Just piss off



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just piss off

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hate
Member
Just piss off DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Just piss off   Just piss off Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 18:34



De zwarte kater rende door het bos. Hij had al dagen geen goede beweging gehad, omdat hij alleen maar rondgeslenterd, in de hoop Lightleaf te zin. Zijn spieren hadden doorgegeven dat ze dat niet bijzonder prettig vonden. En ja, hij wist dat hij een goede conditie op moest bouwen. Conditie was altijd handig. Dus rende Hate door het BloodClan territorium, hopend dat niemand hem zo zag. Tot nu toe had hij geluk gehad. Er was niemand in de buurt geweest -althans, dat dacht hij. Hij vertraagde zijn pas. Licht hijgend snoof hij de lucht op. Muis. Zijn reuk had zich de laatste tijd flink ontwikkeld, ondanks dat hij geen training had gehad. Zachtjes draaide hij zich om. De wind woei zijn kant op, wat betekende dat de muis hem niet rook. De kater ging in sluiphouding staan en liep stilletjes naar zijn prooi toe. Toen hij minder dan een staartlengte van hem af was sprong hij op. De muis trok met een ruk zijn kopje omhoog, nog net op tijd om zijn dood in de ogen te kijken. Hate grijnsde en sprong op hem. Met een beet in het nekje was het diertje dood. Triomfantelijk liep Hate verder. Hij was het jagen nog niet verleerd. Na een paar passen stond hij stil, groef met zijn poten in het zand en legde daar de muis in. Vervolgens schoof hij er wat bladeren overheen. Die muis zou hij zo meteen wel ophalen.
Hate snoof. Hij rook een konijntje, die niet ver bij hem vandaan was. Hij spitste zijn oren en hoorde geritsel. Was dat het konijn? Hij volgde de geur. Een eindje verderop zat een pluizig bruin konijn tussen de varens. De kater sloop naar het diertje toe. Jammer genoeg brak er een takje links van hem en het konijn keek op. Nee! En weg was het beestje. Wie of wat het konijn ook weg had gejaagd, die zou ervoor boeten. Met een boze blik keek Hate rond. Hij haatte dit soort situaties. Waarom overkwam dit hem altijd?


{+ Eerste post voor Cherish}




Just piss off EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherish
Member
Just piss off Tumblr_static_d9ipgsfkq9s0ssksg4sc48oc0
boze grasspriet
116
Actief
Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherish
BerichtOnderwerp: Re: Just piss off   Just piss off Icon_minitimema 3 nov 2014 - 20:09

Haar ijsblauwe blik staarde tevreden in het knisperende haardvuur. De lampen stonden laag gedraaid en de kaarsen waren aangestoken. Dit alles gaf een van de vele 'huiskamers' in het gigantische huis een fijne sfeer. Haar blik viel op de schemering buiten. De oranje/roze kleuren waren altijd al iets waar ze van kon genieten.
Na een zwiep van haar pluizige staart zette ze zich af en belandde door middel van een lenige sprong op de vensterbank. Het zag er buiten niet al te koud uit, misschien was het een idee om naar buiten te gaan? Net toen ze weer van de vensterbank af wilde springen bleef haar pastel roze halsbandje haken achter eenv van de takjes van een plantje dat zich op de vensterbank bevond. Geschrokken gaf ze een ruk in de hoop zichzelf los te krijgen, maar in plaats daarvan gleed ze uit en viel met plantje en al van de vensterbank af. Vanuit de andere kamer hoorde ze een van haar baasjes vloeken, gevolgd door dreigende voetstappen die gevaarlijk dichtbij kwamen. Snel sprintte ze door het kattenluikje heen en sprong op het houten tuinhekje. Ach, vanaf hier zou ze zelfs nog beter uitzicht hebben op de zonsondergang.
Een zwarte vacht en geelgroene ogen drongen haar blikveld binnen. Vanaf het houten tuinhekje keek ze neer op een zwarte kater die duidelijk een slechte bui had en nu woedend in de ronden keek. ''Goedenavond,'' Giechelde de kattin. Hoe erg ze zich er ook voor schaamde, andermans leed bleef toch altijd wel iets grappigs. Zorgvuldig haalde ze haar tong over een van haar voorpootjes, om deze vervolgens over haar hoofd te halen.


VOICETHEME
The bigger they are then the more that they bleed
The deeper the scars that won't heal
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Just piss off DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Just piss off   Just piss off Icon_minitimedi 4 nov 2014 - 20:04



Terwijl hij wind om zich heen keek ving de zwarte kater een geur op. Kittypet. Zijn ogen flitsten heen en weer, op zoek naar de andere kat. Voor hem verscheen een grijze tabby poes. 'Goedenavond,' giechelde ze. Hates oren gingen naar achteren en hij siste. Hij haatte het om uitgelachen te worden, en zeker door een Kittypet. Na een paar seconden liet hij zijn boze houding varen en bekeek haar eens goed. De poes had helder blauwe ogen en een donker-met-lichtgrijze vacht. Ze likte aan haar voorpoten, die ze over haar kop haalde. Tsss. Zeker weten een zwakke Kittypet. Niemand anders doet zo. Hij grijnsde. 'Goedenavond,' reageerde hij. 'En wat brengt een jonge, zeer onaantrekkelijke poes naar een plaats als dit, waar ze een arme kater -een leerling nog wel!- verstoort met het jagen?' Het sarcasme droop van zijn stem af en in zijn ogen was niets dan ingehouden woede te zien. Hij knipperde en begon langzaam rondjes om de poes te lopen. Ze was oud genoeg om een Warrior te kunnen zijn. 'Weet je wel zeker dat zo'n oude poes als jij het tegen zo'n jonkie als ik op kan, Kittypet?' Hij legde nadruk op het laatste woord, om duidelijk te laten zijn wat hij van Kittypets vond. 'Over het algemeen zijn Kittypets redelijk zwak. Zeker van iemand op leeftijd.' Ja, dit was leuk. Dit maakte het konijn helemaal goed. Niets was zo verfrissend en opbeurend als een lekker potje pesten. Hates staart zwiepte heen en weer. 'Ach, wat onbeleefd. Ik ben mezelf helemaal vergeten voor te stellen. Men noemt mij Hate. Maar oude poezen mogen mij ook wel...' Hij dacht na. 'Heandriyque, of als ze het aandurft, Hans noemen.' Hij grijnsde. Ja, goede namen. In gedachten gaf hij zichzelf een schouderklopje.



Just piss off EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherish
Member
Just piss off Tumblr_static_d9ipgsfkq9s0ssksg4sc48oc0
boze grasspriet
116
Actief
Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherish
BerichtOnderwerp: Re: Just piss off   Just piss off Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 13:45

Bij zijn begroeting stond ze lichtjes versteld. Misschien had deze zwerver toch nog manieren, en had ze hem verkeerd ingeschat. Ze liet zich in een wat comfortabelere houding zakken, iets wat redelijk moeilijk was op een smal hekje. ''En wat brengt een jonge, zeer onaantrekkelijke poes naar een plaats als dit, waar ze een arme kater -een leerling nog wel!- verstoort met het jagen?'' Oh, misschien had ze hem dan toch goed ingeschat. ''Excusez-moi?'' Proestte ze terwijl ze geamuseerd haar staart heen en weer zwiepte en een hopeloze poging deed haar lach in te houden.
Het liefst wilde ze nu wat beledigingen terugvuren, maar ze besloot netjes te wachten en de zwarte kater zijn zielige zinnetjes af te laten maken. ''Weet je wel zeker dat zo'n oude poes als jij het tegen zo'n jonkie als ik op kan, Kittypet?'' Kittypet? Was dat een scheldwoord wat de vuilnis bakjes gebruikte tegen de intelligentere? ''Net was ik nog de jonge, onaantrekkelijke poes, en na een tijd van tien seconden max ben ik oud?'' Opnieuw begon ze te lachen. Normaal zou ze zich nooit verlagen tot dit kinderachtige niveau, maar een poes die altijd maar binnen zat verdiende ook wel eens wat plezier. ''Practice what you preach, kiddo.'' Concludeerde ze met een valse glimlach op haar gelaat.
Aan zijn volgende 'belediging' besloot ze geen woorden meer vuil te maken. Op elke zin een weerwoord bedenken was zeer vermoeiend. Plots begon de kater zichzelf voor te stellen. Waarom deed hij dat alsof het niets was? Zelf haatte ze het om haar naam te moeten geven aan vreemdelingen, alsof dat iets was waar zij een boodschap aan hadden. ''Goed dan, heer Heandriyque.'' Sprak ze op geacteerde, deftige toon. ''Wat brengt zo'n jonge heer naar het territorium van de mensen? Dat is iets wat deze kattin op leeftijd zich wel afvraagt,'' vervolgde ze op dezelfde toon.


VOICETHEME
The bigger they are then the more that they bleed
The deeper the scars that won't heal
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Just piss off DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Just piss off   Just piss off Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 17:47


De poes sprak op een deftige toon. 'Goed dan, heer Heandriyque. Wat brengt zo'n jonge heer naar het territorium van de mensen? Dat is iets wat deze kattin op leeftijd zich wel afvraagt.' Hate keek haar met samengeknepen ogen aan. Wat ging haar dat aan? Hij liet een stilte vallen. 'Ik denk niet dat jou dat aangaat,' zei hij met een kakkerige stem. Zijn ogen flitsten heen en weer. 'Wat mij meer interesseert, is waarom jij hier buiten bent.' In feite maakte het hem niet uit of dat nu was omdat ze was weggejaagd of omdat ze gewoon geen leven had en hem wilde lastig vallen.
Hij lichtte zijn voorpoot op en begon hem schoon te likken. Het eerste wat hij proefde was modder. Gatver. Zijn bekje vertrok. Maar omdat het toch schoon moest, bleef hij likken. Ondertussen keek hij de poes voor hem schuin aan. Toen hij klaar was ging hij verder met zijn andere poot.



Just piss off EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Muzzle
Member
Just piss off DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Muzzle
BerichtOnderwerp: Re: Just piss off   Just piss off Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 18:54

Muzzle voelde harde onder zijn poten verdwijnen. Een nachtelijk uitstapje was altijd fijn, zeker bij de hemel die nu even werd verlicht door sterren. Dromend staarde hij naar een helder fonkelende ster. Een geritstel en kleine kletterende pootjes op het monsterpad, dat nu in de avond verlaten was, deden Muzzle terug denken aan een muis. Een staartje die tussen sprieten gras verdween deed hem draven op een snel tempo.
De grijze, jonge kater had geen idee hoe je een muis ving, maar het leek wel fijn een klein mollig diertje te volgen. Langs Muzzle's poten streek bedauwd gras, waardoor het die druipnat maakte. Jakkes. Hij bleef liever warm binnen bij zijn housefolk, maar het kleine roze staartje bleef hij volgen...
In een wankele sluiphouding schoot hij erachteraan. Muzzle's prooi schoot tussen twee grote stenen, een grote boog in een boomwortel, over een hoopjeaarde en een stelletje kattenpoten...
Wacht even, Kattenpoten? Muzzle was zo geconcentreerd op zijn prooi dat hij tegen een zwarte flank aanknalde, omrolde en in een kluwen van grijs en zwart rondtolde. Toen hij zijn ogen opende, zag hij een stel kwaadaardige ogen in de zijne boren.


-mag Muzzle er bij? Hate, je mag hem enkele verwondingen geven, als je wil Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Just piss off DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Just piss off   Just piss off Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 19:43


Ineens knalde er iets tegen Hates flank aan. Hij verloor zijn evenwicht en viel opzij. Met een woedende grauw stond hij op en keek naar de boosdoener. Het was nog een Kittypet. Oh StarClan, sta me bij. Dreigend ging hij boven de andere kat staan. Zijn ogen boorden in die van de ander en hij zorgde ervoor dat zijn blik haar niet ontging. 'Wat is er zo leuk aan een arme BloodClan kat om te gooien?' gromde hij. Na nog een dreigende blik ging hij zitten en ging verder met zijn poot schoon te maken. 'Leren ze jullie niets over manieren ofzo?' Hij likte aan zijn poot en veegde hem over zijn kopje. Het bleef even stil. 'Het niveau daalt hier met de seconde,' merkte hij uiteindelijk op toen hij klaar was. Hierbij keek hij van de ene poes naar de ander. 'En met wie heb ik nu weer het genoegen?' De minachting in zijn stem was groot. Hier had hij echt geen zin in.

OOC: Yeah, sure! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd c:




Just piss off EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Muzzle
Member
Just piss off DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Muzzle
BerichtOnderwerp: Re: Just piss off   Just piss off Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 12:57

'En met wie heb ik nu het genoegen?' schamperde de kater voor hem. De minachtigheid in zijn stem was groot. De druk duwde Muzzle op zijn schouders en de grijze kater keek bang naar hem. De lichte vacht op zijn schouder rees en daalde. "Ik-ik-ik ben Muzzle," stamelde Muzzle. De sfeer sneed verschrikkelijk in zijn vacht, terwijl hij zijn pels onbehaaglijk voelde prikken. Deze kat was in staat hem te vermoorden; een bloeddorstige blik vol minachtigheid.
Muzzle slikte bij het zien van de minnachtigheid. Hij kon het niet uitstaan, en ook al was hij doodsbang en bedwong hij zich een kreet in doodsnood te slaken, wou hij deze opschepper een krabbel op zijn kop geven.
De grijze kater zijn poot schoot uit en sneed door het vlees van de neus van Opschepper. Even voelde Muzzle een golf van opluchting en minnachtigheid door hem spoelen, en dat vermelde hij ook op zijn blik."Nu grijns je niet meer, he," probeerde hij stoer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Just piss off DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Just piss off   Just piss off Icon_minitimema 22 dec 2014 - 17:20


Hate zag hoe de andere kat bang naar hem keek en begon te stamelen. 'Ik-ik-ik ben Muzzle.' Oh, waarom hadden Kittypets altijd zulke stomme namen? Hate siste boos naar de kat. 'Oké, leuk. En nu wegwezen.' Opeens haalde de grijze poes uit met haar poot en sloeg hem tegen zijn neus. Voor een moment keek de zwarte kater met beide ogen naar zijn neus, zag bloeddruppels en richtte zijn blik weer op Muzzle. 'Nu grijns je niet meer, hè,' zei de poes. Hate rolde met zijn ogen. 'Nee, en jij zo meteen ook niet,' reageerde hij. Zijn ogen spuwden vuur. Hij kwam dreigend op haar af en drukte haar met één poot tegen de grond. Met de ander veegde hij over de neus van Muzzle. Vervolgens kraste hij over haar oren. 'Flikker op.' Zijn stem klonk dreigend. Als die kat slim was rende ze weg, zoals Kittypets horen te doen. Als ze niet zo slim was -en te oordelen aan wat hij net gezien had was ze dat niet- bleef ze staan om te vechten. En te verliezen. 'Ik geef je één kans. Vlucht nu of vecht je dood tegemoet. Jouw keuze.'





Just piss off EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just piss off
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: