The big bad wolf Spt (Forestpaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The big bad wolf Spt (Forestpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: The big bad wolf Spt (Forestpaw)   The big bad wolf Spt (Forestpaw) Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 20:06

Waarom ze hier was wist de kattin niet,Haar poten hadden haar hier na toe gebracht.Kalm keek de grijze poes voor zich uit,Alles was wit koud en kil,Perfect houwen zo,Langzaam begon Zachtjes begon het te waaien, Rustig zittend onder een boom keek de kattin met haar mooie groene ogen naar de sneeuw die rond danste op de maat van de wind,Ze had niet in de gaten dat een kat haar kant op kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
The big bad wolf Spt (Forestpaw) DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: The big bad wolf Spt (Forestpaw)   The big bad wolf Spt (Forestpaw) Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 18:15

De grijze kater was weer eens op avontuur gegaan. Het was een normaal ding geworden. De hele dag weg zijn en 's avond laat weer terug komen. Deze keer was hij bij de Fourtrees gekomen. De grote eikenbomen stonden in de ijzige wind. De sneeuw dwarrelde naar beneden. Toen hij een klein grijs poesje zag zitten. Voorzichtig probeerde hij dichterbij te komen, en de geur leek erg op Shadowclan, maar zeker wist hij het niet. Zonder problemen liep hij richting de poes. Die niet leek te merken dat hij daar was."Hallo.", zei hij rustig."En wie ben jij als ik vragen mag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: The big bad wolf Spt (Forestpaw)   The big bad wolf Spt (Forestpaw) Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 19:33

De poes zag een grijze kater ongeveer haar leeftijd dichter bij komen,Hij zag er vriendelijk uit en rook erg naar thunderclan,Ach niet echt een bedreiging maar je moest ze wel in de gaten houden,De kattin ging recht op zitten keek de kater koud aan."Hallo.", zei hij rustig."En wie ben jij als ik vragen mag?" Sprak de kater vervolgens,Heart keek hem even zwijgend aan,Maar er vormde al snel een klien glimlachje op haar gezicht,Een normaal gesprekje kon toch geen kwaad het was toch niet alleen maar haat en nijd,'Hello' Sprak de kattin kalm,'Im heartpaw,But just call me heart,And you are?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
The big bad wolf Spt (Forestpaw) DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: The big bad wolf Spt (Forestpaw)   The big bad wolf Spt (Forestpaw) Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 20:51

'Im heartpaw,But just call me heart, And you are?', zei de poes. Forestpaw liep in haar richting. Een glimlach op zijn gezicht. Nieuwe katten ontmoeten had hij altijd leuk gevonden en dat ze een apprentice was was al helemaal leuk. "Mijn naam is Forestpaw.", zei hij op zijn rustige toon."Een Thunderclan apprentice." Hij had besloten open te zijn met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: The big bad wolf Spt (Forestpaw)   The big bad wolf Spt (Forestpaw) Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 21:02

Mijn naam is Forestpaw.", zei hij op zijn rustige toon."Een Thunderclan apprentice." zachtjes knikte naar ze de kater,Thunderclan ze wist het wel maar goed hij was open tegen haar wat best fijn was,'Forestpaw nice name,I'ts nice to meet you' de grijze poes glimlachte vriendelijk naar hem 'Im a schadowclan cat but i think you already knew that did'nt you?' Kalm drukte ze haar staart tegen haar aan,En keek de kater recht in zijn ogen aan,Wachtend op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
The big bad wolf Spt (Forestpaw) DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: The big bad wolf Spt (Forestpaw)   The big bad wolf Spt (Forestpaw) Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 21:47

"Forestpaw nice name. I'ts nice to meet you." De grijze poes glimlachte vriendelijk naar hem."I'm a shadowclan cat but I think you already knew that didn't you?" Zacht lachte hij naar haar. Kalm drukte ze haar staart tegen haar poten. En Forest deed haar na."Ik wist het nog niet zeker, maar ik had mijn vermoeden." De sneeuw kwam harder naar beneden, en de wind zorgde voor harde de kou. Hij verhief zijn stem door de harde wind."Ik ga een schuilplaats zoeken. Zin om mee te gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: The big bad wolf Spt (Forestpaw)   The big bad wolf Spt (Forestpaw) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 9:05

"Ik wist het nog niet zeker, maar ik had mijn vermoeden." Miauwde de kater  vriendelijk,Zachtjes knikte ze naar de kater,Ze mocht hem wel,De sneeuw kwam harder naar beneden, en de wind zorgde voor harde de kou. Rillend keek ze de kater aan ze kon niet tegen de kou ze had de vacht er niet voor,"Ik ga een schuilplaats zoeken. Zin om mee te gaan?"Hij verhief zijn stem door de harde wind,'Graag' sprak ze snel,En stond snel op klaar om te gaan zoeken,



flut ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
The big bad wolf Spt (Forestpaw) DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: The big bad wolf Spt (Forestpaw)   The big bad wolf Spt (Forestpaw) Icon_minitimema 9 feb 2015 - 21:21

"Graag", sprak ze snel. Daarna stond ze op. Forest keek om zich heen, maar de sneeuw kwam hard voor zijn ogen langs. Zijn ogen had hij in spleetjes waardoor hij nog minder zag. Overal begon het wit te worden op de grond, maar onder 1 van de vier bomen was het leeg. Kort keek hij Heartpaw aan. En voorzichtig trippelde hij naar de boom toe. Het sneeuwen stopte gelijk. Hij keek omhoog en zag de grote verzameling takken boven hem. Naast die takken lag er al wat sneeuw. Om het warm te krijgen ging hij op zijn poten liggen."Het is wel een lekker weertje hé?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The big bad wolf Spt (Forestpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: