Positiviteits-topic - Pagina 12



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Volgende
Howl
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 16:59

@Nath: Elk werk is goed werk! Hoe ging 't gesprek?

Man mn fursuit gaat zo hard. Im pleased. Binnenkort komt mn babby echt tot leven en dan yassssss.


Positiviteits-topic  - Pagina 12 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 12 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 12 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 12 2hqc5lxPositiviteits-topic  - Pagina 12 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 12 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 18:31

Elke dag samen fietsen met mn senpie en dan ook nog bijna elke zaterdag afspreken is gewoon prachtig <'3 en hij weet van niks hahaha
hij blijft gewoon op me wachten als ik een negende uur heb, ookal duurt het 40 minuten x'D


Also, ik ga een heel leuk jaar tegemoet qua happenings en zo :3 eerst het Fall Out Boy concert <33 dan MGC experience met Jojo en nog wat besties en dan met zn allen logeren en daarna in november het Kensington concert c:
hopelijk wordt het qua emoties ook minder want vorig jaar was zo'n k*tjaar, maar met mn lieve mentor van het afgelopen jaar komt t wel goed ^^


Positiviteits-topic  - Pagina 12 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 20:52

Vandaag met m'n crush samen naar huis gefietst en hij vroeg me opeens of ik verliefd op hem was. Ik werd compleet rood enzo, en zij dat ik hem wel leuk vind enzo. Volgens mij werd hij toen ook rood, en stotterde daarna heel veel. Hij is zoooooo schattig! Ooh, ik hoop echt dat het iets tussen ons word <3



Positiviteits-topic  - Pagina 12 Swallo12
Positiviteits-topic  - Pagina 12 G3K5gZvO_oPositiviteits-topic  - Pagina 12 XehOIgmF_oPositiviteits-topic  - Pagina 12 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 22:02

Nice Nynke! Good job! Ik duim voor je (;

Het is fantastisch om erachter te komen dat iemand echt die sheet gebruikt die je voor haar had gemaakt terwijl je er zelf eigenlijk niet tevreden mee was.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Positiviteits-topic  - Pagina 12 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 23:56

Roughpaw schreef:
Ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij subway, het verdient bagger maar het is iets en dan kan ik mijn reizen naar school toe betalen, yay!

Ik ben dus aangenomen bij de Subway en kan mezelf nu een Sandwich Artist noemen :'D
Ik ben zó blij <3


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Positiviteits-topic  - Pagina 12 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 17:23

Roughpaw schreef:
Roughpaw schreef:
Ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij subway, het verdient bagger maar het is iets en dan kan ik mijn reizen naar school toe betalen, yay!

Ik ben dus aangenomen bij de Subway en kan mezelf nu een Sandwich Artist noemen :'D
Ik ben zó blij <3
Congrats Nath <3


Positiviteits-topic  - Pagina 12 2rzs3sw
Positiviteits-topic  - Pagina 12 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 17:30

Roughpaw schreef:
Roughpaw schreef:
Ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij subway, het verdient bagger maar het is iets en dan kan ik mijn reizen naar school toe betalen, yay!

Ik ben dus aangenomen bij de Subway en kan mezelf nu een Sandwich Artist noemen :'D
Ik ben zó blij <3
Ah gefeliciteerd Nath! Well done c:


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Positiviteits-topic  - Pagina 12 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 12 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 17:50

Ik had van de vakantie al een beetje op internet gesnuffeld naar stages in Zuid/Midden Amerika en die waren zo duur dat de moed me een beetje in de schoenen zonk. Ik ben niet echt n rijke student, meer n arme.

Nu heb ik vandaag een gesprek gehad over mn voortgang met mn mentor en zij vroeg ook wat ik wilde voor stage. Toen werd me verteld dat via de uni de kosten vooral t vliegticket is, niet veel meer extra als het goed is. Dus als ik straks even wat van mijn proffesoren benader die daar op veldwerk gaan dan kan ik misschien een stage regelen in mesoamerika!!!! Ik hoop zo dat t gaat lukken, ik wil zo graag die kant op in de archeologie.


Positiviteits-topic  - Pagina 12 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
*Goldenpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
Anne
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
*Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 17:52

Firepaw schreef:
Ik had van de vakantie al een beetje op internet gesnuffeld naar stages in Zuid/Midden Amerika en die waren zo duur dat de moed me een beetje in de schoenen zonk. Ik ben niet echt n rijke student, meer n arme.

Nu heb ik vandaag een gesprek gehad over mn voortgang met mn mentor en zij vroeg ook wat ik wilde voor stage. Toen werd me verteld dat via de uni de kosten vooral t vliegticket is, niet veel meer extra als het goed is. Dus als ik straks even wat van mijn proffesoren benader die daar op veldwerk gaan dan kan ik misschien een stage regelen in mesoamerika!!!! Ik hoop zo dat t gaat lukken, ik wil zo graag die kant op in de archeologie.
aww gefeliciteerd! Ga je nu echt naar amerika?


Positiviteits-topic  - Pagina 12 I1HGFgB

Do i turn left, when nothing is right?
        Or do i turn right, when nothing is left?


CLICK ME! >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 12 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 17:56

@Anne: Ik moet nog zien welke projecten er lopen en dan naar een van de mensen stappen die dat organiseren om me aan te melden en alles. Maar in ieder geval denk ik wel dat ik in staat ben om t geld voor een vliegticket en miss wat extra bij elkaar te sparen voor volgende zomer. Ik rekende eerst namelijk op iets veel duurders en dat was gewoon onmogelijk geweest.


Positiviteits-topic  - Pagina 12 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 12 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 17:59

Oh wauw, Waz! Ik hoop dat het gaat lukken!


Positiviteits-topic  - Pagina 12 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 18:13

Oh wauw Waz!

ma man wauw school is zo geweldig.. zo'n leuke klas.. en zo'n leuke school. Constant muziek en veel praten en gave leerkrachten en gave leerlingen. En alternatieve richting, drukken en grafische media. En niet normaal toffe klas en ik voel me echt zo goed nu xD Like wauw. En Maxim, niet normaal toffe jongen. I really like him. Er is constant rock muziek tijdens LO en tijdens studie mag je je oortjes insteken. En babbelen en op je gsm. Je mag gewoon heel de tijd op je gsm, echt topschool. Ik kom van een mega strenge christelijke uniform school, dit is like heaven. Ik ga momenteel graag naar school, terwijl ik van het tegenovergestelde kom. Alleen studeren, ja maar dat is ook veel minder dan voorheen. aso 5 uur wiskunde... nu Tso 3 uur wiskunde. Weer: heaven. Ik moet niet eens defenities kennen ofz en ze staan like bijna een jaar achter! I really like this!!!!!


Positiviteits-topic  - Pagina 12 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 12 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 12 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 12 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 12 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 12 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 12 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 12 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 12 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 12 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 18:20

Wauw gaaf Waz! :3

Ah man ik ben zo blij voor je Laura <33 echt heel fijn dit c:

okay hij heeft me vandaag vijf keer geknuffeld en morgen zie ik hem weer en ahhh <333


Positiviteits-topic  - Pagina 12 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 18:25

Yes, net mijn eerste rooster binnen gekregen. Dinsdag is mijn eerste werkdag, van 10:00 - 15:00, best chill, vijf uurtjes & ik heb ook nog wat aan m'n dag.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Positiviteits-topic  - Pagina 12 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 14:56

Wauw Waz, klinkt heel vet!

En wow Laura, dat klinkt echt nice! Fijn (:


Positiviteits-topic  - Pagina 12 HxSLHVT
Positiviteits-topic  - Pagina 12 A12SBeMPositiviteits-topic  - Pagina 12 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 13:03

Ik ben gestopt met nagelbijten 8)
Ben al veel afgevallen - OP een gezonde manier mensen, aka gezond eten en bewegen!~
Getting healthy, getting happy Very Happy

Life is good Very Happy



Positiviteits-topic  - Pagina 12 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 14:26

3 dagen tot in naar Engeland verhuis wieee


Positiviteits-topic  - Pagina 12 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Heartstring
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
»Quinty«
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Heartstring
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 16:04

Mijn groepje voor mn project is zó gezellig :') dan maar tussen allemaal jongens zitten, maar we hebben de grootste lol samen <3


Positiviteits-topic  - Pagina 12 FZebAJZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 17:42

Al bijna een week helemaal dolgelukkig zoals ik me nog nooit constant gevoeld heb <3


en voor het wonen bij een kat genaamd Plof voor een weekend heb ik als dank vier (vier!!) Tony Chocolonely repen gekregen ;uuu;


Positiviteits-topic  - Pagina 12 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 12 DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 17:57

::


Positiviteits-topic  - Pagina 12 Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: