Kittensearch Otterflight x Crossroad



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kittensearch Otterflight x Crossroad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Otterflight
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:13

Kitten search

Bonjour!


Hallo hallo iedereen,

Misschien iets later dan verwacht maar dan is het eindelijk toch zo ver, Otterflight en Crossroad krijgen kittens!
Al een poosje wilde Otterflight kittens van Crossroad maar ze was lang bang het hem te vragen toen ze het hem vroeg stemde hij in met alle twijfel van dien en toch ook met blijdschap.
We zoeken een klein nestje van maximaal 3-4 kittens.


Eisen


Ja, die zijn er. We letten op de netheid van de aanmeldingingen die ingediend worden, echter we kijken niet naar de sheet alleen, ook naar de inhoud. Ook letten we ook op hoe actief de speler is van de toekomstige kittens. Orginaliteit/creativiteit ( Met de namen ) word zeker beloond bij de aanmeldingen.  Immers, we willen een actief gezinnetje worden.
In de aanmelding kunnen we beiden terugzien hoe graag je een kit zou willen zijn van Otter en Cross. Zo en dan nu door naar de ouders zelf! (:

De ouders


Kittensearch Otterflight x Crossroad Vgmo7p

De moeder, Otterflight: Is een grote Calico poes met zowel rood, zwart en wit in haar vacht. Haar ogen zijn amberkleurig met een lichte groene tint er in. Vachtlengte is lang.

Kittensearch Otterflight x Crossroad 2z729m9

De vader, Crossroad: Is een kleine kater die  een tortie tekening. Zijn ogen zijn cycaanblauw. Vachtlengte is lang.

Van beide kanten zijn veel variaties mogelijk, De zus van Crossroad is een bruine tabby met wit, zijn broer een grijze tabby met wit en zijn andere broer is zwart. Van Otterflight zijn er geen familieleden bekend.
De enige mogelijkheden die zijn uitgesloten zijn Point’s.




Deadline

Deze staat nog niet vast. De kittens zullen sowieso pas in Newleaf geboren worden dus jullie hebben nog ruim de tijd om je aanmelding te maken. Als we een datum hebben verschijnt deze uiterlijk een week op voorhand.

Veel plezier met het maken van de aanmeldingen en succes!

Groetjes,

Rebecca & Jamie





Aanmeldingen : :

Soof - - > Brokenkit
Butterfly - - > Flarekit
Amy --> Sheepkit
Loortje - - > Crowkit
Bunny - - > Blackkit
San - -> Hiddenkit
Makkusu-San - - > Driftkit
Jara - - > Littlekit
Nathalie - - > Viperkit
Hanna - - > Scarletkit
Nynke - - > Weaslekit
Demi - - > Chestkit


Laatst aangepast door Otterflight op za 7 feb 2015 - 17:55; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:16

CALLED IT!

Yes, hier heb ik op gewacht. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:18

Oh xc
Otter en Cross zijn een superlief koppel, maar ik ben bang dat ik de kitten niet actief zou kunnen houden. Ik meld me dus niet aan omwille mijn activiteit, maar ik wens jullie een heleboel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 19:19

✘ General
» Name Brokenkit
» Future name(s) Brokenpaw - Broken??
» Meaning
prefix -- Een 'eerbetoon' aan de overleden Brokensong, waar Otterflight een wat speciale band mee had
suffix -- ??
» Gender Tom cat
» Sexuality None yet
» Rank Kitten
» Future ranks apprentice, warrior, med. apprentice (?), med. cat (?), deputy (?), leader (?)
» Clan Shadowclan
» Season of birth Newleaf
» Age Unborn
✘ Character
» Een wat afstandelijke kater, zo zal een kat Broken op het eerste gezicht schatten. Deze kitten groeit normaal op, maar heeft al snel door dat de wereld buiten de warme nursery niet alleen uit leuke dingen bestaat. De echte, harde wereld wordt al snel voor hem bekend en daarom zal hij zich niet echt bezig houden met nursery tales of andere verhalen die hem zouden moeten doen geloven dat hij ook een grote leader kan zijn.
You got me in chains, you got me in chains for your love
Maar dan komt een andere kant tevoorschijn van Brokenkit, die zich rond zijn late kittentijd zal ontwikkelen. Met zijn siblings en familie heeft hij een hechte band en de kittens die met hem willen spelen, ook al heeft hij geen interesse in kinderlijke dingen zoals spelletjes, zal hij een wat hechte band hebben. Brokenkit hecht zich namelijk heel erg aan de katten waar hij goede potentie in ziet om in een toekomst hem te helpen of bij te staan. Niet veel katten komen in aanmerking voor deze band. Zie het als een stuk plakband dat je op een hoop punaises gooit, niet alle punaises blijven aan het stuk hangen, degene die wel blijven hangen, die blijven ook plakken. Zo ziet Brokenkit ook de katten die bij hem blijven. Hij wil niet van ze afkomen en hij zal er ook voor zorgen dat zij niet van hem afkomen.
Oh no, wasted again but I can't say no
Door het gebrek aan veel vrienden en wanneer hij apprentice is, ook vertrouwen, zal de kater zich nog hechter binden aan zijn echte vrienden. Deze kunnen ook makkelijk misbruik van hem maken en het zal ervoor zorgen dat hij soms zo veel voor zijn vrienden over heeft, dat het ongezond is.
✘ Looks
» Brokenkit is een smetteloos witte kitten met doordringende amberkleurige ogen, die meestal met slechts interesse naar dingen kijken. Zijn vacht is wat dikker dan bij normale katten, maar hij heeft een wat dunner staartje. Zijn lichaam is sterk gebouwd, maar hij heeft de behendigheid van zijn moeder geërfd, dus is hij wel wat smaller dan een normale kat. Dit zorgt ook voor een wat mindere lengte, maar zijn snelheid heft dit 'gemis' grotendeels op.
✘ Motivation
» Name Soof
» Motivation Om eerlijk te zijn viel dit koppeltje een beetje uit de lucht vallen voor mij :') Maar ik zit al een hele tijd te tobben over een nieuw kittenaccount en ik wilde mezelf voornemen om bij het eerstvolgende nestje mezelf aan te melden. Dus ik heb snel even door de topics tussen de twee geskipt en ik vond het zelf heel grappig dat de twee niet heel erg veel met elkaar spraken :'D Een aparte manier van liefde, but I like it! Daarbij heb ik even goed door de geschiedenis van de twee gegaan voor een naam en ik heb dus voor Brokenkit gekozen, omdat ik in een topics tussen Brokensong en Otterflight las dat de twee wel een klik hadden (huehue). Nu wil ik het koppeltje niet door elkaar gooien door deze kitten, maar Brokensong zou dan ook tot een goede vriend gerekend kunnen worden van Otterflight en daarom vond ik Broken wel een leuke naam (ook omdat Broken dan een beetje mokt dat hij ook deels naar een vorige leader is vernoemd, alsof hij moed ingepraat wil worden c: )
Ook zijn de twee RPG'ers achter de accounts super tof! ^-^ En ik zou heel veel zin hebben om te beginnen als hij gekozen zou worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 20:06

*General

Name: Flarekit
Future Name(s): Flarepaw, Flare? (Don’t know the warrior name yet)
Meaning: Flare is van Mistflare een queen die gedood werd waarvan Otterflight Mistflare’s kit heeft gered. Ze is daar dan ook naar vernoemt.
Past Names: Geen
Gender: She-cat
Sexuality: Heterosexual
Rank: Kitten
Future Rank(s): Apprentice, Warrior, Med.Apprentice*, Med.Cat*, Deputy*, Leader*
Clan: Shadowclan
Season of birth: Newleaf
Age: Unborn

*Character

(0 till 6 moons)
Ze is een jonge vurige kitten. Haar naam Flare, past dan niet alleen bij haar uiterlijk, en haar moeders geschiedenis maar ook bij haar gedrag. Ze is erg levendig en een verhaaltje kan er bij haar vaak wel in. Ze wordt dan meestal ook niet rustig totdat een kat haar een verhaal verteld waardoor ze kalmeert en in slaap valt. Ze zal al snel een bonk energie blijken te zijn. Iets wat ze zelf niet door heeft. Ja ze is soms wat actiever in het doen en laten dan haar siblings maar dat merkt ze zelf niet op. Ze kan nogal aanhankelijk overkomen als is ze diep van binnen soms onzeker. Ze praat aan een stuk door en soms valt er niet eens een touw aan vast te knopen en zal ze opnieuw moeten beginnen met praten. De band tussen beide ouders is even sterk, gewoon omdat ze een familiekatje is. Ze houdt erg van het spelen met haar andere siblings en kan soms toch wat arrogant overkomen. Ze kan dan overdreven reageren op de kleinste dingetjes. Dat is vooral omdat ze graag goed wil zijn. Ook kan het zijn dat ze de regels soms overtreedt gewoon omdat het haar een kick geeft om dingen zelf uit te proberen.
Haar verdere karakter vanaf Apprentice age werk ik liever uit met topics. Omdat die haar karakter enigszins kunnen beïnvloeden.

*Looks

Ze is net als haar moeder een calico poesje. Ze heeft de lange haren van beide ouders geërfd en een slanke bouw al merk je er niet veel van door haar lange pluizige haren. Vooral als kitten zijn ze erg pluizig en staan ze vaak erg in de war, dit past ook wel bij haar wilde karakter. Ze vind het niet erg haar pootjes vies te krijgen en is dus meestal echt geen prinsesje, al vind ze het niet erg als een van haar familieleden haar zo noemen door soms haar eigenzinnige gedrag. Ze is iets kleiner of heeft ongeveer de gemiddelde grootte.

*Motivation

Mij lijkt het erg leuk (nog) eens een kitten van katten te spelen. Hierbij hoop ik dan natuurlijk ook dat het lukt. Ook ben ik vaak erg actief tenzij er weinig topics zijn maar dat is logisch. Als ik een toetsweek heb of andere drukte zal ik het vaak van te voren even melden. Ook heb ik genoeg ideeën met Flarekit en lijkt het mij leuk in een familie van Shadowclan te zitten omdat ik daar nog geen katten heb.
Daarbij heb ik een topic gelezen tussen beide katten en sprak de manier van het schrijven mij aan. Ze kunnen duidelijk dingen verzinnen en hebben mooie karakters. Het lijkt mij leuk deze kans te krijgen. (Ben ook niet erg goed in motivaties schrijven)

Terug naar boven Ga naar beneden
Crossroad
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
{{ Bond
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 74 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crossroad
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 22:52

Hier is daddy Cross nog even :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 12:30

GENERAL INFO
———————————————————

✯ Name(s): Sheepkit » Sheeppaw » Sheepcoat
✯ Age: Unborn
✯ Prefix explanation: » Sheep: Toen ze geboren werd had ze een donzige witte vachtje waardoor ze net een kleine schaap leek.
✯ Suffix explanation: » coat: Van wegen haar witte pels.
✯ Gender: She-cat
✯ Rank(s): Kit » Apprentice » Warrior » Elder [Med.Cat.app-Med.Cat-Deputy-Leader]

✯ Clan: ShadowClan
✯ Bloodline: 100% ShadowClan
✯ Season born: Newleaf
✯ Place born: ShadowClan

CLAN INFO
———————————————————

✯ Clan: ShadowClan
✯ Leader: Shrewstar ✯ I think,you are a great leader!
✯ Deputy: Innerghost✯ A great deputy!
✯ Medicine cat: Acefray ✯ i think i like you
✯ Medicine cat apprentice: x ✯ x
APPEARANCE
———————————————————

✯ Build: Een slanke kitten die breder lijkt door haar vacht dan ze eigenlijk is.
✯ Fur: Wit
✯ Eyes: One Blue & One orange
✯ Muzzle and pawpads: Pink
✯ Scars: None yet
✯ Extra: x
✯ Pictures:
Setje:



Inside
———————————————————

Short inside: Sheepkit is een kitten die graag stoer wilt zijn,zo heeft ze haar 'stoere loopje' en voegt ze zich altijd bij de rest. Ze heet altijd een vastberaden blik en neigt zich meer naar de kant van de katers toe,waardoor ze zich ook zoals hen gaat gedragen. Sheep is alles behalve rustig,ze is erg ruw en bruut tijdens het spelen,en vind stoeien een van de leukste dingen die er is. Als ze schrammen op loopt tijdens een stoei gevecht doet ze alsof het doodnormaal is dat ze zo komt aanwandelen. Ze is niet bang om een grote mond op te zetten en zal vaak ook zeggen wat ze denkt waardoor ze gevoelloos over komt. Sheepkit houd veel van haar familie,maar als ze gaan klagen of mopperen gaat ze er liever van door dan er naar te luisteren. Aan Sheep heb je altijd wel je handen vol aangezien ze steeds met een andere reden,onder de schrammen terug komt.

MYSELF
———————————————————

✯ Name: AA
✯ Age: 14
✯ Best known account(s): Galekit
✯ Based: Nobody
✯ Experience: Ongeveer 4 jaar al,ik denk dat het zelfs al 4 en een halfjaar kan zijn.
✯ Motivation: Eigenlijk,kwam dit nestje echt onverwachts,ik zat al een lange tijd te broeden voor een nieuwe account,maar ik wou me liever met mijn hoofdaccounts bezig dus kwam het er niet van,maar nu ik deze kittensearch zag wou ik me meteen aanmelden,zoals ik dus gedaan heb. Die twee zien er super schattig uit en ik hoop dat Sheepkit een plaatsje in het nestje van dit schattige koppeltje krijgt :3


Laatst aangepast door Galekit op zo 11 jan 2015 - 16:08; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 20:20

-Voor nu teruggetrokken-

Ik kom misschien later terug Smile



Laatst aangepast door Aurorapaw. op zo 25 jan 2015 - 22:10; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Kittensearch Otterflight x Crossroad BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 14:44

•B•L•A•C•K•S•H•E•E•P•

•Algemeen•
•Naam• Blackkit
•Warriornaam• Blacksheep
•Betekenis• Zwart schaap
•Reden• Zwart, van zijn vacht • Schaap, omdat hij het zwarte schaap van de familie is
•Geslacht• Kater
•Leeftijd• Unborn
•Rang• Kitten
•Clan & Familie•
•Clan• Shadowclan
•Leader• Shrewstar
•Deputy• Innerghost
•Medicine cat• Acefray
•Medicine cat apprentice• Geen

•Moeder• Otterflight
•Vader• Crossroad
•Grootouders• Ravensight x Foxfrail • Timberclaw x Beetlenose
•Tantes & Ooms• Gravestone, Psychevoice, Frostlake • Missingkit, Ravenmask
•Neven & Nichten• Snowpaw, Lastkit, Arcanewish, Eaglepaw, Gloriouspaw, Oakpaw
•Siblings• Nog onbekend
•Overige familie• Geen
•Uiterlijk•
•Kitten• Blackkit is een kleine, smalle kitten. Zijn vacht lijkt bijna helemaal zwart, maar heeft eigenlijk een tortie patroon met hier en daar wat bruin. Zijn ogen zijn amber en staren meestal emotieloos voor zich uit, alsof hij niets ziet, maar hij is niet blind.
•Apprentice• Blackpaw is nog steeds klein, amper gegroeid sinds zijn kittentijd en daarom niet erg sterk. Ze zullen zich wat zorgen om hem maken, omdat het lijkt alsof hij niet groeit, maar hij is gewoon een laatbloeier. Tegen het einde van zijn apprentice tijd heeft hij de gewone bouw voor een jonge apprentice bereikt. Zijn vacht word langzaamaan minder zwart en meer bruin, en het tortie patroon komt er nu ook veel duidelijker uit. Nog steeds is hij niet heel sterk, maar eerder snel en geluidloos door zijn kleine gestalte.
•Warrior• Blacksheep is ondertussen nog een beetje gegroeid, en tegen het begin van zijn tweede levensjaar zal hij ongeveer de normale proporties hebben van een volwassen kat. Nog steeds is hij kleiner dan de meesten, en sommigen zien hem daardoor nog steeds aan als apprentice. Zijn vacht is sinds zijn apprentice tijd niet veel meer veranderd, en is nu een mengeling van bruin en zwart in een tortie-patroon. Zijn amberen ogen hebben nog steeds die starende blik, en veel sterker is hij niet geworden.
•Innerlijk•
•Kitten• Blackkit is een stille, koele kitten. Hij lijkt geen emotie's te hebben, en misschien is dat ook zo. Hij leert snel, maar hij is niet instaat tot empathie. Daarom zegt hij altijd wat hij denkt, of dat nu anderen zou kwetsen of niet. Ook zal hij altijd met nagels en tanden spelen, en zich er niets van aantrekken als hij anderen pijn doet. Hij trekt zich niets aan van regels of straffen en is over het algemeen een irritante, ongehoorzame kitten.
•Apprentice• Blackpaw is een Einzelganger, iemand die niet in de buurt van anderen wil komen. Nog steeds heeft hij geen gevoel voor empathie, en ook zijn emotieloze zelf blijft bestaan. Hij vecht graag, en is snel genoeg om dat ook goed te kunnen. Kracht is niet zijn sterkste punt. Hij spreekt nog steeds recht uit zijn hart, maar dat is niet altijd positief. Hij kwetst vaak katten, vaak onbewust, maar het maakt hem niets uit als hij erop gewezen word. Grenzen lijken niet te bestaan voor hem, en meestal doet hij gewoon wat hij wil. Dat kan erin resulteren dat hij later warrior word.
•Warrior• Blacksheep's karakter blijft grotendeels hetzelfde, maar kan kleine wijzigingen ondervinden in de RPG
•Over mij•
•Naam• Geheimpje (a)
•Bijnaam• Bunny
•Bekendste account• Whitelion
•Actieve accounts• Whitelion, Windpaw, Flashingkit (Whitekit, Dovepath, Lostpaw)
•Ervaring• Anderhalf jaar, ongeveer
•Leeftijd• 14 en een half
•Andere RPG site's• Warriordogs, Asenia, StarShine Academy, Hungergames
•Motivatie• Ten eerste heb ik Otterflight altijd al leuk gevonden, al sinds ik der de eerste keer zag. Mijn aandacht werd dan vooral getrokken door der uiterlijk (ze is echt mooi <'3) Crossroad ken ik zo goed niet, maar ik heb wat topics doorgelezen en ik hou van zijn moedige karakter <'3 (en oeps, ik dacht eerst dat Otter een kater was xD) Ik hoop dat Blackie een kans krijgt in dit nestje, maar het was al leuk om gewoonweg de aanmelding te maken. Ik wil daarom iedereen veel succes wensen ("And may the odds be ever in your favor!") <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Venus
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moon
Gender:
Rank:
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 21:10




Hiddenkit

Sometimes you just have to hide to find what you were looking for all along
 
•Algemeen•
Citaat :
Naam:Hiddenkit
Warriorname:Hidden(Lake) Hidden(Mask) Hidden(Heart)
•Geslacht: Female
•Leeftijd: Unborn
•Rang: Kitten
prefix:Hiddenkit heeft haar naam te danken aan het feit dat ze zich altijd verstopt of ver verstopt zit ergens in een donker hoekje.
Theme:
voice:

~Family~


Clan= Shadowclan
Leader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Medicine cat: Acefray
Medicine cat apprentice: Unknowen

Moeder• Otterflight

Thougts:Mommy...I hope i did'nt fail you!

Vader• Crossroad

Thougts: Why do i have this feeling every time i look intro you're eyes?
Grootouders• Ravensight x Foxfrail • Timberclaw x Beetlenose

Thougts:I i..Hmm may starclan bless you?
Tantes & Ooms: Gravestone, Psychevoice, Frostlake • Missingkit, Ravenmask

Thougts: I dont even know you all but im already to scared to meet you all!
Neven & Nichten; Snowpaw, Lastkit, Arcanewish, Eaglepaw, Gloriouspaw,
Thougts: I dont even know you all but im already to scared to meet you all!
Oakpaw 

Siblings:Unkowen

~Kitten~

Hidden is al van jongs af aan bang,Bang voor alles wat beweegt of stilstaat 
Daarom zal ze een hele terug getrokken kitten worden,Met wenig vrienden integendeel de andere kits zullen haar just pesten en dwars zitten,En word haar laatste stukje zelfvertrouwen kapot gemaakt,En zal ze dag en nacht alleen maar bij haar moeder blijven,Eigenlijk is Hiddenkit een hele aardige kitten ze helpt graag andere en wilt alles leren wat er te leren valt,En daarom is haar grooste droom 

Medicine cat worden,Maar ze is veel te bang plus kan ze niet tegen bloed dus langzaam valt haar droom in duigen.

~Im picking up the pieces of you're broken world~


~Apprentice~


Wordt uit gewerkt in de RP



I'm gathering the reasons - you took it this far?

~Warrior~



 Endelijk na een lange en  Zware  periode is Hidden een Warrior geworden!,In haar dromen Hidden in nooit een echte warrior geworden,Er is iets met haar aan de hand,Ze is blind geworden Nou niet echt blind maar erg slecht ziend ,Daarom vind Shrewstar het te gevaarlijk om haar bijvoor beeld op GrensPatrouille te laten gaan of haar uberhoud  buiten het kamp te laten,Hidden is van binnen nog steeds een liefe en zorgzaame kattin,En wikt graag andere katten helpen zelfs katten die kwaad willen doen,Maar als ze in het kamp is is ze meestal te vinden in de Nursery of in de Elders den , Ze help simpel weg graag katten ondanks haar blindheid,Ze wilt zich  gewaardeerd voelen,Maar nog steeds is Hidden het meest te vinden in de schaduw...
Waarom hiddenkit blind is gewroden weet niemand,er is waarschijnlijk iets fout gegaan bij de geborte ,Maar wat? dat weet alleen Hidden en dat geheim zal ze voor altijd voorzich houden.


Now I know the end is near. You see, my dear? It's over


~Uiterlijk~


Bouw: Klein/Slank
Fur:Hiddenkit is een lapjes poes
Eyes:Amber
Paws pads:Pink

~About me~

Name:San(ne)
RPG ervaring:Een paar maanden Wink
Bekenste account: Fairypaw Venus?
Leeftijd:12
Motivatie:Ten eerste wil ik even zeggen dat ik Otterflight and Crossroad een super leuk koppel vind!Ten 2de wil ik gewoon super graag met hidden kit aande slag  ik vind haar gewoon een super leuk poesje! en ik zou ook graag een active Shadowclan cat willen hebben c:


© Isa


Kittensearch Otterflight x Crossroad Empty
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 17:20

Sluitingsdatum is 14 Februari 2015 !
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 18:52

Op Valentijn <'3
Ik wens alvast iedereen veel succes c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:50

  ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪DRIFTKIT▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪


◆                ◇                 ◆                ◇               ◆                 ◇               ◆                 ◇                  ◆              
GENERAL◆
           
◆ Names: Driftkit◆Driftpaw◇Driftsoul◆Driftstar(?)
◆Gender: Male◆
◆Sexuality: Bisexuality◆
◆Age: Unborn◆
◆Birth Place:: Shadowclan Nursery◆
◆Season Birth:: Newleaf◆
◆Mother: Otterflight◆
◆Father: Crossroad ◆


•••Prefix:: Zijn cyaanblauwe ogen◆
•••Suffix:: Zijn sterke stoere houding. Kan ook weleens fel of woest zijn. Maar toch een groot hart. ◆


◆           ◇           ◆           ◇             ◆             ◇             ◆              ◇              ◆               ◇             ◆                    
CLAN◆

◆Lifestyle: Clancat◆
◆Former lifestyle: -
◆Future lifestyle:◇Rogue(?)◆Kittypet(?)◇Bloodclan(?)◆Darkforest(?)◇
◆Rank: Kit◆
◆Former Rank: -
◆Future Rank:◇Apprentice◆Warrior◇Deputy(?)◆Leader(?)◇
◆Mentor:~
◆Apprentice:~

◆Clan: Shadowclan ◆
◆Leader: Shrewstar, My loyalty lays with her◆
◆Deputy: Innerghost, You are a strong deputy◆
◆Medicine cat: Acefray, Luckily we have you!◆
◆Medicine cat apprentice:~◆




◆           ◇             ◆            ◇              ◆           ◇           ◆             ◇               ◆              ◇              ◆                               
APPEREANCE◆
                                                                               
◆  ◆
◆Driftkit is een Langharige stevige Tortoiseshell Cat. Hij heeft veel weg van zijn vader.◆
◆Zijn ogen zijn cyaanblauw, hetzelfde als zijn vader.◆
◆Driftkit word steviger met zijn leeftijd mee.◆
◆Driftkit heeft een goed reukvermorgen.◆
◆Hij is sterk gebouwd waardoor hij goed kan jagen◆
◆Zijn klauwen zijn zo gemaakt, dat klimmen wel een goede specialiteit is◆

◆          ◇            ◆            ◇             ◆             ◇                ◆                 ◇            ◆              ◇                           


PERSONALITY◆
◆ KITTEN ◆
◆Curiousity::Driftkit kan best nieuwschierig over komen. Hij blijft je altijd volgen met vragen tot hij het weet◆
◆Guts:: Driftkit heeft veel lef. Hij zoekt gevaar ook snel op en durft veel. Al komt hij soms wel wat banger over◆
◆Brutality:: Driftkit kan heel brutaal zijn, maar heeft toch een groot hart.◆
◆Fear:: Driftkit is voor weinig bang en is zeer dapper. Hij heeft alleen wel een afkeur voor honden en hoogte◆

◆         ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇                         


APPRENTICE ◆
◆Sociality:: Driftpaw heeft meer geleerd socialer te zijn met katten in zijn clan. Wat niet altijd gaat, waardoor er weleens ruzie kan ontstaan.◆
◆Loyalty:: Driftpaw is zeer loyaal en heeft een goed hart. Voor zijn clan zou hij alles doen en daar traint hij ook voor.◆
◆Curiousity:: Nieuwschierig is Driftpaw nog steeds. Maar het is al wel verminderd.
◆Guts:: Lef heeft hij nog wel. Maar hij probeert meer serieuzer te zijn. Maar boven dat geniet hij van elk moment in zijn leven.◆
◆Fear:: Driftpaw's angsten zijn nog steeds hetzelfde gebleven. Maar hoogtevrees is alleen zodra hij op echte hoogte komt.◆

◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇                              

WARRIOR◆
◆Sociality:: Driftsoul is de meest sociale kat die je maar kunt vinden. Hij trekt graag met andere katten op. Alleen kan hij soms even uitvallen en heel woest of fel worden.◆
◆Loyalty:: Loyaal zal hij nog altijd blijven. Hij doet alles voor zijn clan ook al werd het zijn dood.◆
◆Curiousity:: De kat is niet meer nieuwsgierig. Hij heeft zijn kitten leven allang achter zich gelaten. Hij is nog steeds wel een levensgenieter◆
◆Guts:: Driftsoul heeft heel veel lef. Hij is niet zomaar bang.◆
◆Fear:: Zijn angst is langzaam weggedreven. Voor honden is hij niet meer bang en hij heeft geleerd op grote hoogte te kunnen blijven. Zonder bang te worden.◆

◆SKILLS◆

◆Speed and agility■■■□□
◆Hunting ■■■■□
◆Climbing ■■■■□
◆ Fighting ■■■□□
◆Swimming ■□□□□
◆Fishing ■□□□□
◆Quality ears ■■■□□
◆Quality eyes ■■■□□
◆Quality nose ■■■■□

◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇                            

ME◆
◆Name: Max◆
◆Age: 14◆
RPG ervaring: 3 Jaar
◆Best known account: Narrowkit◆
◆My accs: ◆Specklepaw◇Stilinski◆Narrowkit◇
◆Motivatie:
Ik vind het altijd wel leuk een kitten te bespelen. Ik heb nu ook echt een keer een goed gevoel bij deze. Ik weet ook gewoon al helemaal hoe zijn story zal zijn. De hele uitbreiding heb ik al in mijn hoofd zitten.◆
Terug naar boven Ga naar beneden
Owyn
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons of pure darkness
Gender:
Rank:
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 14:50




Kittensearch Otterflight x Crossroad 2q2qtyr
*General*
Name: Littlekit
Future names: Littlepaw, Little-one, Littlestar (?)
Why this name?: Little is het kleinste poesje van het nest en ze zal ook nooit een grote kat worden.
Age: Unborn
Gender: Female
Clan: Shadowclan

Kittensearch Otterflight x Crossroad 2q2qtyr
*Outside*

Fur colour: Red, white pied with grey, black tabby
Fur structure: Long, furry and soft
Eye colour: Cyaan blue
Paw pads: Front and back paws pink
Nose colour: Grey
Build: Slank and little but elegant
Looks:
Avatar:
Kittensearch Otterflight x Crossroad 1zqvj0w

Onderschrift:
Kittensearch Otterflight x Crossroad 16lelnp

Kittensearch Otterflight x Crossroad 2q2qtyr
*Inside*

Diva
Knowlegde of cats
Honest

Little is een echt meisjes-meisje. Ze houd niet van vies worden, is elegant en sierlijk. Het is een echte diva die heel goed weet wat ze wel en wat ze niet wilt. Verder is ze eerlijk, ze zal altijd ergens eerlijk haar mening over geven en is ook helemaal niet bang om die mening voor zich te houden. Al vanaf jongs af aan is Little's karakter uitgesproken en duidelijk, je kunt meteen zien hoe dit poesje in elkaar zit. Maar een mooi gezichtje kan veel verbergen, want wat ze wilt zou ze krijgen. En op welke manier maakt dan niet uit, haar wil is wet. Little ziet al vanaf bijna de eerste ontmoeting hoe een ander in elkaar zit, welke kat goed wilt en welke slecht. Het is een vrolijk poesje die eigenlijk vrijwel positief in het leven staat.

Likes: Family, food, playing, getting what she wants
Dislikes: Thunder, not getting what she wants
Biggest dream: Being the leader of the Shadowclan

Kittensearch Otterflight x Crossroad 2q2qtyr
*Skills*
(hoe meer *, hoe beter ze er in is)

Smart: ****
Speed: ***
Hunting: ***
Strong: **
Defence: **
Social: ****

Kittensearch Otterflight x Crossroad 2q2qtyr
*About me*

Naam: Jara
Bekenste accounts: Owyn
Leeftijd: 16 ^^
RPG ervaring: Ik ben begonnen op horsetycoon met kleine soort van RPG's, toen was ik ongeveer 10 jaar oud. Mijn echte eerste RPG forum was wolfstory, daar kwam ik als ongeveer 13 jarige. Ik doe het dus al eigenlijk best wel lang, haha ;p
Hou ik haar actief?: Ik ga zeker mijn best doen! Ik had met mijn vorige accounts {op Owyn na} niet echt veel inspiratie wat vooral door school kwam en ik wou weer schoon beginnen. Ik ben een tijdje inactief geweest maar ben zeker niet van plan dit meisje te verwateren.
Extra: Ik heb dyslectie, niet heel erg maar dacht dat het wel handig was om eventjes te laten weten.




Laatst aangepast door Owyn op zo 25 jan 2015 - 14:37; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 13:18

Ik kijk uit naar je aanmelding Jara Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Owyn
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons of pure darkness
Gender:
Rank:
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:10

Mijn aanvraagje staat er ^^
Ik weet nog niet 100% zeker of haar warrior naam mag, maar als het niet mag wordt dat nog veranderd ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:14

Mooie aanmeldingen iedereen ^^

Jara, ik denk wel dat het kan, ik had ook een Lone-one dus een Little-one zou ook moeten kunnen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:16

De naam Little-one is gewoon toegestaan ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 18:12

Laat ik me toch maar wel aanmelden, gezien ik het beste RPG met kittens, en daar nu wel behoefte aan heb <3

» G E N E R A L
»Name: Viperkit, Viperpaw, Vipergaze (Viperstar).
»Explanation Name: Suffix: Viper, ofwel; adder. Adders komen veel voor in het territorium van Shadowclan. Tevens, toen Viperkit geboren werd, was hij zo glad als een adder, en hij kwam ook wel zo vlug als een adder op de wereld.
Prefix: Gaze, dit is voor zijn felle ogen. Maar ook voor hoe snel hij dingen oppikt, dit maakt hem een uitstekende jager, en hem dus waardig voor de naam Vipergaze.
»Rank: Kit, (Medicine) Apprentice, Warrior, (Medicine cat, Deputy, Leader).
»Gender: Tom
»Age: Unborn
»Clan: Shadowclan
»Season of Birth: Newleaf
» C H A R A C T E R

» Viperkit is een fel katertje en kan zeer arrogant overkomen. Hij geloofd overal de beste in te zijn, en hij aarzelt er ook niet over om dit te uiten. Hij geloofd de beste te worden van iedereen, en dus ook zijn siblings. Als hij merkt dat één van zijn siblings een compliment krijgt, zal hij er alles aan doen om ook een compliment te krijgen. Hij zal nog steeds arrogant zijn als hij ouder is geworden, maar hij zal niet meer alle aandacht voor zichzelf willen hebben, tevens kan hij dan accepteren dat hij niet overal de beste in is.
» Ruige spelletjes vind hij het leukst. Hij is gek op avontuur, zolang het maar niet saai is. Hij is ook wel het typetje dat opzoek gaat naar spanning. Als hij ervoor de regels moet breken, doet hij dit. En alsof dit nog niet genoeg is, zal hij voor de kick een ander in de problemen brengen. Zodra hij ouder word zal hij sneller zijn verstand gebruiken, en zal dit dus verminderen.
» Wel is Viperkit een eerlijke kitten, ondanks alle dingen die hij doet. Als je vraagt naar waar hij geweest is zal hij het eerlijk opbiechten. Hij was weer eens gewoon het bos in geweest, bijvoorbeeld. Maar hij is niet alleen om die manier eerlijk. Als je aan hem zal vragen wat hij van je vind zal hij daar ook eerlijk antwoord op geven,mof hij je nou leuk vind of niet, je krijgt de waarheid te horen. Dit zal subtieler worden naarmate hij ouder word.
» L O O K S

» Viperkit is een bruin-grijze tabby met lichte, rode tinten. Vooral op zijn kopje en op zijn poten zijn rode markeringen te vinden. Verder is het bruine en grijze gemengd over zijn hele lichaam in tabby markeringen. Zijn ogen zijn kastanje bruin en opvallend. Zijn bouw is slank en lenig, hij heeft niet voor niets als voorvoegsel Viper. Zijn staart is uitzonderlijk lang, en hij staat ook uitzonderlijk lang op zijn poten. Verder is zijn vacht half lang, wat hem nou ook weer niet op een mager scharminkel laat lijken.
» M O T I V A T I ON

» Een motivatie is natuurlijk vanzelf sprekend. Want waarom zouden jullie mij nou kiezen? Dit is omdat ik nu al gek ben op Viperkit. Ik zal ook zo actief mogelijk met hem zijn, heb ik het momenteel wel druk, maar dit is niet voor eeuwig. Ik kan in de ochtenden wel posten, af en toe overdag en zeker wel elk weekend. Dit is vrij logisch omdat ik natuurlijk met school zit, maar wie niet? Ik vind Viperkit nu al een geweldig karakter, en zal hem ook verder laten ontwikkelen in de RPG, want dat is gewoon mijn ding. En sowieso, ik RPG het beste met katten die geboren zijn in de RPG, en ik vind Otterflight en Crossroad gewoon geweldige karakters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 19:17

Scarletshade

General

Name: Scarletkit
Future names: Scarletpaw - shade
Clan: shadowclan
Parents: Otterflight x Crossroad
Gender: Male
Rank: Kitten
Future ranks: Apprentice, Warrior, elder?, med.cat apprentice?, med cat?, Deputy?, Leader?

Inside

Kitten

Scarlet is een arrogant katertje, hij ziet zichzelf als een van de stoerste kittens van de nursery. Niet dat hij ooit echt zal zeggen dat hij de beste is, of zoiets, hij laat het liever zien in spelletjes. Hij vind het leuker om indruk te maken, dan op te scheppen. Hij is ook weg van complimenten, en gaat hier ook soms wat achter vissen. Scarletkit doet ook liever geen dingen waar hij niet goed in is, het maakt dat hij zich 'minderwaardig' voelt. Scarletkit is ook niet bang om zijn poten vuil te maken. Hij vind het leuk om in de modder te ravotten en is ook redelijk dominant en zal dan ook de 'leider' van zijn vriendengroepje zijn. Hij is ook niet erg zorgzaam van aard en zal soms een beetje 'te ver' gaan bij spelletjes. Hij is ook niet bang om te zeggen wat hij denkt en zal nogal een grote mond hebben tegenover iedereen, behalve zijn moeder. Scarlet is ook een regelrechte durfal. Stiekem het kamp uit glippen? geen probleem. Over het Thunderpath trippelen? Simpel. Een horrorverhaal? Leuk! Kortom; angst in een woord dat niet bij hem past. Helemaal niet. Hij kent niet veel geduld, voor hem kan niets snel genoeg gaan. Scarlet wil altijd als eerste zijn. Rustig en netjes blijven wachten is absoluut niets voor hem. Wanneer hij langer dan vijf minutjes op iets of iemand moet wachten, word 'ie meteen ongeduldig en slechtgezind.

Outside

Scarlet is relatief stevig gebouwd en heefd een halflange, rosse vacht. Hij staat hoog op zijn poten, wat hem een snelle renner maakt. Hij heeft opvallende, blauw-groene ogen en hij kan ook absoluut niet liegen, al zijn emoties worden altijd door zijn blik verraden.

Picture:

Miss Pineapple

Name: Hanna (zonder 'h' op het einde)
Nicknames: Hannanas, Han
age: 174 moons xD -14 jaar-
Bekendste acc Mazie c:
Motivation: Eerlijk gezegd had ik dit niet echt zin aankomen xD Dit betekent echter niet dat ik Cross en Otter ze is zo lief tegen Maze c: geen awesome acc's vind. Dan heb ik nu al zo veel inspi voor Scarlet, ik heb ook zin om eens met een arrogant acc te rpg'en c:




Laatst aangepast door Mazepaw. op wo 4 feb 2015 - 17:42; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kittensearch Otterflight x Crossroad
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: