Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 17:43




BUTTERBELL



Onzeker.. Dat was het woord dat ze zocht. Ze was onzeker. Bang dat ze niet geaccepteerd zou worden. Bang dat ze nieteens in contact met Starclan zou komen. Ze had gehoopt dit moment nog iets uit te stellen maar nu ze naar de grote steen keek die oplichtte in het maanlicht wist ze dat ze niet meer terug kon krabbelen. Haar blauwe ogen gleden even naar de uitgang die nog nauwelijks zichtbaar was en sloot haar ogen. "Het is nu of nooit." Fluisterde ze zachtjes. Als dit haar lot was.. Dan was dit haar lot en zou ze het accepteren. Zou Starclan haar niet accepteren zou ze het de clan moeten vertellen. Het op een of andere manier moeten uitleggen dat ze niet de kat was die Starclan als leader had willen hebben. Ze haalde diep adem en duwde haar neusje tegen het steen een trilling door haar lichaam sturend.

De wind die door haar korte vacht speelde liet haar trillen en langzaam opende ze haar oogjes. Het eerste wat haar opviel was het verse groene gras dat haar vacht streelde. Het was niet koud. Het was ook niet bloedheet het was.. perfect. In stilte opende ze haar ogen helemaal en kwam omhoog. Haar ogen gleden rond en ze beet op haar onderlipje. "Starclan.." Fluisterde ze zachtjes meerdere katten zien opkomen en dwong zichzelf niet weg te kruipen. Ze hielt haar kopje hoog en staarde naar de schimmen die haar kant op kwamen. Als eerste herkende ze haar zusje. Creamyfrost's moeder die haar kant op sprong en zichzelf tegen haar aanduwde. Ze glimlachte warm en likte haar oor voor ze haar moeder en vader ook begroette. Ze hoorde zachte woordjes van aanmoediging wat haar liet geloven dat starclan haar wel echt zou accepteren. Toch..

Ze keek rond. Zoveel Riverclanners die ze gekend had in haar leven. Zo veel levens verloren maar allemaal hier een plek gevonden. Toch viel het haar op dat er niet alleen Riverclanners op haar stonden te wachten iets dat haar goed deed voelen. Iedereen hier was samen. Gelukkig er was geen oorlog.. Zacht glimlachte ze en sloot haar ogen. Toch opende ze haar ogen weer en keek naar de grote grijze tabby kater die haar kant op kwam. De leader voor Dawnstar. "Stormstar." Fluisterde ze zacht en neeg haar kopje omlaag naar de grote kater absoluut niet zeker wetend wat ze precies moest doen in deze situatie.

-Volgorde levens,
Intelligence - Intelligentie - Stormwise - Moon
Kindness - Goedheid - Smoketear - Nathalie
Honesty - Eerlijkheid - Breezepaw - Iro
Confidence - Zelfvertrouwen - Leopardfur - Waz
Compassion - Mededogen - Owkfrost - Soof
Bravery - Dapperheid - Lionclaw - Juul
Loyalty - Loyaliteit - Loudkit - Iro
Love - Liefde - Lovefeather - Julia
Selflessness - Onbaatzuchtigheid - Fallentear - Tess

Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:x



Laatst aangepast door Butterbell op wo 11 maa 2015 - 18:53; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 18:42


Geboren worden, leven en dood gaan. De cirkel van het alles in de wereld waarin wij leven. In evenwicht en balans al eeuwen lang, zolang onze geest zich over werelden al heeft verspreid. De wereld en die daarna zijn bewandelde paden met levende zielen die allen hun manier van leven hebben. Een zacht warme bries waaide door zijn lange grijze vacht. Ogen zie warm en diep, wijs en vertrouwd in kleuren gaand van goud naar amber. Ogen die velen hadden aangekeken in tijden van plezier, liefde verdriet en zoveel meer. Hij had alles wat er was gebeurd vol liefde en trots ervaren, voelde de spijt dat hij had moeten gaan. Maar hij wist dat als de tijd gekomen was, dat iedereen zijn plaats moest nemen in de grote kringloop van het leven. Een lange grijze vacht met zwarte strepen, witte borst en buik. Een lange staart die met een simpele zwaai genoeg kon zeggen. Ooit was zijn naam Stormtail geweest. Een jonge wijze warrior die het had geschopt tot clanleader, waarna ze hem aanspraken met de naam Stormstar. Later bij zijn aftreden had hij de naam Stormwise genomen. Nu hij in Starclan was, maakte het hem niet zoveel uit hoe katten hem noemde. Hij trok met zijn oor en keek om, keek haar aan terwijl ze verscheen. Een warme glimlach goedhartige verscheen op zijn snoet en hij straalde. Letterlijk, want iedereen in Starclan had zo'n vreemde witte gloed om zich heen. Butterbell, zo onzeker maar toch lief zat daar nu. Nu ze in Starclan was, zag Stormstar dat ze werd ontvangen door de gene die ze had moeten missen, dierbare famillie en vrienden. Zijn hart werd er warm van toen hij het zag, daardoor kreeg de kater alleen maar een nog warmere uitdrukking met sympathie in zijn ogen. Hij liet de reünie zo lang duren als nodig en gunde haar dat ook van harte, je dierbaren na lange tijd zien, vooral als ze dood waren.. dat was iets speciaals dat je eeuwen zou willen laten duren. Hij wierp op hetzelfde moment daarom een blik naar de katten om hem heen waarbij zich met zijn dood had gevoegd. Dreamheart, zijn beste vriendin. Lionclaw, een van zijn beste vrienden. Smoketear, zijn zoon die later was gekomen, zijn rust eindelijk had gevonden. Crookedstar, de leader voor hem met wie hij altijd goed bevriend was geweest. Toch miste hij een iemand die nog steeds levend was, Mousefur. Zijn partner die hij miste en toch gunde hij haar nog elke dag van haar mooie leven. Hun blikken kruiste elkaar allemaal, omdat ze allen wisten dat missen vreselijk veel pijn kan doen.

Stormstar slikte en zag nu hoe de rust terug was in het mooie moment en kon hij zich rustig bij het gezelschap voegen. Met trotse passen en opgeheven borst kwam hij aanlopen. Dit was een manier van goed zelfvertrouwen en was alles behalve hooghartig. Hij gunde Butterbell deze kans vanuit de grond van zijn hart, ze had het verdient om deze kans te krijgen en voelde hoe blij hij voor haar was. Stormstar gaf haar een liefdevol kopje wat als een lieve knuffel gezien kon worden. Toen Stormstar nog leefde was ze een stuk jonger geweest, maar ze hadden erg goed met elkaar kunnen opschieten. Hij ging zitten en sloeg zijn staart om zijn grote poten heen, zodat hij een vertrouwde houding had aangenomen. ''Welkom Butterbell. Wees welkom hier om je levens te ontvangen die jou een waardig leader zullen maken. Een leader waar alle katten ooit tegen op zullen kijken, vol trots en respect.'' sprak Storm met een lage diepe toon, elk woord zorgvuldig uitgekozen. ''Ik heb voor vele keuzes gestaan in zijn leven. Liefde, loyaliteit en zoveel meer. Alles doen vanuit het goed met respect en geduld. Het is moeilijk en het leven test je op velen manieren. Je kom voor keuzes te staan die je op de proef zullen stellen om te kiezen tussen jezelf en je clan. De clan is het belangrijkste.'' Stormstar sloot een moment zijn ogen. ''Geef aandacht aan de buitenbeentjes, leer de zwakken tot kracht en heb de gene lief die alleen zijn. Intelligentie, wijsheid. Je hebt het nodig om daar over te beslissen, doe dat met je hart.'' Stormstar boog naar voren en raakte lief haar kopje aan. Elke kat zou Butterbel een bepaald gevoel mee geven. Hij gaf haar het gevoel mee van puur geluk. Echt geluk, wanneer hij op warme zomeravonden met Mousefur van een gedeeld muisje genoot, kijkend naar de spelende kittens. Kittens van hem die volwassen waren geworden en ook hun kinderen had. Hij wist af van hoe ze opgroeide, hoeveel verdriet ze hadden en dat alles erg moeilijk was. Maar hij wist ook van hun geluk en hij kon niets anders zeggen dan dat hij berentrots was op zijn familie. Hij hield van ze stuk voor stuk. Zelfs de gene die hij nooit had gekend, of hem alleen van verhalen kende. Hij wenste ze ale het geluk van de wereld, net als Butterbel zelf. Al die trots, die warmte, liefde en genegenheid. Hoe blij en gelukkig Stormstar ooit was geweest, herinneringen vloeide door hen heen die hij met haar deelde. ''Butterbell, I give you the power of Intelligence and wisdom to dicide about about life.'' Hij trok zijn kop terug en keek haar aan met een glimlach. Stormstar vond het nobel van Dawnstar dat ze zich bij haar rang had neergelegd, eerlijk was geweest dat ze het niet had aangekund, hij was evengoed trots op de vorige leader. Nu Stormstar klaar was keek hij haar nog even aan, het was genoeg, hij hoefde niet veel meer te zeggen. Stormstar draaide zich kalm om en liep terug naar de groep katten, waarna hij naast Dreamheart ging zitten en de andere katten die daarbij hoorde. Zijn vrienden waar hij zo ontzettend veel om gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimema 9 feb 2015 - 11:29


Zijn straf voor zijn daden was geweest dat hij een eeuwig gevoel van schuld op zich zou dragen. Dat hij niet elke dag geluk, blijdschap en liefde kon ervaren zoals alle andere Starclan warriors hier. Hij had het geaccepteerd en dat maakte het iets dragelijker. Elke dag werd hij nog wakker met het nare gevoel in zijn maag. Ook ervoer Smoketear nog een hoop nachtmerries. Om dan overdag toch de katten te zien die hijzelf vermoord had was ook een flinke straf. Misschien wenste hij soms nog steeds wel dat hij naar Darkforest gestuurd was. Dat zou makkelijker zijn geweest. Juist dat het makkelijker zou zijn geweest, was hij waarschijnlijk gewoon geaccepteerd in Starclan. En toch, ondanks alles had niemand last van hem en werd hij gewoon geaccepteerd. Pijnlijk, maar het gaf hem ook een goed gevoel, het goede in hem was nooit helemaal verdwenen. Dat goede kwam er nu weer uit in volle glorie, want alles was echt niet zo negatief.

Nu had hij echter de eer om een leven te geven aan de nieuwe Riverclan leader, Butterbell. Al was de eer als eerste aan zijn vader, Stormwise of Stormstar, het is maar net wat jezelf wou. Voor hem was hij toch altijd gewoon Stormstar, al respecteerde hij zijn nieuwe naam Stormwise wel. Zijn vader vertelde allerlei wijze woorden over het leiderschap zowel ervaring als advies. Vervolgens gaf Stormwise het leven van intelligentie en wijsheid. Een prachtig leven en helemaal passend bij zijn vader. Smoketear stond op en passeerde zijn vader. Hij gaf hem een kort kopje, waarna hij op de jonge leader afstapte. "Gegroet, Butterbell," miauwde hij met een knikje. "In mijn leven heb ik verschillende paden bewandeld. Paden waar ik aan terug denk met een glimlach, paden waar ik aan terug denk met pure afschuw, maar vooral paden waar ik mijn les uit heb kunnen trekken," klonk zijn stem. Hij leek op zijn vader, dat was duidelijk. Misschien als hij zijn leven toch een tikkeltje anders had bewandeld, had hij hier nu gestaan, op de plek waar Butterbell nu stond. Echter had zijn lot anders bepaald en erg vond hij dat niet. "De les die ik uit mijn leven heb kunnen trekken zou ik graag met alle liefde aan jou over willen brengen," miauwde hij. "With this life I give you kindness, something you must never lose," klonk zijn stem, waarin het gevoel lost kwam dat hij had gevoeld toen hij zijn goedheid kwijt was geraakt. Pijn, verdriet en een hoop woede. Het straalde van hem af en het was pijnlijk. Hels. Het was kwellend, waardoor er nog nauwelijks ruimte was om te ademen. Abrupt stopte het gevoel en stroomde het gevoel van goedheid naar binnen. Verlichtend en hoopvol. Dit mocht de nieuwe leader van Riverclan nooit kwijtraken. Smoketear opende zijn ogen en keek de nieuwe Riverclan leider aan. Hij knikte haar kort toe, waarna hij afstand nam en weer verdween in de menigte katten.

OOC: Ik wist niet zeker of ik nu al had mogen posten, maar ik zit krap met de tijd, dus leek het mij een goed idee om te gokken op een ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 20:20




BUTTERBELL

Een warme glans lag in haar eeuwig blauwe ogen. Diep haalde ze adem en ontspande zichzelf. Zodra Stormstar sprak begreep ze dat er niets was om bang voor te zijn. Starclan had haar geaccepteerd als Leader anders zou hij niet zo tegen haar gesproken hebben en waarschijnlijk was ze nieteens in Starclan gekomen als ze haar niet hadden vertrouwd.

Met een warme blik in haar ogen keek ze naar Stormstar, eigenlijk zou ze Stormwise moeten zeggen maar ze kon het niet over haar hart verkrijgen, hij was altijd een leader geweest in haar ogen. Zijn woorden lieten haar langzaam haar ogen sluiten. Ze voelde alles wat hij haar doorstuurde. De intense geluk in zijn leven. Ze voelde het geluk dat zij zelf had gevoeld in de tijden met Blizzard, hun kittens. Haar geluk met Snowkiller. Het gesprek met Snowdrop. Alles dat haar diep geluk bezorgd had in haar leven zo veel meer versterkt door zijn aanraking tot alles stopte en ze een intense pijn voelde die haar door haar knieen dwong. Ze snakte naar adem het moment dat de intense bom licht uit haar ogen verdween en de pijn afzwakte. Ze wist dat dat de manier was geweest waarop Stormwise zijn leven was verloren. Onweer was hem fataal geworden met een harde klap.. Diep haalde ze adem trillend op haar benen maar sloot haar ogen. "I promise you I'll use all the wisdom my life gave me for the good of the clan. To never make a choice without thinking over what it will do for the clan." Fluisterde ze en duwde zichzelf opnieuw op om hem aan te kijken als een gelijke.

Zodra de oud leader afstapte maakte hij plaats voor zijn zoon. Een schitterende kater van wie ze ooit nog gevoelens had gekweekt. Toen ze net warrior was had ze altijd naar hem om gekeken voor Blizzardstorm had hij een vreemd gevoel in haar hart opgebracht dat ze uiteindelijk weg had geschreven als een kalverliefde. MAar om hem nu hier zo te zien liet haar toch het verdriet voelen dat ze altijd wel had gehad nadat hij Starclan had gejoined. Met een glimlach keek ze hem aan en knikte naar hem. Zijn woorden lieten haar met een verdrietige blik glimlachen. "Uiteindelijk heb je het juiste pad bewandeld Smoketear, je hebt Starclan gevonden." Fluisterde ze warm en sloot haar ogen zodra zijn neus haar kopje aanraakte en ze voelde hoe ze langzaam wegzakte. Het leek alsof ze verdronk in de woede van ogen. De haat die Snowkiller had voorgesteld het moment van hun ruzie. De gepijnigde ogen van Blizzard het moment dat ze zijn hart gebroken had. Zelfs de ogen van Moonstripe kwamen voorbij die haar vol onbegrip aanstaarde nadat ze hem had verteld nooit meer Snowcrystal op te zoeken. Het slokte haar op. De fouten die ze gemaakt had maar uiteindelijk verdoofde het gevoel. Er waren warmere tijden geweest. De momenten die ze samen met de clan gespendeerd had. Het geluk dat ze had gehad met haar geliefde neefje. Haar spelende kittens. Elk leven had uiteindelijk zijn nut en alles kwam uiteindelijk goed. Het allerlaatste wat ze voelde was uitputtendheid. Haar lichaam voelde warm van koorts en het leek alsof er meer en meer hitte uit haar lichaam wou komen. Smoketear was gestorven op een vreselijk zwak moment. Ze voelde het aan haar lichaam teren en ze hoestte zachtjes terwijl ze haar ogen opende en trilde even. Zijn woorden lieten haar langzaam knikken maar het duurde even voor ze op adem was en het niet meer leek alsof ze geen lucht meer in haar longen had. "Smoketear I promise you to never loose the kindness my clan gave me for it is that without them I wouldn't be alive at this very moment." Fluisterde ze en knipperde langzaam terwijl de kater wegstapte en ze haar ogen fixeerde op de volgende kat die naar voren stapte.

Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:x

Terug naar boven Ga naar beneden
Breezepaw
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) DPKsfdL
iro!!
114

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 19:56

Het moment was aangekomen, het moment waarop Breezepaw een nieuwe leider een leven zou geven. Ze was zenuwachtig, ze was ook de jongste van het stel dat levens zou geven. Ze wou zich voorbereiden, maar had op dit moment, het laatste moment, besloten dat te laten gaan. Ze zou moeten spreken van haar hart, ze zou haar eerlijkheid geven, en deze kwam van het hart. Breezepaw liet anderen eerst spreken, een vormalige leider, Stormstar, en blijkbaar ook een voormalige Riverclanner. Ze was zelf nog niet zo lang in Starclan, dus velen kende ze nog niet. Maar iets maakte haar nog zenuwachtiger. Ze had deze kattin nooit gesproken. Rustig ging ze erbij zitten toen inmiddels Stormstar al bijna klaar was, al luisterde ze aandachtig naar zijn woorden. Daarna was de andere kater aan de beurt, ook naar deze luisterde ze. Intelligentie en goedheid... De poes zelf antwoordde ook nog op de mooie woorden, wat haar wat deed trippelen. Wat zou ze op haar reageren? Zou ze het niet hartstikke raar vinden? Voor ze het wist moest zij gaan praten, waarvoor ze een diepe zucht nam. "Hallo, Butterbell." Ze glimlachte vriendelijk, waarna ze kort knikte. "Ik neem aan dat u mij nog niet kent, maar ik heb genoeg van u gezien om te weten dat u deze titel verdient." Ze slikte even, had ze wel de goede woorden gezegd? "Mijn naam is Breezepaw. In mijn leven, ookal was deze misschien niet zo lang als de rest hier, heb ik veel meegemaakt. Iets wat daar een belangrijke rol speelde, was eerlijk zijn." Ze knikte nogmaals naar de poes, om zeker er van te zijn dat ze op haar gemak was. "Met dit leven wil ik jou dan ook eerlijkheid geven. Gebruik het goed." Breeze glimlachte vriendelijk, doodsbang dat ze het niet goed had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 18:17




BUTTERBELL

Haar ogen trilde even terwijl ze langzaam maar zeker achteruit stapte en glimlachte naar Smoketear voor ze langzaam haar kopje draaide en de jonge windclan apprentice aankeek. Haar blik was zacht beseffend dat ze de apprentice niet kon. De woorden van de apprentice lieten haar glimlachen en dankbaar knikte ze haar hoofdje naar hem. "Dank je wel voor het vertrouwen in mij. Ik zal niets en niemand teleur stellen." Fluisterde ze met een zachte glimlach en draaide haar hoofdje om. Breezepaw.. Had ze van die naam gehoord? Het deed haar licht pijn om te horen dat de apprentice maar een kort leven had gehad al wist ze dat toch al gezien de naam -paw. Ze zuchtte zachtjes en keek hem aan. Zachtjes duwde ze haar neus tegen de windclanner en sloot haar ogen. Ze voelde de zenuwen die haar altijd omlaag hadden proberen te houden. De angst om fouten te maken en daarmee ook vijanden. Het hopen dat haar woorden niet verkeerd opgemerkt zoduen worden en uiteindelijk ook het warme goede gevoel als ze eindelijk een waarheid uitsprak en een last van haar schouders leek te vallen. Niet alles wat zo slecht dat het achterover gedrukt moest worden. Met een schok hapte ze naar adem toen ineens de intense pijn doordrukte alsof ze uit elkaar werd gescheurd door meerdere tanden woeste grommen die haar doof leken te maken en met een schok besefte ze zich dat de apprentice ruw was vernietigd door een aanval van honden. HEt liet haar hijgend achter en ze staarde naar Breezepaw. "Thank you for your faith I will never hide the truth for my clan as I lead them." Fluisterde ze nog steeds een beetje onstelt en gepijnigd voor de apprentice.

Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:x

Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardfur
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: My youth is eternal.
Gender:
Rank:
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 22:42


Het was haar beurt. De gevlekte poes kwam naar voren uit de menigte. Haar slanke lichaam nog altijd even fier als dat van de luipaard waarnaar ze vernoemd was. Het leek intussen al eeuwen geleden dat ze zich bij de sterren had gevoegd. De zoveelste generatie stond voor haar poten. Leopardfur knikte Butterbell toe. Haar ogen ontmoette die van de levende poes voor een moment, voor ze zich naar voren boog om haar neus te raken. "With this life I give you confidence. Use it in times of difficult decisions and keep faith in yourself," sprak ze helder terwijl de herinneringen voor haar ogen begonnen te vloeien. Alle belangrijke besluiten die ze had moeten maken in haar leven, inclusief de keer dat ze de das had gevolgd om haar Clan van kwaad te behoeden, wat uiteindelijk had geresulteerd in haar dood. Toen het over was en alles weer stilviel rond de twee, keek ze Butterbell ietwat gepijnigd aan. "Soms wenste ik dat mijn dochter wat meer zelfverzekerd was geweest," mompelde ze terwijl ze zich omdraaide en terug stapte naar de rest. Twijfels hadden haar weten te breken, maar een moeder kon slechts toekijken hoe haar dochter daar beneden haar eigen pad bewandelde, hoe verkeerd dat pad ook leek te lopen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 22:54




BUTTERBELL

De volgende kat die haar begroette liet haar even in haar gedachten graven. Ze kende de kat uit een vaag verleden maar al gouw besefte ze zich dat ze tegenover Leopardfur stond. De poes was deputy geweest voor Stormstar haar plek had overgenomen en niet alleen dat de kattin was ook moeder van Nightstream Riverclans medicine cat voordat Dawnflight haar van haar plek had gestoten en de plek aan de oud skyclan medicine cat Whisperwind had gegeven. Langzaam sloot ze haar ogen en glimlachte naar haar. Butter was nog maar jong geweest toen de warrior overleden was maar ze wist dat het een diepe wond achter had gelaten in Riverclan. Het leven dat ze gaf verbaaste Butter eigenlijk niet en zachtjes drukte ze haar neusje tegen die van de oud deputy. Ze voelde hoe haar herinneringen door haar heenstroomde verstrengeld met die van Butter. De momenten van twijfel waarin ze niet had geweten hoe ze moest reageren. De momenten dat ze zich klein had gevoeld maar de kracht die opkwam op de momenten dat ze de juiste keuze kon maken en haar geliefden trots maakte. Het gevoel van kracht veranderde al snel in de diepe pijn en de grauwende geluiden. De zwart witte vacht die voor haar oogleden langschoot en de tanden die klappend dichtsloegen haar verstikten. Het bracht een extra angst met haar mee. Dassen.. Ze waren nog altijd een zwaar gevaar en iets vertelde haar dat ze de clan er meer op voor moest bereiden dan dat ze eigenlijk waren.. Ze slikte de benauwende pijn weg die de herinneringen achter hadden gelaten en keek naar Leopardfur. "Nightstream is een geweldige medicine cat geweest." Fluisterde ze zachtjes. "Het is zonde dat ze niet langer haar rang bezit. Ik had haar graag naast mij gehad." Fluisterde ze zachtjes. "Maar ik beloof je dat ik er voor zal zorgen dat het goed komt met haar. I owe you that much." Fluisterde ze zachtjes en sloot haar ogen. ze wist dat ze in feitte zo de beslissing van Dawnflight om kon draaien als ze terug was maar ze zou het niet kunnen maken. De laatste beslissing van Dawnflight moest ze respecteren. Zachtjes zuchtte ze en keek toe hoe de kat langzaam terug stapte en ademde diep in zichzelf klaarmakend voor het volgende leven.

Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:x

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimema 2 maa 2015 - 8:14

Dit was de tweede keer dat hij was opgeroepen om deel te nemen in een clanleader ceremonie. De tabby kater, al zolang verkerend in de sterrenclan, had zich naast de overige Starclan katten neergezeten en keek rustig toe hoe zijn mede lotgenoten ieder hun eigen leven gaven. Toen Leopardfur terugkeerde in de rij stond hij op en liep richting de poes. Met een formeel knikje kwam hij tot stilstand, vlak voor haar. "Welkom Butterbell," Begon hij met zijn stem, die allang geen duidelijke emotie meer had gekend. "Hierbij geef ik je het leven van mededogen, opdat je zal weten hoe je clan zich voelt." Hij raakte zoals gewoonlijk met zijn neus de neus aan van de toekomstige leader. Voor een moment verscheen er een droevige glans in zijn ambere kijkers, maar hij draaide zich al terug en voegde zich bij de andere Starclan katten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimema 2 maa 2015 - 9:07




BUTTERBELL

De kater die Leopardgaze verving was een windclan kater die ze herkende als Owlfrost. Zachtjes knikte ze naar hem en keek hem met zachte blauwe ogen aan. Ze had hem wel eens gezien in haar leven maar had er niet meer bij stilgestaan dat de jonge warrior zich al bij Starclan had gevoegd.. Ze haalde diep adem en knikte met een zachte glimlach terwijl ze haar neusje zachtjes tegen de zijne drukte. Ze sloot haar ogen en voelde nieuwe energie door haar aderen stromen. De vriendschap die zij voelde voor haar clangenoten haar familie nadat haar echte ouders gestorven waren. ZE zou willen sterven voor haar clan voor haar vrienden en ze wist dat ze hen alles zou kunnen vergeven. Ze zou voor ze zorgen en ze begrijpen. Dat was de soort leader die ze wou zijn. De stekende pijn van een plotse aanval schoot door haar lichaam terwijl haar longen zich leken te vullen met water. Meteen linkte ze zichzelf aan het moment dat ze bijna verdronken was en ddwong zichzelf niet met haar poten te slaan zoekend naar een weg naar boven die niet leek te komen. Zodra de warrior zijn neusje weghaalde hapte ze naar adem haar schouders hevig op en neer bewegend terwijl ze hem aankeek. "Thank you Owlfrost. I will never let my clan down as I lead them with the compassion you showed me." Fluisterde ze en sloot haar ogen langzaam knikkend.

Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:x

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 20:17


Zodra de bruine tabby zich weer bij de rest voelde wist de zwart-witte kater dat het zijn beurt was. Dit was de eerste keer dat hij zo'n belangrijke taak had mogen vervullen. Hij was wat nerveus, maar hij was vooral trots. Trots op zichzelf, maar natuurlijk ook trots op de nieuwe leader van RiverClan. Ze was de opvolger van zijn beste vriend Stormstar, nu Stormwise genoemd. De grof gebouwde kater wierp een blik op de rest van de katten die de eer hadden om de jonge, goedhartige Butterbell een leven te schenken. Zijn beste vriend, zijn ex partner met wie hij trots voor kittens gezorgd had en nu weer erg goed mee kon opschieten, de jonge Smoketear, en nog enkele andere katten die hij in zijn tijd als levende nooit ontmoet had. Een tevreden glimlach verscheen op zijn gelaat. StarClan was de mooiste plek waar hij ooit geweest was. Hier keek hij trots neer op de Clan die hij zijn leven lang gediend had. Hier in StarClan voelde hij heen vervelende emoties meer. Enkel liefde, sympathie. Hij voelde zich vredig en genoot van zijn eeuwig durende leven hier. Zijn blik viel op zijn kleine kitten die dood geboren was. Hij had hem zo gemist en nu konden ze elke dag samen zijn.
Nu was het tijd om de jonge poes het leven van dapperheid te schenken. Hij was gestorven terwijl hij een gevaarlijke wilde hond van het RiverClan kamp weg hield, vandaar dat hij was gekozen om dit leven te geven. Hij deed een paar stappen naar voren. De zwart witte kater was een stuk groter dan de crèmekleurige poes. Met een troste blik in zijn ogen keek hij in de helder blauwe kijkers van de jonge leider. ''Welkom in StarClan, Butterbell.'' Hij verwelkomde haar met een warme glimlach en een uitnodigende zwiep van zijn pluizige staart. ''In mijn leven heb ik veel mooie dingen meegemaakt, maar ook een hoop mindere dingen natuurlijk. Ik heb de dood een aantal keren recht in de ogen gekeken, maar ben er uiteindelijk sterker uitgekomen. Mijn advies aan jou is dan ook om te proberen over je angsten heen te komen. Angst is iets wat moeilijk te overwinnen is, maar ik zie iets groots in jou, en ik weet zeker dat jij moedig genoeg bent je angsten recht in de ogen te kijken. Hierbij geef ik jou dan ook het leven van dapperheid.'' Hij deed nog een stapje naar voren en raakte met zijn neus zachtjes de hare aan waarna hij weer wat stappen terug deed en zich voegde bij de andere katten. ''Succes, Butterstar.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 0:03




BUTTERBELL

De kater die nu kwam had ze verwacht.. Zachtjes glimlachte ze bij het zien van de massieve zwart witte kater en neeg haar ranke kopje langzaam. Ze besefte zich maar wat goed dat zij niet de doorsnee riverclanner was maar misschien had Starclan daarom haar wel gekozen. Ze wist het niet en waarschijnlijk zou ze er pas achter komen als ze zelf de ranks van Starclan zou bewandelen, iets dat ze nog voor een lange lange tijd niet wou doen. Haar warme blauwen ogen draaide zich langzaam omhoog om die van Lionclaw te ontmoeten. Vertrouwen en warmte straalde in haar ogen terwijl ze naar zijn stem luisterden. Haar angsten. Ze slikte een brok in haar keel weg. Ze had angsten, angsten die ze met niemand in haar leven had gedeeld en die niemand had kunnen raden van de Riverclan kat. Hoe kon ze ooit over die angsten heen komen. Toch knikte ze langzaam en begrijpelijk naar hem een zachte glimlach rond haar lippen vormend. Moedig genoeg.. Groots. Het klonk onwaarschijnlijk maar zonder terughoudendheid drukte ze haar neus tegen die van Lionclaw. Een vreemd gevoel overspoelde haar. Het was niet het gevoel dat ze tot nu toe gevoeld had. Het gevoel van vrede en warmte nee, het was de diepe angst die in haar hart gezaait was. Leek zich een weg door haar lichaam te woekeren haar keel en hart te ontkliemen en ze wou ee ngilletje slaan bij de hartkloppingen die hier mee gepaard gingen. EEn grom gleed over haar lippen terwijl ze haar nagels in de grond duwde en Lionclaw aan bleef staren terwijl de angst langzaam maar zeker overwonnen werd, er een nieuw vuur begon te flakkeren dat haar verwarmde van binnen en zelfs van buiten leek ze te stralen. Vreemd genoeg bleef de pijn van hoe Lionclaw gestorven was weg en knipperde ze even. "De kracht die jij in mij ziet.. Zal niet verscholen blijven Lionclaw." Fluisterde ze haar stem nog iets trillerig van de vreemde ervaring. Hoewel.. Alles hier was een vreemde ervaring. "Ik beloof je de clan te beschermen. Je kits te beschermen." Een steek ging door haar hart denkend aan de grote zwart witte kater. Hij was deel van de clan. De clan die zij nu zou leiden. Maar zou hij haar leiderschap wel accepteren?

Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:x

Terug naar boven Ga naar beneden
Loudkit,
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) DPKsfdL
Iro
541

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudkit,
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 19:09

Huppelend riep hij naar de plaats waar hij moest zijn, hij zou een leven geven aan een nieuwe clanleider. Hij had er zin in, vooral omdat hij zich speciaal voelde. Aan de andere kant was hij zenuwachtig, hij zou waarschijnlijk de jongste zijn. Hij stond even stil, om zijn borst recht vooruit te steken en nu serieus, volwassen te lopen. Hij was volwassener geworden in Starclan, maar lichamelijk was het nog altijd een jonge, kleine kit. Waardoor hij zich soms ook zo voelde. Toen hij zich in de groep voegde was voormalige Riverclan leider al bezig, waardoor hij zich een soort onbeschoft voelde. Aan de andere kant was er geen tijd, toch? Hij luisterde geduldig naar wat iedereen te zeggen had, de meeste katten kende hij al of had hij tenminste al mee gesproken. Toen Loud aan de beurt was nam hij even diep adem. "Butterbell." Sprak hij vervolgens, een belachelijk gezicht wat voor stem uit dat kleine lichaam kwam. "Ik ben al erg lange tijd in Starclan, je zou het bijna niet geloven toch?" Sprak hij wat sarcastisch, en glimlachte. "Ik heb jou vaak gezien. Je sprong uit, je bent echt een geweldige kat, ook al vind je dat zelf misschien niet." Hij knikte om zijn eigen woorden, en keek haar voor vertrouw in zijn ogen aan. "Met dit leven wil ik jou loyaliteit geven, iets wat erg nodig zou zijn als leider van de clan. Succes." Hij sloot af met een laatste knik, en nam vervolgens een stap achterwaarts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 20:41




BUTTERBELL

Een trieste blik kwam in haar ogen terwijl ze naar de kitten keek die naar voren kwam. Hoewel de kit vrolijk was deeet haar toch pijn wetend dat zo'n jonge ziel overleden was. Ze glimlachte warm naar de kitten en knikte langzaam. "Nee ik zou het niet geloven." Ze grinnikte zacht, bijna speels naar de kleine kitten maar zijn volgende woorden lieten haar bijna verbaast opkijken. Ze haniet verwacht van een kitten hoewel deze in starclan was om zo volwassen te spreken en met ontzag voor de kleine knikte ze langzaam. "Dankje." Fluisterde ze zachtjes en duwde haar neusje tegen de zijne. Een shock gleed door haar lichaam terwijl ze hem aanstaarde. Het diepe gevoel van trots voor Riverclan gleed door haar lichaam. Ja ze was trots op haar clan, alles waar Riverclan voor stond en wat het voor haar gedaan had. Iedereen die haar beschermd had en de belofte die Butter gemaakt had om hen te beschermen tegen wat dan ook. Met wat grotere ogen keek ze naar de kitten voor een glimlach rond haar lippen gleed en ze langzaam knikte. "Ik zal mijn clan beschermen, de clan zal altijd voor gaan." Sprak ze zachtjes en haalde diep adem. Nog twee te gaan..
Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:x

Terug naar boven Ga naar beneden
Lovefeather
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) DPKsfdL
Julia
36
Actief
You can`t change destinies already written, that only happens in fairy tales

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lovefeather
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 21:24

Rustig wachtte ze op haar beurt, nou ja rustig. Het was dat ze in Starclan geleerd had om geduldig te zijn, want dat was niet haar sterkste punt. Haar crèmekleurige vacht glinsterde nog meer door haar enthousiasme. Ze had altijd al geweten dat haar zus het in haar had om de Riverclan te leiden en sinds ze in Starclan was had ze geweten dat het op een dag zou gebeuren. Haar zus had voor haar kittens gezorgd toen ze was gestorven en daar was ze haar eeuwig dankbaar voor, maar dat niet alleen. Ze was dol op Butterbell, hun band was altijd al sterk geweest. Toen Loudkit een leven aan haar zus had gegeven stond zij op. Ze had haar daarnet al even begroet, maar dit keer zou het anders zijn. Ja, ze ging haar pijn doen iets wat ze nog nooit gedaan had, maar het was voor een goed doel. Ze wist dat Butterbell zuinig zou zijn met het leven wat zij haar ging geven, want het was het leven die zijzelf het allerbelangrijkste vond.  Er lag een gelukkige fonkeling in haar ogen terwijl ze naar haar zus toe sprong. Ze zou het niet over Underwater en Creamyfrost hebben, daar was het nou niet de tijd voor. Ze wist dat haar zus die twee goed in de gaten hield en Creamyfrost op het moment wat extra aandacht gaf en ze wilde haar vertellen dat dat ook nodig was, omdat er iets stond te gebeuren. Ze voelde het al een hele tijd in haar onderbuik, maar zoals gezegd daar was het nou niet de tijd voor. “Hallo zus.” Haar stem klonk warm en hartelijk terwijl ze voor Butterbell stil stond. “Ik wist het wel, ik heb het altijd geweten.” Ze wreef even haar wang langs die van haar zus en sloot voor een kort moment haar ogen. Ze wist dat ze op het moment alle liefde die ze voor haar zus en voor haar kittens voelde naar haar toezond. Ze deed weer een stap achteruit en knikte haar toe. “Ik heb altijd lief gehad, ik heb mij daar nooit voor afgesloten. Het heeft geen zin om je af te sluiten van pure liefde, want uiteindelijk komt het nog harder bij je terug.” Ze keek Butterbell aan terwijl ze sprak zonder met haar ogen te knipperen. Ze wist wat ze op het moment doormaakte, ze volgde haar vaak. “Breng liefde over naar de Clan. Hoe streng je soms ook moet zijn en hoe hopeloos een situatie soms ook lijkt. Weet dat er altijd katten zijn die om je geven, die je lief hebben zoals je bent.” Ze bracht haar bek tot vlak bij Butterbell haar oor. “Vind de goede balans Butterbell.” Fluisterde ze warm, daarna keek ze haar weer aan. “Hierbij geef ik je het leven van liefde, zodat je niet vergeet om te genieten van dingen die zo vanzelfsprekend lijken.” Even ontstond er iets verontschuldigends in haar blik over wat ze nou ging doen, maar daarna straalden haar ogen weer warmte en geluk uit. “Succes lieve zus. Je zult nooit alleen zijn.” Ze drukte haar neus tegen die van haar zus en alle pijn en verdriet om haar jongste zoon te zien die huilend naast haar kwam liggen omdat ze op sterven lag stroomde naar Butterbell over. Toen ze klaar was deed ze een stap achteruit, toverde een glimlach om haar lippen en draaide om. Meer tijd hadden ze niet samen, niet op dat moment. Ze voegde zich weer bij de andere katten en verdween naar de achtergrond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 14:24




BUTTERBELL

Haar ogen werden groot bij het zien van wie haar haar ena laatste leven zou geven en ze slikte een brok in haar keel weg. ze had haar zuster dan wel even begroet maar om haar nu opnieuw te zien. Na al die tijd.. Al dat gemis. Het was overweldigend ze knipperde en keek haar aan. "Nee, jij was degene die bedoeld was voor grootsheid." Fluisterde ze zachtjes tegen haar zus en duwde zichelf dicht tegen haar aan. Haar zachte zoete geur diep in zich opnemend. Tot haar eigen schrik kwam ze er achter dat ze de geur bijna vergeten was en snoof het diep op. De warmte die door haar lichaam stroomde verbaasde haar niet en ze glimlachte de liefde en de warmte voelend. Ja zo was haar zus altijd al geweest. Zo had ze haar zus nooit anders gekend en zo wou ze haar ook altijd herinnerend. Haar woorden lieten haar langzaam omlaag kijken. "Maar wat doe ik.. Als je meerdere lief hebt. Blizzard, Snowkiller, Secretvoice.." Ze slikte de laatste naam niet noemend maar ze wist dat haar zus het wist. Beschaamd keek ze omlaag en zuchtte. Haar woorden bemoedigde haar en ze knikte zacht. "Na jij stierf, moeder stierf heeft de clan mij opgevangen. Ze zijn allemaal mijn familie en ik zou ze nooit in de steek kunenn laten." Fluisterde ze zachtjes. De goede balans.. Ze keek haar zus vragend aan niet wetend wat de balans zou zijn maar weten dat haar zus vertrouwen in haar had voelde goed genoeg. Het leven dat ze gaf verbaaste haar niets. Wel verbaaste ze zich over de verontschuldigende blik en keek haar nog aan. "Don't feel bad. I'd gladly take over your pain." Fluisterde ze maar hapte naar adem zodra de pijn door haar aderen stroomde. Het was niet zoals de normale pijn en zeker niet de warmte die de andere levens haar ook hadden gegeven. Nee dit was diepe pijn die haar compleet overnam en wat overbleef waren de ogen van Creamyfrost en Underwater die leken testaren naar haar en ze besefte zich dat dit was hoe Lovefeathers kittens hadden gekeken naar Love's levenloze lichaam en ze trilde even uiteindelijk zichzelf aankijkend. De wanhoop de hopeloosheid bij het verlies van haar zuster. Ja ze had daar hopeloos gestaan zonder dat ze de kits van Love had kunnen helpen. De woorden van Lovefeather kwamen nauwelijks bij haar binnen nog altijd vastgehouden worden dor haar eigen ogen en ze trilde even diep adem halendd. "Bedankt zuster.. Ik zal de clan en jouw kits beschermen en lief hebben. Dat beloof ik je."
Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:x

Terug naar boven Ga naar beneden
Fallentear
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) DPKsfdL
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 20:57


Als laatste van de rij katten keek Fallentear naar de andere, hoe zij het deden, maar tuurlijk snapte ze nu wel hoe het moest maar toch keek ze graag even naar haar voorbeelden. De wonden die Wolverinebite had gemaakt waren genezen toen ze hier was gekomen. Haar zwarte vacht glansde met duizende sterren waardoor ook de littekens goed verborgen waren. Enkel de ene die over haar oog liep waardoor ze een van haar ogen dicht had viel nog op. Ze luisterde naar de andere tot het haar beurt was. Een lichte glimlach lag over haar lippen toen ze naar voren stapte en naar de nieuwe leidster toe stapte. Een vriendelijke knik gaf ze terwijl ze naar de poes keek. "Like many of the who have given you a life, I don't come from your clan" sprak ze met een heldere, zangerige stem. "I came here, not long ago but I saw enough of you to know that Starclan made a great choice, that you will take care of and protect your clan, whatever it takes" Een glimlach trok over haar kop en keek haar rustig aan. "Met dit leven geef ik je ontbaatzicht, zodat je je clan kan beschermen, zelfs als het jou niets oplevert, of zelfs in je nadeel werkt" sprak ze duidelijk en knikte nog eens. "Now that you have all of your nine lives, return to your clan, and lead them with everything we gave you, honor Starclan and make us look down with pride" sprak ze voor ze terug stapte naar de rij katten en haar zwarte lichaam tussen de andere plantte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)   Perfection is a good place to start (Leaderceremonie) Icon_minitimema 16 maa 2015 - 18:55




BUTTERBELL

De volgende kat die naar voren kwam liet haar bijna schrikken terwijl ze naar Fallentear keek. Ze kon deze poes. De zuster van Innerghost. Hoe.. "When did you die.." Fluisterde ze zacht in pijn terwijl ze aanhoorde wat de kattin te zeggen had. Ze had gelijk. Ze had levens gekregen van alle vier de clans.. Wat betekende dat? Normaal kregen leaders toch alleen maar levens van hun eigen clangenoten? Het liet haar slikken terwijl gedachtes haar langzaam overnamen. Haar woorden lieten haar langzaam haar hoofdje neigen en ze sloot haar diep blauwe ogen bij het lof van Fallentear. Het leven dat ze gaf liet haar zacht slikken. Tot nu toe hadden alle levens bij de katten gepast die ze gaven had dit leven iets te maken met de manier waarop Fallen had geleefd of was gestorven? Ze duwde haar neusje zacht tegen die van Fallen en alle emoties schoten door haar lichaam. NAmen haar voor de laatste keer geheel over tot een diepe pijn in haar keel achterbleef. Ze probeerde naar adem te happen terwijl het voelde alsof haar leven weggezogen werd het enige dat achterbleef.. De bleke dode ogen van een kater die haar vreemd bekend voor kwamen.. Ze hapte naar adem en trilde haar kop snel schuddend. Wie was die kater geweest... De laatste woorden van fallentear lieten haar langzaam knikken. Butterstar... Het klonk vreemd.. Veel tijd had ze echter niet om na te denken terwijl ze toe keek hoe iederee nvoor haar ogen verdween. Wanhoop leek op te komen en ze probeerde naar haar zuster te roepen maar al gauw vond ze zichzelf terug in de duisternis starend naar de steen die niet langer licht gaf. Ze slikte langzaam en kwam omhoog de kou haar vreemd goed voelend en haalde diep adem. "Butterstar.."
Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:x

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Perfection is a good place to start (Leaderceremonie)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: StarClan territory :: StarClan-
Ga naar: