Positiviteits-topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Newleaf, 07° - 14° C
Samen met de terugkeer van de clans keert ook de warmte terug. Newleaf is de periode van opbouw en nieuw leven. Het is als een teken van Starclan, een zegen van warmte.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Inge
1800
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    di 17 okt 2017 - 15:38

Ik dacht altijd dat hondenmensen overdreven over hoe leuk honden zijn. Ik was vroeger meer van de tamme ratjes en andere knagers. Nu ik een hond heb snap ik wat ze bedoelen. Mijn hondje Quinty maakt mijn dagen goed <3

Fotos:

:::

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken Online

Bo~
614
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    zo 22 apr 2018 - 19:17

Ik wil gewoon even kwijt dat ondanks dat 2017 zo rot afgesloten werd voor mij ik zo blij ben met 2018 tot nu toe <3
Eind 2017 was rot, maar ik heb het zó naar mn zin hier in Engeland! Ik heb echt super lieve collega's bij mn stageadres en volgens mij heb ik echt één van de liefste van de hele klas! Ze laten me alles proberen en zien me niet als een slaafje ofzo, ze voelen zich echt rot als ik een stom klusje moet doen en ze zijn echt gewoon zo lief! We zijn gisteren met z'n allen uit eten geweest en ze vroegen me mee, daarna zijn we gewoon uit gegaan met een vriendin van mij die in de andere praktijk werkt, met een dierenarts en twee paraveterinairen waar ik super goed mee om kan gaan. Gisteravond was geweldig, ik heb in tijden niet zoveel lol gehad en ik ben gewoon zo blij. Het is gewoon zo gezellig en we hebben zoveel gelachen! Ik ben echt blij dat ik hier ben! De paraveterinairen hebben me ook gewoon meteen toegevoegd op facebook en de dierenarts die probeerde me te pushen om ook op woensdag te werken omdat hij dan werkt, lol. Ik ben nu al bijna twee hele maanden in Engeland en ik heb nog geen last gehad van heimwee en ik kan niet geloven dat ik al over een maand naar huis ga!
Het is echt lang geleden dat ik me zo goed heb gevoeld en ik kan nu echt een hoofdstuk van mijn leven achter me laten. I feel blessed <3.

EDIT;;
En ik wilde ook nog even kwijt dat ik zo blij ben met de feedback die mensen me geven op mn fanfics die ik aan het schrijven ben. Ze zijn zo positief en ik word daar zo blij van dat wat ik schrijf zo goed valt bij mensen! <3

She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Profiel bekijken

Marieke
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    ma 23 apr 2018 - 11:25

Elfia afgelopen weekend was echt GEWELDIG, heb met Annemeike (die ook hier op het forum gezeten heeft) gemeet en echt superveel plezier gehad bij de optredens die ik wilde zien.

Het enige nadeel van dit geweldige weekend is dat ik nu doodmoe ben en mijn benen pijn doen van het lopen en dansen, maar dat was het wel waard.

Ik ben een trage poster, sorry
Profiel bekijken

Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: