Steelpaws training - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 20°C - 35°C
Na een lange, koude Leafbare en een armzalige Newleaf. Trekt Greenleaf met een zucht van verlichting het woud in. De extreme hitte is heerlijk maar bengt ook gevaren met zich mee. Vele Twolegs die hun honden uitlaten en prooi dat de hitte niet aankan. Ook dit seizoen zal niet makkelijk worden voor de clans..
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Steelpaws training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Sunpelt
Member
Steelpaws training - Pagina 3 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 13:59

''gewoon omdat ik je deze plek wilde laten zien en dat dit vanaf nu ons plekje is''
sunpaw keek verliefd naar steelpaw ze likte haar poot en ging zitten ze keek voor haar uit en snoof in de lucht de meest heerlijke geuren kwamen haar neus binnen oppeens zag ze de struiken bewegen en sunpaw stons op er kwam een grouw uit haar keel en ging in een aanvals positie staan.

Steelpaws training - Pagina 3 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 14:03

"Wie is daar kom op anders grijpen we je."
Steelpaw gromde. Hij stond rustig op en ging naast Sunpaw staan klaar om haar te verdedigen met hand en tand.
Hij zei"Als het een te sterke vijand is wil ik dat je rent en niet omkijkt. Ik grijp hem en verdedig je."
Steelpaw spande al zijn spieren voor het gevecht het was een klomp spieren geworden.
"Kom tevoorschijn ik geef je 3 seconden. 1.. .2... en"

Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Steelpaws training - Pagina 3 Steelfang
Profiel bekijken
52

CAT'S PROFILE
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 19:18

Squirrelflight liep door het bos. Ze was nu een queen en mocht niet echt meer jagen of een leerling trainen, maar ze kon er ook niet tegen om de hele dag in het kamp te moeten zitten. Ze was er dus nu even tussenuit geglipt. Ze rook Steelpaw en Sunpaw en liep hun richting uit. Ze liep door de struikjes en merkte dat die geluid maakten, maar ze liep gewoon door. Ze liep de struikjes uit en zag Steelpaw en Sunpaw staan. "Ik ben het maar." Zei ze en keek naar hun aanvallende reactie. "Wel een goede reactie, want ik had ook een vijand kunnen zijn en als ik dat was hadden jullie hem vast verjaagd." Ze ging zitten en keek de twee katten aan.

Steelpaws training - Pagina 3 110iutt
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 19:23

Beschaamd knikte Steelpaw.
Dat hij haar geur niet herkende zijn mentor droeg altijd een gemixde soort geur van hijzelf en Squirrellflight.
Hij keek richting Sunpaw met een blik van"zou ze het gehoord hebben"
Steelpaw ging rechtop zitte en zei"Hoe gaat het, ik heb gehoord dat je drachtig bent leuk voor jouw en Kestrelwing."
Hij knikte eerbiedig voor de partner van zijn mentor.
Steelpaw relaxde toen hij zeker wist dat hun drieen alleen waren en hij wachte geduldig op antwoord.

Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Profiel bekijken
52

CAT'S PROFILE
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 20:29

Squirrelflight ging wat beter zitten en keek Steelpaw aan. "Het gaat goed." Zei ze. Ze likte haar poot en haalde die langs haar oor. Ze likte de rest van haar vacht en ging weer recht zitten. Ze liet de zon haar vacht opdrogen en keek om haar heen. "Is Kestrelwing niet bij jullie?" Vroeg ze en keek hun vragend aan. Kestrelwing was immers de mentor van Steelpaw en Squirrelflight wilde hem graag zien. Ze rook in de lucht, maar kon zijn geur niet oppikken. Wel de geur van een muis en ze kon de verleiding niet weerstaan. Ze stond op en sloop naar de muis toe. Ze sprong en pakte de muis. Ze beet het diertje snel dood voor het alarm kon slaan. Ze liet ermee terug naar Steelpaw en Sunpaw en legde het diertje neer. Dit zou wel eens de laatste prooi zijn geweest die zij voorlopig zou vangen, want eigenlijk vindt Bluestar het vast niet goed dat ze hier is, maar ze wilde er gewoon tussenuit. Ze staarde voor haar uit en wachtte op antwoord.

Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 20:40

"Nou emh..." Steelpaw werdt vuur rood en zei"Sunpaw en ik waren aan het trainen en klef aan het praten en toen zijn we hier naar toe gegaan en..." Hij werd zo rood van schaamte dat hij net een tomaat was.
Hij zette snel een glimlach op.
"Kestrelwing is bij de zandkuil. Je kan hem daar vinden. Maar wil je niet zeggen dat ik en Sunpaw hier met elkaar aan het flirten waren."
Hij schaamde zich en hoopte dat ze hem begreep

Profiel bekijken
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 20:51

sunpaw veranderde haar houding van een aanval houding werd ze ontspannen en keek naar squirrelflicht ze zei '' gefeliciteerd squirrelflicht ik hoop dat ze gezonde en lieve kittens worden''
sunpaw ging ontspannen zitten en likte haar poot zorgvuldig en keek weer op en zette haar poot neer ze likte achter steelpaw,s oor en moest toen giechelen.

Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 20:56

Steelpaw moest ook zachtjes lachen en fluisterde"Liever niet waar de partner van Kestrelwing bij is of hijzelf." Steelpaw dacht'ach wat boeit hetook'. Hij liep naar Sunpaw en gaf haar een lik over haar hoofd. Hij gaf haar een kopje en fluisterde "Kijk goed of ze oplet wanneer je weer me oor likt" Hij lachde zachtjes toen hij het nog steeds voelde.
Hij strekte zich uit en gaf Sunpaw om haar terug te pakken een duwtje en wreef toen met zijn neus langs de neus van Sunpaw en zei"Ik hoop dat je je er niet aan stoort" Tegen Squirrelflight.
Hij gaf Sunpaw nog een likje en wachtte op Sunpaw's reactie wat ze meestal deed na een likje.

Profiel bekijken
52

CAT'S PROFILE
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 8:30

Squirrelflight keek naar hun. Ze vond het niet echt erg aangezien zij en Kestrelwing ook wel eens klef doen. "Dank je Sunpaw." Zei ze en richtte zich deze keer op Steelpaw. "Ik stoor me er niet aan, maar ik ga nu naar Kestrelwing toe als jullie dat niet erg vinden." Ze stond op en draaide zich nog een keer naar hun om. "Ik zal niks tegen hem zeggen." Ze draaide zich weer om en liep weg. Ze liep met haar muis in haar bek naar de zandkuil. Eenmaal daar aamgekomen zag ze dat Winterpaw er ook was. Ze voelde zich iets minder op haar gemak, want Winterpaw was haar leerling en misschien was Winterpaw wel boos, maar ze wist ook wel dat Winterpaw niet snel boos werd, dus ze maakte zich niet veel zorgen. Ze liep de zandkuil in en liep naar Kestrelwing toe. Daar legde ze haar muis neer. "Hoi kestrelwing en Winterpaw." Ze richtte zich tot Kestrelwing. "Doet Winterpaw het goed? Heb ik haar goed getraind?" Ze zei het zacht genoeg zodat Winterpaw het niet kon horen. Ze keek vragend naar Kestrelwing. Misschien zou ze eerst een preek krijgen van dat ze hier niet moest zijn en wat er wel niet allemaal had kunnen gebeuren. Als hij echt boos was zou ze hem de muis wel geven. Hopelijk zou hij dan wat rustiger worden.

Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 9:55

Winterpaw had Sunpaw en Steelpaw wel weg zien gaan, maar ze had geen zin om er achteraan te gaan. Ze zat zichzelf te wassen toen er een bekende geur haar neus binnenkwam. Ze draaide zich om en zag Squirrelflight. Ze vroeg zich af wat Squirrelflight hier deed, maar zei niks. "Hoi Squirrelflight." Was het enige wat ze zei. Misschien zou Kestrelwing haar wel een preek geven. Ze mocht hier wel zijn, maar er waren hier veel gevaren en die moet je niet tegenkomen als je drachtig bent. Ze keek naar haar vroegere mentor. Ze wilde niet dat haar of de kittens wat overkwam. Die kans was er wel als je buiten het kamp kwam. Winterpaw maakte zich een beetje zorgen, maar het was niet aan haar om Squirrelflight een preek te geven. Dat mocht Kestrelwing doen.

Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:

Lolly's zijn gigantisch lekker
Profiel bekijken
52

CAT'S PROFILE
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 10:05

Squirrelflight gaf Kestrelwing een kopje. "Ik ga maar. Ik krijg vast nog wel een keer een antwoord van je." Ze stond op en liep weg. Ze was aardig moe geworden van deze afstand lopen, maar ze moest even doorzetten totdat ze bij het kamp zou zijn. Ze liep rustig door en had haar muis in haar bek. Die zou ze zo meteen in het kamp wel opeten. De kampingang was al in zicht en ze liep door de tunnel heen. Ze keek even om haar heen en glipte snel de Nursery in. Ze hoopte dat niemand had gemerkt dat ze weg was en ze ging in haar nest liggen. Daar legde ze de muis voor haar neer en begon ervan te eten. Ze had aardig wat honger gekregen en at de muis snel op. Ze ging wat beter liggen en keek om haar heen. Ze was nog niet echt dik, maar dat zou niet lang meer gaan duren. Ze legde haar kop op haar poten en deed haar ogen dicht. Ze was zo moe dat ze snel in slaap viel.

Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 10:51

"Oke waar waren we gebleven." Steelpaw sprong boven op Sunpaw's rug en fluisterde in haar oor"Als we later warrior zijn, maken we hier een prive hol." Hij sprong naast haar en gaf haar een likje over haar kop. Hij voelde zich deze dagen zo gelukkig hij had een vriendin, een eerlijke mentor en veel vrienden alhoewel het voornamelijk meisjes zijn.
Hij gaf Sunpaw nog een likje en zijn staart krulde rond die van haar.

Profiel bekijken
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 18:31

'' doei squirrelflicht tot ziens''
en sunpaw keek naar steelpaw ze begon te spinnen en gaf hem een likje
,steelpaw zei,'' als we later warrior zijn maken we hier een privé hol''
sunpaw keek naar steelpaw ze zei verliefd '' graag zoiets had ik ook al in gedachte deze plek kent bijna niemand dus hebben we elkaar voor ons zelf het is hier egt prachtig''
ze gaf steelpaw een kopje.

Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Steelpaws training   Steelpaws training - Pagina 3 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 19:28

"Door jouw is deze plek prachtig. Door jouw is deze plek onbekend want niemand kan zoveel schoonheid tegelijk verdragen."
Hij keek haar diep in de ogen en zei"Ik heb gehoopt dat ik ooit een mooie vriendin kreeg" HIj keek teleurgesteld naar de grond en zei"Maar ik ben gezegend met een wonderschone."
Steelpaw was poetisch en romantisch op dit soort momenten.
"De geur van de bloesem is een vloek bij jouw geurspoor, een schijnende maan is een vervloeking op jouw schoonheid en ik blijf je eeuwig trouw."
Hij storte zijn hart vol voor Sunpaw, zijn leven was beter en beter door haar.

Profiel bekijken

Steelpaws training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: