Who are you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who are you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Who are you   Who are you Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 12:59

Gefrustreerd liep Blackkit door het kamp heen. Gisteravond had ze haar moeder, Slenderstep, ruzie zien en horen maken met een andere poes. Blackkit was er op afgestapt, maar haar moeder had haar teruggebracht naar de nursery, met het bericht dat ze haar later nog op zou zoeken. Dat is nooit gebeurd..
Blackkit voelde zich familieloos. Haar vader zag ze nauwelijks en ook haar moeder had haar door de manen heen nauwelijks opgezocht in de nursery. En dan had je nog die rare queen die haar voedde. Ze was lief hoor, maar meer dan voeden deed ze niet. Intussen was Black oud genoeg om eten van de prooistapel te eten.
Haar gedachten gingen weer terug naar de onbekende poes. Haar moeder had de ruzie met haar belangrijker gevonden dan haar eigen kit die klaagde haar nooit te zien. Wie was die poes?

{DAUNTROSE}

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 13:09

Dauntrose
Dauntrose keek naar de bomen. Ze had die nacht niet geslapen in de den, maar buiten. Ze schudde haar kop en ging verder. Er bungelde drie muizen uit haar bek en ze legde die op de prooistapel. Ze kreeg nieuwsgierige blikken toegeworpen, die ze negeerde. Een kleine zucht verliet haar mond. Het was eruit, maar ze was er niet trots op. Ze wou net terug weggaan als ze Blackkit zag zitten. Sierlijk trippelde ze eropaf. Ze ging zitten en sloeg haar staart rond haar poten. "Hoi Blackkit"


"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 13:16

Een zoete geur prikte in Blackkits neus, en nieuwsgierig keek ze op. Verbaasd over het toeval de poes nu net te zien, deed ze een stapje naar achter. Ze wist niet zo goed wat ze hiervan moest verwachten.
Maar toen ze de poes beter bekeek, zag ze hoe zacht ze eruit zag. Haar ogen stonden vriendelijk, haar vacht was fluffy en ze had een natuurlijke glimlach over haar snoet. Blackkit kon zich plots niet eens meer voorstellen dat de poes onvriendelijk was.
"Hee, vreemde mevrouw die ruzie maakte met m'n moeder," zei Blackkit. Ze had een glimlach op haar snuit, want ze bedoelde het absoluut niet gemeen, maar toch was een licht sarcastische toon te horen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 13:33

Dauntrose
"Hee, vreemde mevrouw die ruzie maakte met m'n moeder," Ze hoorde de sarcastische toon, maar grinnikte toch. Het leek dat ze niet alleen bij Roughpaw haar gedachten even kwijt kon. "Ik ben niet vreemd hoor. Ik ken je al toen je net geboren was, misschien iets ouder." Zij grijnsde en ging liggen zodat ze op dezelfde hoogte was als Blackkit. Ze blies zachtjes in het gezichtje. Dat had ze ook gedaan. Dauntrose glimlachte nu breder. "Maar ik ben niet iemand die onder je vragen uit komt. Ja, ik heb ruzie met je moeder." Ze gaf het toe, nu was het aan Blackkit om verder te vragen.

"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 13:39


Toen ze net geboren was? Verbaasd trok Blackkit een wenkbrauw op. Natuurlijk kon ze zich daar niks meer van herinneren, maar het was vreemd om te weten dat iemand haar langer kende dan dat zij die poes kende. "Nope, je komt inderdaad niet onder m'n vragen uit," reageerde Blackkit. Ze realiseerde zich dat ze misschien een beetje arrogant over zou komen, maar zelf zou ze het liever willen omschrijven als straight to the point, en ze wist nou eenmaal wat ze wilde en waar ze voor stond. "Omdat mam nauwelijks met me praat - of me op komt zoeken, of.. nja, eigenlijk wat dan ook - maar toch écht wil weten waar dat over ging.. Nouja.." Ze zocht even naar de woorden. "Kan jij me dat vertellen? Ik wil weten wat mam allemaal doet." - al leek Slenderstep nauwelijks geïnteresseerd in waar haar dochter zich mee bezig hield.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 14:31

Dauntrose
"Nope, je komt inderdaad niet onder m'n vragen uit," Dauntrose lachte om de kitten. "Omdat mam nauwelijks met me praat - of me op komt zoeken, of.. nja, eigenlijk wat dan ook - maar toch écht wil weten waar dat over ging.. Nouja.." Blackkit leek al zo wijs voor een kitten. "Kan jij me dat vertellen? Ik wil weten wat mam allemaal doet." Dauntrose knikte. "Je spreekt uit je hart." Haar staart puntje tikte op de plek waar het jonge hartje klopte. "Dat zal je een groot warrior maken..." Ze dacht even na hoe ze het moest vertellen. Ook gewoon direct tot het punt komen en er niet omheen draaien. "Ik ben verliefd op je moeder en..." Ze probeerde rustig adem te halen. "En het was dom om te denken dat zij dat ook was, maar tja... als je verliefd bent ben je soms gewoon dom. Maar dus, toen ging Slender met jouw vader samen en liet ze mij zowat gewoon vallen." Ze legde haar staart op haar poten, maar het puntje trilde nerveus. "En toen begon ik haar te negeren toen ze jouw adopteerde. Tja, en toen was het... gisteren." Ze glimlachte fijntjes.

"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 16:02


Blackkit wangen gloeiden op toen Dauntrose de lieve woorden zei. Ze kon niet wachten een warrior te zijn, en het deed haar veel dat iemand vertrouwen in haar uitsprak.
Door de woorden vergat ze bijna te luisteren naar wat Daunt verder te vertellen had. "Wat?" reageerde ze verbaasd toen ze doorhad wat ze zei. "Verliefd op m'n moeder?" Het klonk best logisch, twee poezen. Waarom niet? Maar ze had er nog nooit van gehoord in haar korte kittenleven. "Klinkt.. ingewikkeld.." reageerde Blackkit, niet helemaal wetend hoe ze erop moest reageren. "Dat mam je zomaar heeft laten vallen.. Dat is best wel.. gemeen.." Ergens borrelde er woede in Blackkit's kleine lichaam. Hoe kon haar moeder zo gemeen doen tegen anderen? Ze besteedde nauwelijks aandacht aan haar kitten, en ook een vriendin had ze zomaar laten staan. Een beetje verdrietig keek ze naar de grond, teleurgesteld in haar moeder.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimema 5 jan 2015 - 20:25

Dauntrose
"Wat? Verliefd op m'n moeder?" Dauntrose haalde diep adem, maar wachtte geduldig. "Klinkt.. ingewikkeld.. Dat mam je zomaar heeft laten vallen.. Dat is best wel.. gemeen.." Ze zuchtte. "Misschien, maar dat betekent niet dat jíj boos moet zijn op haar." De kitten keek verdrietig naar de grond en dat brak haar hart. Ze wikkelde haar staart rond de zwart-gestreepte kitten. "En nu mag jij vertellen wat er is.", miauwde ze met een bemoedigende stem.

"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimema 5 jan 2015 - 21:24

Een mager, scheef glimlachje verscheen op Blackkit's snuit, maar ze keek niet echt op. "Dat is niet waar ik boos over ben.." Ze schrok even toen Dauntrose haar staart om haar heen wikkelde, maar al snel vond ze het een fijn gevoel, en trok de staart extra dicht tegen zich aan. "Het is.. m'n moeder.. ze is.." Ze was duidelijk op zoek naar de juiste woorden, en zuchtte. "Ik zie haar niet zo veel. Eigenlijk komt ze nooit naar de nursery, terwijl ik eigenlijk alleen daar mag zijn. Ze heeft me nooit gevoed, en ze heeft geen idee wat ik aan het doen ben - tenzij iemand ander haar dat verteld heeft. Ik weet niet eens of ze wel weet dat ik bij de volgende ceremonie apprentice word.."


Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 20:37

Dauntrose
"Dat is niet waar ik boos over ben.." klonk het. Dauntrose grinnikte. Haar staart werd aangetrokken door Blackkit. "En nu mag jij vertellen wat er is." De kitten leek even te aarzelen. "Het is.. m'n moeder.. ze is.." De calico poes bewoog het puntje van haar staart heen en weer in een zachte streling. "Ik zie haar niet zo veel. Eigenlijk komt ze nooit naar de nursery, terwijl ik eigenlijk alleen daar mag zijn. Ze heeft me nooit gevoed, en ze heeft geen idee wat ik aan het doen ben - tenzij iemand ander haar dat verteld heeft. Ik weet niet eens of ze wel weet dat ik bij de volgende ceremonie apprentice word.." Dauntrose legde haar kop tegen die van de kitten. Ze zuchtte zachtjes. "Tja, daar kan ik niet veel aan doen denk ik. Maar ik wil wel even zeggen dat ik je helemaal begrijp. Zelf heb ik ook niet een al te beste moeder gehad." Ze dacht even aan haar moeder. De grote, populaire warrior en haar vader... iemand die het laagst in de rang stond. Had gestaan. "En wil je weten waarom je moeder je nooit heeft gevoed?" Het was de keuze van de kitten, misschien wilde die het zelf niet weten. Misschien begreep die het niet eens, maarja...

"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 20:52

Blackkit sloot even haar ogen bij Dauntrose's liefdevolle streling, en opnieuw toen ze haar een warme kop gaf. "Hoe ga jij daar mee om?" vroeg ze. Ze had geen idee hoe zij er mee moest dealen dat ze iedere dag kittens met ouders in de nursery zag, dezelfde nursery waar zij ook moest slapen, maar dan alleen.
Toen vroeg Daunt of ze wilde weten waarom haar moeder haar nooit had gevoed. Haar oortjes gingen verbaasd omhoog. Wist zij dat? "Eh, ja?" Natuurlijk wilde ze dat weten. Maar als er blijkbaar zo'n duidelijke reden voor was, waarom had Slenderstep het haar dan nooit verteld?

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 21:22

Dauntrose
"Hoe ga jij daar mee om?" Het was even stilte. De vraag moest nog inwerken. "Eh, ja?" Dauntrose glimlachte. Ze keek opzij, recht in de ogen van de kitten. "Eerste vraag. Euh... Niet. Ik heb elke dag geleden, maar het helpt met goede vrienden en een duidelijk doel. Jij kunt gaan praten met haar en met je vader..." Ze draaide zich op haar rug, maar hield de warme staart op zijn plek. Er stond een warme glimlach op haar gezicht. Ja ze had geleden, maar ze had zich erover gezet en was nog steeds gelukkig. "Tweede vraag. Je bent geadopteerd... Het is niet erg ofzo, maar je komt van een andere moeder." Ze duwde haar neusje tegen de buikvacht van de kitten. "Wat helemaal niet erg is, mijn beste vriendin was ook geadopteerd. Maar dus... Slenderstep heeft nog nooit kittens gehad en heeft dus ook geen melk, waardoor je niet bij haar kon drinken." Ze glimlachte.

"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 23:31


Blackkit zuchtte. Haar vader, hoe vaak had ze hem nou gezien? Maar voordat ze daarop kon reageren, liet Dauntrose de bom vallen. "Ge-wát?!" riep Blackkit. Ze zag hoe Dauntrose was gaan liggen op haar rug. Normaal was Blackkit naast haar opgekruld gaan liggen, maar nu zat ze als verstijfd voor zich uit te kijken. "Nou, pardon. Maar dat is wél erg. Slenderstep is m'n moeder niet, en dat wordt even tussen een paar zinnen door verteld?!" Ze voelde hoe de woede in haar onderbuik begon te borrelen. "Wie in godsnaam is zij dan? Wie is die poes die mij 'geadopteerd' heeft, maar wat in praktijk neerkwam op mij dumpen bij een voederpoes, om zich vervolgens nooit meer om mij te bekommeren?!" Het was bijzonder dat Blackkit het feit dat ze geadopteerd was niet eens zo erg vond - nadat ze had gezien hoe Slenderstep Dauntrose had aangevallen, had ze diep vanbinnen al een afkeer gevoeld. Maar hoe dit haar verteld werd, en hoe Slenderstep zich compleet niet om haar heeft bekommerd vanaf het moment dat ze haar ogen kon openen, terwijl ze die verantwoordelijkheden wel op zich genomen had op het moment dat ze besloot haar te adopteren, dát vond ze erg. "Ik haat haar..."

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 15:36

Dauntrose
"Ge-wát?!" Dauntrose vertrok geen spier. Dit was wel een beetje anders dan ze had verwacht, maar toch iets in de aard. "Nou, pardon. Maar dat is wél erg. Slenderstep is m'n moeder niet, en dat wordt even tussen een paar zinnen door verteld?! Wie in godsnaam is zij dan? Wie is die poes die mij 'geadopteerd' heeft, maar wat in praktijk neerkwam op mij dumpen bij een voederpoes, om zich vervolgens nooit meer om mij te bekommeren?!" Dauntrose knipperde alleen maar met haar ogen. De glimlach was weg en had plaats gemaakt voor een kille strakke gezicht. "Ik haat haar..." Ze trok haar pluizige staart weg en klopte daarmee naast haar op de grond. "Dan hebben we al twee dingen gemeen." De kitten moest inzien dat geadopteerd niet erg was. "Mijn vriendin is nu is StarClan en dat weet ik héél zéker." Ze wees met haar poot naar boven. "Net zoals ik héél zéker weet dat geadopteerd zijn niet erg is." Haar gezicht nam kilte weg en er kwam een serieuze uitdrukking op. Zoals een moeder haar kittens de regeltjes leert. "Ik kan er niets aan doen dat Slender zo is en die fouten heeft gemaakt, maar het is wel goed dat je dat afreageert. Als je wilt is mijn buik altijd kandidaat. Maar ik heb ook niet zo'n geweldige jeugd gehad door mijn moeder." Er kwam een kleine glimlach op haar gezicht. "Daarom negeerde ik haar, zocht ik andere op. Vragen over haar konden me niet eens meer schelen. Tot... tot zij ook naar StarClan ging. En dat is zoals wat ik je nu heb verteld. Het sloeg in als een bom, alsof mijn hele wereld vervreemd was en toen mocht ik dat ook afreageren, op mijn vriendin haar buik." Ze duwde de witte vacht naar voren en aaide er met haar poot over. "Mooi hé." Ach, een grapje kon toch geen kwaad zeker. Trouwens het zou Black afleiden. Goed voor haar.

"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 16:20


Blackkit keek een tijdje alleen maar naar de grond. Ze hoorde dat Dauntrose zei dat ze Slenderstep ook haatte, maar ze wist niet goed hoe ze er op moest reageren. Was dit niet een moment dat je moest huilen? Blackkit knipperde met haar ogen. Niks. Geen enkele traan. Alleen maar woede, en het gevoel dat ze in de steek was gelaten. "Misschien is het niet erg dat ik geadopteerd ben, maar dat ze me geadopteerd heeft en me vervolgens alsnog in de steek heeft gelaten. Ze koos er vrijwillig voor om zich te bekommeren over een kitten die niet van haar was, en vervolgens doet ze het toch niet?" Ze stampte kwaad op de grond. "Misschien is het wel gewoon alleen maar erg dat ik geadopteerd ben door háár." Ze schopte kwaad tegen een steen aan, en voelde meteen de stekende pijn in haar poot. Foxdung. by Starclan. AU. Maar ze bleef rondlopen.
Dauntrose begon te vertellen over haar jeugd. Blackkit hoorde de verhalen, maar kon er niet goed op reageren. Maar door de dikke, bolle buik die Daunt haar aanbood liet Blackkit alle remmen los. Sprong op Daunt af, zonder waarschuwing, en beukte er tegenaan. Ze schreeuwde en stompte, en verstopte uiteindelijk haar gezicht in de donzige vacht. Het was er warm, en het voelde veilig. Zo bleef Blackkit een tijdje staan, met haar gezicht in een vacht, met haar ogen gesloten. Ze kon nog steeds niet huilen, maar in ieder geval was ze op deze manier rustig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 18:16

Dauntrose
"Misschien is het niet erg dat ik geadopteerd ben, maar dat ze me geadopteerd heeft en me vervolgens alsnog in de steek heeft gelaten. Ze koos er vrijwillig voor om zich te bekommeren over een kitten die niet van haar was, en vervolgens doet ze het toch niet?" Blackkit stampte kwaad op de grond. "Misschien is het wel gewoon alleen maar erg dat ik geadopteerd ben door háár." Dauntrose zuchtte hoofdschuddend. "Ik kan er niets aan doen dat Slender zo is en die fouten heeft gemaakt, maar het is wel goed dat je dat afreageert. Als je wilt is mijn buik altijd kandidaat. Maar ik heb ook niet zo'n geweldige jeugd gehad door mijn moeder." Er kwam een kleine glimlach op haar gezicht. "Daarom negeerde ik haar, zocht ik andere op. Vragen over haar konden me niet eens meer schelen. Tot... tot zij ook naar StarClan ging. En dat is zoals wat ik je nu heb verteld. Het sloeg in als een bom, alsof mijn hele wereld vervreemd was en toen mocht ik dat ook afreageren, op mijn vriendin haar buik." Ze duwde de witte vacht naar voren en aaide er met haar poot over. "Mooi hé." Natuurlijk zag ze wel dat Blackkit maar met een half oor aan het luisteren was, maar toch leek ze haar aanbod over haar buik te verstaan. Want zo snel als een kitten kon zijn sprong ze op de buik af en beukte ertegenaan. Dauntrose had zich al voorbereid en de klap kwam dan ook redelijk zacht aan. De schreeuw klonk nog in haar oren na toen de kleine kitten zich tegen haar aan drukte. Ze bleef eventjes stil. Want ze wist uit ervaring dat Black nu gewoon rust nodig had. Dus begon ze haar poot te wassen alsof er niets gebeurt was. En dan gaf ze haar andere poot een wasbeurt... Oké, dit werd melig. Ze draaide zich op haar zij en gaf Blackkit een lik over haar kop. "Zo, wie zegt er dat ze geen apprentice kan worden hé."

"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 17:17

Dauntrose's verhaal zette Blackkit wel aan het denken. Zou ze later spijt krijgen als ze nu afstand nam van Slenderstep? Zou haar wereld ineens veranderen als de poes die ze als haar moeder had gezien naar Starclan ging, en zij haar al die tijd genegeerd had? Blackkit wist het niet, en eerlijk gezegd had ze geen zin om daar nu over na te denken. Ze zou later met Slender praten, al wist ze niet zeker of ze die confrontatie durfde na haar agressieve aanval op Dauntrose.
Blackkit voelde een lik over haar kop, en met gesloten oogjes richtte ze haar kop omhoog en glimlachte. "Dank je," zei ze zacht. "Waarom heb jij me niet geadopteerd." Het floepte eruit, en ze zei het lachend, maar ergens zat er een kern van waarheid. Dauntrose voelde zo veel meer als een moeder.
"Oh, zo joh, ik ben helemaal klaar om apprentice te worden." Dat onderwerp leidde haar altijd af. Ze keek zo uit naar de ceremonie!

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 13:35

Dauntrose
De kitten keek naar haar op met gesloten oogjes. Er verscheen een glimlach op haar gezicht. "Dank je. Waarom heb jij me niet geadopteerd." Dauntrose gaf nog geen antwoord. "Oh, zo joh, ik ben helemaal klaar om apprentice te worden." Haar glimlach werd breder. "Slender heeft je gevonden en je daarom geadopteerd. Als ik je gevonden had, zou ik je geadopteerd hebben." Ze porde de kitten in haar buik. "Ik wed dat jij geen brave kitten bent dat mooi binnen blijft... En dat als je apprentice bent dus niet gaat popelen om naar buiten te gaan." Ze porde nog een keer en bewoog eventjes met haar snorharen. "Want volgens mij ben je al eens naar buiten geweest. Heb ik gelijk of niet?" Ja, ze liet het stukje van haar, Black en Slender eruit, want dan was Black wel naar buiten geweest. Maar ze bedoelde wel erg duidelijk dat ze op andere keren naar buiten was geweest. Dat had ze gehoord van Mazepaw. Daarom knikte ze ook naar de ingang van de nusery. "Mazepaw..." Haar ogen twinkelde van plezier.

"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 22:22

Pff, dacht Blackkit. Waarom had Starclan er dan niet voor gezorgd dat Daunt haar gevonden had. Dat had haar een stuk fijner geleken. Daunt was zo veel moederlijker en zachtaardiger dan Slenderstep. "Haha, dat klopt," grijnsde Black. "Ik kan er niet op wachten. Ik ben benieuwd wie m'n mentor gaat worden." En ze begon te grijnzen toen Daunt vertelde dat ze al wist dat ze eens naar buiten was gesneakt. "Ja, dat klopt," lachte Black. "Mazepaw.. Ik mis hem. Ik zie hem eigenlijk nooit meer rondlopen."

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 13:52

Dauntrose
"Haha, dat klopt. Ik kan er niet op wachten. Ik ben benieuwd wie m'n mentor gaat worden." Daunt grijnsde nu ook. Zij waarschijnlijk niet omdat ze Dimpaw al had. "Ja, dat klopt," lachte Black nu. De calico poes knipperde eventjes met haar ogen. "Mazepaw.. Ik mis hem. Ik zie hem eigenlijk nooit meer rondlopen." Ooh jah... "Ik mis hem ook hoor." Ze keek glimlachend ik de blauwe ogen. Blauw in lichtblauw. "Ik hem nogal... een vreemde humor. Misschien echt wel héél vreemd." Ze maakt grootte bewegingen zodat het grappig ging lijken. Ja, Dauntrose overdreef graag. "Ik deed of ik dood was en dat vond hij niet bepaald leuk toen ik hem daarna liet schrikken, door keihard boe te roepen. En... daarna zie ik hem niet zo veel meer. Ik slaap ook niet in dezelfde den meer dus tja..." Ze legde zielig haar kopje op de grond. Dit duurde misschien twee tellen... "Maar als jij apprentice wordt zul je hem wel vaak zien." Dauntrose keek nu weeral blij.

"Heal my wounds and kiss my soul."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: