Give me a break.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Give me a break.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Walnutdrop
Member
Give me a break. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Give me a break.   Give me a break. Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 15:54

Walnut trippelde voor de zoveelste keer langs de bomen die ze al duizend keer had gezien. De vier bomen die er om bekend stonden vrede te brengen. Alleen hier kwamen de vier clans samen om de gebeurtenissen die dit woud treiterde te bespreken. De poes hielt haar neusje hoog in de lucht en liet haar koppie verwarmen door de nog steeds felle zon. Dit was haar favoriete stekje, onder één van de bomen, maar toch nog uit de schaduw zodat ze de warme stralen kon opvangen met haar snoetje. Haar moeder zei altijd: 'Walnut ga is met je snoet in de zon, word je mooier van.' Ze glimlachte breed bij de gedachte van haar moeder, er was geen andere kat die ze meer vertrouwde dan haar eigen moeder. Ze had wel eens verhalen gehoord over katten die een slechte band met hun ouders hadden, ze had dat nooit begrepen. Überhaupt kon ze de katten die problemen van alles maakte niet begrijpen, het leven was geen probleem, niet als je er goed mee om ging. De kattin plofte neer op het gras en strekte haar gespierde lichaam uit, de zon mocht de rest doen.

+ Battlesong
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlesong
Member
Give me a break. DPKsfdL
132
Actief
Battlesong
BerichtOnderwerp: Re: Give me a break.   Give me a break. Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 16:18

Battlesong">

Battle
song

"Home is behind the world ahead
And there are many paths to tread
Through shadow to the edge of night
Until the stars are all alight.
Mist and shadow
Cloud and shade
All shall fade
All shall fade"

Met gebrek aan interesse voor zijn omgeving slenterde hij door zijn clan gebied. Alleen de zon trok zijn aandacht. De jonge kater probeerde er zoveel mogelijk uit te blijven. Door de schaduw was hij slecht zichtbaar terwijl hij langs de grenzen liep. De koele schaduw voelde prettig en even bleef hij stilstaan om te genieten. Velen zouden zijn obsessie met schaduw nooit begrijpen, maar Battle hiel ervan. Het paste bij hem en vooral bij zijn hart. Schaduw was er altijd, het volgde je, bekeek je maar nooit vrijwillig. Het was de donkere kant van de zon, zoals hij de donkere kant van zijn eigen leven was. Langzaam ging hij weer door richting de vier bomen. De enige plek waar op dit moment waar je zeker was van vrede, een plek waar hij niet graag kwam. Maar wie was hij om tegen de bevelen van hun deputy in te gaan? Zodra hij aankwam merkte de grijs witte tabby dat hij niet de enige was. Vanuit de schaduwen zag hij een poes liggen. Haar geur gaf aan dat ze afkomstig was van de Windclan. Bewegingloos keek hij toe terwijl ze daar lag. Zijn opties overwegend. Battle nam uiteindelijk zijn besluit maar bleef in de schaduw zitten, de poes zou hem niet kunnen zien. Met een zachte grom trok hij haar aandacht voor hij helemaal tot stilte kwam. Wie zou daar nou zijn poesje?  
© Isa

Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Give me a break. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Give me a break.   Give me a break. Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 17:11

Walnut lag daar een tijdje met haar halve lichaam in de zon en de andere helft nog in de schaduw van de grote boom. Ze dacht aan wat Creamypaw tegen haar had gezegd en besloot voor een keertje op te letten. De poes bewoog haar oortjes en meteen hees ze zichzelf op haar poten, ze rook iemand. Een andere kat. Ze snoof nog een keer in de lucht en pikte de lucht op van een Thunderclanner, ze bewoog haar staart en speurde de omgeving af, maar er was niks te zien. De bomen waaide nog steeds rustig met de wind mee en lieten zoals altijd een paar bladeren vallen, die vervolgens vredig over de velden gedragen werden. Het geluid van de wind overstemde niet een zachte grom die ze wel degelijk en duidelijk hoorde. Walnutpaw tuurde naar de boom tegen over haar, was daar iemand? Ze schudde vervolgens haar kop omdat ze niemand kon zien, maar een klein stemmetje in haar hoofd zei dat daar wel degelijk iemand zat. Pootje voor pootje sloop de apprentice dichter naar de boom, dichter naar de schaduw die iemand als deken gebruikte om niet gezien te worden. Walnutpaw plaatste zichzelf net iets voor de schaduw zodat ze zelf nog in de zon zat. ''Poezen bespieden?" Gromde ze laag terwijl haar staart heftig over de grond bewoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlesong
Member
Give me a break. DPKsfdL
132
Actief
Battlesong
BerichtOnderwerp: Re: Give me a break.   Give me a break. Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 21:23



Battle
song

"Home is behind the world ahead
And there are many paths to tread
Through shadow to the edge of night
Until the stars are all alight.
Mist and shadow
Cloud and shade
All shall fade
All shall fade"

Stil keek hij toe hoe de poes de omgeving afspeurde. Zijn geur was duidelijk, net zoals hij hare eerst kon ruiken. De gedraaide wind verklapte waar hij was. Toen de poes sprak deed hij niet langer moeite om zich te verbergen. De jonge kater zette een paar stappen naar voren. Op het randje van de schaduw bleef hij zitten. Hierdoor was hij zichtbaar, maar nog steeds niet heel goed. Bovendien kleurde de schaduw hem donker en werd hij automatisch dreigender. 'Misschien, misschien ook niet' sprak hij vaag. Zijn groene ogen vlogen over het lichaam van de poes voor hij haar weer in de ogen keek. 'Wat is je naam, poesje.' Het laatste woord sprak hij fluisterend uit, hopend dat het daardoor dreigender werd. Battle liet zich zakken en begon langzaam met zijn staart te zwiepen. Zijn volgende actie lag geheel af van het antwoord van de apprentice.   
© Isa

Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Give me a break. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Give me a break.   Give me a break. Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 11:10

"Misschien, misschien ook niet," walnut trok haar wenkbrauwen op, wat was dit nou weer? Een 'ik wil geheimzinnig doen kat?' Ze zuchte en bleef strak in zijn richting kijken, ook al kon ze hem nog niet helemaal perfect zien, ze zag wel de twinkeling van zijn ogen. "Wat is je naam poesje?" Doordat de kat het laatste woord fluisterend uitsprak trok er een rilling over haar rug heen. Wat wilde deze bespieder van haar? "Gaat je niks aan, ik geef niet graag mijn naam aan stalkers. Ik weet dat ik een mooie poes ben, maar je kan het ook gewoon lief vragen in plaats van me uit de verte te bespieden." de woorden rolde zo haar mond uit, ze had geen idee of dit wel juis was. Maar ze zij gewoon wat ze dacht en voelde, deze kat zou haar naam niet te weten krijgen. "Je ruikt naar Thunderclan maar gedraagt je als een Shadowclanner, sneaky hoor," zei ze uitdagend, terwijl haar staart nog steeds fel over de grond bewoog. Als de kat iets zou proberen bij haar, dan zou ze vliegensvlug weg kunnen vluchten dankzij haar sterke poten. Ze was niks voor niks een windclanner.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me a break.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: