Rise 'nd Shine



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rise 'nd Shine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
Rise 'nd Shine DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 13:41


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
Haar oogleden voelden nog zwaar aan, en alhoewel het al laat in de middag was voelde het aan alsof ze nog maar net wakker geworden was. Ze had een krijger het bevel gegeven om Acefray naar haar toe te sturen. Ze wist wie de overleden krijger bedoelt had, en was er dan ook zeker van dat ze de juiste kater naar haar toe had laten sturen. Tallshadow had haar trouwens ook gezegd dat die ene Acefray haar taken op zich genomen had in de tijd dat ze buiten bewustzijn geweest was. Als Starclan dan toch zo graag wou dat ze haar rang afstond aan een kater die niet eens kon wachten met kittens krijgen voor 'ie oud genoeg was, dan zij het zo. Ergens voelde de kattin zich verraden. Alles wat ze voor de Clan had gedaan en voor Starclan, leek voor niets te zijn geweest. Ze had haar eigen prioriteiten achter die van de Clan gesteld, en alsnog werd ze behandeld als afval. Wat nu? Zou ze elder moeten worden? En de rest van haar dagen moeten spenderen in de elders den? Dan kon ze gelijk direct zelfmoord plegen door een doodsbes in te slikken. Als ze dan toch een last ging zijn voor de Clan dan kon ze er gelijk een einde aan maken. Liever dat dan iemand te zijn waarnaar ze om de vijf seconden moesten omkijken om te zien of die wel oké was.

{Acefray only!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Rise 'nd Shine 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 18:06

Een warrior had hem opgewacht toen hij terug het kamp in kwam. In zijn muil hing een rat. Het beest was op een gezonde manier vlezig en dus een redelijke prooi. Jammer genoeg waren sommige delen van een rat niet veilig te eten.. Je moest er omheen waardoor je kostbaar vlees verloor. Snel legde hij zijn prooi op de kleine stapel en richtte zich op de warrior die hem naar de med den stuurde. Oke dan.. Littlestream was weer wakker en hoewel het pijn deed dat hij een vriendin verloren had leek de band tussen haar en Tall juist beter te worden. Snel schudde hij zijn bevroren pels uit en hobbelde richting de geurige den. Hij had terwijl madame knock lag sommige geholpen waar hij kon. Toch had hij het allemaal heel bruut gevonden. Wat andere ook mochten denken, het was leuk andere te helpen maar hij voorkoos het jagen en vechten over plantjes opvoeren. Voorzichtig stapte hij de schemer van de den binnen en keek rond. Daar vonden zijn groene ogen al snel Littlestream. Zoals altijd slecht in de situatie op te merken ging hij met redelijk vrolijk staande oortjes naar haar toe. "Ik moest komen?" sprak hij nieuwsgierig. Waarom was maar de vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Rise 'nd Shine DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 20:00


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
Er was iets anders aan haar, en dat viel ook overduidelijk te zien. Haar houding jegens anderen was veranderd. En deze veranderde dan ook niet toen Acefray in haar zicht verscheen. 'Ik moest komen?' Sprak de kater. Een brok kwam in haar keel te zitten, waarna ze opstond en met haar staart gebaarde dat hij mee moest komen. Het zou zinloos zijn als ze het hier zou zeggen, aangezien er sowieso katten waren die hun neus in andermans zaken propten. Toen ze zich eenmaal diep genoeg in haar den bevonden, draaide ze zich in een ruk om en priemde ze haar felle groene blik in die van Acefray. "He'll become a young father, but there's no other with such a great knowledge of herbs," Begon ze rustig, proberende haar ademhaling onder controle te houden. Maar het was moeilijker te doen dan te zeggen. Opnieuw begon haar hart als een wilde te racen in haar borstkas en kwam er een prop in haar keel vast te zitten. "You know him well, and he'll take your place as a medicine cat." Eindigde ze tenslotte, waarna ze even haar ogen sloot. Een sidderende zucht verliet haar bekje en ze sloeg haar staart om haar lichaam, ergens denkende dat ze zo meer houvast zou hebben aan haar gevoelens. "Dat is hetgeen wat Starclan me gezegd heeft," Klonk haar stem. Nog steeds hield de poes haar groene ogen op hem gericht, en leek het wel alsof ze aan de grond vast gespijkerd stond. "Weet je wat dit betekend, Acefray," Miauwde ze vervolgens, op een toon die aangaf dat het geen vraag was. "Starclan wilt dat jij mijn rang overneemt. Ik... wij hebben geen keuze. Starclan's wil is wet." Ze wist dat dit waarschijnlijk tegen zowel haar wil inging, als de zijne. Hij werd namelijk vader en had een partner, en Medicine cat zijn was voor Littlestream haar leven. Na dit zou ze niets meer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Rise 'nd Shine 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 22:32

Het was dankzij het feit dat Ace niet de helderste was dat hij niet begon te stressen nog wantrouwen toen hem wenkte. Hij stond gewoon simpel op en liep haar braafjes achterna. Een deel van hem was nog steeds benieuwt naar het nieuws, iets dat blijkbaar speciaal was. Er was zelfs een klein deel van hem dat plagend dacht aan Little en Tall. Want ja, hij zou geen echte vriend zijn als hij dit zomaar zou vergeten. Eenmaal weer tot stilstand gekomen richtte hij zijn aandacht weer op Little. Hij moest toegeven dat hij niet hielt van dit langdradige gedoe. Hij was van kort en krachtig. Bij haar blik twijfelde hij echter niet meer aan het krachtig. Wat halfhartig legde hij zijn linkeroor in zijn nekfluff. Bij haar woorden werden zijn groene ogen groot en viel zijn achterwerk langzaam op de grond. Hij verwerktr het op volle toeren, niet willen begrijpen wat er zojuist was gezegt. Maar daar was de grijze kattin die alles ophelderde en het in zijn hart stak. Vol onbegrip keek hij omlaag, naar de med cat. Hij schudde zijn hoofd, eerst twijfelend maar toen feller. "Nee, dat kan niet" besloot hij resuluut. Nu zelfs een grom in zijn stem te horen. "Er is vast een andere kat die vader word, een die wél kennis heeft over planten" grauwde hij terwijl hij opstond. De term young was breed te pakken. Ze hadden het vast fout. Ja, ze hadden het fout. Ze hadden ze zijn naam niet gezegt.. Niet in die precieze woorden. En hij wist trouwens niks over planten. Helemaal niks. Hij was dom, heel dom. Asjeblieft, liet hem gewoon een domme warrior zijn. De kater draaide kleine rondjes om zijn as tot hij wanhopig neer zakte. Running.. En Running dan? Medicine cats hadden geen partners, en al helemaal geen komstige kits. Hij kon die toch niet in de steek laten. Al helemaal Running niet. Tranen zwollen op in zijn ogen en Ace wierp zijn blik af om ze te verbijten. Hij had net alles.. En nu moest hij het weer afstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Rise 'nd Shine DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 22:39


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
Net zoals ze verwacht had weigerde Acefray. Als ze het goed had, hoorde ze zelfs een grauw in diens stem. Een enkele zucht was hetgeen wat haar bekje verliet, waarna ze opstond en haar neus bijna tegen die van de kater drukte. "Wil jij Starclan gaan vertellen dat je weigert naar hun te luisteren? Weet jij eigenlijk wel waartoe ze in staat zijn?" Raar maar waar, Littlestream sprak dit dreigend uit. En afgezien het feit dat ook zij manieren wist katten te vermoorden, kon dit best eng overkomen. Maar ze wou dit zelf niet, laat staan dat ze hem zou aansporen er heel enthousiast over te zijn. "Ik weet dat je een partner hebt, en kittens gaat krijgen.. Maar ik kan er niets aan doen dat ze jou uitgekozen hebben. Starclan is vreemd op dat punt." Ze haalde even haar schouders op en keek naar de andere kant, zelf niet goed wetende wat ze van de situatie moest denken. "Het is niet dat ik dit wil.. Medicine cat zijn is het enige wat ik kan. Weet je wat er nu voor mij volgt? Een leven in de elders den, waar ik kan wegrotten." Vervolgde ze bitter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Rise 'nd Shine 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 23:01

Ace was in full drama mode en kwam er zichtbaar niet snel uit. Als het probleem zich zo zou oplossen zou hij zelfs eigenhandig Little naar starclan gooien om de memo door te geven. Hij brieste dus ook vijandelijk bij haar woorden. Het was bijna zichtbaar dat Ace alleen boos was op de grijze kattin omdat hij moeilijk tegen starclan kon gaan schreeuwen. "Dat is heel het probleem. Ik heb niks met Starclan, ik heb niks met planten. Zelfs al wou ik, en dat wil ik, kan ik het die geesten clan niet zeggen dat ik hier tegen ben" Zijn diepe stem brak op het einde. Hij kreeg dit echt niet in een paar minuten verwerkt en in die tijd was zijn woordgebruik alles behalve zuiver. Bij haar volgende woorden leek het erop dat hij weer ging blazen maar zijn stem klonk enkel bitter en ietwat verslagen. "Dat weet ik wel, dat weet ik wel... Ik ben niet boos op jouw.." Hij klonk zelf aat verloren. Niet wetend wat te zeggen, wat te voelen of hoe te reageren. Zijn oren spitste op bij het horen van Littlestream haar stem "Dat denk ik niet. Jij word gewoon Warrior of Queen als dat je ligt. Als ik door dark forest moet om te leren katten te genezen dan moet het je maar verdomd duidelijk worden dat jij door dark forest gaat om te leren jagen en vechten." Stiekem waren dit vriendelijke woorden maar hij sprak ze boos en grommend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Rise 'nd Shine DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 23:10


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
Little's nekharen rezen overeind bij de woorden van de kater. Ook diens laatste zin kwam niet bepaald vriendelijk bij haar over. "Niet boos op mij? Waarom lig je dan te grommen en te blazen alsof het allemaal mijn fout is? Misschien moest je al die dagen niet zo enthousiast mijn taken overnemen?" Klonk ze, hooguit geïrriteerd. "En het laatste waar ik nu nog in geloof is dat ik ooit Queen of Warrior zal worden." Gromde ze nadien, waarna ze zich omdraaide en met haar staart in de lucht sloeg. "Het spijt me. Maar dit is wat Starclan wilt. Als je dan zodanig je lot wilt veranderen ga dan naar de Moonstone en praat zelf met ze." Miauwde ze nadien kil. Zij was alles kwijt waaraan ze ooit gewerkt had, het laatste wat ze nu wou was een kater die haar van alles leek te beschuldigen en tegelijkertijd ook kwaad tegen haar sprak. Dit was tenslotte niet haar fout.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Rise 'nd Shine 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 23:34

Kom aan, kon een kater niet eens emotioneel instabiel liggen te wezen? Hij verloor hier nou wel mooi zijn gezin. Bij de woorden van madame keek hij verbaast. "Ik weet niet wie je die onzin heeft aangepraat maar het enige wat ik heb gedaan is hetgeen wat jij deed toen ik aangereden was. En het was goed bedoelt.." zijn woede was gezakt voor starclan mocht weten hoelang. Hij wou gewoon dat alles overging... Dat alles normaal was. Ace sloot zijn ogen en zuchte. Voor nu was hij rustig en op de grond van instorten. Nu kwam het pijnlijkste. Hij moest toegeven en dit nogwel openbaar. En het begon met Littlestream. "Ik heb weinig keus en jij des te min. Kun je me uitleggen wat we allemaal gaan doen?" Hoe ging hij dit aan Running vertellen. Schat, ik ga hier med cat worden sorry. Dit werd wat. Nu beschaamd, ja weer een nieuwe emotie voor op het lijstje, ging hij zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Rise 'nd Shine DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 20:08


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
Littlestream had haar groene blik in die van Acrefray gepriemd en wachtte geduldig af toe 'ie uitgepraat was. Uiteindelijk ontsnapte er een zucht uit haar bekje en haalde ze haar schouders op. "Ik snap het dat je 't goed had bedoelt," Begon ze rustig, waarna ze naar hem toe stapte en een poging tot troosten deed door haar neusje tegen zijn voorhoofd te duwen. "Als je wilt kunnen we eerst nog een week wachten. Ik kan je dan alle basisinfo aanleren, en dan heb je genoeg tijd om alles uit te leggen aan Runningvole." Miauwde ze vervolgens zachtjes. Haar blik gaf aan dat zijzelf dit duidelijk ook niet wou, maar zoals ze al eerder gezegd had was Starclans wil wet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Rise 'nd Shine 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 20:24

De grijs gestipte kater keek in de groene ogen van de ander. Bij de woorden die de grijze kattin zei knikte hij en keek wat schuldig naar de grond, zijn oortjes bungelde naast zijn kopje. Er werd echt veel van hem verwacht. Een goede partner, een goede vader, een goede vriend en nou ook nog een goede Medicine cat.. Dit werd nog wat. Bij het voelen van het neusje ademde hij diep in en uit. Hij had geen keus, nog had Littlestream. 'Graag,' zei hij bij het horen van haar woorden. Hij wou graag nog een weekje, al was het maar om dit alles te laten bezinken. Natuurlijk moest hij na die week wel een fatsoenlijke medicine cat zijn. Iets wat nog een heel iets kon worden, maar ja, als je dode erin geloofde waarom hij dan niet? 'Wanneer beginnen we met trainen?' Vroeg hij toen maar alsof hij nog een apprentice was. Veel verschil was er ook niet. Hij moest leren hoe je een medicine cat werd, iets wat totaal anders was dan jagen en vechten. Kon hij het wel in een week? En hoe moest hij ooit de wrath van Shrewstar, Tall en Running overleven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Rise 'nd Shine DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 22:14


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
Toen Acrefray vroeg wanneer ze gingen beginnen met zijn trainingen, zuchtte ze even. "Morgen? Zodra deze week om is kunnen we naar de Maansteen gaan voor je Ceremonie." Ze liet het stukje 'en afwachten of Starclan je accepteert' achterwege aangezien hun voorouders deze keuze zelf gemaakt hadden. Hij zou dan ook geen contact met ze moeten maken tijdens de ceremonie, of hij moest dit zelf willen. "Ik denk dat ik even verderga met m'n taken. Ik zie je morgenvroeg in het territorium, goed?" Sprak ze nadien dus maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Rise 'nd Shine 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Rise 'nd Shine   Rise 'nd Shine Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 12:32

Ace knikte bij haar antwoord. Ze hadden maar een week om hem zo veel mogelijk te leren. Dus ja.. Zo snel mogelijk beginnen was dan het beste. Hij wist ook niet hoe en wat hij moest doen bij een Starclan ceremonie. Hij wist niet eens wat hij ervan moest verwachten. Maar ja, over een week kwam hij er wel achter. Bij het laatste knikte hij en wiebelde even met zijn oortjes. "Tot morgen" Hierna draaide hij zichzelf om en liep de den uit. Hij moest Tall vinden.. Nee, ehem. Nee. Ace liep rechtstreeks naar de kampuitgang. Even moest hij alleen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rise 'nd Shine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: