Break me down



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Break me down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rowanflight
StarClan
Break me down JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Break me down   Break me down Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 16:19

Met een zucht liet de jonge kater zijn schouders zakken en sloot zijn ogen terwijl hij verder liep. Zijn spieren ware strak gespannen en hij leek goed gevoed ondanks het barre winterweer maar dat was enkel zijn vacht die zijn schrampere lichaam beschermde. Hij voelde zich niet al te goed de laatste tijd maarr dat zou snel genoeg over gaan. Hij had gewoon iemand nodig die zijn gedachten aan arrowthrill zouden weghalen. Iemand die hem wat plezier zou kunnen bezorgen.
-sorry korte post moet hw maken (Frizzy frist)
Terug naar boven Ga naar beneden
Frizzy
Member
Break me down DPKsfdL
Loïs C:
140
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons.
Gender:
Rank:
Frizzy
BerichtOnderwerp: Re: Break me down   Break me down Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 16:32

Snel liep de rogue door het clangebied. Ze vond het maar niks, zo dichtbij die rotkatten, maar veel keus had ze niet. Ze was van plan om naar de tweebenen te gaan, en daarvoor moest ze eerst door clangebied. Ze had honger en zin om te jagen had ze niet, tweebenen gaven haar wel wat als ze maar hard genoeg zeurde. Vooral de kittens van de tweebenen, die waren altijd dol op haar lange vacht. Met een snelle beweging ging haar oortje naar achteren, ze had iets van geluid gehoord en ze wist niet wat haar te wachten stond. Een kleine kitten of een volgroeide krijger? Het kon allemaal! Snel snoof ze de lucht op en kwam tot de conclusie dat dit nog een kleinere kat was. Hij leek niet heel vrolijk, je kon het ruiken. "Wie is dat?" Miauwde ze toen met haar hese stem, en haar felblauwe ogen flitsten van links naar rechts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Break me down JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Break me down   Break me down Icon_minitimema 23 feb 2015 - 15:37

Zijn donkere vacht glinsterde in het maanlicht terwijl de warrior verder stapte. Hij miste zijn oude vrienden met wie hij haast niet meer sprak omdat hij zijn zusjes wel moest blijven helpen. Hij kon niet weg gaan hij kon niet hun verlaten. Gravel en Starling hadden hem nodig en hij moest zich maar aanpassen het moest gewoon.  Geiriteerd zuchtte de kater maar woorden lieten hem opkijken. Het was een stem die hij niet herkende. Een stem van een kattin. Een kleine grijns gleed over zijn lippen terwijl hij langzaam zijn staart heen en weer sloeg en haar aankeek. "Lit er aan wie jij wil dat ik ben." Grijnsde hij speels en likte over zijn lippen haar aankijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Break me down
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: