Nowhere



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nowhere

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Nowhere   Nowhere Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 19:09

De gestreepte kater keek diep zuchtend om zich heen. De grond was onder het dikke sneeuwtapijt nog steeds zwartgeblakerd van de storm die er ooit, nog voor Mazepaws geboorte, had gewoed. Hij stond in de assen die ooit het skyclan kamp waren geweest. Bijna wou hij uit gewoonte zijn poot tegen zijn lichaam drukken. Zijn poot was eindelijk weer beter. Hij kon verder trainen, en weer adventure buddies worden met Blackpaw. Mazepaw rook aan een verbrand stuk boom. Tussen de sterke geur van het zwartgeblakerd hout door rook ze vaag de geur van katten. Hij herkende een geur die waarschijnlijk ooit die van Skyclan was geweest, die overal in het kamp lichtjes als een spook rondwaarde. Mazepaws gedachten werden steeds weer naar het onderwerp 'Blackpaw' getrokken. Ze waren al erg lang vrienden, maar de bruine tabby had het gevoel dat hij de laatste tijd meer voor haar begon te voelen. De gestreepte kater was niet helemaal zeker meer over zijn gevoelens. Wat maakte het ook uit? Blackpaw had al een crush.

eerst Blackpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 20:30

Vanaf het moment dat Blackpaw Maze uit de medicine cat's den had zien lopen, was ze van plan geweest om hun oude gewoonte van avonturen beleven weer op te pakken. Ze had hem de afgelopen tijd gemist, omdat hij sinds de aanval van de das niet goed meer kon lopen. De afgelopen tijd ging het beter, en ze wist dat het slechts een kwestie van dagen was voordat hij weer zelfstandig naar buiten kon. Dus zodra ze zich klaar had gemaakt, was ze achter hem aangerend tot ze hem in had gehaald, en maakte haar aanwezigheid kende met een duw tegen zijn schouder. "Heya!" reageerde ze vrolijk, en gaf hem een begroetend kopje. Maze wist hoe erg ze hun middagen samen had gemist.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 21:01

"Heya!" Mazepaws lippen krulde omhoog tot een glimlach. "Hey, Blackpaw", De gestreepte apprentice rekte zicht geeuwend uit. "Hoe gaat het?", miauwde de bruine tabby. Hij vroeg zich af hoe het vriendschappelijke adventure-buddy dat hij had gevoeld, was overgegaan naar een crush. Hoe kon hij haar ook duidelijk maken dat hij haar leuk vond? Moest hij het gewoon zeggen? Of misschien moest hij het gewoon negeren en doen alsof er niets aan de hand was. Waarom bestond er ook zoiets als gevoelens? Het maakte alles nodeloos ingewikkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 21:24

Mazepaw's gaap liet Blackpaw ook kort gapen, waardoor ze even synchroon met hun bek open stonden. Charmant. Uiterst charmant. "Gaat goed," miauwde ze toen ze weer kon praten. "Met jou?" Chitterchatter, ze wilde op avontuur! Ze had hier veel te lang op moeten wachten, dus ze wilde zo snel mogelijk op pad. "Zullen we weer naar Starlake gaan?" Ze herinnerde zich nog dat ze daar naartoe waren gegaan kort voordat Mazepaw gewond raakte. Sindsdien was ze er niet meer naartoe geweest, en dus leek het haar leuk om daar weer eens naartoe te gaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 21:47

"Met jou?", Mazepaw knikte. Misschien had hij niet moeten geeuwen. Zo zag hij er waarschijnlijk stukken minder charmant uit. Waar maakte hij zich ook zorgen om? Blackpaw had hem al zo vaak zien geeuwen. "Goed hoor", antwoorde de gestreepte warrior. "Zullen we weer naar Starlake gaan?", De zon stond laag, en leek elk moment achter de horizon te kunnen verdwijnen, wat betekende dat de sterren beter zichtbaar zouden zijn dan de laatste keer dat ze er waren. "Goed plan", besloot Mazepaw. "Weet jij nog welke richting we uitmoeten?", vroeg hij breed grijnzend, op mentor-achtige toon. Hetzelfde spelletje dat ze bij hun laatste bezoek hadden gespeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 21:58

Mazepaw stemde in met haar plan, en enthousiast sprong Blackpaw op. "Nou..." deed ze even alsof ze nadacht, maar ze wist goed welke kant ze op moesten gaan. Starlake was een van de weinige prachtige plaatsen in het gebied, dus de route daar naartoe had ze laten graveren in haar brein. "Die kant op," zei ze bijna instinctief, en ze begon in oostelijke richting te wandelen. Zo konden ze weg van de wastelands, wat, vergeleken met starlake, een goor stinkend hol was. "Sooo... what's up with life?" vroeg ze toen ze al een tijdje aan het wandelen waren. Ze trapte af en toe tegen een steentje aan. Het was altijd fijn om een beetje nonchalant en oncharmant te kunnen doen in Maze's bijzijn. Ze waardeerde het enorm dat het zo relaxt tussen hen twee was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 22:07

Daar was die sfeer weer, die fantastische sfeer die vertelde dat het oké was om onelegant en relaxt te zijn. Dat vond Mazepaw altijd geweldig. "Sooo... what's up with life?" Mazepaw haalde zijn schouders op. "Je maakt niet echt veel interessante dingen mee als je heel de tijd in het kamp moet zijn", 'moet' sprak hij met zekere minachting uit. Blackpaw wist maar al te goed dat de bruine tabby het echt niet zou volhouden om heel de tijd in het kamp te liggen niksen. "En, heb jij nog iets interessant meegemaakt?",
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 22:12

Blackpaw grinnikte kort. "Ja, dat is waar. Maar misschien had je nog wat spannends meegemaakt daar in de medicine cat's den." Even was ze stil, en begon toen te lachen. Nee, in die specifieke den viel bijzonder weinig te beleven. "Nouja, je weet wel, dingen gebeuren. Ik begin intussen te denken dat ik nooit echt dramaloos door het leven zal gaan." Ze schopte hetzelfde steentje weer een meter voor zich uit. "Ik eh.. Emberpaw is ineens terug," zei ze, al kon ze zich niet goed herinneren of ze Mazepaw had verteld wat er was gebeurd tussen hem en haar, of dat ze alleen over Dawn had verteld. God, wat was het toch allemaal ook ingewikkeld. En het hielp ook niet echt dat ze zich ongemakkelijk voelde om haar beste vriendin, Windpaw, hier open over te vertellen, aangezien zij de zus was van de twee. Maar des te fijner vond ze het om er met Mazepaw over te kunnen praten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimema 2 maa 2015 - 17:49

"Ja, dat is waar. Maar misschien had je nog wat spannends meegemaakt daar in de medicine cat's den.", het was even stil voordat ze allebei in de lach schoten. "Nouja, je weet wel, dingen gebeuren. Ik begin intussen te denken dat ik nooit echt dramaloos door het leven zal gaan." de gestreepte apprentice draaide nieuwsgierig zijn kop. "Ik eh.. Emberpaw is ineens terug,", Mazepaw knikte. "Wat heeft hij gezegd?", ergens hoopte de bruine tabby dat ze ruzie ofzo hadden gehad, en hij voelde zich ook wel schuldig voor die gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimema 2 maa 2015 - 19:34


Blackpaw zuchtte. "Tsja.. Hij zei meteen sorry, natuurlijk," begon ze. "Daarna gaf hij toe toe dat.. nouja.. wat hij voor me voelt. En toen wilde hij weer weglopen. Toen knapte er iets bij mij." Ze kon zich het moment nog levendig herinneren. "Ik ben onwijs tegen hem tekeer gegaan." Ze keek even opzij naar Mazepaw, maar er was weinig van zijn snuit af te lezen, zoals gewoonlijk. "Ik heb hem gezegd dat tijd zal laten zien of er nog wat gerepareerd kan worden, vriendschappelijk of wat dan ook."

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimema 2 maa 2015 - 19:50

De gestreepte apprentice luisterde geduldig en knikte bedachtzaam wanneer ze klaar was met haar verhaal. "Als je van iemand houd, zou je er voor die persoon moeten zijn", gewoon een eerlijk antwoord, het had niets met zijn gevoelens voor de andere apprentice te maken. "Hij heeft vast wel goede bedoelingen, maar hij mag ook niet denken dat hij even kan verdwijnen en dan zomaar weer terug komen alsof er niets gebeurd is",
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimema 2 maa 2015 - 21:26

Blackpaw zuchtte kort, maar begon op datzelfde moment ook te knikken. "Klopt. Volgens mij heb ik hem laf genoemd, en een ondankbare kwal." Ze beet even op haar lip. Ze vond het niet fijn om zo boos te worden als ze toen was geweest, maar ze vond ook dat ze het recht had om even tekeer te gaan. Alles opkroppen inhouden was ook niet goed, toch? "Ik zie wel wat er nu gaat gebeuren. Ik bedoel.. ik wil niks forceren en doen alsof er niks gebeurd is." Dat was haar rationele kant die sprak; de kant die zei dat ze tijd nodig had en wel zou zien hoe alles zou gaan. Maar haar gevoel clashte met haar hersens, en dat maakte alles een stuk ingewikkelder. "Wat.. eh.. wat zou jij doen in zo'n situatie?" vroeg ze aan Maze. Bijzonder, want nooit eerder had ze hem zo direct om advies gevraagd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 18:03

"Wat.. eh.. wat zou jij doen in zo'n situatie?", de gestreepte apprentice keek even bedachtzaam naar het stukje grond voor zijn poten. Op dit moment was Blackpaw vast wat verward door al die gebeurtenissen opzo'n korte tijd: die das, apprentice ceremonie en Ember die opeens zomaar opdook. "Ik zou even wachten tot alles wat duidelijker is", als iets voorbij was, wist je altijd pas wat je had moeten doen. "Tijd maakt altijd duidelijk wat je moet doen",
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 20:59

"Ik zou even wachten tot alles wat duidelijker is." Ja, dat was wel het beste, maar op dit moment hielp het haar niet echt verder. "Maar.. Soms probeer ik vanaf een afstandje naar mezelf te kijken; alsof ik mezelf niet echt ben, maar als buitenstaander naar mijn situatie kijk. En dan probeer ik mezelf advies te geven. Dat is dan makkelijker, omdat het is alsof ik er niet middenin zit." Ze keek even op, afwachtend of Mazepaw het begreep. "Maar dat lukt me nu niet.. Ik kan mezelf er niet van afsluiten en er als buitenstaander naar kijken." Wat ze hiermee wilde zeggen: wat zou Maze doen? Ember laten gaan? Of nog een kans geven?

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 21:11

"Maar dat lukt me nu niet.. Ik kan mezelf er niet van afsluiten en er als buitenstaander naar kijken.", De gestreepte kater knikte bedachtzaam. "Ik zou proberen om terug vrienden te worden", besloot de gestreepte kater uiteindelijk. Hij vroeg zich even af of dat wel een verstandig iets was om te zeggen, gezien zijn gevoelens... "Maar eerst moet je wraak nemen...", vervolgde Mazepaw grijnzend. Dit zou gegarandeerd leuk worden. "Zo iets als...", de bruine tabby dacht even na. "hem beschilderen met modder, maar hij mag zich wel een week niet wassen", iets leuk, wel, leuk voor hen, niet voor Emberpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 21:27

Mazepaw gaf een serieus antwoord, waar Blackpaw langzaam door knikte. Ja, misschien moest dat maar een eerste stap zijn. Maar vervolgens begon Maze te grappen, en Blackpaw begon breed te grijnzen. "Oh Maze toch, wat zou ik toch zonder jouw uiterst deskundig advies moeten," lachte ze. Wat kon ze dit soort momenten met hem toch waarderen. Want ja, het lukte hem als geen ander om haar af te leiden van de random shizzle die haar soms overkwam. "Ik ga er over nadenken. Misschien ga ik hem inderdaad wel eens door zoiets gaan.. En als ik dat doe, dan kom ik naar jou voor de beste wraak."

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 13:27

"Ik ga er over nadenken. Misschien ga ik hem inderdaad wel eens door zoiets gaan.. En als ik dat doe, dan kom ik naar jou voor de beste wraak.", Mazepaw knikte tevreden. "Ik zou je wraak nog voor geen duizend muizen willen missen", grijnsde de bruine tabby. Hij stelde zich Emberpaw voor met een met bloemetjes bedekte vacht. Dat zou nu toch eens leuk zijn. "En, hoe vind je het om apprentice te zijn?", ze vond het vast fantastisch, aangezien ze nu niet meer aan Mazepaw moest vragen of hij haar het kamp uit wilde smokkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 13:39

"Haha bet you wouldn't," grinnikte. "Klinkt bijna alsof je het leuk vindt als ik wraak op iemand neem," lachte ze. Ach, eigenlijk zou zij het ook wel leuk vinden als Maze eens echt kwaad op iemand werd. Hij leek alsof de rust zelve, en vaak niet geraakt door dingen die er om hem heen gebeurde. Ze had hem nog nooit echt héél blij, of héél verdrietig gezien. Hij leek altijd stabiel te zijn. "Fantastisch, duh!" grijnsde ze. "Maar intussen ben ik het al een maan he, dus ik ben al weer een tijdje bezig. Ik kan me m'n kittentijd nauwelijks nog herinneren."

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Nowhere DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 15:09

De gestreepte kater grijnsde. Het leek hem eigenlijk wel leuk om wraak te nemen op Emberpaw. "Maar intussen ben ik het al een maan he, dus ik ben al weer een tijdje bezig. Ik kan me m'n kittentijd nauwelijks nog herinneren.", vertelde Blackpaw. "Ik ook niet, hoor", miauwde hij. Alleen de echt belangrijke dingen waren hem bijgebleven. En dat waren soms eerder de dingen die hij liever zou vergeten. "Niet veel speciaals meegemaakt in je kittentijd?", vroeg de bruine tabby vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Nowhere DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nowhere   Nowhere Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 15:32


Egh, ach, dat kon nou ook weer niet echt gezegd worden. "Ik kwam erachter dat m'n ouders m'n ouders niet waren. En dat ik praktisch gezien geen idee heb waar ik vandaan kom. Iedereen in de clan kan m'n vader of moeder zijn, of broertje of zusje. Dat was best wat om mee te dealen," vertelde ze. Ze merkte dat het haar heel lang had gekost om daar goed mee om te kunnen gaan. En als ze heel eerlijk was, moest ze toegeven dat ze het soms nog steeds lastig vond. "Ik heb mezelf moeten leren dat familie gaat om wie er voor je is, en daar geloof ik intussen ook in. Maar ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het heel leuk zou vinden om te weten wie mijn bloedfamilie is."

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nowhere
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Hope Farm-
Ga naar: