I had to see it with my own eyes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I had to see it with my own eyes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arrowthrill
Member
I had to see it with my own eyes DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: I had to see it with my own eyes   I had to see it with my own eyes Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 21:21

Hij wist dat het niet mocht, dat het tegen de Warrior code in ging, maar wat kon hem dat op dit moment schelen. Op de bewuste dag was hij er niet bij geweest. Hij had zo nodig domme apprentice taken moeten doen. Hoewel het een afschuwelijk beeld geweest had moeten zijn, wenste dat hij erbij had kunnen zijn. Misschien dat alles dan nu anders was. Misschien had hij zijn zuster wel kunnen helpen en was die redding van zijn vader niet nodig geweest. Hij had het verhaal gehoord van zijn broers en zus.

Met een paar grote sprongen bevond hij zich al naast de rotsen. Je hoefde er ook geen gekke fratsen voor uit te halen om nu in RiverClan territorium te komen. Het was logisch geweest dat Sunningrocks aan ThunderClan toebehoorde, het lag immers aan hun kant van de rivier. Die visvreters konden toch niet verwachten dat ze er nooit meer op zouden komen. Zijn Clan was nu nog in belabberde staat, maar zodra ze aangesterkt waren zou dat wel veranderen. Degene die hem daar vandaan zou houden had absoluut geen hart. De reden dat hij hier was, was om de plaats te bezoeken waar zijn vader gevallen was. Om één keer met eigen ogen te zien waar het zich allemaal had plaatsgevonden. Hij was bijna een warrior, hij zou zich niet op zijn kop laten zitten door een stelletje RiverClanners. Dit was zijn recht.


I had to see it with my own eyes Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
I had to see it with my own eyes 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: I had to see it with my own eyes   I had to see it with my own eyes Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 21:44

....

Lynxfang

Can you stay with me?





Standing in the Hall of Fame.
And the world's gonna know your name.




De geur van Thunderclan te dichtbij hem deed de kater opkijken aan de overkant van de River. Hij liet de waterrat vallen uit zijn bek en verstopte zich in het riet. Een bijna volgroeide kat was aan hun kant van het territorium getreden en zijn Thunderclan-geur stak af tegen de inmiddels stekre Riverclangeuren. Geweldig.Echt geweldig. Lynxfang bukte zich en bekeek de indringer eerst eens. Een lange vacht, daar moest hij rekening mee houden. Spieren waren niet te zien van de afstand,maar hijzelf was flink gespierd en volwassen. Lynxfang gleed het koele water in en zwom stilletjes naar de overkant,gelukkig was de stroom niet snel vandaag. Met zijn achterpoten zette hij zich af tegen de aarde van de oever die onder water was en sprong met een luidde sprong op land. "Wat doe je hier?"zei hij met een barse stem tegen de kater,terwijl het water van zijn gladde vacht afliep. Zijn staart was dikker dan normaal en zijn nekvacht stond omhoog. Hij wachtte enigszins ongeduldig op een antwoord,graag zinnig als het kon.







@ by AngelOfTheLord from Kickstart


I had to see it with my own eyes Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
I had to see it with my own eyes I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
I had to see it with my own eyes DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: I had to see it with my own eyes   I had to see it with my own eyes Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 22:13

Nog voor hij de plek kon bereiken sprong er een grote RiverClan kat uit de rivier. Oh great, net wat hij nodig had, pottenkijkers. De nog niet volgroeide kater kromde zijn rug iets en zette zijn dikke vacht op. Hij leek al wat groter door de hoeveelheid pluis die er rond zijn spieren hing. Niet dat hij van zichzelf erg klein was, maar zijn uiteindelijke grootte had hij nog niet bereikt. Zijn ijzig blauwe ogen stonden koeltjes op de RiverClan kater gericht. Eigenlijk had hij nog geluk dat de kat hem niet meteen te lijf was gegaan, maar eerst vroeg wat hij hier deed. Ergens voelde hij de neiging om terug te snauwen dat dit hem niets aan ging, maar dan verspeelde hij misschien zijn kans om de sterf plaats van zijn vader op te zoeken. "Ik ben hier om te zien waar mijn vader gestorven is," beet hij de kat koeltjes toe. Het was lastig zijn stem op hetzelfde volume te houden, want het voelde veel natuurlijker om op dit moment te schreeuwen.


I had to see it with my own eyes Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
I had to see it with my own eyes 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: I had to see it with my own eyes   I had to see it with my own eyes Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 19:35

....

Lynxfang

Can you stay with me?





Standing in the Hall of Fame.
And the world's gonna know your name.




De kater zette ook zijn vacht omhoog en Lynxfang had zijn klauwen al uit,klaar voor een gevecht. Toen sprak de vreemdeling en deinsde Lynx verbaasd terug. Dit was een zoon van Firestar? Hij keek even om zich heen. Er was niet veel meer te zien van gevecht. Hij richtte zijn blik weer op de kat,"Er valt niks te zien,maar je vader is gestorven als een dappere kat die zijn leven gaf voor zijn dochter"zei hij,zijn stem was wat gekalmeerd,maar hij bleef op zijn hoede. "Ik neem de schuld op me,omdat ik hem had kunnen tegenhouden"sprak hij daarna,dit keer met een droevige toon in zijn stem. Lynxfang keek de vreemdeling doordringend aan en wachtte op een antwoord.







@ by AngelOfTheLord from Kickstart


I had to see it with my own eyes Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
I had to see it with my own eyes I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
I had to see it with my own eyes DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: I had to see it with my own eyes   I had to see it with my own eyes Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 22:18

"Nobody lives forever."
Het feit dat hij de zoon van Firestar bleek te zijn leek indruk te maken op de RiverClan kat. Deze deinsde iets terug en begon meteen uit te leggen hoe de ThunderClan leider was gestorven. Ondanks dat de kat kalmer was dan eerst, deed de mededeling dat er niks meer te zien was zijn woedde niet dempen. Natuurlijk was er niets meer te zien, het ging niet om een plasje bloed of wat plukjes vacht, nee hij wilde de plek zien. Bij de volgende woorden van de kat keek hij hem doordringend aan. "Wat moet een RiverClan kat daar nu mee. En ga je me nu vertellen dat ik niet mag kijken, want ik weet heus wel dat er niets meer te zien is. Het gaat me om de plaats, niet om een plas bloed of een pluk vacht," beet hij de kat toe. Zijn geduld begon echt op te raken. Als deze kater hem weigerde zou hij niet opgeven. Hij zou voor geen enkele visvreter opgeven.


I had to see it with my own eyes Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I had to see it with my own eyes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: