× Like a wish, maybe a curse { Kittens



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 × Like a wish, maybe a curse { Kittens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Acefray
Dorpsslet
× Like a wish, maybe a curse { Kittens 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 21:41

Hallo mensjes~
Zoals de meeste al weten zijn Ace en Running nu officieel partners. En ondanks dat Ace straks Medicine cat word hebben we nog wat drama in petto. En je raad al; kittens. Maar niet zomaar kittens, als we dat zouden doen was het een stuk minder leuk (; Maar voor we echt beginnen even wat info over de ouders;

× Like a wish, maybe a curse { Kittens ICNNNyt

Acefray, de vader, heeft een dikke (bijna gigantische) bruin/grijze vacht met een gestipt tabby patroon en helder groene ogen. Hij staat in de Clan bekend als de meest onsubtiele kat. Toch heeft de kater het hart op de goede plek.

× Like a wish, maybe a curse { Kittens TJgXMaI

De moeder, Runningvole, is een zwart witte poes met blauwgetinte ogen. Ze is een echte stresskip en maakt zich bijna zorgen om alles. Onzekerheid is een van haar eigenschappen, maar als ze ergens van overtuigd is gaat ze er ook voor.

Nu het leuke, waar je op kan letten bij je aanmelding. Ik en Soof hadden een heel stel mooie ideeën. Maar als je toch je eigen karakter zonder deze punten aan wilt melden kan dat ook. Je word dan nog steeds hetzelfde beoordeelt als de andere.

× Naam. Het lijkt ons leuk dat je de naam niet zomaar uit de vacht of een dier haalt. Dit kan natuurlijk nog altijd maar qe willen graag een mooie en logische reden weten waarom Running en Ace hun kits zo noemen. Denk aan personen waar ze dicht bij staan zoals familie, vrienden, mentoren of een gebeurtenis in vorige topics. Wees creatief en word ervoor beloond~

× Tweeling. We willen dus twee kittens kiezen. Maar, op een leukere manier. Een tweeling. Je kan je dus samen met een ander aanmelden als een tweeling van elkaar. Vacht, geslacht en oogkleur moeten dan van jullie tweeling hetzelfde zijn. Maar je kan ofcourse een normale aanmelding wegplaatsen maar het leek ons een leuk ding om eens te opperen.

Verdere info hoeven we vast niet te geven. Van kleur is veel mogelijk maar je kan het altijd navragen ^^ Verder is het altijd leuk om te kunnen zien waar je karakter vandaan komt en we zien graag wat van de ouders terug in de kitjes. En voor ik het vergeet, een datum staat nog niet vast maar die kondigen we ver genoeg van tevoren aan.

Veel succes met aanmelden,
Soof & Jamie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
× Like a wish, maybe a curse { Kittens KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 21:43

Lucid & Tall.

« Hey hey! Mijn naam is Lucidkit! Wat... wat zeg je daar? Rare naam? Pff, stop eens met zagen, Lucid is een bijzondere naam, jij bent gewoon jaloers. Hahaha, alsof ik dat niet door heb! Wat zeg je daar? Betekenis? Hoe moet ik dat weten ik ban amper een paar moons oud! Hahahaha! Maar tja, ik weet wel waar het vandaan komt hoor! Mijn ouders, Runningvole en een onbekende kater -we hebben wel vermoedens hoor!- hebben het eens verteld. Mijn vader was een keer romantisch, wat me best verraste weet je, en bracht mam naar de Twoleg Place, waar hij haar de lichten toonde. Mam moest denken aan de lichten toen ik werd geboren. Mijn broer en ik leken namelijk erg op pap, maar ik was net een tintje lichter van kleur waardoor mam moest denken aan een van de lichtjes. Zo kreeg ik de naam Lucidkit! Few, wat een verhaal he? Ik vind het best mooi, maar eerlijk gezegd vind ik het best raar dat pap zich zo romantisch gedroeg. De meeste katten vragen ook aan mij hoe ik later, als warrior, wil heten. Daar denk ik nog niet bij naam, dat zijn zorgen voor later. Misschien iets dat bij mijn lichte pels past of mijn blauwe oogjes... Iets zoals Lucidfrost? Of Lucidwater! Dat klinkt eigenlijk niet zo goed... Naja ik laat Shrewstar haar nek wel over breken later! Hahaha! Jep, daar ga ik me echt geen zorgen over maken. Ik maak me veel liever druk over welke streken ik nu weer uit moet halen en- Wat zeg je nu weer? Weet je niet dat het onbeleefd is iemand in de reden te vallen? Oh. Mijn broertje! Ja, mijn broertje. Dat is belangrijk om te onthouden, ik ben ouder. Maar ja! Dat is mijn broertje inderdaad, hij is mijn trouwe buddy, "Tall!" Dat is zijn naam, Tallkit, naar de gave broer van mijn moeder, maar dat verhaal verteld 'ie je zelf wel, het is een van de enigen die hij met blinkende ogen verteld. "Tall schiet eens op! Ze willen het verhaal horen over je naam!" Hij komt al hoor. »

✗ Ehm.. Hallo daar. Ik ben dus ehm.. Tallkit. Ik waarschuw je alvast van tevoren, ik ben lang niet zo interessant en spraakzaam als mijn zusje hoor. Misschien willen jullie liever toch het verhaal van haar horen, want ik vertel het waarschijnlijk toch heel saai. ✗

« Nee broertje! Jij moet het vertellen, je verteld het heus wel leuk! Let maar niet op zijn onzekerheid hoor, hij is gewoon heel bescheiden »

✗ *bloost* Oke dan, het is heel simpel, het komt van de broer van mijn moeder, hij is groot en sterk, en ik hoop eigenlijk dat ik ooit net zo mag worden als hij. Hij is namelijk wel erg sociaal, ik niet, veel te eng. Ik ga liever anderen een beetje uit de weg, want ik ben bang dat ze me zullen klieren om mijn vacht. Als ik echter een paar vrienden gehad zou hebben zou ik voor ze door het vuur zijn gegaan, en ik ben ook altijd aardig tegen iedereen. Dat kan Lucid je wel vertellen, die zegt altijd dat het nog lastiger is mij boos te krijgen dan honing redden uit de klauwen van een beer. Ik zou het niet echt weten, ik heb nog nooit honing uit de klauwen van een beer gered… Anyways, Tallshadow is blijkbaar dus ook een goede vriend is geweest van mijn pa, en ook daarom ben ik naar hem vernoemt. Al weet ik niet zeker wie mijn vader is. Lucid heeft de vreemdste theorieën, en meestal volg ik haar maar gewoon, ze is ten slotte mijn zus. Het schijnt dat ik haar vaak uit problemen redt, en dat zij de drukke van ons tweeën is, ik laat de katten maar praten, mij is namelijk de bescheidenheid, en misschien ook onzekerheid van onze moeder toebedeeld. Ze zegt dat ook mijn kleine bouw van haar komt, maar van wie ik dan die gigantische vacht heb gekregen weet ik niet. Er zijn niet echt katten die net zo'n vacht hebben als ik, al komt de medicine cat, Acefray, dicht in de buurt. Gelukkig zal het minder erg worden als ik apprentice wordt, zo zegt mijn moeder. Ik hoop het maar, het maakt me namelijk best onzeker, zo'n klein lichaam en zo'n grote, pluizige vacht. Daarom blijf ik ook hopen dat mijn naam later een sterke naam wordt, zoiets als Tallrock, waaraan iedereen kan merken dat ik niet alleen klein, maar ook sterk ben! ✗
« Hij is ook heel slim hoor! En zeker in vergelijking tot ik! Sommige katten zeggen dat ik oliedom ben, maar daar let ik niet op. Je kan eerder zeggen dat ik gewoon erg traag van begrip kan zijn soms... Of juist dingen anders ga interpreteren dan dat je het bedoeld, hehehehe... Oh ja, Tall is alleen sociaal niet zo handig, in ieder geval lang niet zo handig als ik. Al is hij wel aardiger... Eigenlijk een heel stuk aardiger dan ik... Hehehehe, ja soms kan ik wel katten tot last zijn met mijn streken. Dat komt omdat ik wat harder ben dan hem. Heb ik je ook al verteld dat hij vegetariër zou worden als het kon? snap jij dat nou?! Nooit meer vlees eten, het zou me vreselijk lijken, en toch zou hij het doen als hij dan niet dood zou gaan. Gelukkig is hij niet alleen gestoord, en dus ook slim, hij kan ook wel helpen hoor. Beter dan ik, ik haal liever vreemde grappen uit met anderen, en ook daarmee helpt hij mij graag. Wat zeg je nu weer? Waarom hij dat doet? Ja.. Waarom eigenlijk? »

✗ Omdat ik ehm.. Behulpzaam ben? En natuurlijk omdat mijn zusje echt geweldig is, ze kan bijna alles veel beter dan ik en daarom ben ik zo blij dat ze nog steeds vrienden met me wil zijn. Ze is echt een gaaf voorbeeld, en ik zou niet zonder haar willen. Daarom moet ik haar wel helpen, want het enige voordeel van zo klein zijn met zoveel vacht is dat ik waanzinnig schattig ben volgens de meesten. Weer anderen zeggen dat ik gay ben, maar dat weet ik nog niet hoor, daar ben ik helemaal niet mee bezig. Voor nu blijf ik gewoon lekker dicht bij mijn zusje of mijn moeder, want daar voel ik me veilig. Je zal me haast nooit ergens vinden waar ik tussen de onbekenden sta, of helemaal alleen, dat vind ik niet fijn. Ik ben een gezelligheidsdier. ✗

« Maar praten doet 'ie niet hoor! Mijn gekke broertje is zo stil als wat! Hij is altijd rustig en lijkt daardoor soms wat saai, ik kan je verzekeren dat dat niet zo is hoor. Nee, hij doet altijd gezellig mee met spelletjes en kan verhalen vertellen als de beste. Hij vindt het gewoon wat eng om te doen. Misschien wel omdat hij zo klein is, en dus haast lijkt te verdrinken in zijn vacht, als ik dat had zou ik het ook wel eng vinden hoor! Al helemaal als mijn vacht net zo donker was! Ben ik even blij dat ik wat lichter van kleur ben, hij is net de nacht, maar lijkt toch zwart gemixt met donkerbruin te zijn. Volgens mama heeft hij dat van opa Wolftail, maar waarom zou hij dan zo klein zijn? Ik ben dan weer zo groot! Kan je dat snappen? Ik ook niet. Mijn pels is dan weer meer grijs getint... En misschien wordt het later wel nog lichter van kleur, wie weet... Nou ja, het blijft leuk dat we wel bijna dezelfde ogen hebben, ik nog steeds lichter dan die van hem. De kleuren zijn om ons heen te zien! Links is van mij en rechts van hem, mooi hè? Ik zie je wel fronsen, knik maar gewoon. »

✗ Ik ben inderdaad wel wat kleiner ja.. Ik kan ook helemaal niet zo goed jagen en vechten om eerlijk te zijn, mijn zusje is altijd zo lief om me te beschermen want zelf kan ik anderen niet zo goed pijn doen, dan voel ik me heel snel schuldig. Ook ben ik altijd de eerste die sorry zegt als we ruzie hebben, wat wel handig is want denk maar niet dat Lucid het ooit zal zeggen. Die is daar veel te trots voor. Ik ben ook wel een trotse Shadowclanner hoor, maar vechten vind ik gewoon niet zo gaaf, en ook wel zielig. Net als beesten doodmaken. Als ik er zo over nadenk is het niet eens zo vreemd dat Lucid me vaak in bescherming moet nemen, ik ben best een mislukking. ✗

« Hé! Dat is helemaal niet waar! Je bent mijn broertje en dan kan je helemaal geen mislukking zijn. *giggle* Ja, soms kan ik wel wat arrogant zijn, soms iets teveel. Maar wat wil je ook? Heb je al eens naar mijn pels gekeken en mijn mooie blauwe ogen en geweldige lichaam? Ik kan er niks aan doen dat ik zo hoog over mezelf denk, dat zit gewoon in me. Wat katten ook erg lastig aan me vinden is het feit dat ik zo weinig geduld heb. Maar hey! Ik leg iets uit en ze snappen het niet, weet je niet hoe lastig dat is? En als je iets vraagt moeten ze het altijd nog eens navragen. Misschien komt dat ook deels omdat ik soms vergeet iets te zeggen en soms luidop dingen zal zeggen of vragen zonder enige rede of inleiding. Hehehe, soms vergeet ik dat ja... Ik ben ook een echte flapuit, dus geheimen zijn niet echt veilig bij me.  Wat daar natuurlijk ook bij komt kijken is het feit dat ik vaak reageer en dan pas begin te denken... Hehehehe... opnieuw een teken dat ik niet de slimste ben die er is. »

✗ Dat is waar, maar zo erg is het niet. Ik dek Lucid vaak als zoiets gebeurd. Natuurlijk gebeurd dat nogal vaak. Ik voel me niet zo goed als ik even moet liegen om haar te redden. Maar ik doe alles voor haar, ze is mijn grote zus en soms heeft ze me wel nodig. Maar dat kun je niet vergelijken met wat zij voor mij terugdoet, dus het is maar het minste wat ik kan doen. ✗

« Je bent echt mijn beschermengel Tall! Zeker als ik weer eens het kamp uit ben geslopen om achter een rat of muis aan te gaan. Of als ik weer eens 'per ongeluk' de Medicine Cat's den overhoop haal. Hehehe, of spinnen en insecten verstoppen in het nest van warriors blijft ook een goeie. Ik weet het, niet zo vriendelijk, maar je moet toch echt wel leven voor het moment hoor! Daar denkt Tall niet zo over. Ze zeggen ook dat ik vaak risico's neem, maar die kick is soms geweldig. Nee, ik ben geen adrenaline junkie! Wat zeg je me daar nou! En hoe durf je! Ik zou nooit verslaafd geraken aan iets! Puh, dat is gewoon belachelijk! »

✗ Ik zou maar beter niet meer zulke dingen zeggen. Ze heeft het niet graag. Net zoals haar waterfobie, wat wel grappig is, het is het enige waarin ik haar kan verslaan. Nou ja, waarin ik haar wel zou willen verslaan, misschien ben ik slimmer ofzo, maar je zal er niet snel achterkomen, ik houd me toch liever wat op de achtergrond. Je kan haar trouwens beter dus niet gaan lastig vallen met water. Ik kan het weten, want we kennen elkaar door en door. Sommige zeggen dat we telepathische krachten hebben. Het zou wel cool zijn als we dat hadden maar ik heb tot nu toe nog geen gave dingen gehoord in mijn gedachten, ik houd hoop! Ik geef nooit op namelijk, maar dat zou ook niet moeten met zo'n vacht als die van mij, dan zou ik alleen maar stilzitten. ✗

« Daar droom je gewoon van Tall! Haha! Maar wat in mijn kop hoort blijft daar ook. Veel te duistere gedachten voor jou! Het is al eng genoeg voor je om met zo'n pels rond te lopen. Ik zal je niet gaan lastigvallen met mijn kwade gedachten. Je weet hoeveel ik om je geef. Dus dat zou ik je nooit aandoen.
Hehe, ik denk dat mam ons roept, het was fijn om met je te praten. Hopelijk tot later! Bye! »

✗ Tallkit - Tallpaw - Tallrock ✗
✗ Emma
✗ 15 Jaar ✗ 2 jaar ervaring
✗ Oke, ik weet dat ik gezegd had dat ik me niet zou aanmelden, dat ik genoeg had aan Cold, Hail en Tall. Maar hoe kan ik ooit deze kans laten lopen? Ik heb persoonlijk met Tall Ace in de richting van Running geduwd, en heb de twee katten samen zien komen, en veel zien meemaken. James en ik hadden het er eens over, lang geleden al toen Running nog meer naar Eagle toe leek te leunen. Als er ooit kittens zouden komen moest ik me aanmelden met Tallrock. Ik had het hele karakter al uitgewerkt na dat gesprek, en het bleef in mijn hoofd. Toen kwam het moment eraan, en plots leek het alsof ik het zo waanzinnig druk had, dus gingen Firework en Crimson doodt. Het leek niet genoeg te zijn en gek genoeg voelde het voor me alsof ik het echt heel druk had. Ik besloot dus te wachten en te zien, en dat was het moment waarop ik het gave idee -wat jullie blijkbaar hadden- las. Een tweeling!
Ik wist al met wie ik zou willen. Probleem was echter, ik had duidelijk gemaakt dat ik me niet zou aanmelden, en Bo kreeg natuurlijk een gigantische overstroming aan pm's met de vraag of zij partner wilde zijn. Dus na even nagedacht te hebben, en mijn weg te vinden met de drie accounts die ik heb, besloot ik haar toch maar te vragen. Wat een toeval, want Bo wilde mij ook vragen! Ze vertelde het karakter van Lucid, een zelfstandig, sterk poesje, en in mijn hoofd paste het perfect bij de verlegen, stille Tall die zo enorm de tegenhanger is van mijn andere Tall. Kortom, het paste in mijn hoofd allemaal weer perfect, en ik kon het niet laten me aan te melden voor het nestje met deze twee geweldige personen. Ik RPG veel met jullie, en eerlijk gezegd kan ik geen topic noemen waarin ik geen lol had. De kans om samen met Bo een kitten te spelen in dit nestje lijkt me geweldig, ook omdat Tallrock echt een idee was wat al een jaar geleden door James en mij bedacht was. Ik weet niet of zij hem net zo zag als dat hij hier staat, maar dit is zo anders dan de andere Tall, terwijl ik wel denk dat er karaktertrekken van hem in zullen slippen. Deze kitten lijkt me oprecht geweldig, maar ook als ik niet gekozen word had ik al waanzinnig veel lol in het aanmelden. Super leuk dat jullie hebben gezegd dat je je als buddies kan aanmelden, want dat zorgt er ook voor dat nog vóór je weet of je gekozen bent, de familie al veel meer kent dan daarvoor. Oh! En voordat ik het vergeet, alles wat schuin en dikgedrukt is zijn eigenschappen van Lucid, en als het alleen dikgedrukt is zijn het eigenschappen van Tall. Op die manier is het belangrijkste er makkelijker voor jullie uit te halen ^^
Dus, veel geluk met kiezen, en echt een gaaf idee ;') ✗


« Lucidkit - Lucidpaw - Lucid??? »
« Bo2 »
« 16 Jaar - 5 jaar RPG ervaring, 1 jaar actief op het forum »
« Hehehehe, ik ben altijd zo blij als we aan dit stuk komen. Maar niet nu. Ik moet je zeggen ik kon niet stoppen met schrijven over Lucid en haar woorden. Mijn vingers bleven maar bewegen en zeker op deze originele manier. Het was Ems idee btw en ik vind het nog steeds iets awesome. <3 Yeah, ze kwam echt met zulke geweldige ideeën en mijn kopje draaide ook helemaal. We hebben de beste ideeën bij elkaar gegoten et viola~ Hier heb je het resultaat. Yeah... Iedereen weet dat ik hier gwn een kitty van wil. Ik stalk dit duo al van het begin. Ik heb altijd al van Running gehouden en ik heb natuurlijk een natuurlijke aantrekkingskracht tot Ace denk ik xD Zeker nu Lurk zijn apprentice is. Ze hebben dan ook zo'n geweldige history tesamen. Ik ken beide karakters door en door en ik vind ze geweldig. Dus dat is een rede waarom ik dit zo graag wil xD Goed... waarom wil ik nog meer een kitty... *zet dramatische muziek op* Er zijn een heleboel acc's van me, zoals Mazelock, Nevermind, Chainreaction, die binnenkort een kopje kleiner zullen gemaakt worden. Mijn kleine hartje kan dit niet zo goed aan en daarom heb ik besloten dat ik dit mocht doen van mezelf en dat ik ook mijn best zou doen... Of mss zelfs zou smeken en slijmen xD Nee, dat ga ik niet doen, want het is de inhoud die telt en niet mijn geslijm hahaha xD Dus tja, ik zal een heleboel acc's dood en weg doen waardoor ik eig van mezelf nog een acc mag bijnemen. EN HET IS EEN RACE KITTY WTF DAT WIL IEDEREEN. Uhum... Uhm Niks hoor xD
Het idee van Lucid's naam zweefde al lang in mijn hoofd toen ik het topic van de lichten overlaatst nog eens las. Iedereen weet dat ik geen normale namen kan maken en gebruiken, dus Lightkit werd het niet. Ik begon wat met woorden te spelen en stuitte opeens op Lucid. Ik werd meteen verliefd op de naam en ik wist meteen dat ik deze wilde voor een aanmelding. Het karakter en uiterlijk van Lucid is ook iets dat ik nog niet heb in de RPG. Het heeft wat van Ace, wat van Tall en nog wat van de familie, maar ook een extra stukje die ik al heel lang zoek in een kit. Een echte grappenmaker die toch wel zijn gemene kantjes heeft hier en daar. Het is deels gebaseerd op Discord van mlp, maar dan opnieuw met mijn eigen touch. Toen ik eenmaal begon te schrijven aan de aanmelding was er geen stoppen meer aan en ik wist meteen dat dit het karaktertje zou worden. Het is iets simpel, niet te ver gezocht en ik vind dat het in de familie past. Het zou een karakter zijn waarmee posten een eitje word en nog eens leuk is! Iets dat ik echt kan gebruiken in zo'n druk schooljaar.
Het laatste punt dat ik nog heb is mijn partner. Emma, ja, ik heb voor Emma gekozen :') Ik kreeg van een heleboel mensen de vraag om samen te werken, maar ik heb uiteindelijk zelf gevraagd aan Emma of zij met mij wilde. Het komt gewoon van het simpele feit dat ze mijn buddy is en als er iemand is waarmee ik twins wil spelen is het haar! Ze zei ja en oh wat was ik blij. Ems en ik konden elkaar perfect vinden in de aanmelding, het maken en in in het uiteindelijke afwerken. Het liep allemaal vlot, voor mij een teken dus dat we dit aankunnen en zeker willen. We deden dit met veel plezier, onder andere omdat het een leuk en creatief idee is, maar ook gewoon omdat het leuk was om samen te werken. Eenmaal we een zicht hadden op wat we wilden verliep het rap en we hadden in no-time een awesome aanmelding en ja... ik vind ze geweldig goed gelukt en awesome :')
Verder wens ik nog heel veel plezier met het maken van jullie aanmeldingen en natuurlijk veeel suc6. Maar natuurlijk ook veel suc6 voor Soof en Jams met kiezen, want het zal niet makkelijk zijn :3 »
© SHE MEANS WAR AT ATF


Laatst aangepast door Lurkingpaw op do 25 dec 2014 - 18:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 21:57

* just passing through to place an application later *
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 7:35


Talldance





GENERAL
Names;; Tallkit | Tallpaw | Talldance
Age;; Ongeboren
Gender;; Vrouwelijk
Prefix explanation;; Tall | Lang | Ze probeerde meteen om haar lichaampje boven die van haar nestgenoot uit te verheffen, dit deed Running denken aan haar broer.
Suffix explanation;; Dance | Dans | Ze heeft de muziek in haar poten.
Sexuality;; Onzeker
Season born;; Leaffall
Place born;; Onzeker
Love status;; Nog niets

CLAN AND FAMILY
Current rank;; Ongeboren
Former rank;; Geen
Future rank;; Kitten | Apprentice | Warrior | Elder | Med. cat apprentice | Med. cat | Deputy | Leader
Training topics;; Geen
Current mentor;; Geen
Former mentor;; Geen
Future mentor;; Onbekend

Current apprentice;; Geen
Trained apprentice;; Geen
Future apprentice;; Onbekend
Mother;; Runningvole
Father;; Acefray
Siblings;; Onbekend
Aunts;; Strugglebug | Saltdale | Cinnamonscent | Remindsoul
Uncles;; Thrushdive | Shadewolf | Sharpsoul | Tallshadow | Timeleap | Lightningrush

Leader;; Shrewstar | Respect | Geen gedachten
Deputy;; Innerghost | Respect | Geen gedachten
Medicine cat;; Littlestream | Respect | Geen gedachten
Medicine cat apprentice;; None | None | Geen gedachten

APPEARANCE
Design;; Geen
Fur pattern;; Geen
Fur colours;; Wit
Fur lenght;; Kort tot halflang
Eye colour;; Een blauwe en een gouden
Build;; Groot en gespierd
Een heel spannend lichaam heeft Tall eigenlijk niet. Haar vacht is wit. Helder wit, zoals sneeuw. In het juiste licht kan het een beetje crème lijken, maar het is zeker altijd wit. Dit heeft ze van haar moeder, die een zwart-met-witte pels heeft. Ze heeft echter alleen het witte doorgekregen. Ze is kortharig, maar naarmate ze ouder wordt zal haar vacht bijgroeien tot halflang, en zo kan het ook zeer pluizig worden, al zal het nooit zo pluizig zijn als haar vaders vacht. Maar wat wil je, Ace is een schaap. Waarin ze echter wel op haar vader lijkt, dat is haar grootte. Als kitten is ze natuurlijk klein, maar in haar jonge apprenticetijd maakt ze een enorme groeispurt door. Haar schouders worden breed en ze torent boven iedereen uit, zoals haar vader dat ook doet. Spieren zullen altijd soepel onder haar vacht verborgen zitten. Ze is het best in vechten om haar spierkracht en grootte, en zal hiermee haar Clan het best van dienst kunnen zijn. Jagen is niet haar beste vaardigheid. Haar poten zijn er echter wel geschikt voor. Ze staan hoog onder de brede schouders. Ze zal sowieso de grootte van haar moeder evenaren, maar of ze haar vader voorbijgaat is niet zeker. Poezen zijn toch meestal kleiner, wat voor genen ze ook hebben. Haar pootkussentjes hebben een zachte kleur van roze, zoals haar neusje ook.

Goed, geen spannend lichaam dus. Maar hoe zit het met haar ogen? Want ja, die zijn wel speciaal. Het komt niet veel voor dat katten een blauw en een gouden oog hebben. Echter heeft Tall dit dus wel. En het is maar goed ook, dat het linkeroogje een gouden laagje heeft gekregen, anders zou ze zeer waarschijnlijk doof zijn geweest. Haar gehoor is al slecht door de combinatie van een witte vacht en een blauw oog, maar gelukkig houdt het daar op. Haar andere oog heeft deze kleur immers niet. Omdat haar gehoor over het algemeen slecht is heeft ze een erg scherp reukvermogen, en haar zicht is op zich oké, maar dit is niet scherper dan bij enige andere kat. Haar kop heeft een mooie vorm. Een slanke kaak, waar haar vacht stijl onder vandaan komt. Haar ogen hebben een vorm die doet denken aan amandelen, en staan recht in haar kop, waardoor ze er op één of andere wijze altijd lief uit doet zien. Het snuitje, op even grote afstand van allebei de ogen, en precies in het midden, heeft een zachtroze kleur waar je aan zou denken bij bloemen in newleaf. Haar oren passen, ondanks dat ze weinig werk leveren, perfect bij haar kopje en staan altijd vooruit, en open voor geluiden die er toch nauwelijks komen. Haar snorharen hebben, zoals haar vacht, een witte kleur.

PERSONALITY
Theme song;;
Voice;;
Likes;; Discussies, muziek, duidelijkheid, gevechten, sarcasme.
Dislikes;; Katten die denken dat ze beter zijn, vergelijking, katten die verwachtingen stellen, indirectie, katten die doen alsof de hele wereld tegen hen is.
Zo, uiterlijk hebben we gehad. Nu haar persoonlijkheid. Doe maar rustig, zo lang wordt 'ie niet. Ik wil vooral veel in de RPG uitzoeken.
Dus, wat is het nou met Tall. Ze is extrovert, maar dat zegt niet dat ze bevriend is met iedereen. Ze knoopt graag een gesprekje aan met iemand aan, maar als het blijkt dat ze die persoon niet zo leuk vindt, dan zal ze dat - soms een beetje onsubtiel - aangeven. Ze kan ook gewoon weglopen in een gesprek. Maar dat is meer omdat ze dat niet doorheeft. Tall zit altijd met haar kop in de wolken. Ze is niet de slimste, en heeft daarbij een hoop gedachten. Slechte combinatie. Ze haalt dingen door elkaar en begrijpt - en verstaat - veel dingen ook niet. Tell her once, tell her twice. Dit heeft ze van haar vader. Indirecte bedoelingen en hints, die snapt ze niet. Sommigen vinden haar dom, maar ze vindt zelf van niet. Integendeel! Tall heeft een zekere arrogantie bij zich. Door haar grootte, haar mooie witte vacht, haar bijzondere ogen. Vooral in haar kittentijd wandelt ze door de nursery en probeert andere kittens te intimideren omdat ze toch wel wat groter is. En alle katten die haar vertellen dat ze níét is wat ze denkt dat ze is, daar gaat ze tegenin. Ze is namelijk heel erg dwars en koppig. Zegt iemand iets slims, dan zegt zij iets anders. Als ze vraagt wat ze moet doen, en je hebt keuze uit twee dingen, kies dan wat jij denkt dat het slechtste idee is om te doen. Na een tijdje kom je er bij Tall namelijk achter dat ze precies het tegenovergestelde kiest van wat jij zegt. Ze is daarbij ook trots. Ze is een goede vechter, en zal haar reputatie in stand moeten houden voor zichzelf. Ze zou zich ontzettend schamen als ze een gevecht zou verliezen. Ze gaat ook niet om met de 'lagere rang,'. Wat is dat? Ja, op de één of andere manier doet ze dat overal. Ze stelt rangen voor zichzelf op. Als kitten in de nursery, als apprentice in de apprentices den en zelfs als warrior nog. Nadat ze een beetje kennis heeft gemaakt met de anderen zal ze het regelen. Ja, die gaat nóóit een goede warrior zijn, die wel overigens. Vervolgens springt ze alleen maar om met die waarvan ze denkt dat die een goede warrior zal zijn. Dat is dus de hogere rang, en de lagere rang is de rest. Bij kits en apprentices baseert ze dit vooral op vechtkunst. Ze is zeker arrogant, maar wel redelijk. Jagen doet ze zelf ook niet goed, dus legt ze daar ook geen nadruk op. Bij apprentices kijkt hij dus naar de vechttraining, maar hoe doet ze dat met kits. Simpel. Tall is, als jonge kit, al best ruw in de omgang. Ze wil niet met een mosbal rollen of gooien. Ze wil vechten! Schijngevechtjes, weliswaar, al zal ze als kit van 1 tot 2 moons nog wel met klauwtjes en tandjes vechten, want de gewoonte om ze in te trekken is er dan natuurlijk nog niet, en ze zijn dan ook nog niet helemaal volgroeid. Rond vier moons begint ze de rangen te creëeren, en vanaf die leeftijd zal ze dat altijd blijven doen.

SKILLS
Speed;; ●●●○○
Hunting skills;; ●●○○○
Swimming;; ●○○○○
Fighting skills;; ●●●●●
Agility;; ●○○○○
Herb knowledge;; ●○○○○
Clan knowledge;; ●●●○○
Social knowledge;; ●●●○○
Tactic knowledge;; ●●●○○
Mental strength;; ●●●●○
Fysical strength;; ●●●●○

Sight;; ●●●○○
Smell;; ●●●●○
Hearing;; ●○○○○
TALL STORIES
History;; Not yet
Future;; Not planned

ALLIANCES
»ShadowClan:
»ThunderClan:
»RiverClan:
»WindClan:
»BloodClan:
»Rogue:
»Kittypet:

AWARDS
Account;;
In-game;;
High rank;;
Special;;

IMPORTANT TOPICS
Birth topic;;
Leaving nursery topic;;
Apprentice ceremony;;
Training topics;;
Asessment topic;;
Moonstone journey;;
Warrior ceremony;;
Vigil;;
Elder ceremony;;
Death topic;;

WHO AM I?
HIIII! Well, ik ben Chris, wat jullie waarschijnlijk allebei wel weten (; Maar je mag me Evelynn (of Evy ofzo) noemen als je wil, gezien het misschien verwarbaar is met Chriss (Fachi). Maar dat ben ik dus niet! Ik ben 13 jaar en op 28 januari word ik 14 : D Ik ben op deze site sinds 05/05/2014. Dat is dit jaar, maar aankomende lente RPG ik alweer twee jaar; een halfjaar op WC en de rest ook nog op Quizlet.nl. Ik heb 7 karakters op actief staan en mijn teller loopt ondertussen op naar de 350 posts in totaal.
Waaaaaaaarom ik en hier en nu en Tall? Ten eerste, Jamjam, ik heb je ooit ergens zien zeggen dat Ace een kit moest krijgen en die Tallkit moest noemen. Well, there you go. Ik heb naar je geluisterd. Misschien niet helemaal zoals je zou verwachten, maar ik ga Emma natuurlijk niet helemaal kopiëren, hè? (; Ten tweede zou ik me afvragen WHYYY ZOU JE JE NIET AANMELDEN? Als je nog niet genoeg accounts hebt bedoel ik :3 Well, ik heb de laatste tijd een boel katjes weggedaan. Van de meeste had ik wel echt spijt, maar gezien ik voorzag dat ze nooit echt actief zouden worden heb ik het toch gedaan. Daarom sta ik mezelf nu toe om toch een nieuw account te nemen. Een ShadowClan accje, want Sc is ontzettend actief. En dan alleen in een actief nestje. EN DAT IS ACE X RUNNING OFCOURSE JAAAAAA!!! En, en, en, en! Ik zou zo'n kans nooooooooooit laten schieten. Een kans is een mogelijkheid, en in dit geval een mogelijkheid tot complete awesomeness! Ace is cool, en Running is vet schattig <3 Ik zou de domste persoon op aarde zijn als ik me nu niet zou aanmelden. Tenminste, dat zou ik zelf vinden. Ik denk dat ik mezelf zou gaan slaan, derp :'3 Ik hou zo erg van dit koppel, en Jamjam en Soof zijn ook awesome <3 Jullie verdienen echt een goed nestje, als ik gekozen word, dan beloof ik dat ik echt supererg m'n best zal doen om dat aan jullie te geven!
Ik typ dit om 00:40 en het boeit me helemaal niks >D
Heeeeeeeel veel succes met kiezen, het wordt vast moeilijk!



Laatst aangepast door Wanderpaw op vr 19 dec 2014 - 13:44; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
× Like a wish, maybe a curse { Kittens Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 7:45

Ik ga hier nu strenger op worden, want ik word er een beetje gek van in aanmeldingstopics. Post pas als je wat hebt. Als je later op de pagina staat word je echt niet overgeslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
× Like a wish, maybe a curse { Kittens 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 13:43

Even nog voor Ace zijn familie, ouders zijn npc en dood xD Verder heeft hij nog een oudere zus Remindsoul. Een tabby met een blauw en een rood oog. ^-^ voor als je het in je aanmelding wilt zetten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mrs.Fluffy
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 Moons
Gender:
Rank:
Mrs.Fluffy
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 16:36

× Like a wish, maybe a curse { Kittens Tiny-white-and-grey-kitten-looking-up-cindy-prins

Name: Stormykit
Age: 0 till 6 moons
Gender: Female
Parents: Acefray and Runningvole
Clan: Shadowclan
Siblings: Still unknown
Short Appearance:
A little snow-white and grey kitten. She has a fierce character. That is why her parents called her Stormykit. She will always be the one whit her own will. She isn’t fast scared and would have a great band with her dad because she has a little bit a similiar character. She thinks her mom is too sweet. She has also ice-blue eyes.

Name: Stormypaw
Age: 6 till 12 moons
Gender: Female but she will try to act like a male
Parents: Acefray and Runningvole
Clan: Shadowclan
Siblings: Still unknown
Short Appearance:
She will act like a know-it-all. She will be fiercer in looks and acting than when she was a kitten. She doesn’t understand her mom at all. That is why she will stay with her father more and talks about her training with him. She will act a little boyish. So sometimes except from her looks people will think she is a boy. She is all brave and fierce.

Name: Stormyheart
Age: 12 till dead
Gender: Female
Parents: Acefray and Runningvole
Clan: Shadowclan
Siblings: Still unknown
Short Appearance:
She is ready to be an adult. Her acting is still a little more male than female but her looks are cute and sweet. Sometimes she shows her loving side towards her mom more than she was a kitten. She wants to be a mothercat in her life and a true strong warrior. She wants to show everyone that females can be stronger than males. She will have short till halflong hair when she is fullgrown, and will have blue eyes like her mom.

Story:
A little kitten came into the world just before a soft nose touched her. She meowed softly before crawling towards her mothers side. Normally little kittens would keep meowing until they were clean. This little newborn kitten didn't care about it.
At one moon old she already loved to play a little fierce with the other kittens. Yes she did lose all the play fights because she was that young but she didn't care about that. Her character started to look more and more everyday like her father did. She couldn't wait to get apprentice age.
*The rest we will see in topics.*

At six moons she finally got her apprentice age. She was happy to be a strong and young kit and looked forwards to learning and exploring the world. Also she started to show her more boyish side. She loved playing rough and acting like a know-it-all even when she didn't knew something. She also loved learning from her mentor and talked about her trainings with her dad.
*The rest we see in topics*

At 12 moons after the ceremony she started to feel like an adult and respecting her mother more than she already did. In this few moons of her new warrior life she will get more and more respect and love towards her mom. She also walks by her dad every now and than. Loving the idea of a little family like her parents have. Still she can't let go of her boyish side.
*The rest we see in topics*


Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
× Like a wish, maybe a curse { Kittens Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:18

Shadythought
× Like a wish, maybe a curse { Kittens Krul
Algemeen

>>Naam Shadykit
>>Warriornaam Shadythought
>>Reden voorvoegsel Genoemd naar haar oom Shadewolf, omdat ze der zo op lijkt, samen met haar zusje
>>Reden achtervoegsel Ze is de slimme van de twee, maar ook de verlegene, en haar gedachten blijven gedachten.
>>Geslacht Poes
>>Leeftijd Unborn
>>Rang Kitten
>>Geaardheid Heterosexual
>>Bloedlijn 100% Shadowclan
Clan


>>Clan Shadowclan
>>Leader Shrewstar
>>Deputy Innerghost
>>Medicine cat / (Acefray)
>>Medicine cat apprentice /
Familie

>>Moeder Runningvole
>>Vader Acefray
>>Broers /
>>Zussen Shadekit (als ze gekozen worden)
>>Grootmoeders Shrewstar, ??
>>Grootvaders Wolftail, ??
>>Ooms Thrushdive, Sharpsoul, Shadewolf, Falconscreech, Lightninghowl, Tallshadow, Timeleap
>>Tantes Strugglebug, Saltdale, Cinnamonpaw, Remindsoul
>>Neven Dawnpaw, Lurkingpaw, Woodpaw, Emberpaw
>>Nichten Windpaw, Ivypaw
>>Overige /
Innerlijk

Kitten Shadykit is een stille, verlegen kitten, die eigenlijk bijna helemaal in de schaduw van haar zusje leeft. Daardoor ziet niemand hoe onzeker ze eigenlijk is. Toch houd ze zielsveel van haar zusje, en ze vullen elkaar dan ook perfect aan. Waar Shady de brains heeft, heeft Shade de sociale vaardigheden. Je ziet ze bijna nooit zonder elkaar, en ze kennen elkaar dan ook door en door. Shade is eigenlijk haar enige vriend. Ze zijn niet echt gehoorzaam en hebben lak aan de regels. Ze roddelen graag, maar alleen tegen elkaar. Al bij al zullen ze hun moeder niet veel rust gunnen. (Word vooral uitgewerkt in de RPG)

Apprentice Shadypaw is nog steeds stil, maar in bijzijn van haar zus durft ze toch al wat meer uit haar schulp te komen. Door de trainingen zien ze elkaar minder, iets waar ze het eerst helemaal niet mee eens zal zijn. Uiteindelijk zullen ze wel een beetje uit elkaar groeien, al zullen ze altijd erg close blijven. Als ze niet bij elkaar zijn, is Shady een erg braaf poesje. Ze laat misschien iets te makkelijk over haar heen lopen, en wil vooral niet in de problemen komen. Zodra Shadepaw er echter bijkomt, is ze totaal getransformeerd, en is er niets meer over van die brave poes. Al blijft ze verlegen en laat ze haar zus het woord doen. Doordat ze minder bij elkaar zijn, uit het onzekere van Shady zich veel meer, vooral tijdens haar trainingen of als ze met iemand praat zonder haar zusje. (Word vooral uitgewerkt in de RPG)

Warrior Haar karakter zal grotendeels hetzelfde blijven, en word vooral uitgewerkt in de RPG
Uiterlijk

>>Oogkleur Amber, naar geel/groen neigend
>>Vachtkleur Grijs (mengeling van donker en licht)
>>Vachtpatroon Tabby
>>Bouw Normaal, iets kleiner dan haar zusje (amper merkbaar)
>>Littekens Nog geen
>>Extra Niet echt
>>Beschrijving Shady is iets kleiner dan haar zusje, maar dat merk je amper. Ze is een grijze tabby, iets donkerder ook dan haar zusje Shady. Maar het opvallendste verschil zijn de ogen; waar die van Shade meer oranje zijn, heeft Shady geelachtige ogen. Ze is niet opvallend sterk of snel, maar qua bouw redelijk normaal. ze steekt niet boven de menigte uit, of iets in die aard, maar ze is ook niet zo klein dat ze makkelijk over het hoofd word gezien.
Over mij

>>Naam Secret
>>Bijnaam Bunny
>>Leeftijd 14 jaar
>>Ervaring Langer dan een jaar, allemaal hier op Warriorcats
>>Bekendste account Whitelion
>>Motivatie Ik heb dit eigenlijk al best lang willen doen, zo een tweeling die elkaar perfect aanvullen. Daarbij is dit ook een geweldig koppel, die ik lekker veel last wil bezorgen met deze ondeugende poesjes >3
Setje:


Laatst aangepast door Windpaw op za 20 dec 2014 - 14:48; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:18

Shadesound
× Like a wish, maybe a curse { Kittens Krul
Algemeen

>>Naam Shadekit
>>Warriornaam Shadesound
>>Reden voorvoegsel  Vernoemd naar haar oom, Shadewolf, aangezien haar uiterlijk zeer dicht bij die van hem ligt. Ook haar zusje is naar hem vernoemd. Ze hebben dan ook zo goed als dezelfde vacht.
>>Reden achtervoegsel Shade heeft de sociale vaardigheden van haar vader geërfd. Tegenover haar zusje praat zij bijna constant over alles en nog wat. Je zal haar mondje ook niet snel kunnen snoeren.
>>Geslacht Poes
>>Leeftijd Unborn
>>Rang Kitten
>>Geaardheid Heterosexual
>>Bloedlijn 100% Shadowclan
Clan


>>Clan Shadowclan
>>Leader Shrewstar
>>Deputy Innerghost
>>Medicine cat / (Acefray)
>>Medicine cat apprentice /
Familie

>>Moeder Runningvole
>>Vader Acefray
>>Broers /
>>Zussen Shadykit (als ze gekozen worden)
>>Grootmoeders Shrewstar, ??
>>Grootvaders Wolftail, ??
>>Ooms Thrushdive, Sharpsoul, Shadewolf, Falconscreech, Lightninghowl, Tallshadow, Timeleap
>>Tantes Strugglebug, Saltdale, Cinnamonpaw, Remindsoul
>>Neven Dawnpaw, Lurkingpaw, Woodpaw, Emberpaw
>>Nichten Windpaw, Ivypaw
>>Overige /
Innerlijk

Kitten Shadekit is bijna het tegenover gestelde van haar zusje. Als haar zusje zich terug trekt, is zij degene die een stap naar voren zet. Ze zal ook vaak het woord nemen als haar zusje niets te zeggen heeft. Dit wil natuurljk niet zeggen dat de twee zusjes elkaar niet mogen. Als er iets is waar Shade het meest van houd, is het haar zusje wel. Ze begrijpen elkaar volledig en vullen elkaar zelfs aan. Hun gedachten zijn ook vaak hetzelfde, al denkt Shady net wat logischer na als haar. Shadekit is vooral een doener. Ze gaat direct tot actie over. Shady en Shade zijn zeer close, partners in crime. Ze zullen in hun kitten jaren zeker over de Nursery heersen. Hun ouders zullen zeker hun poten volhebben met deze twee deugnieten.

Apprentice
Shade is nog steeds een praatgraag. Ze spreekt zelf katten aan en begint zo zelf meestal de gesprekken. Ze zal het jammer vinden dat ze van haar zusje gescheiden zal worden tijdens de trainingen, aangezien ze gehoopt had dat ze samen getraind zouden worden. Uiteindelijk is het toch minder erg dan dat ze dacht, aangezien ze elkaar elke avond en ochtend te zien krijgen. De band met haar zusje zal ook niet verminderen. Ze zal er persoonlijk voor zorgen dat beide poesjes elkaar zullen blijven zien. Ook spoort ze haar zusje aan om samen met haar eens weg te gaan, af en toe de regels te breken. Wat is er nu leuker dan samen met je zusje te ravotten?

Warrior Haar warrior karakter zal afhangen van wat er in de RPG gebeurd. Er gebeuren sowieos dingen die je niet kan voorspellen, dus daarmee laat ik dit nog even open, zodat haar karakter kan evolueren zoals het zelf wil.
Uiterlijk

>>Oogkleur Amber, naar het geel/oranje geneigd.
>>Vachtkleur Grijs met een mengeling van licht en donker.
>>Vachtpatroon Tabby
>>Bouw Normaal, al is ze net iets groter als haar zusje.
>>Littekens Nog geen
>>Extra -
>>Beschrijving Shade haar uiterlijk is behoorlijk normaal. Ze is niet overdreven gespierd en niet overdreven groot, al is ze toch net iets groter als haar zusje. Ook haar ogen zijn net iets anders als Shady. Die van haar wijken net iets meer naar het oranje toe, terwijl die van Shady weer wat meer naar het geel/groene afwijken. Hun ogen zijn ook waaraan je hen kan herkennen. Hun vacht is bijna identiek, met een kleine lichtere tint bij Shady, maar dat zie je bijna niet.

Setje
>>Shade:
Over mij

>>Naam Yanthe
>>Bijnaam Winter(don't ask me why xD)
>>Leeftijd 17
>>Ervaring 5jaar, waarvan 6maanden op WC
>>Bekendste account Barkpaw, Moonwhite, Hazelpaw,...
>>Motivatie Dit is de geweldige kans om de helft van een tweeling de spelen. Ik en Bunny hadden dan ook al direct een idee voor twee actieve kittens. Wie wil er nu niet de nursery op stelten zetten? De ouders zijn ook perfect om op stang te jagen met twee kittens die constant van hier naar daar lopen. Daar zullen Shady en Shade alvast voor zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 15:50

Ruffledkit
Name; Ruffledkit
Warrior name; Ruffledfur
Meaning; Ruffled betekend gegolfde/verstoord en fur is zijn vacht natuurlijk. Zijn vacht zal namelijk bij de geboorte al meteen erg poofy worden en ook later zal hij net een lopende teddybeer zijn.
Eigenlijk wilden ze hem vernoemen naar zijn vader, Acefray. Maar omdat deze natuurlijk zijn rang als medicine cat krijgt zou het misschien wat vreemd zijn en zouden andere katten wat in de gaten kunnen krijgen.
Gender;
Bloodline; 100% ShadowClan

Clan; ShadowClan
Leader; Shrewstar
Deputy; Innerghost
Med. cat; Littlestream/Acefray
Mentored by; -
Apprentices; -
Trained apprentices; -

Mother; Runningvole
Father; Acefray
Sisters; (?)
Brothers; (?)
Grandmothers; Shrewstar, (?)
Grandfathers; Wolftail, (?)
Aunts; Saltdale, Strugglebug, Cinnamonpaw, Remindsoul
Uncles; Thrushdive, Falconscreech, Sharpsoul, Shadewolf, Lightninghowl, Timeleap, Tallshadow
Nieces; Windpaw, Ivypaw
Cousins; Emberpaw, Lurkingpaw, Woodpaw, Dawnpaw

Outside; Ruffledkit zal bij de geboorte al een aardige vacht met zich mee dragen, dit wordt dan ook meteen de reden van zijn naam. Qua uiterlijk van de vacht lijkt hij net zijn vader, maar de blauwe oogkleur heeft hij weer van zijn moeder. Net als zijn opa Wolftail en oom Tallshadow zal hij een grote, stevige en gespierde bouw krijgen. Door zijn poofy vacht zal hij alleen nog groter lijken. In zijn kittentijd zullen zijn oogjes eerst nog een beetje grijzig zijn, maar later worden ze echt helemaal blauw.

Inside; Ruffledkit is eigenlijk wel in een woord te omschrijven: ruw. Hij houd ten eerste van ruwe spelletjes, vooral vechten vindt hij stoer en cool om te doen. Dit katertje is erg gedreven en zal, zelfs niet met een spelletje, zomaar opgeven en heeft een sterke drang om altijd te winnen. Toch is hij erg beschermend tegenover zowel zijn zusjes en broertjes als zijn ouders en andere familie. Ruffled is erg gesteld op zijn familie en zal met iedereen een goede band willen krijgen. Hij maakt best wel snel vrienden omdat hij redelijk sociaal is en houd ervan om aandacht te krijgen. Net als zijn vader is Ruffled een enorme eter, waarvan soms het oog groter is dan de maag. Ook zal hij soms zijn dagen hebben waarin hij nergens zin in heeft, en dat hij dan ergens uitgeteld op de grond ligt met een maag op springen.
Ik heb expres niet te veel karakter vastgesteld omdat ik zo vrij mogelijk met hem wil zijn in de rpg. Dan kan hij zich daarin echt gaan ontwikkelen en maakt het hem onvoorspelbaarder, wat juist weer kan zorgen voor leuke momenten.

Name; Daan
Accounts; Fawnstep, Frostlake, Sparrowpaw, Ivypaw.
Motivation; Well.. Running en Ace zijn gewoon al een ship van mij die nu eindelijk uitkomt. En geloof me, ik had deze nog niet aan zien komen terwijl ik het wel shipte. Anyway, ik ging dus nadenken over een leuk account en toen kwam ik opeens op een poofy kitten en toen kwam Ruffledkit uit de lucht vallen (A) Ik heb expres niet teveel dingen over hem en zijn karakter uitgelegd, zie de reden die ik daarvoor heb gegeven bij het karakter.
Ik hoop gewoon dat ik een kans maak omdat dit - naar mijn weten - de enige kans is om een kitten te spelen van deze twee en omg dat wil ik zo graag <3
Last Christmas I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year to save me from tears
I'll give it to someone special


Laatst aangepast door Fawnstep op wo 24 dec 2014 - 17:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 17:48

Even nog een vraag: Weten de kits wie hun vader is? Of wordt het geheim gehouden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 17:56

Om Acefrays reputatie als med. cat te beschermen zullen de kits niet te weten krijgen wie hun vader is, nee (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 22:03

Snakeroot
Code © Dutchy

Here we are, don't turn away now,
we are the warriors that built this town.
Here we are, don't turn away now,
we are the warriors that built this town
From dust.


General
Name: Snakekit
Former name: /
Future names: Snakepaw, Snakeroot, Snakestar(?)
Current rank: Kitten
Former rank: /
Future rank: Apprentice (med. cat app?) Warrior (Med. Cat?)(Deputy?)(Leader?) Elder
Age: Unborn
Gender: Male
Sexuality: Asexual (Not romantically or sexually interested in anyone)
Bloodline: 100% shadowclan
Parents: Runningvole♀x Acefray ♂  


As a child you would wait
And watch from far away.
But you always knew that you'd be the one
that work while they all play.




The name
Yes, yes, the name. Hier heb ik flink op gebroed, dus behold! The mighty Snakeroot! Wat je het eerste opvalt, is dat het een kruid is. Even een kijkje in het guideboek, luidt het: ‘Snakeroot - Wordt gebruikt om gif te bestrijden.’ Dus, het is een kruid, omdat de vader natuurlijk een medicine cat is. Maar is dit de enige reden? Nee nee nee. Als je het verleden van Ace kent, weet je dat zijn naam een ode is aan zijn vader, die zijn familie beschermde tegen een roofdier toen zijn wijfje kits aan het baren was. Welk roofdier? Juist, een slang. Deze pijnlijke, noch nobele herinnering moet natuurlijk niet vergeten worden. Daarom wordt dit kleine katertje Snakekit genoemd. Ook zal je zien, Als hij zijn bekje opentrekt, vlijmscherpe snijtanden.  Zover dus voor het prefix.
Allemaal leuk en aardig, maar what about Root? Niet alleen omdat het een kruid compleet maakt, Root heeft de kat ook te danken aan zijn loyaliteit. Hij zal nooit toegeven dat andere clans beter zijn! Zijn roots, shadowclan dus, zijn zeer belangrijk voor hem. Later wil hij het liefst een hoge rang, hij wil belangrijk zijn.
Maar een extreem ironisch punt aan deze naam, is de functie van het kruid. Tegengif. Het gene wat Herondale nodig had om te overleven, het kruid dat hij niet kreeg.




Clan Info
Former clan: Clan of the unborn! (No clan)
Current Clan: Shadowclan||What a great clan we are!
Future clan: Starclan, Darkforest?
Clan leader: Shrewstar||You lead the clan, keep us strong
Deputy: Innerghost||I have trust and faith in you.
Medicine cat: Acefray||You’ll do well, I hope!
Medicine cat apprentice: Unkown||I hope they choose the right one!


Here we are, don't turn away now,
we are the warriors that built this town.
Here we are, don't turn away now,
we are the warriors that built this town
From dust.


Outside
Fur colour: White and various shades of brown
Fur pattern: Mostly white, with brown spots on the ears, muzzle, and tail. Later those spots will dapple further over his face
Fur length: Short and smooth
Eyes: Blue
Nose: Dark brown
Paw pads: Dark brown
Whiskers: Black
Nails and teeth: Normal nails, And normal teeth, Except for his Fangs, those are really sharp and long,
Build: Bigger then the regular kit, thanks to his dad, But nothing special aside from that.
Pictures:


The time will come
when you'll have to rise
above the best and prove yourself,
your spirit never dies!


Inside
Perfectionist-over thinker-loyal-bizarre-no flirt

Perfectionist
Als jong katertje wil Snake dat alles in het leven goed gaat. Hij vind het vaak moeilijk om verandering te accepteren, hij wil graag alles perfect. Voor de clan, voor zijn familie, voor zichzelf. Als apprentice zal hij dan ook oneindig veel werk en tijd stoppen in het optimaliseren van zijn jacht en vecht technieken. Hij gebruikt (Net zoals een slang) vooral zijn neus tijdens het jagen. Ook blijft hij laag bij de grond, bijna met zijn buik over de bodem als hij prooi besluit, wat ook zijn naam echt eer aandoet.

Over thinker

Terwijl de andere kittens buiten zullen stoeien en spelen, zal Snake meestal bij de uitgang zitten, na te denken. Alle gedachten kolken in zijn hersenpan rond, dag en nacht. Hierdoor kan hij s’nachts vaak niet slapen, en verlaat het nest om de nachthemel te zien. Dit zet zich ook nog voort als apprentice. Vaak bedankt Snakekit zich hoe hij het beter kan maken voor de clan, hoe hij zijn familie blij kan maken. Als het niet daarover gaat, zijn het vragen als; Waarom lopen we op deze aardbodem? Wanneer eindigen wij? Als Starclan daarboven echt is, wat eten ze daar dan? (Zeer filosofische vragen dus ;3)

Loyal
Al kan deze kat soms een beetje zacht overkomen in de clan, tegen buitenstaanders is hij niet zo’n lievertje. Mede omdat hij totaal niet charmant is. Als je een verkeerd woord over zijn clan d’r uit gooit, is het afgelopen met je. Hij respecteert en aanbid alle hoge rangen. Snake voelt zich echt thuis in de shadowclan, en heeft geen moment getwijfeld aan zijn loyaliteit. Het lopen door de moerassen en het leven in de schaduwen gaat hem gemakkelijk af.

Bizarre
De meeste katten die dit katertje kennen, zullen hem beschrijven als raar. Een buitenbeentje. Maar toch is Snake niet een complete buitenstaander, want hij heeft wel vrienden. Hij kan goed met katten praten, als ze met zijn trekjes overweg kunnen. Zoals zijn interesse in vergiftiging, en tegengif, zijn liefde voor de natuur, en het feit dat hij een botjes verzamelt. Wat? Ja, als katten klaar zijn met hun prooi, haalt hij de schedels er uit. Zijn ‘collectie’ heeft hij kundig verstopt in een hoekje van het kamp, waar niemand komt. Gelukkig is Snakekit niet gek, maar gewoon erg gefascineerd door de natuur.

No flirt
Zoals ik eerder al heb gezegd, Snake is niet een heel charmante kat. Sterker nog; hij heeft het niet zo op liefde. Omdat hij niet weet wie zijn vader is, heeft hij de conclusie getrokken dat zijn vader niet echt van mama hield. En nu zat hij dus zonder vader. Hierdoor heeft hij in zijn hoofd geprent: Van liefde komt pijn. Hij heeft geluk, hij wordt niet makkelijk verliefd. Voor de verduidelijking: Helemaal niet. Het katertje vind later uit dat hij niemand leuk vind, en trekt de conclusie op niemand te vallen. (Asexual) Er wordt soms naar gevraagd, zeker als hij ouder is, maar Snake antwoord simpel dat hij geen behoefte heeft aan liefde.


Farewell, I've gone to take my throne above,
but don't weep for me
'Cause this will be
the labor of my love


Bands
Runningvole||I love you mom!
Dad||You left mom… There’s no such thing as happily ever after.
Siblings||Yes, I like you. I want the best for you in life.
Shrewstar||You rock grandma!
Wolftai||Wow… You’re kinda scary, but really cool!

Me
Names: Lore, Loortje
Age: 13
Other accounts: Mary, Yinyang
Expirience: Bijna een jaar^^
Motivatie: Ik was zo trots toen ik eindelijk een naam had XD
Maar nee, ik heb de topics van dit topic gelezen vanaf de apprentice tijd (Tja, wie niet) En ben erg fan van dit Koppel! (Zie mijn ‘loveweb’ X3) Verder hou ik gewoon van beide katten, ze zijn zo friggin’ awesome :3
En ik wou al een langere tijd een kat die vernoemt was naar een kruid, en toen ik Snakeroot zag staan, vormde er al snel een mooie redden achter de naam^^

Theme





Laatst aangepast door Smokekit op zo 21 dec 2014 - 18:51; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfeather
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 14:04

× Like a wish, maybe a curse { Kittens Nrkp6or
SOMEHOW I NEED TO BE ALONE

Name: Shrewkit
Future Names: Shrewpaw, Shrewdive.
Meaning Name: Shrew: Vernoemd naar haar moeder, vanwege hun gelijke vacht.
dive: naar de mentor van Running, die haar geleerd heeft een waardig warrior te zijn.
Age: Unborn
Gender: She-Cat x Gender fluid
Place of birth: Unknown
Season of Birth: Leaffall
Love intrest: None
Sexuality: Bi-sexual x Pansexual

Mother: Runningvole
Father: Acefray
Sisters: Unknown
Brothers: Unknown
Uncles: Thrushdive x Shadewolf x Sharpsoul x Tallshadow x Timeleap x Lightninghowl
Aunts: Strugglebug x Saltdale x Cinnamonscent x Remindsoul
Grandfathers: Wolftail & Unknown
Grandmothers: Shrewstar & Unknown

Clan: Shadowclan
Clanleader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Medicine Cat: Littlestream x Acefray
Medicine Cat Apprentice: Unknown
Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentice x Warrior x Elder x Medicine Cat x Medicine Cat Apprentice x Deputy x Leader
Thoughts about the clan: Non yet

Likes: Being alone x Playing x Climbing in trees x Trying to accomplish the impossible x Her family x Being accepted
Dislikes: Cats who hate her x Being stopped x Called names x Getting bullied x Water
Fears: Never getting accepted x Left alone for being different
Personality:
Gender Fluid: De grootste karaktertrek van Shrewkit. Ze is Gender Fluid, wat letterlijk betekend dat haar hoofd er niet zeker over is of ze een meisje of een jongen is. In haar lichaam is ze een meisje en voor het merendeel klopt dit ook wel, maar haar hersenen werken hier niet in mee. Ze heeft dus af en toe meer de gedachten dat ze een jongen is dan een meisje en de andere dag meer een meisje dan een jongen. Dit zorgt ervoor dat ze ontzettend persoonlijkheids-wisselingen gaat krijgen en het nooit zeker is hoe ze ergens op zal reageren.

Tomboy: Doordat ze gender fluid is, heeft ze een nogal tomboyish karakter. Ze gaat graag om met katers en is niet bang om vies te worden. Spelletjes zijn haar lust en leven en ze houd van stoeien met andere. Ook heeft ze de neiging om haar kracht te testen, waardoor stoeien nog wel eens pijnlijk kan aflopen. Toch probeert ze hier zo veel mogelijk rekening mee te houden en houd ze zich vaak in.

Militant: Als het erop aan komt is Shrewkit ontzettend strijdlustig. Ze staat altijd klaar voor een gevecht en dat wordt dan ook haar beste skill. Dit geeft alleen wel het probleem dat ze zich snel uitgedaagd voelt en om het minste en geringste een gevecht, of stoeipartij, aangaat met een andere kat. Ze heeft dan vaak moeite met inzien dat iemand een grapje maakt en dat het allemaal niet gemeend is.

Joyful: Ondanks alle ‘problemen’ die ze heeft, zal Shrewkit altijd een opgewekte kitten zijn. Ze lacht graag en vind het niet leuk als andere om haar heen sip zijn. Ze wringt zichzelf in de vreemdste bochten om andere aan het lachen te maken, omdat ze vind dat iedereen vrolijk moet zijn. Dit veranderd echter als het nodig is, dan kan ze serieus zijn en valt haar vrolijke karakter een beetje op de achtergrond.

Listening Ear: Nog een goede karaktertrek van Shrewkit is dat ze goed kan luisteren. Ze vind het nooit erg als andere tegen haar gaan klagen [zolang het niet over haar gaat] en ze zou altijd iedereen willen helpen. Dit heeft wel tot uiting dat ze vaak meer om andere gaat geven dan aan zichzelf denkt, waardoor haar gezondheid nog wel eens achteruit gaat.

The Impossible: Een van de vele doelen van Shrewkit is om het onmogelijke waar te maken. Wat dit onmogelijke is weet ze echter niet, daarom zal ze proberen om zo veel mogelijk van alles te kunnen leren zodat ze iets kan waarmaken wat nog nooit iemand is gelukt.

Fear of Commitment: Op latere leeftijd zal Shrewdive erachter komen dat ze biseksueel is. Probleem is alleen dat dat nogal botst met haar gender fluid, waardoor ze onzeker wordt over zichzelf. Ze zal bang worden om zichzelf aan iemand te binden en zal dan ook niet veel sociaal contact willen opdoen. Tevens wordt op een bepaald moment duidelijk dat ze niet alleen biseksueel is, maar ook nog eens panseksueel. Dit betekend dat ze niet alleen op katers en poezen valt, maar ook op bijvoorbeeld transseksuele katten [mochten die er zijn, that is xD].

Build: Shrewkit is een vrouwelijke variant van Acefray qua lichaamsbouw. Ze is wat stevig en wat zwaarder dan ze behoort te zijn als she-cat, maar daarnaast is ze slank genoeg om snel en lenig te kunnen bewegen.
Fur: Black and white, just like Shrewstar
Fur Length: Short, might be getting long in warriorhood [nog niet zeker over]
Eyes: Cyan blue like Wolftail
Pads: Pink
Nose: Pink

Bonds & other Clans:
Amount of hearts is how strong your bond with Shrewkit is. Five is max, zero is min.


Shadowclan: We are the strongest Clan, right?
Runningvole: ♥♥♥♥♥
Mom, you’re amazing!

Acefray:
Dad? or Medicine Cat? I don’t know.

Unknown Siblings: ♥♥♥♥♥
I love you <3

Shrewstar: ♥♥
Grandmom, right? I like you!

Innerghost:
Shadowclans Deputy, are you gonna be the next Leader, right?

Riverclan: You guys eat fish? Really?
Dawnstar:
Riverclans Leader, can you be trusted?

Wolfgaze:
Riverclans Deputy, same as Dawnstar.

Nightstream/Whisperwind: ♥♥
Mommy said I have to respect Medicine Cats.

Honeypaw:
You’ll become a great Medicine Cat, I think.

Thunderclan: Why is your leader not from your clan?
Silverstar:
You’re a leader, but you’re not from Thunderclan. What?

Snowdrop:
No clue who you are, tbh.

Maskheart/Jayfeather:
Medicine Cats need to be respected.

Windclan: I heard you’re fast enough to catch rabbits, but you can not be trusted, right?
Everstar:
I hear a lot of bad stuff here about you.

Lionroar:
Can you even handle you own problems?

Sparrowfeather:
Keep your clan healthy.

Bloodclan: Blood lovers? You guys are crazy!
Lítill:
You’re weird, dude…

Miles:
Are you in love with that tom? Good for you, bruh.

--

Name: Quinty
Age: 19 y/o
Experience: 5/6 years now
Motivation: Goed, ik ga niet slijmen, want daar ben ik ontzettend slecht in. Runningvole is gewoon een ontzettend lief poesje, waar ik heel veel van mezelf in herken. Acefray is mijn oude account, dus ik vond dat ik een poging mocht wagen om een kitten te mogen spelen. Ik heb momenteel een handje account dat ik actief hou, maar omdat ik met Lostvoice weinig kan, gaat zij op inacief en ik kan geen Rogue actief houden, dus ook die valt af. Wat betekend dat ik 2 vrije spots heb voor andere accounts <’3
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkykit
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
Lilith x.
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon }
Gender:
Rank:
Milkykit
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 16:22

× Like a wish, maybe a curse { Kittens 2ahzcjb
✗ Little Fox  ✗  She Wolf ✗


{Karakter en Uiterlijk is voor beide alleen voor de kittens. De rest word uitgewerkt in de RPG. Natuurlijk zal het geen grote wendingen nemen en is dit dus ook een beetje algemeen}

»Name Wolfkit ~ Wolfpaw ~ Wolfdancer
»Meaning Name
Wolf;; De ruige piepjes van Wolfkit deden Running aan haar vader denken.
Dancer;; Zijn passen zijn vrouwelijk en sierlijk.
»Gender Male
»Age In the unborn world #Runningvolesbelly
»Clan ShadowClan


»Likes Sterren || Runningvole || Nusery || Foxkit || Modder || Vrienden || Lurkingpaw
»Dislikes Med. Den || Regen || Zwemmen || Alleen zijn || Angsten || Niet-clanners

Wolfkit is een echte macho. Hij geeft dit ook toe en zal er geen doekjes om winden. Zo is hij altijd en zal hij altijd zijn. Hij is echt iemand die recht uit zijn hart spreekt en zeer open is. Hij is niet avontuurlijk aangelegd, maar gaat ook niet in een hoekje weg zitten te kwijnen. De gevlekte kitten trekt zich niets van drukte aan, hij vind het eerder gezellig. Hij is trots op zijn mama en heeft er geen problemen mee dat hij zijn vader niet kent. Als hij dan problemen heeft zal hij dit delen met zijn twin; Foxkit. Ze zijn twee handen op één buik en onafscheidelijk. Hij durft er meer tegen te zeggen dan tegen zijn eigen vrienden en moeder. Dat maakt hem een vriendelijke kater.

Hij is erg toegewijd aan zijn familie en StarClan. Hij heeft niet veel vrienden nodig en is meestal ook meteen trouw aan hen. Dat maakt hem soms wel kwetsbaar. Hij kan er helemaal niet tegen als iemand eerlijk tegen hem is, anders dan hijzelf is. Dat maakt hem ook weer niet zo heel populair, toch is hij de aandacht zoeker die iedereen wel leuk vind.

Onder zijn macho en onsubtiele gedrag zitten vele angsten. Hij verbergt ze goed en piekert er ook niet veel over. Maar hij is niets meer wanneer hij ervoor staat. Zelf weet hij ook niet goed waarvan ze komen en soms weet hij ook niet wat die angsten zijn. Alleen van twee is hij heel zeker: verlaten worden of alleen zijn en naar de Med. cat den gaan. Hij haat het en begint als een gek rond te lopen om iemand te vinden of die persoon, maar hij mijd de den van de Medicin kat. Zelf weet hij ook niet echt waarom. Wolf is daar gewoon niet graag. Wanneer hij dan een wondje heeft gaat hij angstig piepen om er niet naar toe te gaan. Dat maakt hem ook wel schattig.

Wolfkit lijkt in vele opzichten op zijn "onbekende" vader. Toch heeft hij al zijn skills van Runningvoles kant geërfd. Hij heeft een scherpe tong, maar een goed hart. Hij is erg goed in vechten, jagen is een mindere kant. Ook kan hij dapper doen. Het enige wat hij een beetje mist zijn zijn hersenen. Hij is onsubtiel en rechtuit, maar ook een geweldige koppige kater. Wanneer hij een idee heeft zal hij er ook enorm voor gaan. Dit maakt hem de op één na onsubtielste en koppigste kater ooit.

Het is al bewezen dat hij de tegenpool van Foxkit is. Maar één ding hebben ze gemeen: ze lappen de regels aan hun laars. Ze zetten de hele boel op stelten om midden in de nacht te verdwijnen. Wolfkit heeft, zoals gezegd is geweest, een hekel aan alleen zijn. Dus dit gebeurt altijd in het bijzijn van zijn vrienden en/of broertje. Maar niet alleen verdwijnen in de nacht is zijn ding. Hij kan ook op klaarlichte dag weggaan en pas wanneer hij zin heeft terug komen. Door zijn koppigheid kan hij zijn moeder enorm gaan irriteren en natuurlijk zijn oma. Het maakt hem gewoon Wolfkit.

»Nose and pawpads Roze
»Fur length and color Langer dan Foxkit, zeer fluffy en dik. Zwart wit gevlekt.
»Eye color Helder groen.

Wolfkit heeft een enorme vacht. Dit valt bij de geboorte niet zoveel op, maar het zal groeien als hij ouder word. De vacht is warm, dik en fluffy. Hij houd ervan om daarmee zijn broertje te pletten. Wolf komt aan zijn naam door zijn rauwe en lage keelklanken die hij zal behouden. Hij heeft geen kitten-piep stemmetje, maar zijn stem wordt wel iets lager bij het ouder worden. Zijn stem is ook warm, net zoals zijn ogen dat uitstralen. Zij zijn helder groen wat een leuk contrast maakt met zijn witte vacht met zwarte vlekken op. Hij en zijn broertje hebben een identiek patroon samen met zijn moeder. Het is best wel een schattig zicht als hij samen met zijn familie optrekt. En als kers op de taart lijkt hij nog erg op Lurking ook. Hij is niet bepaalt een stalker, behalve naar de apprentice toe. Hij probeert zijn brede schouders net zo te houden als zijn neef.

»Real name Lilith
»Age 15 jaar.
»RPG Ongeveer 4 jaar. 3 jaar op Warrior Cats.

Ik ben niet zo goed in motivaties als Hanna, dus word dit misschien wel de kortste motivatie ooit. Jullie mogen jullie wel gestalkt noemen. Ook ik volg veel topics. Meer die van Acefray, dan die van Runningvole. Maar sinds deze samen zijn gekomen volg ik ze allebei. Ik heb ook echt mega veel inspi voor dit katertje en ook omdat mijn vorig account ;Wolfpaw; ook Wolfdancer ging heten. Ik lief gewoon hun namen ook en natuurlijk de voorzichtigheid van hun topics. <333 En om wat drama erin te steken heb ik dat van de Med. Cat den erin gepuzzeld. xD
Ik wens iedereen héél veel succes en dat de leukste kittens gekozen mogen worden ^^

»Written by Lilith >3 ;mwhahahaaa;

× Like a wish, maybe a curse { Kittens Dividers



»Name Foxkit ~ paw ~ gaze
»Meaning Name Fox: Door zijn schriele lichaampje en de zielige geluidjes, moesten de ouders aan vossenjongen denken. {Ace vooral aan zijn training ;; het goede ervan}
Gaze: Verwijsd naar Fox' opvallende ogen die altijd een beetje lijken te staren.
»Gender Male
»Age Unborn
»Clan Shadowclan


»Likes Rust, de nacht (in de zomer, 's winters is het te koud), warmte...
»Dislikes Drukte, lawaai, twolegs, honden, stank...

Fox is een speelse en avontuurlijke kitten die ondanks zijn nieuwsgierigheid toch een beetje 'killer' lijkt te zijn dan de rest. Hij is een beetje afstandelijk en voelt zich snel benauwt bij drukke omgevingen. Fox laat zijn emoties ook niet zo graag zien, hij vind het ook gewoon moeilijk, wanneer hem iets fantastisch overkomt zal hij nooit echt een gat in de lucht springen, maar eerder wat gelukzalig grijnzen. Dit betekend echter niet dat hij niet gezellig kan zijn, maar het voelt dan alsof het 'niet echt' is, alsof hij meespeelt in een toneelstuk. Ondanks dit alles heeft hij één aller beste vriend die alles mag weten wat er in zijn hoofdje omgaat, Wolfkit, zijn twin. Ze zullen erg close zijn en geen geheimen voor elkaar hebben.

Al snel zal ook blijken dat Foxkit over een bovengemiddelde intelligentie beschikt. Hij denkt op een logische manier en zijn leven zal door twijfel geleid worden. Hij piekert veel, wat zijn leven vaak nodeloos ingewikkeld maakt en wel eens stress bezorgd. Kortom; hij vind het leuk als iemand eerlijk is over wat hij of zij denkt, aangezien hij altijd denkt dat hij hints verkeerd zou opvatten. Zijn grootste twijfelpunt zal heel zijn leven het bestaan van Starclan zijn. Foxkit twijfelt dus overal over en is verre van naïef, hij vind het lastig om iets te geloven wat niet te bewijzen valt.

Over het algemeen is Fox niet snel bang, hij heeft enkel één heel grote angst; honden. Zelfs de geur maakt hem al nerveus. Maar voor de rest is angst een woord dat absoluut niet bij hem past, en als hij al bang is, probeert hij het zo goed mogelijk te verbergen.

Foxkit heeft een buitengewoon goed reukvermogen, veel beter dan normaal. Je zou misschien denken dat zoiets juist een voordeel zou zijn, maar hierdoor komt de wereld regelmatig erg overweldigend over. Hierdoor heeft Fox een bloedhekel aan stank, hij zal dus niet met katten omgaan wanneer hij vind dat ze stinken en zal hier ook heel eerlijk over zijn, het zal dus geregeld voorkomen dat hij katten in hun gezicht verteld dat ze stinken, in de plaats van hints te geven. Sommige katten zullen hem hierdoor arrogant noemen omdat ze denken dat hij niet met bepaalde katten omgaat omdat hij zich meerderwaardig voelt, maar dit klopt absoluut niet.

Hij zal de regels niet altijd even serieus nemen en wil wel eens durfspelletjes spelen als 'stiekem het kamp uit glippen zonder dat mama het ontdekt', bijvoorbeeld (hij zou zich schuldig voelen als ze ontdekt dat ze weg zijn en zich dan gaat stresseren), maar ondanks dit gedrag heeft Fox het hart toch op de juiste plaats en zou nooit met opzet iemand pijn doen.

»Nose and pawpads Roze.
»Fur length and color Halflang, wit met zwarte vlekken.
»Eye color Opvallend groen.

Bij zijn geboorte zal Foxkit klein en tenger van bouw zijn, maar naarmate de tijd vordert, zal hij toenemen in hoogte en zal hij ook breder gebouwd worden. Zijn vacht is een mooie combinatie tussen die van Ace en Running. Zwart wit en lang, ook al is hij gemiddeld nog net iets korter dan die van Ace. Fox heeft opvallende, grasgroene ogen die altijd een starende blik lijken te hebben en soms wel een beetje uit lijken te puilen.

»Real name Hanna (zonder 'h' op het einde)
»Age 14 jaartjes jong c:
»RPG Ik zit al ongeveer anderhalf jaar op wc, aangezien het mijn eerste RPG was, is het ook mijn enige ervaring.

Om eerlijk te zijn, was ik al aan het wachten op dit topic sinds ik in de RPG gelezen had dat Running zwanger was van Ace c': Ik heb geprobeerd om zowel eigenschappen van Ace en Running in dit katertje te stoppen, wat soms wel een beetje moeilijk was, aangezien het eenmaal de bedoeling was dat hij eerder introvert zou worden, je ziet het misschien al aankomen, maar Wolf en Fox zijn tegenpolen, die toch partners in crime aller beste vrienden zullen worden. Oké, ik dwaal af, terug naar de ouders :'3 om eerlijk te zijn heb ik de meeste topics tussen Running en Ace gelezen (no worries, je mag je gerust gestalkt voelen) en ondanks het feit dat ik Running soms door elkaar haal met Fawn (ik ben afschuwelijk slecht met namen, ik weet het) vind ik beide toch erg leuke personages. Toen besloten Lilith en ik dat we samen een aanmelding gingen maken, en dat Wolf en Fox tegengestelden moesten worden, maar toch onafscheidelijk (sorry als ik in herhaling val) en om eerlijk te zijn, heb ik al vreselijk veel inspi voor deze weirdo<3

»Written by Hanna (zonder 'h' op het einde)

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 14:34

Deze vrijdag gaan we kiezen, dus gelieve jullie aanmeldingen dan af/geplaatst te hebben ^____^
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 17:06

Frayheart

GENERAL INFO
———————————————————

✯ Name(s): Fraykit » Fraypaw » Frayheart
✯ Age: Unborn
✯ Prefix explanation: » Fray; Vernoemd naar haar vader en omdat ze in het begin moest vechten voor haar leven.
✯ Suffix explanation: » Heart; Doordat ze een groot hart heeft.
✯ Gender: She-cat
✯ Rank(s): Kit » Apprentice » Warrior » Elder

✯ Clan: ShadowClan
✯ Bloodline: 100% ShadowClan
✯ Season born: Leaffal
✯ Place born: ShadowClan Nursery

✯Mother: Runningvole
✯Father: Acefray
✯Siblings: Volekit
✯Uncles: Saltdale » Strugglebug » Remindsoul » Cinnamonscent
✯ Aunts: Shadewolf » Sharpsoul » Tallshadow » Trushdive » Timeleap » Lightningrush

CLAN INFO
———————————————————

✯ Clan: ShadowClan
✯ Leader: Shrewstar ✯ x
✯ Deputy: Innerghost ✯ x
✯ Medicine cat: Littlestream ✯ x
✯ Medicine cat apprentice: None ✯ None

APPEARANCE
———————————————————

✯ Fur: Wit met zwart
✯ Eyes: Groen
✯ Fur: Dikke vacht,zoals haar vader.
✯ Scars: None yet
✯ Extra: x
✯ Pictures:
Kitten:
Grown:


Inside
———————————————————

Short inside: Fraykit zal bij haar geboorte erg zwak zijn,de kleine kitten vecht om haar leven en krijgt daarom haar naam 'Fraykit'. Eenmaal ze sterker wordt zal het duidelijker worden dat ze best arrpgant overkomt,ze is erg losjes met de Warriorcode en wilt liever de baas zijn. Ze zal niet zomaar opgeven en vindt het leuk om haar sibs te pesten en te plagen. Fraykit zal als apprentice een voorbeeldige kat zijn die er alles aan zal doen om de beste te worden,echt alles. Als ze warrior word zal ze vrij vriendelijk zijn maar nog steeds zal ze naar haar doel streven,om de beste te zijn.

CONNECTIONS
———————————————————

ShadowClan
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]
Runningvole~ Mother ~ Alive ~ My mother :3
Acefray~ Father ~ Alive ~ My father <3
- ~ Littermate ~ Alive ~ Love ya!
- ~ Littermate ~ Alive ~ Love ya!
- ~ Littermate ~ Alive ~ Love ya!
ThunderClan
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]

WindClan
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]

RiverClan
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]

Rogue
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]

Kittypet
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]


MYSELF
———————————————————

✯ Name: Amy or AA
✯ Age: 13(bijna 14)
✯ Best known account(s): Galekit
✯ Based: Nobody
✯ Experience: Ongeveer 4 jaar al,ik denk dat het zelfs al 4 en een halfjaar kan zijn.
✯ Motivation: Ik heb stiekem Ace en Running gestalkt en ze zijn zo snoezig samen! Ook dat de kits de vader niet gaan kennen vindt ik super gaaf,ik heb nu al zin om mijn kleine meid te bespelen en ik hoop dus ook dat ze gekozen gaat worden c: Cynthia en ik hebben samen onze twee kittens op de ouders gebaseerd en ook de reden van hun naam(voor een deel dan toch.)

Tag: Acefray x Runningvole
Mood: Happy
Words: 423
Notes: x
Code by Marieksel


Laatst aangepast door Galekit op do 25 dec 2014 - 21:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 17:17




Burninglove
"I can't live with or without you"



Algemene informatie
Naam: Burningkit, Burningpaw, Burninglove
Uitleg naam - Het duurde een tijdje voordat Linn en ik op de namen waren gekomen. We gingen topics van Ace en Running lezen, waardoor we erachter kwamen dat Ace zijn gevoelens toegaf toen ze samen naar lichtjes aan het kijken waren. Dit verklaart Light-, maar is ook gerelateerd aan Burning. Katten kennen geen lichtjes, maar zullen het herkennen als kleine vlammetjes - Burning. Allebei de kittens zijn vernoemd naar de lichtjes, waar Running weer aan terugdacht toen ze Ace de liefde verklaarde.
Ik ben nooit zo’n fan van meteen een suffix bepalen, omdat ik vind dat dat afgestemd moet worden op hoe het karakter zich in de rpg ontwikkelt. Maar deze keer was ik heel zeker van -love. De twee kittens zijn geboren uit liefde, een liefde die zal overleven ondanks dat Ace en Running uit elkaar moeten. Burning slaat op de lichtjes, maar ook symbool voor de liefde tussen de twee.
Clan: Shadowclan
Clanleader: Shrewstar
Geslacht: poes

Uiterlijk
Burning heeft met haar zwart-witte vacht de uiterlijke kenmerken van Running. Haar snoet is wit en de bovenkant van haar kop en oren zijn zwart, wat doorloopt over haar rug en staart. Haar voetjes zijn wit. Burning is een mooie, slanke en kleine poes. Haar vacht ligt mooi tegen haar flanken aan, en ze vind het fijn om ervoor te zorgen dat het er goed verzorgd en glanzend uitziet. Ze weet dat haar uiterlijk en charmes een van haar sterke eigenschappen is, dus ze wil die uitbuiten.

Innerlijk
Afgelopen zomer heb ik een boekenreeks gelezen, de Dollangangers serie. Het is een heel bijzonder verhaal, soms ook best wel schokkend. Mocht je het toevallig toch kennen: Burning en haar relatie met Light is gebaseerd op de oudste dochter (één van de hoofdpersonen) van de kinderen in dat boek.

Burning is een energieke en charmante poes, die een goede relatie met haar moeder heeft. Maar ze mist de relatie met een vader, een sterk mannelijk figuur in haar leven. Ze hunkert naar die aandacht, en stapt daardoor vaak op katers af, maar weet niet hoe ze een gezonde relatie moet onderhouden. Ze vindt het fijn om de baas in ieder soort relatie te zijn, en bespeelt anderen vaak. Zo ook haar broer.
Ze is redelijk slim, maar lang niet zo intelligent als haar broer. Ze kan soms behoorlijk impulsief en ongeduldig zijn, en dit kan haar nog wel eens in nare situaties brengen, of doet ze dingen waar ze later spijt van heeft.
Burning kan behoorlijk egocentrisch zijn, en is wantrouwig naar andere poezen toe. Toch zie ik het gebeuren dat ze enkele goede vriendinnen krijgt, waar ze als een typische meid mee om kan gaan, en mee over katers kan roddelen. Toch voelt ze ook sterk de neiging om voor anderen te zorgen: voornamelijk kittens, en door haar achtergrond voelt ze als warrior sterk de neiging om ouderloze kittens te adopteren. Dit kan nog wel voor problemen zorgen als ze ooit een partner krijgt - wat voor veel drama gaat zorgen als Light erachter komt dat ze kittens krijgt van een ander.

Relatie met Lightflame
De relatie met Light is bijzonder, en misschien een beetje ongezond. Door het gemis van een vader is Light de kater waar ze het meest close mee is. Burning weet dat ze een vaderskindje is, en dat als haar vader in haar leven zou zijn, hij haar grote held zou zijn en ze tot in haar diepste van hem zou houden. Nu heeft Light die leegte gevuld. Burning hunkert naar zijn aandacht en wil continue erkenning dat ze speciaal is, en dat hij van haar houdt. Soms voelt de relatie aan als een vader-dochter relatie, maar ook op een liefdesniveau; ze kan er niet tegen als hij met andere poezen praat - zíj is zijn meisje. Ze weet dat deze gevoelens wederzijds zijn, en om de baas in de relatie te blijven, maakt ze Light soms bewust jaloers door katers aandacht te geven.
Hoe deze relatie zich verder gaat ontwikkelen, moeten we in de RPG bekijken. We zien veel drama voor ons, bijvoorbeeld wanneer iemand een crush heeft op Burning, of Burning iemand écht ziet zitten. Light is niet agressief, maar kan dat wel zijn in Burning’s bijzijn. Misschien gaat Burning eens écht te ver in hem uitlokken om bevestiging te blijven krijgen dat hij nog van haar houdt (wat iets is waar ze continue naar op zoek is), en wordt hij op een dag wel agressief naar haar toe.
We staan er allebei voor open om de relatie ver te laten gaan, misschien te ver, maar we moeten allebei bekijken hoe dat gaat lopen.

”Best relationship: talk like best friends, play like children, argue like husband and wife, protect each other like brother and sister.”


Over mij
Naam: Eef
Accounts: Blackkit, Nimblepaw
Ervaring: 7 jaar
Motivatie: Dit is de eerste keer dat ik me aanmeld voor een nestje. Ik wilde namelijk nooit de kitten spelen van een koppel dat ik niet ken, omdat ik dan denk dat ik niet goed genoeg weet hoe ik me in de familie moet zetten. Ace is een van de eerste katten die Nimble destijds leerde kennen, en heb altijd de relatie tussen hem en Running gevolgd, waardoor ik me nu betrokken voel bij het nestje dat hieruit gaat komen. Voor mij is die connectie belangrijk, omdat ik daar veel inspiratie en motivatie uit kan halen.
Ik heb niet zo veel accounts. Na een lange zomer waarbij ik veel weg ben geweest, kon ik geen inspiratie met Nimblepaw meer vinden. Vandaar dat ik nu alleen nog maar actief ben op Blackkit. Ik heb het principe om niet te veel accounts te hebben, zodat ik me verbonden voel met de katten die ik heb, in plaats van dat het ‘een van de zovelen’ is. Hierdoor kan ik ook beloven dat ik actief ga zijn op Burning, en dat het -naast Blackkit- een hoofdaccount van me zal worden, o.a. omdat ik geen zijaccounts heb.
Ik ben onwijs trots op de karakters die Linn en ik samen hebben bedacht. Ik geloof er echt in dat we een uniek stelletje in de RPG kunnen worden, wat veel drama mee gaat maken. Ik geloof er in dat als wij beiden energie steken in het ontwikkelen van de karakters, er heel bijzondere warriors uit kunnen komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 17:27




LIGHTFLAME
"I can't live with or without you."
Kit name: Lightkit
Apprentice name: Lightpaw
Warrior name: Lightflame
Clanleader name: Lightstar

Light Light staat voor de lichtjes bij de twolegplace waar Acepaw aan Runningpaw heeft verteld wat hij voor haar voelde. Runningvole refereerde hier ook naar terug op het moment dat ze aan Acefray vertelde dat ze klaar was voor een relatie tussen de twee, waardoor het wel gepast leek om de kitten te vernoemen naar het 'begin' van de liefde tussen de twee, want het is toch wel degelijk een symbool voor hun liefde.

Flame Komt in combinatie goed uit met zijn naam, de vlam slaat ook weer deels terug op die lichtjes, maar zal mogelijk later ook terug kunnen slaan om zijn karakter.

Gender: Male ♂
Sexuality: Heterosexual
Age: Unborn
Birthplace: Unknown
Season born: Unknown
Bloodline: 100% Shadowclan

Clan: Shadowclan
Clanleader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Medicine cat: Acefray
Medicine cat apprentice: None

Uiterlijk
Lightflame heeft een zwart met witte vacht, waarbij het wit over zijn poten, buik, onderkant van zijn nek en een deel van zijn gezicht te zien is en de rest allemaal zwart is, met uitzondering van het puntje van zijn staart. Zijn vacht is kort van lengte, maar kan soms tijdens ernstig koude dagen wat pluizig ogen door de kou, al is dat zeer zelden. Meestal ligt zijn vacht namelijk gewoon netjes tegen zijn huid aan. De kater heeft zulke gele ogen dat ze een gouden tint lijken te hebben, die je recht in je ziel lijken te kijken wanneer hij je aanstaart. Light's neus en pootkussens zijn lichtroze van kleur. Meestal valt zijn bouw toch echt het meeste op. De kater valt meestal wel in de smaak bij poezen omdat hij erg groot en sterk oogt en ook nog eens heel gezond uitziet door zijn verzorgde en glimmende vacht en zijn gouden ogen zijn natuurlijk ook zeer betoverend voor de meesten. Zijn kracht haalt hij uit het vele trainen, aangezien hij toch wel sterk en gezond wil blijven voor zijn meisje.

Persoonlijkheid
Lightflame kent vele kanten, die hij vaak tijdens verschillende situaties laat merken. De kater is snel jaloers als het om zijn zusje gaat, want zodra een andere kater ook maar het kleinste beetje interesse lijkt te tonen in Burning of andersom, kan hij erg agressief en impulsief worden en zou hij niet bepaald nadenken over de gevolgen hiervan. Al bevinden de twee zich midden in het kamp, de kater kan zich op zo'n moment niet meer tegenhouden en verliest elk klein beetje zelfbeheersing die hij heeft en valt aan, scheldt de kater de huid vol en wint zijn zusje en haar aandacht weer terug. Dat ze dit soms expres doet heeft hij natuurlijk wel door, zo dom is hij namelijk niet, maar toch kan hij zichzelf dan niet in toom houden en ergens vind hij het ook leuk als ze zoiets doet. Dan weet hij dat ze zijn aandacht zo nodig heeft dat ze tot alles toe in staat is. In zijn zusje's bijzijn is hij altijd erg kalm, vriendelijk en geduldig. Ze kan hem zo de huid vol schelden of hem een klap tegen zijn neus aangeven en hij zal alleen maar rustig blijven zitten en bijna nooit zijn zelfbeheersing tegen haar verliezen. De kater is als een echte gentleman bij haar in de buurt en ook hierbij komt een beetje een haantjesgedrag naar voren. Als er wedstrijdjes zijn tussen hem en andere katers, zelfs als dit vrienden zijn, zal hij tot alles toe in staat zijn om te winnen voor zijn zusje. Winnen doet hij dan ook altijd voor haar, want zo ambitieus is hij niet - maar hij is bang dat ze zijn aandacht niet meer wil als hij verliest en dus 'zwak' is. Zoals al eerder vermeld is de kater zeer intelligent. Hij weet het wanneer Burning tegen hem liegt, hij kan het aan haar zien en tevens meestal ook aan anderen, hij heeft veel kennis over de wereld en weet bijna alles wat in het kamp rond gaat. Roddelen is dan wel misschien niets voor hem, maar hij hoort en ziet wel bijna alles. Als je iets moet weten, dan moet je bij Light zijn. Daarnaast is Light zeer charmant en intelligent, hij kan gemakkelijk iets uit iemand krijgen als hij dat graag wilt, of iemand overtuigen van zijn standpunt. Zijn charme komt van nature en samen met zijn knappe uiterlijk, valt hij vaak in de smaak bij poezen. Desondanks dat hij amper met anderen flirt, gezien Burning de enige poes is die hij echt kan vertrouwen in zijn leven, wil hij soms wel eens Burning terugpakken voor haar daden met andere katers. Toch heeft hij het vaak niet door als andere poezen met hem flirten, hij ziet ze gewoon niet als mogelijke partners of liefde. Light heeft uitdaging nodig en deze uitdaging probeert hij niet alleen uit dingen van het dagelijkse leven te halen, zoals het jagen en trainen van zijn technieken, maar ook de regels zijn hier vaak de dupe van. Hij vindt het spannend om ze te overtreden, want iets wat niet mag, is altijd leuk om te doen. Dingen die verboden zijn, zijn natuurlijk altijd het leukst om te doen. Light is heel zeker van zichzelf, je zult hem nooit zien huilen en zijn ego kun je al helemaal niet breken. Dit komt door zijn grote zelfvertrouwen, enkel de katten waar hij het meest om geeft kunnen zo diep tot hem doordringen dat ze een klein scheurtje in zijn ego kunnen maken.

Relatie met Burning
Je hebt het vast al door, de relatie tussen Burning en Light is niet bepaald de gezondste relatie tussen broer en zus. Doordat Burning en Light een vaderfiguur missen, heeft Light de rol van vader al snel aangenomen en is hij zeer beschermend over haar, zij is zijn kleine meid en hij zou alles voor haar doen. Echter is dat niet alles. Hij is niet alleen een vader en broer voor haar, maar hij wil haar alles zijn. Hij wil dat ze haar aandacht alleen op hem gefocust heeft en niet meer, want tenslotte is zij zijn meisje en dat zal ze altijd blijven.

Over mij
Naam: Linn
Motivatie: Oké goed, ik ben nu ondertussen wel een beetje bekend met deze familie. Ik ken hem door en door en heb er zelf al twee rollen in gespeeld. Dit is wel degelijk een familie vol met drama en ik denk dat heel Warrior Cats daarvan af weet. Shrew en Wolf zijn echt super vaak uit elkaar gegaan maar weer terug bij elkaar gekomen, het scenario tussen Lightningkit, Runningkit, Tallkit en Wolftail zal ik ook nooit vergeten en eerlijk gezegd wil ik graag weer verder met deze familie. Ik wil verder met de nieuwe generatie ervan, deze doorzetten en de familie verder opbouwen. Nu.. hebben ik en Eef heel veel nagedacht over onze karakters en ik ben best blij met de uitkomst. Wat een schande zal het zijn voor Shrew als ze erachter komt dat haar kleinkinderen niet bepaald een gezonde relatie met elkaar hebben, wat een drama zal het opleveren voor Ace en Running en oh wat zou Ace zich schuldig voelen als hij erachter kwam dat dit allemaal kwam doordat hij geen vaderrol heeft gegeven aan zijn kinderen. Ik vind het echt gewoon .. perfect! Ik denk ook dat we hier lekker actief mee kunnen blijven. Het geeft namelijk een hele motivatie om zo'n soort relatie te bespelen, iets wat zo fout is is altijd leuk om te doen, niet waar? Kijk maar naar al mijn actieve karakters, die hebben op het moment wel íets fouts aan zich, behalve Runningkit dan, maar die is net begonnen. Ik denk ook dat deze twee karakters voor heel veel leuke plots kunnen zorgen in zowel de familie als de clan en misschien zelfs daarbuiten.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 18:32

Basic information
Name: Volekit
Future names: Volepaw, Volewhisper
Meaning name:
Vole - Ze lijkt qua vacht veel op haar moeder en daarom is ze vernoemd naar haar moeder.
Whisper - Ze krijgt dit achtervoegsel, omdat ze goed zal zijn in het geruisloos sluipen.
Gender: She-cat
Clan: Shadowclan
Bloodline: 100% Shadowclan
Parents: Runningvole x Acefray

Appearance
Pelt color: Zwart met wit
Eye color: Groen
Fur: Dikke vacht, zoals die van Ace
Size: Medium
Description: Een zwart met witte poes die de dikke vacht van haar vader heeft geërfd en ook zal haar oogkleur als ze oud genoeg is veranderd zijn in het groene van haar vader.
Pictures: 1, 2, 3, 4

Personality
Righteous
Volekit wil altijd doen wat juist is en is dan ook tegen het breken van regels. Ze is er zelfs eigenlijk een soort van bang voor, want wie weet wat er wel niet zou kunnen gebeuren als ze een keer de regels zou breken. Ze zal dan ook vaak haar best doen om anderen ervan te weerhouden de regels te breken of dingen te doen die niet mogen.

Honest
Ze is tegen liegen en zal dan ook zelf nooit liegen. Ook niet als het haar beter uit zou komen. Ze is daarentegen wel goed in het bewaren van geheimen, alleen dat doet ze dan meer door er nooit over te praten. Daardoor is ze wel iemand die je kunt vertrouwen.

Tries to do everything herself
Volekit is een kitten die altijd veel zelf probeert te doen en ze zal dan ook niet heel snel hulp accepteren van anderen. Ook al zijn er wel een aantal waarvan ze hulp wel accepteerd, zoals haar familie. Ook al vindt ze het dan nog steeds niet altijd even gemakkelijk.

Trust
Ze is een poes die je echt kunt vertrouwen. Ze zal je geheimen bij haar dragen en dat zal ze doen door er nooit over te praten, ze kan namelijk niet liegen. Haar vertrouwen in andere katten is alleen wat minder, ze durft niet gauw iets kwijt aan een ander, vooral ook omdat ze bang is dat ze leugens zouden vertellen en daarmee dus niet te vertrouwen zouden zijn. Daarentegen heeft ze wel vertrouwen in haar familie en zal ze die ook vaak alles vertellen dat haar dwars zit.

Relations
Mother: Runningvole
Father: Acefray
Sisters: Fraykit
Brothers: -
Uncles: Saltdale, Strugglebug, Remindsoul & Cinnamonscent
Aunts: Shadewolf, Sharpsoul, Tallshadow, Trushdive, Timeleap & Lightningrush

Clan Info
Clanleader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Medicine Cat: Littlestream (Acefray)
Medicine Cat Apprentice: -

About me
Naam: Cynthia
Leeftijd: 19
Bekendste account: Wintersong/Maskheart
RPG-ervaring: 4.5 jaar
Motivatie: Ik wilde graag een kittenaccount in de Shadowclan, maar wel eentje met ouders, ook was ik de topics van Running x Ace al een tijdje aan het volgen en toen bleek dat Running zwanger zou zijn van Ace wist ik gewoon dat ik deze kans niet kon laten schieten. Amy en ik hebben het uiterlijk gebaseerd op beide ouders, door dezelfde vachtpatroon op Runningvole te laten lijken en juist de dikte van de vacht en de ogen op die van Ace te laten lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
× Like a wish, maybe a curse { Kittens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: