First meeting ~Beatpaw~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First meeting ~Beatpaw~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Penguinpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 15:19

Penguinpaw was verdwaald, alweer. Ze wist niet waar ze was. Het kwam haar wel bekend voor. Was ze hier eerder geweest? Is daar iemand!' riep ze, terwijl ze wist dat het geen nut had. 'Help!' probeerde ze nog een keer, maar weer geen antwoord. Ze zuchtte. Opeens kreeg ze een idee. ze snoof de lucht op, maar geen van de geuren kwam haar bekent voor. Oke, ik moet echt eens beter gaan opletten bij mijn trainingen, dacht ze. Ze wist dat ze toch niet zonder hulp de weg zou vinden, dus ging ze erbij liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beatpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ DPKsfdL
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 15:37

Beatpaw trippelde beatboxend door het bos. Hij was van plan om naar fourtrees te gaan. Waarom? Dat wist hij eigenlijk niet, maar hij verveelde zich en hij wilde heel graag een keer de beroemde plek zien met de vier grote eiken. "Is daar iemand!" hoorde Beatpaw iemand roepen. Beatpaw stopte met beatboxen en spitste zijn oortjes. 'Help!' hoorde hij de zelfde stem weer roepen. Beatpaw versnelde zijn pas en rende naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Het geluid kwam van fourtrees vandaan. Toen hij eenmaal bij fourtrees was aangekomen zag hij een poes liggen. Ze was een jonge apprentice zag Beatpaw. Ze was waarschijnlijk een moon jonger dan hem. "Ehh hoi, kan ik je helpen?" vroeg Beatpaw terwijl hij langzaam wat dichter naar de apprentice toe liep. De geur van Thunderclan drong zijn neusgaten binnen. Ze was dus een Thunderclanner. Beatpaw ging op 2 staartlengtes afstand van de poes zitten en keek haar afwachtend aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 15:45

"Ehh hoi, kan ik je helpen?" vroeg een kater. Penguinpaw stond op en draaide zich om. 'ja ik ben... Aah! een kat die ik niet ken. en nog ene keer aaaaaaaaaaaaaa hij komt uit een andere clan en nog een keer aaaaaaaaaaaaaaaa want het is een jongen!' riep Penguinpaw bang. 'shit! Ik heb ook nog niet leren vechten', zei Penguinpaw. Ze bleef op veilige afstand zitten wachten. Het liefst zou ze wegrennen, maar waarheen? Dan zou ze toch weer verdwalen en zou hij haar toch vinden. Ze wachtte af wat de kater zou doen, maar ze bleef toch op haar hoeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beatpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ DPKsfdL
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 16:39

'ja ik ben... Aah! een kat die ik niet ken. en nog een keer aaaaaaaaaaaaaa want hij komt uit een andere clan en nog een keer aaaaaaaaaaaaaaaa want het is een jongen!' riep de poes geschrokken. 'shit! Ik heb ook nog niet leren vechten' vervolgde de poes. "Relax, ik ga je niks doen." zei Beatpaw. Hij vond het eigenlijk wel grappig dat de poes zo bang voor hem was, waarom ze bang was snapte hij eigenlijk niet. Zo eng was hij toch niet? Of toch wel? Beatpaw schudde de gedachte dat hij eng was uit zijn hoofd en richtte zich weer tot de poes. "Maar waarom riep je om hulp?" vroeg hij. Hij wilde graag weten waarom de poes om hulp riep. Zelf kon hij namelijk geen reden bedenken waarom de poes hulp nodig zou hebben. Ze was nou niet echt in nood ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 16:45

"Relax, ik ga je niks doen." zei de kater. 'Ow, oke', zei Penguinpaw terwijl ze nog wel gespannen was. "Maar waarom riep je om hulp?" vroeg de kater. 'Ik...ik was verdwaald', zei ze. Waarom vertelde ze dit aan een vreemde kat. Oké, hij kon me wel de weg wijzen, maar nog steeds. 'Maar... Ik kom er wel uit hoor', zei ze snel. Ze wilde niet dat de kater haar hielp, omdat ze hem niet kende. Penguinpaw keek rond welke kant ze op moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beatpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ DPKsfdL
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 16:59

'Ow, oke' zei de poes. Beatpaw hoorde aan haar stem dat ze nog wel wat gespannen was. 'Ik...ik was verdwaald' legde de poes uit. 'Maar... Ik kom er wel uit hoor' vervolgde de poes snel. De poes keek rond welke kant ze op moest, maar het leek niet dat ze echt wist welke kant ze op moest. "Weet je zeker dat je eruit gaat komen?" vroeg Beatpaw. Hij wilde de poes graag helpen, maar het leek net alsof de poes zijn hulp niet wilde. Dat kwam waarschijnlijk omdat hij uit een andere clan kwam. "Weet je, omdat ik uit een andere clan kom betekend het nog niet dat ik je niet kan helpen." zei hij uiteindelijk. Hij besloot maar te gaan zitten, het zou toch nog wel even duren voordat de poes zou toegeven dat ze de terug weg echt niet kon vinden. Beatpaw begon rustig te beatboxen om de tijd te doodden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 17:09

"Weet je zeker dat je eruit gaat komen?" vroeg de kater. 'J-ja, denk het wel', zei ze twijfelend. "Weet je, omdat ik uit een andere clan kom betekend het nog niet dat ik je niet kan helpen." zei hij. Ze wist dat hij gelijk had, maar kon ze hem vertrouwen. Opeens begon hij te beatboxen. 'Wat doe jij nou?' vroeg Penguipaw verrast. Ze kwam langzaam dichterbij. 'Dat klinkt echt leuk', zei Penguinpaw blij en ging weer zitten. Het klonk echt heel mooi. Penguinpaw luisterde aandachtig naar de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beatpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ DPKsfdL
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 17:30

'J-ja, denk het wel' antwoordde de poes op Beatpaw's eerste vraag. 'Wat doe jij nou?' vroeg de poes toen Beatpaw begon met beatboxen. Wat? Wist de poes niet wat beatboxen was? Beatpaw liet zijn kopje schuin hangen en keek de poes verbaast aan, maar hij stopte niet met beatboxen. 'Dat klinkt echt leuk' zei de poes blij voordat Beatpaw wat kon zeggen. De poes ging weer zitten en luisterde aandachtig naar Beatpaw. Beatpaw stopte even met beatboxen om de vraag van de poes te beantwoorden. "Dat heet beatboxen. En dankje het is niet moeilijk." antwoordde hij. Nadat hij geantwoord had ging hij weer veder met beatboxen. Het was nu nog een rustige beat, maar langzaam werd de beat steeds sneller. Hij vond het leuk dat de poes geïnteresseerd was in beatboxen. Misschien kon hij het haar wel leren! Als ze dat wilde tenminste. "Ik kan je het wel leren." zei hij toen hij klaar was met de beat. "Als je dat wilt tenminste." vervolgde hij snel. Hij wilde namelijk niet dat de poes haarzelf verplicht voelde om te leren beatboxen. Hij keek de poes verwachtingsvol aan. Het leek hem namelijk heel leuk om haar te leren beatboxen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 17:59

"Dat heet beatboxen. En dankje het is niet moeilijk." antwoordde de kater. Beatboxen?' vroeg Penguinpaw verbaast. Daar had ze nog nooit van gehoord. Hij ging weer verder met Beatboxen en Penguinpaw luisterde weer aandachtig. "Ik kan je het wel leren." zei hij. "Als je dat wilt tenminste." vervolgde hij snel. Hij keek haar verwachtingsvol aan. 'Ik weet niet', zei ze. Het leek haar super leuk, maar ze kende de kater niet eens. Moet ze hem wel vertrouwen? 'Het lijkt me echt heel leuk, maar ik weet niet. Ik ken je niet eens. Ik weet niet hoe je heet, wie je bent of waar je vandaan komt. Kan ik je überhaupt wel vertrouwen?', zei Penguinpaw. Ze schrok van haar eigen opmerkingen. Waarom moest ze dat zonodig weer zeggen? 'S-sorry, het was niet mijn bedoeling...', zei Penguinpaw en draaide zich om. Ze schaamde zich. Ze kon niet weg renne want dat zou onbeleefd zijn. Ze ging liggen met haar kop tussen haar poten. Waarom moest ze nou weer zo stom doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Beatpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ DPKsfdL
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 22:05

"Beatboxen?' vroeg de poes verbaast alsof ze daar nog nooit van gehoord had. Wat Beatpaw verbaasde, maar ja, veel katten wisten niet wat beatboxen was. 'Ik weet niet', antwoordde de poes, toen Beatpaw vroeg of ze haar zou leren beatboxen. 'Het lijkt me echt heel leuk, maar ik weet niet. Ik ken je niet eens. Ik weet niet hoe je heet, wie je bent of waar je vandaan komt. Kan ik je überhaupt wel vertrouwen?' vervolgde de poes. Ergens had ze wel gelijk vond beatpaw... 'S-sorry, het was niet mijn bedoeling...' vervolgde de poes, voordat Beatpaw wat kon zeggen. De poes draaide zich om. Waarschijnlijk omdat ze zich schaamde, maar waarvoor? vroeg Beatpaw zichzelf af. Beatpaw had even niet opgelet, maar hij merkte nu pas dat de poes was gaan liggen met haar kop tussen haar poten. "Hé, wat doe jij nou?" vroeg hij verbaast. "Je hebt niks verkeerds gezegd ofzo." vervolgde hij. Hij stond op en begon te beatboxen ook deed hij er een dansje bij. "Don't be sad little girl." zong hij op de beat. Hij wist dat zijn stem niet super mooi was, net zoals die van zijn zussen en broer, maar het was wel zuiver. Hij hoopte door deze vrolijke beat de poes weer op te vrolijken.

A little party :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 22:12

"Hé, wat doe jij nou?" vroeg de kater. Penguinpaw durfde niet te antwoorden. Wat als ze weer iets verkeerds zei? "Je hebt niks verkeerds gezegd ofzo." vervolgde hij. Was dat waar? Had ze niks verkeerds gezegd? Ze stond langzaam op en ging zitten, maar vrolijk, was ze niet. Hij stond op en begon te Beatboxen met een dansje erbij. "Don't be sad little girl. zong hij. Oké, zingen kon hij niet, dat wist ze wel. 'je maakt me aan het lachen', zei Penguinpaw met een glimlach. 'ik ben Penguinpaw' zei ze maar, omdat de kater zichzelf ook niet voorstelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beatpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ DPKsfdL
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 20:25

'je maakt me aan het lachen' zei de poes met een glimlach. Doordat de poes dat zei ging Beatpaw ook glimlachen. 'ik ben Penguinpaw' stelde de poes haarzelf voor. O, hoe kon hij nou zo stom zijn? Hij was zichzelf gewoon vergeten voor te stellen... "Ik ben Beatpaw." stelde hij zichzelf voor. "Maar jij bent een Thunderclanner toch?" vroeg Beatpaw, ookal wist hij het antwoord al. Hij kon het wel ruiken dat Penguinpaw een Thunderclanner was. Maar hij wilde niet dat er een stilte viel in het gesprek dus vroeg hij maar wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 20:41

"Ik ben Beatpaw." zei hij. 'Dat verklaart het Beatboxen', zei ze."Maar jij bent een Thunderclanner toch?" vroeg Beatpaw. 'ja, dat klopt', antwoordde Penguinpaw. 'Van welke clan kom jij?' vroeg Penguipaw. Ze wist dat hij niet een thunderclanner was.Ze had beatpaw nog nooit in het thunderclan kamp gezien en hij rook ook anders dan een thunderclanner. Daarom was ze erg benieuwd bij welke clan hij hoorde. Ze wachtte rustig op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beatpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ DPKsfdL
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 21:22

'Dat verklaart het Beatboxen' zei Penguinpaw. Beatpaw knikte als teken dat Penguinpaw gelijk had. 'ja, dat klopt' antwoordde Penguinpaw op de vraag van Beatpaw. 'Van welke clan kom jij?' vroeg Penguinpaw. "Ik kom van de Rivierclan." antwoordde Beatpaw. Hij vond het heel leuk dat hij in de Rivierclan zat. Hij vond het leuk om te zwemmen en de katten in de Rivierclan waren super aardig. Maar hij was ook wel nieuwsgierig naar het leven van Penguinpaw in de Thunderclan. "Hoe is het om een Thunderclanner te zijn?" besloot hij daarom uit nieuwsgierigheid te vragen. Hij hoopte maar dat Penguinpaw niet dacht dat hij informatie zocht over de Thunderclan om dat vervolgens door te vertellen aan de Rivierclan, want dat wilde hij niet hij was gewoon nieuwsgierig naar haar leven en hoe het was om een Thunderclanner te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
First meeting ~Beatpaw~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting ~Beatpaw~   First meeting ~Beatpaw~ Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 21:47

"Ik kom van de Rivierclan." antwoorde hij. Ze wist niet zoveel over de rivierclan.Hoe is het om een Thunderclanner te zijn?" vroeg Beatpaw nieuwsgierig. 'Echt heel leuk. We doen veel jagen en ik doe trainen met mijn mentor. Ze zijn ook heel aardig in de clan. Ik kan het zelf heel goed vinden met Leopardpaw, zijnde mijn beste vriendin', vertelde Penguipaw. Ze vond het leuk dat Beatpaw daar interessen in toonde. Ze dacht dat Beatpaw best een vriend kon worden, maar dat mag helaas niet, omdat hij van een andere clan komt. Maar dat boeide haar niks. Waarom kon ze geen vrienden met hem worden? Hij was aardig en kon goed luisteren. 'Hoe is het om een rivierclanner te zijn?' vroeg Penguinpaw. Ze wilde toch wel wat weten over een andere clan. 'En nog over dat Beatboxen. Het lijkt me erg leuk om dat te leren', zei ze met een glimlach. Ze wilde heel graag leren Beatboxen. Het boeit haar niks of ze met elkaar om mogen gaan of niet. Dit was haar keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First meeting ~Beatpaw~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: