In the pines, where the sun don't ever shine



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 In the pines, where the sun don't ever shine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawntear
Member
In the pines, where the sun don't ever shine DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: In the pines, where the sun don't ever shine   In the pines, where the sun don't ever shine Icon_minitimema 15 dec 2014 - 15:57

De naalden van de dennenboom prikten iedere keer minder in zijn poten, doordat hij, nu hij het Camp uit mocht, hier geregeld doorkwam. De steekjes waren amper nog voelbaar voor hem, dus liep hij verder door. Hij dacht aan de traing, over jaaghouding, en sluiphouding, en hij probeerde de houdingen nog een keer. Hij begon ook beter te worden met geuren onderscheiden, maar hij kon nog niet precies bepalen waar een prooi, vijand, of andere kat zich bevond. De kater merkte plots een geur op die hij wél herkende. Lurkingpaw, zijn broer. Dawn richtte zijn blauwe ogen op, en keek naar zijn broer. "Hallo, Lurkingpaw," Hij verwachtte niet echt een begroeting terug, en als hij die wel zou krijgen, zou het waarschijnlijk emotieloos zijn. Zoals altijd. "Hoe gaat het?"

+1st Lurkingpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
In the pines, where the sun don't ever shine KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: In the pines, where the sun don't ever shine   In the pines, where the sun don't ever shine Icon_minitimedi 16 dec 2014 - 21:49

Hij haalde diep adem en spande zijn spieren op. Met een korte stoot sprong hij op en greep hij de stam vast waarna hij razendsnel naar boven kroop. Maar zijn pootje gleed echter wel even halverwege van de stam. Wel meteen maakte zijn hart een sprongetje van angst, adrenaline kwam langzaam vrij, maar hij kon nog snel zijn poot terug zetten tegen de stem en verder klimmen. Toen hij een dikke tak vond, sprong hij erop en keek hij even hijgend naar de hoogte. Niet meer dan gisteren. Hij zuchtte zachtjes en knipperde even met zijn ogen. Hij spande zijn spieren op en besloot dan maar terug naar beneden te gaan. Met een paar snelle sprongen van tak tot tak kwam hij bij de grond, waar zijn oudere broer Dawnpaw stond. De grijze kater was groter dan hem, maar Lurk was duidelijk veel gespierder, toch zo slank. "Hallo, Lurkingpaw," Zei deze. Lurk vernauwde zijn ogen wat. "Hoe gaat het?" Hij snoof zachtjes. "Jij, waarom reageerde je zo tegen Wind?" zei hij meteen. Er waren een paar katten in de wereld die niemand mocht kwaad doen, Wind was een van hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
In the pines, where the sun don't ever shine DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: In the pines, where the sun don't ever shine   In the pines, where the sun don't ever shine Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 19:39

"Jij, waarom reageerde je zo tegen Wind?" Dawn's haren gingen overeind staan, hij dacht dat de kater het wel al vergeten was. "Omdat ze me gek noemde. Waarom moest jij me slaan? Je hoorde niet eens ertussen in te komen." Hij wist dat Lurking net zo veel gaf om Wind als hij deed. "Ze heeft je echt niet nodig als bodyguard, Lurk. Ze is geen slappeling." Hij staarde even naar de kater met de groene ogen, voor hij weg keek, en dacht. Waarom moest Lurkingpaw dit onderwerp nu weer opbrengen? Konden ze niet gewoon een goede broerderrelatie hebben? Dawn vond het niet zijn fout. Hij wou een goede band hebben. Maar de andere kater duidelijk niet. Heel erg duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
In the pines, where the sun don't ever shine KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: In the pines, where the sun don't ever shine   In the pines, where the sun don't ever shine Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 13:41

De haren die overeind kwamen bij de kater werkten niet zo erg bij hem. Hij bleef met koele, kille ogen kijken naar zijn oudere broer. "Omdat ze me gek noemde. Waarom moest jij me slaan? Je hoorde niet eens ertussen in te komen." Hij knipperde even traag met zijn ogen. "Misschien had ze wel gelijk," zei hij op een neutrale toon. "Ze heeft je echt niet nodig als bodyguard, Lurk. Ze is geen slappeling." Hij snoof even. Daarna knipperde hij even met zijn ogen en zette hij een stap terug waarna hij ging zitten. "Ik was er even niet," zei hij op een duidelijke toon, zijn stem neutraal. "En nu ligt ze in de Medicine Cat's den," hij vernauwde zijn ogen. "Ze heeft een litteken over haar gezicht en dat omdat ik even niet oplette," Hij stond terug op. "Dat bevestigd alleen maar dat ze mijn hulp nodig heeft," Hij knipperde even met zijn ogen. "Want als ik het niet doe, wie dan wel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
In the pines, where the sun don't ever shine DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: In the pines, where the sun don't ever shine   In the pines, where the sun don't ever shine Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 13:00

"Misschien had ze wel gelijk," Dawn keek hem giftig aan, en hield zich in om niet uit te vliegen. "Ik ben niet gek."
"Ik was er even niet," zei hij. "En nu ligt ze in de Medicine Cat's den," Dawn keek hem kil aan. "Ze heeft een litteken over haar gezicht en dat omdat ik even niet oplette," De kater stond op en liep korter naar de grijze tabby. "Dat bevestigd alleen maar dat ze mijn hulp nodig heeft," Dawn rolde met zijn ogen. "Want als ik het niet doe, wie dan wel?" Zijn blauwe ogen zochten even naar die van Lurk. "Zo gaat dat, in een clan. Je vecht, je valt, je krijgt hier en daar een litteken," Hij sloot zijn ogen even, voor hij ze weer opende. "En ze kan voor zichzelf zorgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
In the pines, where the sun don't ever shine KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: In the pines, where the sun don't ever shine   In the pines, where the sun don't ever shine Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 12:02

"Ik ben niet gek." Hij haalde beide wenkbrauwen op, maar toonde verder geen enkele emotie in zijn gifgroene ogen. "Zegt de kat die doorslaat bij een paar verwijten," zei hij kalmpjes.
Toen ze begonnen over hun zusje, keek hij hem even kort aan. Hij vond dit niet fijn, hij vond het gewoon niet fijn om met zijn broertjes om te gaan. Hij was gewoon zo en daar kon hij weinig aan doen. "Zo gaat dat, in een clan. Je vecht, je valt, je krijgt hier en daar een litteken," Hij knipperde enkele keren met zijn ogen en bleef hem kalm aankijken. "En ze kan voor zichzelf zorgen." Hij schudde even al zuchtend zijn kop. "De reden waarom ik haar wil beschermen," zei hij kalm. "Die weet je maar al te goed," Hij bleef hem strak aankijken, ookal lag er niks in zijn ogen die iets kon zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
In the pines, where the sun don't ever shine DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: In the pines, where the sun don't ever shine   In the pines, where the sun don't ever shine Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 13:17


"Zegt de kat die doorslaat bij een paar verwijten," Dawn keek hem verwijtend aan, maar zei niets.
Lurk leek het duidelijk niet leuk te vinden om over Wind te praten. "De reden waarom ik haar wil beschermen," zei hij. "Die weet je maar al te goed," Dawn staarde naar zijn broer, en dan naar zijn poten. Maar zodra hij sprak, keek hij toch weer op. "Nee, die weet ik niet. Wat niemand heeft mij ooit willen vertellen waarom iedereen zo overbezorgd is met haar. Wind is niet zwak."

+Kort, laat, sorry.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
In the pines, where the sun don't ever shine KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: In the pines, where the sun don't ever shine   In the pines, where the sun don't ever shine Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 14:52

Het duurde even, maar uiteindelijk sprak zijn laffe broer. "Nee, die weet ik niet. Wat niemand heeft mij ooit willen vertellen waarom iedereen zo overbezorgd is met haar. Wind is niet zwak." Hij snoof even zachtjes en stond op. Met een korte draai, draaide hij de rug naar de gestreepte kater. "Dan heb ik geen nut meer aan dit gesprek," zei hij kort en krachtig waarna hij met grote, rustige passen afstand nam van zijn broer

{Nog niet topic uit ^^}
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
In the pines, where the sun don't ever shine DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: In the pines, where the sun don't ever shine   In the pines, where the sun don't ever shine Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 16:54


"Dan heb ik geen nut meer aan dit gesprek," Zijn broer beende weg van hem, en Dawn had zin om hem achterna te rennen, maar daar was hij te lui voor. "Waar ben je bang voor, broertje?" riep Dawnpaw, "Ben je bang omdat ze leeft, omdat ze gelukkig is? Dit gesprek heeft inderdaad geen nut als niemand me vertelt waarom iedereen zo overbezorgt is. Niemand geeft er wat om als ik in een boom vast zou zitten, maar mocht Wind vast zitten, zou Shrewstar haar persoonlijk eruit komen halen!"

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In the pines, where the sun don't ever shine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: