It's a bit warm here - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's a bit warm here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 19:54

Pantherface wachtte tot Windflame een hap had genomen en nam toen weer een hap, het smaakte gewoon heerlijk en hij kon het niet laten om even te spinnen, het gaf hem namelijk een goed gevoel om zijn maag weer gevuld te hebben. Hij merkte dat Windflame ervandoor ging. "Ik ben zo weer terug." Zei ze nog wel even tegen hem en het duurde dan ook niet lang voor ze terug kwam met een muis. Dat gaf hem een nog beter gevoel, want nu was er weer iets in de plaats van het konijn dat ze hadden gegeten. "Zo dat scheelt alvast wat werk." Zei Windflame vrolijk. Hij knikte. "Inderdaad, straks als het wat later op de dag is kunnen we misschien nog gaan jagen, want ik denk dat het nu nog steeds wel aardig warm is, maar zo lang we nog niet gaan jagen kunnen we hier blijven." Zei hij. Hij likte zijn poot en haalde het over zijn oor heen en hij deed hetzelfde met zijn andere poot en oor. Het was eigenlijk best wel gezellig om hier zo samen met Windflame te zijn, het was al even geleden dat hij alleen met een andere kat was geweest, vaak was hij echt helemaal alleen geweest, maar dat was dan zijn eigen schuld, dan wilde hij gewoon even rust en dan bleef hij een tijdje weg van het kamp, soms zelfs een hele dag.


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 20:08

Windflame had hem nog horen snorren voor ze wegsprong en boog nu haar kop weer om zelf een hap te nemen. Zelf snorde ze ook, niet alleen omdat ze genoot van het vlees maar ook omdat ze het gewoon heel gezellig vond. Ze proefde het heerlijke vlees weer en sloot haar ogen even."Inderdaad, straks als het wat later op de dag is kunnen we misschien nog gaan jagen, want ik denk dat het nu nog steeds wel aardig warm is, maar zo lang we nog niet gaan jagen kunnen we hier blijven."Zei Pantherface. Nadat hij dit had gezegd waste hij even snel zijn beide oren. Ze dacht even na hierover maar kwam snel tot een antwoord. '' dat lijkt me echt heel leuk,en volgens mij is het inderdaad beter om te wachten.'' Ze likte haar lippen af en waste toen even haar witte voetjes, ze hield er echt niet van als het niet meer wit was,dus hield ze het altijd perfect schoon. Ze wachtte rustig op wat hij ging antwoorden. Ze genoot altijd van zijn gezelschap. Ze keek weer over de heide '' En ik denk ook wel dat er meer prooi rondloopt als het niet zo warm is.'' Zei ze toen toch maar even tussendoor. Ze schudde haar vacht even uit en begin het puntje van haar pluizige staart te wassen. Terwijl ze dat deed voelde ze een arme windvlaag door haar vacht heengaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 20:17

Pantherface ging weer zitten en keek naar Windflame, het voelde nu eigenlijk best wel goed. Zijn maag was vol en hij had gezelschap, wat zou hij nog meer willen? Hij schudde zijn vacht even uit en genoot van de wind die er doorheen blies, ook al was die nog steeds niet kouder, maar daar kon hij nou eenmaal niks aan doen. "Dat lijkt me echt heel leuk en volgens mij is het inderdaad beter om te wachten." Zei Windflame. Ze was het gelukkig met hem eens, want hij had geen zin om nu al te gaan jagen, want dan zou hij straks nog een zonnesteek krijgen, natuurlijk zou hij dat niet krijgen, maar je wist maar nooit. Hij moest bijna om zijn eigen gedachte lachen, maar hij hield zich in. "En ik denk ook wel dat er meer prooi rondloopt als het niet zo warm is." Pantherface knikte. "Inderdaad, dan is het wat koeler en dat zal vast wel voor meer prooi zorgen, maar we zullen zien." Zei hij en ging even staan. Hij strekte iedere poot even, die waren een beetje stijf geworden van het liggen. Misschien konden ze eerst iets anders doen zolang ze hier nog waren, maar dan was het natuurlijk de vraag wat zij wilde, want een onderwerp kon hij zo snel niet verzinnen. Alleen hij vond het zo onbeleefd om stil te blijven, maar waarover zou hij dan moeten praten?


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 20:29

Windflame ademde langzaam en begin zich ook uit te rekken. Alleen de jonge poes zette haar voorpoten naar voren en strekte ze volledig en ging toen langzaam weer zitten. De schaduw was gewoon te heerlijk, ze kon het juiste woord er niet eens voor vinden. Vreemd genoeg was ze diep van binnen gewoon in volledige rust. "Inderdaad, dan is het wat koeler en dat zal vast wel voor meer prooi zorgen, maar we zullen zien." Windflame keek hem eventjes aan en en knikte rustig, langzaam begon ze weer energie te krijgen en ze wist dat ze straks zou rennen als de wind als het weer koeler was. '' Ik weet zeker dat we genoeg kunnen vangen.'' zeg ze dan wer en je kan ook horen dat ze iets meer energie heeft. Maar toch gaapte ze, ze was nog steeds loom van de warmte. '' Ik ben jaloers op jouw korte vacht weetje?'' zei ze grinnikend. '' Jij bent met dit weer veel sneller al je warmte kwijt dan ik met al die lange haren.'' Ze keek even naar zijn vacht, het was een mooie vacht met zeer mooie vlekken.


Laatst aangepast door Windflame op do 28 apr 2011 - 20:39; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : En toen moest ik gaan...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 20:40

Pantherface sloot zijn ogen even, het was gelukkig al wel iets afgekoeld, maar dat kwam waarschijnlijk ook doot de schaduw en als hij eenmaal weer in de zon was zou hij het natuurlijk weer heel erg warm krijgen. "ik weet zeker dat we genoeg kunnen vangen." Zei Windflame. Hij knikte, hij was er ook wel bijna zeker van, maar dan was de vraag nog hoeveel en dat wist hij zo niet, maar dat kon hij ook niet bepalen, want hij kon de toekomst niet zien. "Ik ben jaloers op jouw korte vacht weet je?" Zei Windflame grinnikend. Hij keek haar met een schuin hoofd aan, hij wist wel wat ze bedoelde, maar een lange vacht zou in Bladkaal toch wel fijner zijn dan een korte, dat wist hij wel zeker. "Jij bent met dit weer veel sneller al je warmte kwijt dan ik met al die lange haren." Hij merkte dat Windflame naar zijn vacht keek, maar hij besteedde er verder geen aandacht aan. "Jij hebt voordeel in Bladkaal, want dan houdt jouw vacht meer warmte vast, zo heeft elke vacht wel een nadeel" Zei hij. Hij vond het nu wel fijn met zijn vacht, maar in Bladkaal was het toch echt wel minder prettig om een korte vacht te hebben en het was nog erger als er sneeuw lag, want dan viel hij ook nog eens meer op en dat was iets wat hij helemaal haatte.


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 apr 2011 - 15:31

Windflame keek voor zich uit en was blij dat het een beetje was afgekoeld."Jij hebt voordeel in Bladkaal, want dan houdt jouw vacht meer warmte vast, zo heeft elke vacht wel een nadeel." Zei Pantherface toen, daar kon ze niet tegenop. Ze wist dat hij daar volledig gelijk in had, tijdens Bladkaal zou zij het inderdaad minder warm hebben. Haar lange vacht zou dan alleen maar dikker worden en zelfds winddichter. Maar op dit moment had ze er alles voor over om voor even een korte vacht te hebben. Ze zuchtte eventjes en sloot haar ogen. Voor heel even genoot ze van de stilte voordat ze antwoordde.''Ja dat klopt wel maar toch...'' Zei ze rustig en keek hem nu niet aan, in plaats daarvan keek ze over de heide en weer eens naar de lucht, op een of andere manier kon ze haar ogen niet van de lucht afhouden. Het was zo mooi blauw, en zonder ook maar een wolkje dat erdoor zweefde. Windflame keek toen naar haar poten en sloeg even haar nagels uit, met haar nagels krabte ze een stukje aarde weg. Toen trok ze haar nagels weer in en schoof de aarde netjes terug op zijn plaats. Tot ergenis van de jonge poes waren haar witten voetjes weer vuil geworden door de aarde. Snel maar goed waste ze haar voetjes weer.


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 apr 2011 - 16:18

"Ja dat klopt wel maartoch..." Zei Windflame rustig. Pantherface knikte, hij wist wel dat alles nadelen en voordelen had, maar dat was nou eenmaal zo en daar kon je nou eenmaal niks aan veranderen, hoe graag je het ook zou willen. Hij gaf zijn borst even een snelle lik en keek weer over de heide, het zou nu niet lang meer duren, voor ze zouden kunnen beginnen met jagen. Hij liet zijn blik zoeken naar iets dat bewoog, maar eigenlijk bewoog er niks of nauwelijks iets, dat kwam ook omdat er nauwelijks wind stond, maar dat maakte nu niet zoveel uit. Het enige nadeel was dan wel dat het minder snel afkoelde, maar de zon was al over zijn hoogste punt heen, dus het was niet het heetst van de dag. Hij stond langzaam op en liep even uit de schaduw. Hij bleef daar even staan, maar merkte dat het toch al wel wat koeler was geworden, dat scheelde dan toch dat de zon wat lager stond, want anders zou het recht op hun schijnen en dan zou het een stuk warmer geweest zijn. Hij draaide zich om richting Windflame. "Ik denk dat het wel genoeg afgekoeld is om weer te gaan jagen." Zei hij, want ze konden nou ook weer niet gaan wachten tot het avond begon te worden, want dan begon de clan straks nog ongerust te worden en dat wsa nou net iets wat hij niet wilde.


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 apr 2011 - 16:28

Windflame zag vanuit haar ooghoeken Pantherface bewegen en dus uit de schaduw lopen. Ze stopte met het wassen van haar voetjes en keek naar de jonge kater, een beetje verbaasd maar toch zeer nieuwsgierig. Wat was hij van plan?, ze wist het niet en wachtte het maar af. De zon was al iets lager gaan staan en het was minder warm. Toen draaide Pantherface zich naar haar toe "Ik denk dat het wel genoeg afgekoeld is om weer te gaan jagen." Zei hij. Ze knikte kort en stond soepel op.Ze rekte zich even uit om haar spieren soepel te krijgen.'' okee'' zei ze en raapte het muisje en het konijntje op. '' Ik neem ze wel een stukje mee hoor , anders moeten we zo ver lopen om ze weer te gaan halen.'' Zei ze nog voor ze ze opraapte. Windflame liep naar voren en ging naast de kater staan en keek zelf ook even rond. Het voelde nu een stuk koeler, zelfs met de zon die nog scheen. De jonge poes zwiepte even met haar staart, gewoon omdat ze er zin in had.


ik reageer voor vandag niet meer
ik moet zo werken (blehhh) en ben pas om half 10 thuis en morgen weet ik het niet zeker...
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 apr 2011 - 16:36

(Oke, ik weet ook niet of ik morgen kan, want ik weet nooit wat we altijd precies gaan doen)

Pantherface wachtte op de reactie van Windflame. Hij hoopte dat zij hetzelfde zou denken, maar dat kon hij natuurlijk nooit zeker weten. Hij liet zijnb blik even naar de lucht gaan waar geen wolkje te bekennen was, het was eigenlijk alleen maar blauw met een zon die het enige andere was. "Okee." Zei Windflame en hij richtte zijn blik op haar. Hij zag haar opstaan en hij zag hoe ze de muis en het konijn ging oprapen. "Ik neem ze wel een stukje mee hoor, anders moeten we zo ver lopen om ze weer te gaan halen." Zei Windflame nog net voor ze de prooi oppakte. Hij knikte even en liet zijn blik over de heide gaan. "Laten we dan maar hopen dat we wat meer prooi kunnen vinden." Zei hij en begon te lopen, hij zette elke poot zachtjes neer, want hij wilde geen enkele prooi verliezen. Hij hield dan ook al zijn zintuigen op scherp en stopte af en toe even om de lucht beter te proeven.


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 10:34

"Laten we dan maar hopen dat we wat meer prooi kunnen vinden."[/i] Zei Pantherface en begon te lopen. Windflame snorde even als teken dat ze er zeker van was en liep met rustige passen mee. Ze probeerde haar prooi zo min mogelijk de grond te laten raken. Haar ogen vlogen constant heen en weer, ze zei geen woord, dat om geen prooi weg te jagen en om Pantherface niet te storen. Even voelde ze weer een korte bries die har vacht licht deed opwaaien. Even stond ze stil , pakte haar andere prooi even goed vast en liep toen weer rustig mee. Ze had er veel zin in en hoopte nog wat extra prooi te kunnen meenemen. Maar als het Pantherface niet zou lukken iets te vangen mocht hij heus wel een van haar prooien als zijn eigen zien.

Toen zag ze weer iets ritselen en stopte meteen weer. Windflame legde haar prooi neer en zwaaide met haar staart om Pantherface te laten zien dat er prooi was daar. ''Ga jij of ik?'' Vroeg ze fluisterend en wachtte rustig op zijn antwoord.


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 11:05

Pantherface liep rustig verder, hij zorgde ervoor dat hij niet te hard liep, want hij wist dat Windflame prooi met zich mee aan het dragen was en dus ook minder snel kon en het was dan ook makkelijker om stiller te blijven. Hij hoorde plotseling iets ritselen en hij stond stil met één poot nog omhoog, hij zette die voorzichtig neer en luisterde goed. "Ga jij of ik?" Hoorde hij Windflame fluisterend vragen. "Ik ga wel." Fluisterde hij en rook even in de lucht om de geur in zich op te nemen. Hij wist nu zeker dat het een muis was, dus hij wist dat hij stil moest zijn, want anders was de muis weg. Hij ging in een sluiphouding en sloop zo stil als hij kon richting de muis, hij was aan de ene kant nu wel blij dat zijn vacht niet echt opviel, dat zou pas wat zijn als je een witte of rode vacht had, maar daar moest hij nu niet aan denken, zijn aandacht moest op de muis wezen. Hij merkte dat de afstand steeds kleiner werd en de muis had hem gelukkig nog steeds niet door. Hij maakte zich klaar voor de sprong en doodde de muis toen hij bovenop de muis landde. Hij nam de muis in zijn bek en liep er mee terug naar Windflame. "De volgende mag jij proberen." Zei hij tegen haar om de muis heen.


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 11:17

Windflame zag vanuit haar ooghoeken Pantherface een poot optillen en weer zachtjes neerzetten. "Ik ga wel." Fluisterde hij. en ging over tot sluiphouding. Geduldig keek Windflame toe hoe hij Dichterbij sloop, op een gegeven moment keek ze even rond. Zodra ze weer tergkeek was ze Pantherface kwijtgeraakt. Ze zag hem pas weer toen de kater zich afzette en bovenop de muis sprong. Pantherface kwam toen weer op haar aflopen met de muis in zijn bek en de jonge poes snorde even. '' Dat was een mooie hoor.'' Gaf ze als compliment. "De volgende mag jij proberen." Zei de kater toen en Windflame knikte. Ze stond weer op en raapte haar muisje en konijntje weer op. Ze wachtte even en liep toen weer langzaam maar stilletjes verder. Windflame hield haar oren gespitst om zelfs het zachtste geluid te horen. Ze had haar mond een stukje open zodat ze ook de lucht kon proeven en haar stappen waren voorzichtig


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 11:32

Pantherface pakte een goede grip op de muis, want hij wilde het niet laten vallen, want dan zou het misschien zelfs geluid maken. "Dat was een mooie hoor." Gaf windflame als compliment. Hij legde de muis toch maar zachtjes neer. "Bedankt." Zei hij en pakte de muis weer op. Hij begon rustig verder te lopen en liep op hetzelfde tempo als Windflame, want hij wilde haar niet uit het oog verliezen, want straks ging hij te snel en was hij hier alleen en dan zou hij zich best schuldig voelen als dat zou gaan gebeuren. Het was dan ook makkelijker om één muis te dragen, dan een muis en een konijn, want een konijn was veel zwaarder en dat maakte het dan ook lastiger. Hij strekte zijn lichaam even uit en liep daarna weer verder, door de muis kon hij niet heel goed meer ruiken of er andere prooi was, maar daarom luisterde hij dan ook maar en Windflame mocht toch eerst de volgende prooi vangen.


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 11:58

Windflame liep met vurige pootjes verder. "Bedankt." Hoorde ze Pantherface nog even zeggen. De kater bleef op haar tempo lopen, ze had wel een idee waarom hij dat deed maar zei er niks over. Windflame keek even opzij toen Pantherface zich uitrekte. Zodra ze weer over de vlakte keek zag ze een miniscule beweging. Zo zacht als ze kon legde ze haar andere prooi neer en zond door haar poten. Langzaam en oplettend sloop ze naar voren. Haar lange gevlekte vacht stak af vergeleken met het gras maar dat maakte niet uit zolang ze maar zorgde dat ze niet teveel geluid maakte. Zachtjes sloeg ze haar klauwen uit en spitste haar oren weer. Zodra ze de muis zag trilden haar snorharen even van opwinding. Ze spande haar spieren, klaar om te springen. Maar ze lette even niet op en stapte op een klein takje wat brak onder haar gewicht. Ze schrok toen de muis opkeek en haar zag, zo sne als de jonge poes kon springen spring ze naar de muis. Haar klauwen miste de muis omdat het diertje naar voren was gerend, zo snel ze kon rende ze achter het diertje aan. Ze stak snel haar klauw uit en greep het staartje van het diertje net voor het in zijn hol kon duiken. Slippend kwam Windflame tot stilstnd en zette haar andere klauw op de rug van het diertje en doodde het snel. ze richtte haar kop omhoog naar de lucht en dankte StarClan snel. Toen raapte ze het muisje op en liep langzaam terug, de sprint die ze had moeten nemen had haar wel een beetje vermoeid. Ze liep terug naar Pantherface met een trotse glans in haar ogen.


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 12:20

Pantherface wachtte rustig af toen Windflame ervandoor ging om een muis te vangen. Hij hoorde een takje kraken en strekte zijn nek uit om te kunnen zien wat er gebeurde en zag dan ook hoe Windflame de muis alsnog ving voor het in zijn holletje kon gaan. Hij spinde even, Windflame was een goede jager, zelfs als een diertje haar door had. "Je bent een goede jager." Zei hij spinnend. Hij merkte wel dat ze een beetje moe was na de sprint achter de muis aan, dus misschien was het beter om even te rusten. "We kunnen even rusten als je wilt." Zei hij, hijzelf was dna wel niet moe, maar hij wilde ook niet dat Windflame te moe zou worden, want dan zouden ze straks verplicht moeten stoppen en als ze het nu al zouden verdelen, zou het misschien wel beter gaan. Hij ging even zitten en wachtte rustig af, hij wist niet goed wat hij van een reactie moest gaan denken, want het was simpel of doorgaan of rusten.


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 12:32

Windflame hijgde een beetje toen ze de muis op de grond liet ploffen "Je bent een goede jager." Zei Pantherface snorrend. Ze kon het niet laten om zelf ook even te snorren en keek een beetje verlegen naar dr poten. '' Dankje.'' Zei ze met een verlegen toontje en keek toen weer even op. "We kunnen even rusten als je wilt." Zei de kater toen en ze keek hem dankbaar aan. '' Als jij het niet erg vind hoor, anders hou ik het wel vol.'' Zei ze omdat ze wilde dat hij niet alleen rekening met haar hield maar ook met zichzelf. Ze keek hoe hij ging zitten. Als hij nou doorwild vond ze dat ook wel goed, want hij zag er niet moe uit. Ze sloeg haar nagels even uit naar haar onijntje en andere muis en trok ze stuk voor stuk naar zich toe en maakte er een klein stapeltje van. Ondertussen dacht ze na over de meest nuttige manier om ze alledrie fatsoenlijk mee naar huis te kunnen dragen, aangezien Pantherface ook nog wel wat meer ging vangen dan dat ene muisje wat hij nu had.


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 12:45

Pantherface liet zijn blik even naar de lucht gaan, er was nog genoeg tijd over, dus hij zou heus nog wel wat kunnen vangen en desnoods kwam hij dan maar met één muisje terug naar het kamp, maar dan had hij in ieder geval wel iets. "Dankje." Zei Windflame op een verlegen toontje, hij keek haar even aan, maar hij zei maar niks meer. "Als jij het niet erg vind hoor, anders hou ik het wel vol." Zei Windflame. Hij keek haar aan en schudde zijn hoofd. "We rusten wel even, want ik wil niet dat jij je te veel uitput." Zei hij tegen haar. Hij wachtte op haar reactie, maar hij wist dat ze wel wilde rusten, dat was ook de reden waarom hij het gezegd had, hij wilde niet dat ze te moe zou worden. Hij krulde zijn staart om zijn poten heen en keek haar aan, hij was echt niet van plan om nu nog op te gaan staan, totdat zij rust had genomen. Hij vond haar wel één van de aardigste clanleden, dus daarom kon hij het al helemaal niet toestaan dat ze niet een rust nam.


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 13:01

Windflame wachtte zoals altijd geduldig op antwoord. "We rusten wel even, want ik wil niet dat jij je te veel uitput." Ze hij toen. Ze keek op en keek hem aan. '' Maar dan echt alleen als jij het niet erg vind.'' Zei ze kalm en keek weer even naar haar voeten. Daarna ging haar blik naar de lucht, ze wilde echt niet dat hij alleen maar rekening met haar hield. Ze zou zich echt ongemakkelijk voelen als iemand dat wel deed. Ookal was het goed bedoeld. Ze vond hem echt aardig en zorgzaam en ging even rustig liggen en trok haar voorpoten onder haar borst. Toen lichtte ze haar neus op en snoof de lucht diep naar binnen. Ze sloot haar ogen en luisterde of ze ook maar iets hoorde, maar op dit moment hoorde ze alleen haar eigen ademhaling en haar eigen hartslag. Ze wachtte op het antwoord van Pantherface. Ze had al een voorgevoel dat hij er op zou blijven staan om te rusten.



en ik moet weer gaan (jugh....) mag mn laptop niet aan laten staan


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D


Laatst aangepast door Windflame op za 30 apr 2011 - 13:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 13:17

"Maar dan echt alleen als jij het niet erg vind." Zei Windflame kalm. Pantherface keek haar aan, hij was er heel zeker van en hij wilde dat zij dat ook begreep. "Ik vind het echt niet erg, het gaat erom dat jij kan rusten en dan hoef ik niet te denken aan wat ik zelf wil." Zei hij tegen haar, hij hoopte dat dat laatste wel goed over was gekomen, maar dat zou hij wel merken. Hij keek naar haar, hij wilde echt dat ze even ging rusten, want straks was het allemaal zijn schuld als er iets gebeurde en dat was iets wat hij niet wilde en ze wilde al helemaal niet dat er iets met haar gebeurde. Hij deed zijn ogen even dicht en opende ze daarna weer. Hij had eigenlijk nog nooit echt met iemand zo kunnen praten, want hij voelde zich al vaak snel ongemakkelijk. Alleen deze keer was het toch iets anders, misschien had hij het een keer aan de kant gezet, maar toch, er was te veel gebeurd in de afgelopen tijd en misschien lag het daar wel aan en was hij er eindelijk een beetje overheen aan het komen.


It's a bit warm here - Pagina 2 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 9:45

Windflame wachtte op zijn antwoord en keek even om zich heen. "Ik vind het echt niet erg, het gaat erom dat jij kan rusten en dan hoef ik niet te denken aan wat ik zelf wil." Ze keek hem even bezorgd aan, ze snapte zijn gedachten niet helemaal maar had zo'n idee dat hij zich anders een beetje schuldig ging voelen dus ze knikte maar.'' Oke dan we rusten even.'' Zei ze toen en ging rustig even zitten en zwaaide haar staart over haar voetjes en ademde diep in en genoot van de rust en de frissere lucht. Ze voelde zich vreemd rustig, alleen kon ze maar niet uitvinden hoe dat nu kwam. Ze ging toen weer verzitten en keek naar haar prooi. Daarna liet ze haar blik weer rondgaan en keek even naar boven, met de zon op haar vacht voelde ze de warmte maar het gaf nu niet. Ze begon ondertussen al een stuk makkelijker te ademen en het vermoeide gevoel trok voor een groot deel al snel weg, maar haar spieren volde ze nog steeds een beetje branden. Ze was toch best blij dat Pantherface erop had gestaan te rusten, want als ze nu was doorgegaan dan had ze het niet tot aan het kamp gered, niet zonder zichzelf zowat mee te moeten slepen.


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's a bit warm here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: