I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kittytail
Member
I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse] DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse]   I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse] Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 15:40

Waarom? Waarom moest ze nou zo nodig dom zijn? Kittypaw liep door het RiverClan gebied. Of nou ja, het zou binnenkort haar Clan niet eens meer zijn. Ze verdiende dit niet. Het liefst wou ze bij haar famillie zijn, in StarClan. Maar waarschijnlijk ging ze naar Dark Forest. Iets wat ze verdiende. Zou het iemand nog boeien als ze stierf? Ze was gewoon een zwakkeling, een apprentice die geen training heeft gehad. Een mislukte kat waar niemand zijn energie aan zou verspillen. Kittypaw had geen vrienden. Smellpaw misschien, maar die had ze zo goed als nooit meer gezien. Misschien zou ze gewoon dood moeten gaan en haar Dark Forest leven accepteren. Kittypaw was kwaad. Waarom moesten die rot ShadowClanners haar nou vinden? Het liefst had ze hun gewoon kapot geklauwd. De poes begonnen een boom aan te vallen. In haar gedachtes was het gewoon de ShadowClanner. Want de echte zou ze niet aan kunnen. Ze was gewoon een zwakkeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse] DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse]   I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse] Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 15:56

Haar langgerekte poten laten onder haar terwijl ze zich in het besneeuwde kamp had opgerold in de warriorden, haar nieuwe thuis. Ze rekte zich uit op zonhoog, zover je de zon kon zien. Misschien werd het nu wel tijd om wat te gaan doen, ze opende haar gifgroene ogen en staarde de lege den in. Wat waren haar clan genoten toch een stelletje muizenbreinen. Ze stond op en klauwde met haar lange nagels in het koude zand terwijl ze zich verder uitrekte dan alleen haar poten. Nu was het tijd voor een wandeling langs de grenslijnen en kijken of er een mormel op haar territorium liep. Ze had besloten dit in haar eentje te doen want de rest van de clan was behoorlijk useless, paar dagen terug nog een apprentice gevonden en thuis gebracht door Shadowclanners. Het moest toch niet gekker worden. Haar cyperse poten trappelde op een drafje richting het einde van de grenslijnen, nog voor ze er was vielen de gifkleurige ogen op een apprentice die blijkbaar zwaar zijn best deed om een boom te molesteren. 'Prima dat je de boom molestreerd maar doe het dan op de juiste manier en gebruik die nagels eens op de juiste manier' klonk haar botte stem. Sleepingcurse haar ogen bekeken de apprentice. 'Waar is je mentor dat mormel kan dr dus niets van als die je zo een boom laat aanvallen. Probeer een vogel heb je nog het gevoel dat je iets nuttigs doet' haar stem klonk niet eens vriendelijk. Het boeide haar eigelijk vrij weinig, buiten het feit dat de clan zwak werd en basically geen Mousedung meer kon uitrichten. Ze mochten dan wel gewonnen hebben van Thunderclan maar hoe wist ze niet als ze dit soort apprentices hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse] DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse]   I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse] Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 16:39

Plotseling hoorde ze een nieuwe stem achter haar. Gelijk draaide ze zich om. ''Prima dat je de boom molestreerd maar doe het dan op de juiste manier en gebruik die nagels op de juiste manier,'' miauwde de RiverClan warrior. Ik doe ook alles fout dacht Kittypaw. ''Waar is je mentor? Dat mormel kan dr dus niets van als die je zo een boom laat aanvallen. Probeer een vogel heb je nog het gevoel dat je iets nuttigs doen.''' Nuttig, dat was ze niet. Niemand was dat in deze Clan. Als ze haar niet eens konden trainen. ''Dan jaag ik ze alleen maar weg,'' miauwde Kittypaw. ''Deze Clan is uberhaubt te lui om me te trainen. Ik kan niet jagen ik kan niet vechten. Vermoord me maar.'' Het boeide haar niet meer wat de poes zou doen. Of ze zich beledigd voelde. Alles boeide haar niet meer. Whatever, deze wereld was toch niks om in te leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse] DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse]   I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse] Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 19:30


''Dan jaag ik ze alleen maar weg,'' ze zuchtte diep bij het antwoord van de apprentice, 'Met zo een attitude wel ja' siste ze geirriteerd. Deze poes moest eens gauw gaan bedenken wat ze nou wilde. Bij de geweldige Riverclan horen of gewoon op straat worden gegooid zonder voedsel en onderdak. Het liefste zou de de kop van de apprentice onder water houden tot deze geen adem meer zou kunnen krijgen. ''Deze Clan is uberhaubt te lui om me te trainen. Ik kan niet jagen ik kan niet vechten. Vermoord me maar.'' Ze zuchtte enorm geirriteerd en gaf de apprentice een klap met ingetrokken klauwen tegen haar kop. 'Kun je gewoon even voor een moment normaal doen, dat zou op prijs worden gesteld. 'Klonk Sleepingcurse haar felle en botte stem zonder enige toon van medeleven. 'Buiten dat kan ik moeilijk een kitten afmaken die niet eens voor zich zelf op kan komen. En gezien deze clan steeds waardelozer wordt kom jij maar mee ik doe wel voor hoe je een prooi vangt.' Zei ze poes op een zachtere manier zonder het door te hebben. Ze haatte waardeloze en zwakke wezens. Ze liep stug door naar haar favoriete moordplek zoals zij het noemde. Ze drukte met haar poot het lichaam van de appentice op de grond en gebaarde dat ze moet blijven zitten terwijl ze op een vogel afsloop en er opsprong en meteen zijn nek doorbeet. Nu moest die kitten wel door hebben hoe ze een vogel moest vangen toch? De apprentice kon misschien niet vechten maar als het tenminste kon jagen was het nog een nuttig tijdsverdrijf dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm too weak for this Clan [&Sleepingcurse]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: