Fresh air



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fresh air

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Fresh air   Fresh air Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 18:48

Dit was de tweede keer dat ze hier kwam, de eerste keer had ze hier Bonepaw ontmoet en hadden de twee vervolgens een wedstrijd gedaan waarbij Walnut tegen een steen was geknald. Door het incident kon ze nu niet meer zo snel rennen en was ze regelmatig nog duizelig. De poes moest het rustig aan doen, maar ze had uitgekeken naar deze dag en was niet van plan de kater te laten zitten. Ondanks de wond, die nog steeds niet in een litteken was veranderd, was ze uit het kamp gelipt. Na een week in de Medicine den te hebben gelegen, waarvan 3 dagen bewusteloos, was ze ontzettend verveeld geraakt. De vierde dag voelde ze zich al beter en kon ze in het kamp rondlopen. En nu mocht ze gaan, al was ze nog niet toegestaan te veel te doen. Haar wond was duidelijk zichtbaar, en was nog steeds niet helemaal geheeld. Waarschijnlijk zou het over twee weken een litteken worden dat van achter haar oor naar haar wenkbrauw liep. De poes geeuwde terwijl ze door de stenen liep, en keek goed waar ze haar poten neer zetten. Ze moest er voor zorgen dat ze niet te snel ging, want dan zou ze snel weer duizelig worden. Walnutpaw wist niet eens of het voor haar mogelijk was ooit weer hard te rennen, maar daar dacht ze liever niet aan. Anders zou ze veranderen in iemand die ze nooit had willen worden.
Walnut stond uiteidenlijk tussen een talloos stenen en sloeg haar staart om haar poten heen. Het leek er op dat ze de eerste was, daar had ze geen enkel probleem mee, want zo kon ze weer even wat rusten.

+ Creampypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimema 2 maa 2015 - 13:02

Wat afwezig staarde hij voor zich uit totdat hij werd opgeschrikt door enkele kittens die pratend langs hem heen liepen. Hij schudde even zijn kop om weer helder te worden. Hij had Wretchedpaw een dag vrijaf gegeven, zodat hij zijn afspraak met Walnutpaw na kon komen. Hij had zin in hun ontmoeting, maar zijn emoties zaten hem weer eens in de weg. Hij dacht te veel na en dan werd hij onrustig. Hij dwong zichzelf op te staan en zijn vacht recht te likken. Het was tijd om te gaan en dat gepieker moest hij maar voor later bewaren. Hij trippelde het kamp uit en versnelde zijn pas zo snel hij het kamp uit was. Hij zigzagde behendig overal tussendoor terwijl hij richting highstones liep, de plek waar ze afgesproken hadden. Hij vertraagde zijn pas toen de stenen in zijn blikveld kwamen. Hij had geen zin om uit te glijden over een rollende steen. Toen het pad ietsje omhoog begon te lopen zag hij haar zitten en meteen brak er een glimlach op zijn gezicht door. “Hé Walnut!” Riep hij blij, maar zijn gezicht betrok toen hij voor haar stilstond. Zijn gezicht trok in een frons terwijl hij bezorgd naar haar keek. “Wat heb je gedaan?” Vroeg hij een stuk minder uitbundig. Hij ging voor haar zitten, de blik in zijn ogen bleef op de wond gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimema 2 maa 2015 - 18:30

“Hé Walnut!” Met een twinkeling in haar ogen keek ze op en al snel groeide er een glimlach op haar gezicht. De poes was blij om de witte kater te zien, zoals ze altijd blij was als ze de witte vacht zag opdoemen. “Wat heb je gedaan?” Miauwde de kater toen hij voor haar tot stilstand kwam. Ze keek naar haar wond, zover ze dat kon, en haalde haar pootje er even over heen. 'Het resultaat van niet de regels na leven,' antwoordde ze met een kleine glimlach. De poes richtte haar ogen weer op de kat en bekeek hem even. Het zag er naar uit dat hij niet veel veranderd was, nog steeds dezelfde kat, beetje aan de magere kant. Iedere kat was een beetje mager vond zij, maar dat kwam door het koude weer dat eindelijk wat verbroken werd door de stralen van de zon. 'En jij? Gaat het al wat de betere kant op? Ook met je vriendin? Die laatst in de Medicine den lag?' Ze vuurde tegelijk wat vragen op hem af, maar ze was bezorgd geweest om hem. De trieste blik die soms in zijn ogen verscheen was haar niet voorbij gegaan, en ze wilde iets oor hem doen. Al was het alleen maar doormiddel van praten, ieder beetje hielp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 15:25

Hij trok even verrast met zijn oren door haar antwoord. “Niet de regels naleven, welke niet dan?” Door welke regel niet na te leven kon je gewond raken zoals zij. Toen zij haar vragen aan hem stelde glimlachte hij voorzichtig. “Ja, het gaat alweer stukken beter. Ik heb een goed gesprek met mijn tante en met mijn broer gehad. Met Honeypaw gaat het ook beter al is het maar de vraag of ze weer helemaal de oude zal worden, maar ze zal wel normaal kunnen functioneren gelukkig.” Terwijl hij het zei besefte hij dat hij het meende. Het ging echt beter met hem. “En hoe gaat het met jou dan Walnutpaw? Heb je veel last van de wond?” Er trok opnieuw een bezorgde frons in zijn voorhoofd terwijl hij iets dichter naar haar toe schoof. Daardoor zat hij bijna met zijn neus op de wond. Toen hij doorkreeg dat hij op deze manier misschien wat opdringerig overkwam schoof hij snel weer wat achteruit. “Sorry.” Er lag een iets wat beschaamde blik in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 17:12

“Ja, het gaat alweer stukken beter. Ik heb een goed gesprek met mijn tante en met mijn broer gehad. Met Honeypaw gaat het ook beter al is het maar de vraag of ze weer helemaal de oude zal worden, maar ze zal wel normaal kunnen functioneren gelukkig.” Haar gezicht klaarde op en ze spinde zachtjes al teken dat ze het fijn voor hem vond. Ze had zich serieus om hem bekommerd en was dan ook opgelucht dat alles beter ging. 'Daar ben ik blij om,' Miauwde ze vrolijk, maar haar ogen stonden zacht en warm. “En hoe gaat het met jou dan Walnutpaw? Heb je veel last van de wond?” Zijn bezorgde frons kwam weer terug, waardoor de een grijnsje niet kon onderdrukken, hij maakte zich zeker snel zorgen. Voordat de poes kon antwoorden schoof de kat vooruit en zat recht op haar wond. Walnut zat helemaal stil en voelde zich warm worden, eh dit was niet de bedoeling. Gelukkig had hij het zelf ook door en stapte hij snel weer naar achter. “Sorry.” Ze schudde haar hoofd en keek met een verlegen blik in haar ogen naar Creamy. 'M-met mijn wond gaat het prima hoor,' Miauwde ze alleen. Terwijl ze eigenlijk ook nog moest zeggen dat ze niet konden jagen omdat ze dan duizelig zou worden, dat ze er wel degelijk last van had, en ze wilde ook nog vertellen dat ze eindelijk meer aansluiting vond bij haar clan. In plaats daarvan staarde ze de kat een beetje sukkelig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 11:56

Hij stond even met zijn bek vol tanden toen hij de verlegen blik in haar ogen zag. Hij had haar in verlegenheid gebracht met zijn actie en dat vond hij vervelend. Hij had er een hekel aan wanneer iemand zich door zijn schuld niet helemaal op zijn of haar gemak voelde. Hij deed het niet bewust, maar soms gebeurde het wel. “Ja?” Vroeg hij nog steeds wat van zijn stuk. “Ben je er niet duizelig door?” Dat kon hij zich heel goed voorstellen namelijk. “Maar wat heb je nou gedaan Walnut?” Vroeg hij nogmaals, omdat hij zich afvroeg hoe ze de wond opgelopen had. “Toch niet door mijn schuld?” De frons trok weer in zijn voorhoofd. Het kwam toch niet door hem dat ze een regel had overtreden en gewond was geraakt? Opeens was hij daar bang voor en slikte hij wat moeizaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 16:30

“Ja?” Walnut werd weer terug de werkelijkheid in gebracht en schudde even haar kopje. “Ben je er niet duizelig door?” Ze knipperde en wilde antwoorden, maar er werden nog meer vragen gesteld. “Maar wat heb je nou gedaan Walnut?” De poes deed haar bekje al open maar werd gestopt, “Toch niet door mijn schuld?” Ze zuchtte en tikte de kat op zijn kop. 'Shssssst! Ik ben hier tegen een rots aan geknald doordat ik een ren wedstrijdje deed met een Thunderclanner. Het komt dus niet door jou, Miauwde de snel achter elkaar door zodat de kat haar niet weer kon onderbreken. 'En oja, ik kan niet jagen, duizeligheid.' Met een opgeluchte blik keek ze naar haar wond en krulde ze haar staart weer om haar poten heen. De poes was het 'awkward' moment al vergeten en reageerde weer als haar zelf. 'Maar ik ben al blij genoeg dat ik je weer kan zien,' Miauwde ze half speels terwijl er een grijns op har snoet ontstond. Gelukkig mocht Creamy haar wel zoals ze was, anders was ze nog steeds een eenzame avonturier geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 10:55

Hij wilde alweer verder ratelen, maar ze onderbrak hem. Hij klapte hoorbaar zijn kaken op elkaar. Opnieuw keek hij beschaamd naar zijn voorpoten. Soms draafde hij een beetje door, zeker als hij zich ergens zorgen over maakte. Hij zag situaties al snel als zijn schuld en dan werd hij zenuwachtig. Zijn lippen vormden een zachte ooh voordat hij zijn stem goed en wel teruggevonden had. “Tegen een rots?” Het was een overbodige vraag, omdat ze dat net duidelijk gezegd had. “Ik vind het niet erg om niet te jagen hoor, dan doen we dat een andere keer. Als je maar wel rustig aan doet met die duizeligheid.” Hij keek haar weer aan terwijl de normale vriendelijke blik terug in zijn ogen kwam. Langzaam begon hij zichzelf te herstellen van zijn in zijn ogen domme gedrag. “Ik vind het ook leuk om jou weer te zien.” Er ontstond een warme glimlach om zijn lippen terwijl hij dat zei. “Was het eigenlijk wel verstandig om dan helemaal hier heen te lopen?” Vroeg hij toen voorzichtig om niet weer te overbezorgd over te komen. Toch kon hij het niet laten om het te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 17:05

“Ik vind het ook leuk om jou weer te zien.” Ze glimlachte en ging liggen omdat ze alweer wat hoofdpijn naar boven voelde stijgen. “Was het eigenlijk wel verstandig om dan helemaal hier heen te lopen?” Ze keek omhoog en keek de kater onbegrijpelijk aan, 'Ja tuurlijk! Als ik hiervoor alleen maar in me den zou moeten blijven liggen zou ik beter geen vrienden kunnen hebben huh?' Grinnikte de poes. Ze was verbaasd geweest over zijn bezorgdheid, maar hij bleef haar verassen met zijn vragen of alles wel echt goed ging. 'Hey, jij bent hier degene die door een zware tijd gaat, zou ik niet degene moeten zijn die de vragen stelt?' Miauwde ze half speels terwijl ze haar bruine staart achter haar over de grond liet vegen. De poes was blij dat ze hier een luchtje kon scheppen met leuk gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 19:27

Hij keek toe toen ze ging liggen, maar bleef zelf eerst zitten. Van boven kon hij de wond nog beter zien en hij had er moeite mee om niet weer een frons in zijn voorhoofd te trekken. “Walnut.” Fluisterde hij, maar wel duidelijk om haar aandacht te trekken. Hij liet zich ook door zijn poten zakken en ging voor haar liggen. “Echte vrienden raak je niet kwijt, omdat je in je den moet blijven omdat je gewond bent.” De vriendelijke blik in zijn ogen gloeide zachtjes. “Vrienden zijn altijd belangrijk, vooral als je iets hebt. Dus het is altijd goed om vrienden te hebben.” Hij glimlachte naar haar. “En ik had probleempjes, maar het gaat al een stuk beter. Nou ben jij degene die aandacht verdient. Vind je het goed als ik je straks vergezel tot aan de windclan grens? Ik wil niet dat je weer dat stuk alleen gaat lopen.” Hij keek haar streng aan, voordat er een grijnsje om zijn lippen verscheen. Dat was wel weer genoeg, nou konden ze lol hebben. “Maar vertel eens.” Vervolgde hij toen. “Hoe krijg je het voor elkaar om tegen een rots aan te lopen?” Er lag iets plagerigs in zijn blik, niet kwaad bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 15:24

“Echte vrienden raak je niet kwijt, omdat je in je den moet blijven omdat je gewond bent.” De vriendelijke blik in zijn ogen gloeide zachtjes. “Vrienden zijn altijd belangrijk, vooral als je iets hebt. Dus het is altijd goed om vrienden te hebben.” Haar blik verzachtte bij zijn woorden, hij had gelijk. Ze had het feit vrienden nog nooit ervaren, het was nieuw. “En ik had probleempjes, maar het gaat al een stuk beter. Nou ben jij degene die aandacht verdient. Vind je het goed als ik je straks vergezel tot aan de windclan grens? Ik wil niet dat je weer dat stuk alleen gaat lopen.” Een speelse grijns ontstond op haar snoetje. 'Prima,' miauwde de poes simpel. Het was fijn om te weten dat er iemand in de buurt was die achter haar stond. De kater was intussen tegenover haar gaan liggen en ze bekeek zijn witte kop met twee lichtblauwe ogen erin. “Hoe krijg je het voor elkaar om tegen een rots aan te lopen?” Walnut grinnikte en slaakte een kleine zucht, niet omdat ze geïrriteerd was, meer omdat ze niet wist waar ze moest beginnen. 'Ik rende, en als ik ren verdwijn ik met mijn hoofd in een andere wereld, wat hier dus eigenlijk letterlijk gebeurde. In een steen... Ik keek achterom om iets tegen een vriend van mij te zeggen en opeens was die steen dat, paf boem.' Er stond iets triests in de blik van haar ogen terwijl ze aan Bonepaw dacht. De kater had zoveel voor haar gedaan, ook al hadden ze nauwelijks woorden gewisseld, hij voelde vertrouwd aan. 'En hoe is het met jou? Je leerling bijvoorbeeld? Of je vriendin?' Miauwde de apprentice vrolijk verder. Ze wilde meer weten over hem, en daar zou ze vandaag achter komen ook. 'Of of nog leuke poezen gespot?' Ze moest hardop lachen terwijl ze daar aan dacht en rolde op haar zij om de zon zijn werk te laten doen. Dit zou weleens een heerlijke dag kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 8:56

Zijn glimlach verbreedde zich nog iets meer toen ze er mee instemde dat hij met haar mee zou lopen tot aan de WindClan grens. “Mooi zo.”  Grijnsde hij. Toen luisterde hij naar haar verhaal terwijl zijn oren nieuwsgierig heen en weer wiebelden. “Gemene steen.” Zei hij toen nog steeds iets plagerig. Ergens was de hele situatie best vreemd, waardoor hij zich niet zo goed een houding wist te geven. Hij wist niet of hij nou moest lachen of bezorgd moest zijn. Het was heel erg dat ze een wond was opgelopen door tegen de steen aan te rennen, maar op de manier waarop ze het vertelde klonk het heel grappig. Hij wist dat ze dat expres deed, op de een of andere manier wist Walnut het altijd luchtig te brengen. Hij besloot dus te kiezen voor het plagerige in plaats voor het bezorgde, dat had hij immers al gedaan. Hij hoopte alleen dat dat de goede keus was, maar hij dacht van wel. “Met mijn leerling gaat het super goed. Wretchedpaw is leergierig en luistert heel goed, daarom gaat ze ook met sprongen vooruit. Ze is er nog niet helemaal klaar voor, maar ik denk dat het niet lang meer duurt voordat ze warrior wordt.” Zijn ogen glommen trots terwijl hij dat vertelde. “Ik heb trouwens geen vriendin hoor Walnut.” Lachte hij. “Leuke poezen zijn er altijd, maar ik weet nooit zo goed wat verliefdheid nou eigenlijk inhoudt. Ik vind dat altijd moeilijk.” Hij was gestopt met lachen en keek wat verlegen naar zijn voorpoten. “En jij, heb jij al een stoere vriend?” Hij keek haar weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 10:14

Zoals Creamy over zijn leerling vertelde maakte haar nieuwsgierig naar meer. Ze kon niet wachten tot zij een warrior zou worden en een leerling zou krijgen, iets wat behaald moest worden in haar poezen leventje. “Ik heb trouwens geen vriendin hoor Walnut.” Ergens was ze opgelucht toen ze het hoorde, al stelde het niet veel voor. “Leuke poezen zijn er altijd, maar ik weet nooit zo goed wat verliefdheid nou eigenlijk inhoudt. Ik vind dat altijd moeilijk.” Walnut grinnikte en had ergens wel zo een antwoord verwacht, ze hadden het wel over Creamyfrost hier. Ze lachte een beetje toen de kater verlegen naar zijn poten keek, het was bijna schattig. 'Het is simpeler dan je denk hoor,' Miauwde de poes er speels achter aan, net zoals hij gedaan had nadat ze hem had verteld over haar wond. “En jij, heb jij al een stoere vriend?” De poes keek hem even verbaasd aan, maar ze had kunnen weten de vraag teruggekaatst te krijgen dus schudde ze haar kopje en kwam er een twinkeling in haar ogen te staan. 'Nee, ik zie wel wanneer dat allemaal komt,' Miauwde ze een beetje twijfelend. Ze had er nooit over nagedacht, natuurlijk had ze leuke katten ontmoet, maar geen een leek haar aan te spreken. En zeker niet in haar eigen clan, daar waren ze of saai, of gevaarlijk. Je hoefde alleen maar te kijken naar Whitelion en je wist dat er iets niet goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimema 9 maa 2015 - 13:30

Het was de verbaasde blik in haar ogen die hem deed grijnzen. “Zo simpel is het dus.” Grapte hij terwijl hij haar een zachte stoot tegen haar schouder gaf. “Ik vind het altijd zo wazig allemaal, maar misschien is het dat ook wel gewoon. Ik heb geen idee.” Hij keek even wat moeilijk, maar daarna verzachte zijn blik weer. “En ben jij wel eens verliefd geweest Walnut?” Vroeg hij daarna voorzichtig. Hij wilde niet dat zijn vragen verkeerd vielen. Hij had het laatst een keer aan Butterstar gevraagd. Hoe je het merkte wanneer je verliefd was, maar het was er voor hem niet duidelijker op geworden. Nee, hij vond het allemaal maar wazig. Vriendschap vond hij veel makkelijker en had je daar niet net zo veel plezier mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimema 9 maa 2015 - 16:48

“Ik vind het altijd zo wazig allemaal, maar misschien is het dat ook wel gewoon. Ik heb geen idee.” Wazig? Ze wist niet wat er wazig gevonden kon worden aan zoiets puurs als liefde. Ze grinnikte van binnen om zich zelf omdat ze praatte als een zweverige poes, maar dat zei iedereen toch altijd? Dat liefde puur en geweldig was en toch tegelijkertijd 'a dangerous thing'. “En ben jij wel eens verliefd geweest Walnut?” Ze keek weer naar de kater voelde een warm gevoel over haar heen komen, snel drukte ze dat gevoel weg en schudde ze haar kop. 'Geen kat die sterk genoeg is om mij te veroveren!' plaagde ze kinderachtig en ze bewoog haar staart speels over de grond. Ze wilde rond rennen en haar energie kwijt raken, ook de spanning die ze voelde als ze met de kater sprak wilde ze weg hebben. En dat gebeurde alleen als de poes kon rennen, helaas verhinderde de wond dat en werd ze gedwongen op haar plek te blijven zitten. 'En jij?" Miauwde ze dan maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 9:02

Hij had moeite om zijn lachen in te houden toen ze haar antwoord gaf. Zijn mondhoeken krulden gevaarlijk omhoog terwijl hij echt moeite deed om het niet uit te proesten. “Je bent wel een gekkie hoor Walnut.” Zei hij toen plagerig terwijl hij begon te grinniken. Hij gaf haar nog een plagerig duwtje. Hij stopte met grinniken toen hij haar wedervraag kreeg. Meteen werd zijn blik serieus en trok er een frons in zijn voorhoofd. Nee, hij wist niet zo goed wat verliefdheid inhield. Hij had wel een paar hele goede vrienden, waar zij ook onder viel en ja om die katten gaf hij ook echt. Maar wat was dan verliefdheid? Nee, hij vond het allemaal maar ingewikkeld. “Ik denk het niet.” Zei hij toen aarzelend, maar was dat wel echt zo… Hij wist het niet en door er over na te denken werd het er niet beter op. Het bracht hem in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 14:54

Ze rolde speels haar ogen toen ze zag dat hij nauwelijks zijn lach in kon en grinnikte toen hij haar een zetje gaf. Ze had gevraagd of hij ooit verliefd was geweest, maar ze kreeg het antwoord wat ze had verwacht.  “Ik denk het niet.” Miauwde de kat aarzelend. Walnut merkte op dat hij er over na dacht en waarschijnlijk waren zijn hersens er over aan het kraken, arme stakker. 'Cream, je moet het niet zo veel gedachten geven. Liefde is liefde.' Miauwde de poes met een kleine glimlach om haar lippen. Als je iets teveel denktijd gaf werd alles onduidelijk terwijl het zo simpel kon zijn. De poes stond op om zich te strekken, haar nagels schoten uit hun hulzen terwijl ze zich lang maakte. Ze gaapte en liep met rustige passen verder het veld in. terwijl ze de kater aantikte met haar staart. 'Stukje lopen?' miauwde ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 15:39

Hij schrok op toen ze weer begon te praten. Hij trok even een guitig gezicht, voordat hij langzaam knikte. “Ja, daar heb je eigenlijk helemaal gelijk in. Ik ben alleen niet zo goed in niet denken.” Hij stak even zijn tong naar haar uit. Toen ze opstond en haar staart in zijn gezicht tikte moest hij niezen. Hij grijnsde terwijl ook hij opstond. “Dat is een goed plan, maar wel zeggen als je duizelig wordt hè?” Hij trippelde naast haar met een glimlach rond zijn lippen. “Kijk een vogel!” Riep hij opeens toen er een vogel over hen heen scheerde. Hij kwetterde luid en hij bewoog even zijn oren iets naar achter om niet doof te worden. Zijn gedachten waren alweer veranderd, waardoor de vrolijke fonkeling terug was in zijn ogen. Het onderwerp liefde was naar de achtergrond geduwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Fresh air DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 15:54

“Dat is een goed plan, maar wel zeggen als je duizelig wordt hè?” Ze rolde haar ogen en grinnikte om zijn bezorgdheid. 'Ja ja zal ik doen,' miauwde ze quasi verveeld. “Kijk een vogel!” Walnut volgde zijn blik en zag de vogel overvliegen, zijn gekwetter liet haar schrikken maar ze liet dat niet merken. Toen de vogel dichterbij kwam en het gekwaak alleen maar harder werd kneep ze haar ogen dicht. Er sloeg een pijnscheut door haar hoofd en ze schudde haar kopje om zich vervolgens duizelig te voelen. De poes keek de kater geschrokken aan maar zag hem tot haar schrik dubbel. 'Ugh sorry, k-kwam door dat harde geluid,' miauwde ze terwijl de apprentice haar best deed recht te blijven staan. Gelukkig was de vogel al verder weg en nam hij het vreselijke geluid met zich mee, haar hoofdpijn trok weg en ze zag niet meer dubbel. Verschrikt keek ze naar Creamy, bang dat hij weer overbezorgd zou worden piepte ze snel, 'Ik voel me al weer goed hoor! Kom dan lopen we verder,' Snel rende ze een kleine stukje voordat de kater iets terug kon zeggen. Alles ging weer prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Fresh air 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Fresh air   Fresh air Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 17:24

Er ontging hem niet veel, eigenlijk ontging hem maar zelden wat. Dat kwam dan meestal omdat hij met zijn kop heel ergens anders zat, maar dat was nou niet het geval. Zijn oor draaide daarom ook direct naar haar toe toen hij iets aan haar zag veranderen. Hij ging dichter bij haar lopen zodat hij haar kon ondersteunen mocht dat nodig zijn. Hij knikte ernstig toen ze zei dat het door het harde geluid kwam. Hij las de schrik op haar gezicht en hij wilde dat hij haar gerust kon stellen, maar dat kon hij niet. Hij wist namelijk dat hij de reden was dat ze zo geschrokken was, ze wilde immers niet dat hij bezorgd om haar was. Dat bevestigde ze nog maar eens door plots een stukje voor hem uit te rennen. Hij volgde haar en ging weer naast haar lopen. “Walnut.” Zei hij zo rustig mogelijk. “Het is helemaal niet goed en dat weet jij ook wel.” In zijn ooghoek keek hij naar haar terwijl hij probeerde zijn zorgen voor hemzelf te houden. Waarom zei ze dat alles goed was, om hem of om haarzelf gerust te stellen? “Je hoort niet duizelig te worden van het geluid van een vogel.” Hij bleef expres dicht naast haar lopen, want hij wilde niet dat ze met haar kop op de rotsen zou belanden als ze te duizelig werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fresh air
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: