WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 WolfClan | Aanmeldings en overleg topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Forestrain
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 14:18

Sanne, het zijn geen woven maar katten :'D *vliegt weg*
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw'
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
1 Lore] now me San
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: |l You should'nt ask a lady that! l|
Gender:
Rank:
Silentpaw'
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 14:19

Sanne, het zijn geen woven maar katten :'D *vliegt weg




weet ik! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 14:20

Silentpaw' schreef:
Sanne, het zijn geen woven maar katten :'D *vliegt weg




weet ik! :3
Waarom heb je dan een plaatje van een wolf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw'
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
1 Lore] now me San
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: |l You should'nt ask a lady that! l|
Gender:
Rank:
Silentpaw'
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 14:21

Silentpaw' schreef:Sanne, het zijn geen woven maar katten :'D *vliegt weg




weet ik! :3Waarom heb je dan een plaatje van een wolf?


hehe ja mijn fout X.x 
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfeather
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 14:26

Naam: Dwyer
Rang: Alpha/Beta Tom
Leeftijd: 2 years
Geslacht Tom
Uiterlijk: Lange zwarte vacht met opvallende blauwe ogen. Hij heeft een litteken over zijn schouder lopen, lange nagels en tanden en een ijzig koude blik in zijn ogen.
Innerlijk: Personality; Cold | No Speaker | Harsh | Clever
Cold; Dwyer heeft een koude persoonlijkheid. Ondanks dat hij genoeg liefde om zich heen heeft gehad, komt hij toch meestal koud en kalm over. Hij is vaak rustig en geconcentreerd. Dwyer is moeilijk van zijn stuk te krijgen.

No Speaker; Dwyer is niet echt een spreekbaar iemand. Hij luistert liever dan dat 'ie spreekt. Het enige waar hij wel goed in is, is bevelen geven.

Harsh; Dwyer is een echte bruut. En zo komt hij ook vaker over. Ondanks dat hij een mysterieus voorkomen heeft, is hij er niet vies van om te vechten of te moorden.

Clever; Dwyer is best een slimme reu. Hij is geen domme, hersenloze moordenaar zoals vele denken over slechte wolven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 17:24

Iedereen geaccepteerd c:
@Daan, oh, ik zet 'm er bij.
@Quinty wil je Beta of Alpha zijn? Als je Alpha bent moet je partners met Silver zijn, ik weet niet of je dat wilt. Als je Beta wil zijn hoeft dat niet ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 18:04

Naam: Tempest
Rang: ζ [ Zeta ]
Leeftijd: 14 moons
Geslacht
Uiterlijk: https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/wrayjn.jpg
Innerlijk: Tempest is een botte, strenge kattin die altijd loyaal zal zijn. Ze is sterk, en is niet bang om haar tanden te laten zien. Ze heeft een sterk eergevoel en je moet haar niet beledigen. Ook al is ze nog erg jong, toch is ze echt een goede vechter. Ze is fel, en zeker niet een katje om zonder handschoenen aan te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterwolf
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 18:06

Geaccepteerd c:
Een vechtgroep is nu opweg naar de Cave om een beer te verjagen, misschien kan Tempest mee ?
Doe maar net alsof ze ook geroepen werd om mee te gaan dan ;a
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 18:14

Ik zal er d'r wel achteraan sturen ~ ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 19:32

OH WAT LEUK! sorry guys ik ben half grieks en dit maakt me blij x'D Hoewel het anders word uitgesproken dat dat er staat x'D vind ik het toch super leuk *flies away again*
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 20:04

Naam:Scorpio
Rang: Delta
Leeftijd: 20 moons
Geslacht Kater
Uiterlijk: http://brianhumek.com/photos/wp-content/uploads/2011/10/99-DSC_0133-001.jpg
Innerlijk: Hyperactief - Positief - Impulsief - Snel verveeld
-Hoe oud Scorpio ook word, hij blijft zich altijd als een kitten gedragen. Zijn enthousiaste gedrag is echter aanstekelijk en brengt een vrolijke sfeer in de clan.
-De jonge kater is simpelweg niet te beledigen. In elke situatie ziet hij wel weer iets positief's en woorden maakt hij ook altijd positief. Zelf beledigd hij daardoor ook nooit iemand omdat dat negatief is.
-Scorpio doet denken voor dat hij nadenkt. Deze actie's lopen bijna nooit goed af en veel katten passen wel op als ze bij hem in de buurt zijn.
-Ons lieve kitten is erg snel verveeld en iedereen die in de buurt is kan hiervan slachtoffer zijn. Scorpio komt met bizarre ideeën en dwingt anderen gewoon om hier aan mee te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 20:39

Geaccepteerd ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfox
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
Bunny
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thunderfox
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 16 dec 2014 - 13:44

Laat, was dit een beetje vergeten xD

Well, ik denk dat Dweil het niet erg gaat vinden om partners te zijn met Silver, if Silver doesn't care 'course n_n'
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic   WolfClan | Aanmeldings en overleg topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 2:10

Goed :3 Je kan RPGEn ik zet je er morgem bijnwant zit nu op iphpne
Terug naar boven Ga naar beneden
 
WolfClan | Aanmeldings en overleg topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: