toon, "En wie mag deze stoere kater dan zijn?" vroeg ze vervolgens. Ze liet er maar buiten dat ze dochter van Mazelock was, want in haar ogen was ze dat niet.

Maybe you think that you can hide
I can smell your scent for miles
Just like animals, animals, like animals-mals
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Night breezes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: