oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shiverthought
StarClan
oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]   oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 16:16

Uitleg:

Shiverpaw Justicepaw Hopperpaw
Why isn't my mind giving me a piece of silence

Haar zachte stappen door het kamp werden door luide willekeurig lijkende zinnen doorbroken. Aan haar stem was de uitputting te horen die haar hoofd haar gaf. Haar twee vriendinnen, gespleten persoonlijkheiden spraken maar door. Ze waren overweldigend, ze hielden niet op ze moesten stoppen maar ze waren niet te stoppen.

Het hyperactieve karakter dat ze hopperpaw had genoemd bleef maar praten en praten dat ze iets wilde gaan doen, dat ze wilde rennen of jagen terwijl de gene die serieus was en de harde waarheid bleef zeggen hoeveel pijn het al depressieve poesje al deed. Die poes had ze Justicepaw genoemd, want ze loog immers nooit. Dacht ze, het waren enkel haar gedachtes die de overhand hadden genomen.

Ze zag de bruine vacht voorbij schieten en bleef naar het katertje kijken. 'Hij gaat je haatten je bent te raar niemand zal ooit van je houden' Klonk de harde en felle stem in haar hoofdje. 'HOU JE BEK JIJ WEET NIETS' Klonk haar gillende stemmetje door het kamp terwijl ze op het punt stond van in huilen uit barsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]   oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] Icon_minitimema 3 nov 2014 - 20:33


Met een gaap liep hij het kamp binnen een paar stukken prooi uit zijn bek hangend die hij naar de prooistapel bracht en sloot zijn ogen even genietend van de zon die zijn grijze vacht verwarmde voor zijn ogen geschrokken openschoten bij de gillende stem van een bekende apprentice en hij sprong naar haar toe. "Shiverpaw?! Gaat het wel met je?" Vroeg hij half geschrokken en draaide zijn hoofdje iets bij om haar aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]   oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] Icon_minitimedi 4 nov 2014 - 21:06

Shiverpaw schreef:
Uitleg:

Shiverpaw Justicepaw Hopperpaw
Why isn't my mind giving me a piece of silence


Zie je lelijkerd, hij denkt dat er iets mis met je is. klonk Justice haar stemmetje honend. Justice, doe is lief! Klonk het verontwaardigde stemmetje van Hopper. Shiver kan er ook niets aan doen dat ze zo lelijk en raar is. De twee stemmen in haar hoofd lachtte het uit terwijl shiver met tranende oogjes naar Rowan keek. Het is niets Rowanpaw, zei ze zachtjes haar kopje laten hangend hem niet aan willen kijkend maar ook niet durvend. Ze vond hem leuk en nu stond ze hier met de tranen in haar oogjes door die Foxdung stemmen in haar kopje. Niets belangrijks in ieder geval. zei ze zacht en draaide zich om zich voortslepend naar de uithoek van het kamp en daar zich op te rollen in een bolletje. Zie je wel, waardeloos..

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]   oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 20:35


Hij keek haar een beetje raar aan en stapte achter haar aan. "Wacht even Shiverpaw, heb je weer.. 'last'?" Vroeg hij zacht en onzeker en liep naar haar toe. Zijn flammende rode ogen onzeker naar haar kijkend. Hij wou niet dat ze zich rot voelde. Hij ging naast haar zitten toen ze in een bolletje lag en likte haar oortje zachtjes. "Hey ik ben er voor je dat weet je toch?" Glimlachte hij zacht en ging naast haar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]   oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 21:10

Shiverpaw schreef:
Shiverpaw schreef:
Uitleg:

Shiverpaw Justicepaw Hopperpaw
Why isn't my mind giving me a piece of silence


'Wat bedoel je met last?' Vroeg het poesje zacht fluisterend tegen haar vachtje en schrok van zn aanraking. Haar felle ogen richtte zich op hem. 'Of je last hebt dat je zo achterlijk bent. Je weet dat hij alleen maar hier zit omdat ie medeleiden heeft' zei de poes grijnzend in haar volle kopje. Ze dook inelkaar en piepte zacht. 'Hoe komt het dat je niet wegloopt nu, waarom? Iedereen doet het, ik ben raar..' Zei het poesje zacht en bleef de twee stemmen horen die in haar kopje haar bleven pesten, haar vertelde hoe lelijk, stom en achterlijk ze wel niet was. Hoe niemand van haar zou kunnen houden. Ze was het gaan geloven, hier zat ze met de kater die ze leuk vond. De enige kat die niet meteen was gaan raar doen als ze gilde en ze bleef geloven dat niemand van haar kon houden of uberhaupt konde uitstaan. 'Ik ben raar, waardeloos. Verspil je tijd niet aan mij...' zei ze zacht en legde haar kopje weer neer op de grond. 'Voel je niet verplicht hier te zijn. Er zijn genoeg andere katten in het kamp om je mee te vermaken.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]   oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 21:59

"Je hebt toch af en toe.. last van.. dingen in je hoofd? Tenminste dat hoorde ik van sommige warriors. Stemetjes ofzo?" Mompelde hij zacht en keek haar zorgzaam aan. "Weetje dat als je zo alleen bent dat je in jezelf gaat praten je gewoon met mij kan praten toch Shiverpaw?" Vroeg hij zachtjes en grinnikte even. "Simpel Shiverpaw, ik vind je aardig waarom zou ik weglopen van iemand die ik aardig vind?" Vroeg hij lachend en begon zijn vachtje schoon te maken en keek met een ruk op en duwde zijn grote poot op haar hoofd en duwde haar omlaag. "ZEg dat niet Shiverpaw, je bent een geweldige poess begrepen!' Hij gromde en zuchtte zijn kop schuddend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]   oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 14:35

Uitleg:

Shiverpaw Justicepaw Hopperpaw
Why isn't my mind giving me a piece of silence


Je bent toch niet alleen shiver, je hebt ons. Een korte stilte volgde na het valse stemmetje van Hopper. Voor altijd en altijd zei het stemmetje grijnzend. De stemmen waren lief ze waren zorgzaam maar naarmate ze ouder werd hoe gemener en achterbakser ze werden. Ik ben niet alleen.. Zei de poes zachtjes en zielig. De stemmen volgen mij overal, ik ben nergens alleen. Ze zijn gemeen, hun woorden doen pijn. Zei de schildpad zachtjes terwijl ze zijn ogen ontweek. Je denkt toch niet dat hij in je zielige act trapt? Klonk de honende stem van Justice. Ik ben niet Geweldig Rowan, probeer het maar gewoon niet. Tis waardeloos, er is genoeg wat ik wil. Niemand weet mijn naam maar kent me alleen als de poes die tegen zich zelf praat. Zei ze wat harder en feller. I am just an outcast! gilde ze bijna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]   oh hello? JUSTICEPAW SHUSH!  [+Rowanpaw] Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 13:54

De jonge kater keek naar zijn vriendin en sloot even zijn ogen. Lag het nou aan hem of was ze nu erger dan normaal? "Shiver.." Mompelde hij langzaam en likte over zijn lippen. "Moet ik hier serieus nog een antwoord op gaan bedenken?" Sprak hij koeltjes haar aankijkend. "Ik vertel je zojuist hoe ik over je denk en je slaat het compleet in de wind. Je bent niet zielig dus gedraag je niet zo." Sneerde hij zacht en sloeg even met zijn staart. Langzaam draaide hij zijn hoofd weg en zuchtte. "If you're an outcast then I'll just leave."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
oh hello? JUSTICEPAW SHUSH! [+Rowanpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: