What are you doing in my kingdom? {Dice}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What are you doing in my kingdom? {Dice}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Omen
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 21:10

Het waterige zonnetje scheen neer op de rode pels van de poes, die lekker lag te zonnen op een grote boomstronk - ook wel haar troon. Ze lag heerlijk, tot ze opeens een merkwaardig geluid hoorde. Het was een krakend takje. Haar rode oortje stond meteen de kant van het geluid op, om mogelijk andere geluiden op te vangen, maar Omen hoorde niks meer. Toch deed ze zuchtend haar ogen open en keek ze verveeld die kant op. Heel even leek er iets te bewegen. Omen sprong meteen van de boomstronk af. "Wie is daar?" Miauwde ze, zeker niet geïnteresseerd. Het werd pas interessant, als er werkelijk iemand was.

+ Dice


What are you doing in my kingdom? {Dice}  2mwulue
Everything is half off:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 19:16

Dice wierp een betwijfelde blik op de buit die hij voor vandaag soldaat had gemaakt. Hij had twee dikke muizen en één lijster kunnen vangen. Daar zou hij maar twee dagen mee kunnen doen en als hij erge honger had, maar één. Hij zou morgen dus weer moeten gaan jagen. Hij zuchtte en legde de prooi onder het rare, grote Twoleg-ding. Het was een gigantisch monster en het stonk een beetje, dus katten zouden zeker niet verwachten dat hier prooi zou liggen. Hij markeerde zijn territorium en liep toen uit het terrritorium, waarna hij op zijn gemakje begon te wandelen. Zijn ogen waren gefixeerd op enkele prooi die hij kon vinden, maar zijn ogen sperden zich open toen hij een geur rook. Er was een Rogue in de buurt en Dice vermoedde dat hij zojuist het territorium betreden had van die Rogue. 'Je grootste droom,' antwoordde hij plagerig op haar vraag, waarna hij zichzelf tevoorschijn liet komen. Zijn gele ogen werden gericht op haar rode pels en even snel scande hij haar. Ze zag er goed uit. 'Oh sorry schoonheid,' sprak hij grijnzend, 'ben ik soms je territorium binnengestapt?'


What are you doing in my kingdom? {Dice}  KHDR2qp
Stamps
What are you doing in my kingdom? {Dice}  MgLOJiUWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  XY0dlfTWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  5O9fARnWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  PgKKyjMWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  MMAFZtmWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 23:28

'Je grootste droom,' klonk het antwoord en meteen had Omen een antwoord klaarliggen. "Hoe kan jij mijn grootste droom zijn als ik dat al ben?" Een zwarte kater stapte uit zijn schuilplaats. Omen zag, tot haar grote ergernis, dat de zwarte haar aan het bekijken was. Ze wist dat ze geweldig was, maar zo overdreven hoefde nou ook weer niet? 'Oh sorry schoonheid,' gelukkig kwam hij wel tot de goede conclusie, 'ben ik soms je territorium binnengestapt?' Omen's ogen flikkerden van de klauwmarkering die ze had gemaakt terug naar de kater, en haar blik veranderde van ergenis naar ongelofelijkheid. Was hij soms blind? "Ehm, ja? Je bent het gebied van O-m-e-n binnengestapt. Moi!" En toch was ze nu nieuwsgierig. "Aan wie heb ik deze eer te danken?" Vroeg ze sarcastisch en ze knipoogde dramatisch.


What are you doing in my kingdom? {Dice}  2mwulue
Everything is half off:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 20:19

Dice keek haar met een suffe blik aan toen ze zichzelf aan het romantiseren was. Hij kon nu niet bepaald zeggen dat het de mooiste poes was die hij ooit was tegengekomen, maar schijnbaar vond de poes zichzelf een stuk. Hij bedoelde... ze was wel mooi, maar ook weet niet zo mooi. Dat ze zichzelf een stuk vond ondervond hij trouwens meer en meer terwijl de conversatie verder verliep. Hij keek haar nu eerder met een ongeïnteresseerd gezicht aan. 'Omen,' herhaalde hij haar naam. Hij stopte de naam ergens in zijn achterhoofd zodat hij de naam ooit eens kon gebruiken als het hem uitkwam. Voor de rest vond hij Omen en haar naam heel erg onbelangrijk. Het enige waar hij haar voor nodig had, waren zijn spelletjes. Zijn spelletjes om andere katten te breken, te laten boeten voor wat zijn broer was aangedaan. Poezen waren alleen handig voor zo'n soort dingen en voor niets meer. 'Mijn naam is Dice,' sprak hij rustig, 'en inderdaad. Het is een eer te noemen dat ik in jouw territorium stap.' Hij stak zijn kopje fier omhoog. Hé, als zij arrogant kon doen, kon hij dat ook.

OOC: Flutpost, soz ;_;


What are you doing in my kingdom? {Dice}  KHDR2qp
Stamps
What are you doing in my kingdom? {Dice}  MgLOJiUWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  XY0dlfTWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  5O9fARnWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  PgKKyjMWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  MMAFZtmWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 18:54

'Mijn naam is Dice, en inderdaad. Het is een eer te noemen dat ik in jouw territorium stap.' Omen stak haar kop omhoog, en merkte dat de kater - Dice - hetzelfde deed. Ze giechelde en keek hem aan van onder haar lange wimpers. Dice had een zwartharige vacht, met een mooie bruine gloed erdoor en even voelde ze de neiging om met haar pootje erdoorheen te gaan, een gevoel die ze snel onderdrukte. "Ik kan ruiken dat je een rogue bent. Waar is jouw territorium?" Als hij haar territorium inkwam, mocht zij vast ook in de zijne. Het was alleen maar eerlijk.


What are you doing in my kingdom? {Dice}  2mwulue
Everything is half off:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 23:19

'Ik kan ruiken dat je een rogue bent. Waar is jouw territorium?' vroeg Omen. Dice wist niet zeker of hij hier wel een antwoord op moest geven. Hij bedacht daarom ook een goed antwoord. 'Waarom zou je daar heen willen gaan? Je hebt hier een prachtig koninkrijk, Omen,' sprak hij, en keek in  de ogen van de poes. Ook al viel de vacht meer op, die was erg fluffy. 'Bijna net zo mooi als jou ogen,' flirtte hij verder. Dit was toch een leuk spelletje, right?


What are you doing in my kingdom? {Dice}  KHDR2qp
Stamps
What are you doing in my kingdom? {Dice}  MgLOJiUWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  XY0dlfTWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  5O9fARnWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  PgKKyjMWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  MMAFZtmWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimedi 25 nov 2014 - 16:51

'Waarom zou je daar heen willen gaan? Je hebt hier een prachtig koninkrijk, Omen,' een siddering trok door haar lichaam, al had ze geen idee waarom, want er lag geen dreiging in zijn stem.  'Bijna net zo mooi als jou ogen,' haar hart leek wel een sprongetje te maken en ze voelde haar wangen gloeien. Wat was hij charmant! "O-oh, euh... Da-dankje," miauwde ze terug, en ze keek diep in zijn amberkleurige ogen. Hij was knap en charmant, precies waar zij voor viel, en vallen voor deze zwarte, knappe kater was precies wat ze nu aan het doen was. 

+ Kort :C


What are you doing in my kingdom? {Dice}  2mwulue
Everything is half off:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimedo 27 nov 2014 - 2:48

"O-oh, euh, Da-dankje," miauwde ze terug. Dice glimlachte naar haar. Alles ging volgens plan. "Dus, jij bent hier de koningin, Omen?" vroeg hij, terwijl hij haar territorium bekeek, en deed alsof hij het bewonderde. Hij probeerde haar naam vaak te miauwen, de meeste poezen vonden dat wel leuk. "Dus, Wie is hier de koning? Zo'n prachtige lieve poes als jij heeft er vast wel een," vervolgde hij en staarde rechtstreeks in haar ogen met zijn amberkleurige gloed. Alsof hij haar wilde hypnotiseren.  Als ze al een partner of 'koning' had, zou zijn spelletje wat lastiger worden. De meeste poezen waren loyaal, ook al zaten er wat minder loyale tussen. Nog steeds glimlachte Dice vriendelijk naar de fluffy, oranje poes, geduldig wachtend op een antwoord.

OOC: Kort? mijn posten zijn pas kort ;a


What are you doing in my kingdom? {Dice}  KHDR2qp
Stamps
What are you doing in my kingdom? {Dice}  MgLOJiUWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  XY0dlfTWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  5O9fARnWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  PgKKyjMWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  MMAFZtmWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 9:00

- eigenlijk is Omens karakter een beetje veranderd dus dit is een hele uitdaging xD

"Dus, jij bent hier de koningin, Omen?" Haar groene ogen schoten naar de zijne en ze leek een beetje weg te dromen in de ambere kleur, maar toen knipperde ze en ze knikte. "Ja," miauwde ze terug, al vond ze de term koningin nou ook weer wat overdreven. Al was het wel leuk als Dice het zei, natuurlijk. "Dus, Wie is hier de koning? Zo'n prachtige lieve poes als jij heeft er vast wel een," De rode poes kon zweren dat haar vacht rondom haar wangen nu zo'n beetje in de brand stonden, dankzij schaamte maar ook dankzij al zijn lieve woorden. De zwarte kater vond haar een prachtige, lieve poes! "Nou, eigenlijk ben ik alleen," miauwde ze, terwijl ze langzaam, als gehypnotiseerd, naar voren liep naar Dice toe.


What are you doing in my kingdom? {Dice}  2mwulue
Everything is half off:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
What are you doing in my kingdom? {Dice}  DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing in my kingdom? {Dice}    What are you doing in my kingdom? {Dice}  Icon_minitimema 1 dec 2014 - 0:10

Deze poes was een makkelijke prooi voor zijn spelletje, en dat mocht Dice wel. Hij grijnsde toen Omen zei dat ze alleen was. "Wat jammer nou," ging de zwarte rogue verder. "Zo'n leuke poes als jij verdient er een." Hij glimlachte toen Omen dichterbij kwam en Dice deed hetzelfde. Hij likte de wangen van de rode poes voorzichtig een paar keer. "Wat een mooie rode vacht heb jij zeg," hij stopte even met likken en staarde toen recht in haar groene ogen met de zijne. Omen stond nu heel dichtbij en het was net alsof hij haar hypnotiseerde. "Je bent de mooiste poes die ik ooit heb gezien." Dice glimlachte vriendelijk.


What are you doing in my kingdom? {Dice}  KHDR2qp
Stamps
What are you doing in my kingdom? {Dice}  MgLOJiUWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  XY0dlfTWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  5O9fARnWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  PgKKyjMWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  MMAFZtmWhat are you doing in my kingdom? {Dice}  S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What are you doing in my kingdom? {Dice}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: