∆ Updates en aankondigingen - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 18° - 26° C
Greenleaf biedt alle vrijheid en opties waar de clans zo voor gevochten hebben. De makkelijkste tijd van het jaar lijkt eeuwig te duren en geeft hoop voor de toekomst. Wat zou er fout kunnen gaan in zo'n perfecte tijd.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

∆ Updates en aankondigingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Claw
Member

Julia
3263
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   di 6 sep 2016 - 12:31

UPDATES

• Chawl is vermist en wordt gezocht. Hij bevind zich bij de twolegs van Lumina, een kittypet. Alle informatie kan aan Claw worden gerapporteerd.
• Het kamp wordt aangevallen door vijf honden, gevechttopic is nog bezig. Topic!
• Er zal door de members met minder dan vijf hondentanden nog harder om een nest gevochten moeten worden, omdat de honden een deel hebben gesloopt.
• Er zullen meer Elite katten bij de grenzen of net in Clangebied lopen opzoek naar geschikt materiaal voor nieuwe nesten.

AANKONDIGINGEN

• Bij de volgende young one ceremonie zal het trainingslijstje vernieuwd worden.

~Claw & Zira~

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Claw
Member

Julia
3263
Afwezig

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   za 22 okt 2016 - 14:40

UPDATES

• Chawl is terug.
Topic!
• Zira is dood.
Topic!

AANKONDIGINGEN

• In dit topic zal de nieuwe commander bekend gemaakt worden.
Topic!

~Claw~

Profiel bekijken
Claw
Member

Julia
3263
Afwezig

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   di 8 nov 2016 - 11:17

Clantopic(klik):
Is aangepast naar november 2016!

Profiel bekijken
Claw
Member

Julia
3263
Afwezig

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   di 13 dec 2016 - 13:39

UPDATES

• Clantopic is aangepast naar december 2016!
Topic!
• Er is een Young One's task voor alle Young One's aan de gang.
Topic!

AANKONDIGINGEN

• Binnenkort komt er net zo'n soort activity check als SC nu heeft.

~Claw & Shark~

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   di 10 jan 2017 - 10:22

AANKONDIGING

• Vanaf nu is het pas mogelijk om een hondentand te claimen in verband met de grensonderzoeken als het karakter waarmee je post 3 keer gepost heeft in één grensonderzoek-topic. Het volgende topic waaraan je mee doet (je moet twee grensonderzoeken hebben gedaan) moet dan ook weer 3 posts tellen. Je post in totaal dus 6 keer. Dit om te voorkomen dat er anders te snel hondentanden geclaimd kunnen worden. Deze regeling gaat pas in vanaf de volgende grensonderzoeken. De huidige mogen dus nog steeds geclaimd worden (topics voor 2017 dus).

~Claw & Shark~

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   wo 5 apr 2017 - 20:58

AANKONDIGING

Een nieuwe young ones training heeft zich aangekondigd! Neem zeker deel aan dit leuke topic!

Klikje

Belangrijke note: Deze training dient ook als gelegenheid om je kat aan te melden voor een final assesment als je denkt dat deze daar klaar voor is!

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   do 8 jun 2017 - 20:31

AANKONDIGING

Omdat Julia tot de 25ste juni op vakantie is, neem ik tot die tijd alle taken van de BloodClan op me. Wil dus zeggen dat als er vragen of problemen zijn er het beste naar Shark een PM gestuurd kan worden. Wil ook zeggen dat als iemand zich aanmeldt bij de BloodClan die op dat moment nog rogue is en in de BloodClan aangenomen wil worden IC, dit in een topic samen met Shark bespreekt en na goedkeuring zijn/haar naam rood gekleurd krijgt. Mensen die momenteel een taak hebben lopen met Julia, mogen een nieuwe taak aanvragen en kunnen nadien hun huidige taak met Claw verder afmaken. Indien er mensen zijn die zich aanmelden voor hondentanden, wordt dat topic eind deze maand ook door mij gemaakt.

Dus in het kort:

- PM's i.v.m problemen en vragen over de BloodClan kunnen naar Shark gestuurd worden.
- Topics om IC leden aan te werven voor de BloodClan gaan tot eind juni via Shark.
- Een nieuwe taak mag aangevraagd worden door leden die momenteel een hebben lopen met Claw. Nadien kan de taak met Claw afgemaakt worden als Julia er weer terug is.
- Indien er iemand zich aanmeldt voor een hontandenceremony, verschijnt dit topic eind deze maand.

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   do 14 sep 2017 - 14:21

AANKONDIGING

Zoals jullie misschien al wel weten, is Julia op 11 september bevallen van een zoontje genaamd Liam. Allereerst: proficiat, Julia! Voor de mensen die haar willen feliciteren, gelieve dit hier (klik) te doen.

Omdat er natuurlijk veel geregeld moet worden en ze even moet wennen aan de nieuwe situatie, zal Julia voor een tijdje niet actief zijn om taken uit te voeren als BloodClanleader. Om haar haar welverdiende rust te geven, neem ik deze taken dus maar wat graag van haar over. Dit houdt in dat alle IC-topics om nieuwe leden aan te werven, inschrijvingen voor BloodClan, taken en ceremonies,... door mij uitgevoerd worden. Heb je een vraag over BloodClan? Stuur deze dan naar mij (Shark)!

Met vriendelijke groeten

Claw & Shark

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   vr 15 sep 2017 - 15:00

AANKONDIGING

Om de kittenactiviteit binnen BloodClan te bevorderen, staat er een poll open om een kittenevent te doen! Er zijn al enkele door mij voorgestelde ideeën, maar wees zeker niet te schuw om je eigen idee er aan toe te voegen! Hoewel dit voornamelijk bedoeld is voor kittens, mogen members bij sommige events ook mee doen voor meer spanning in het topic te houden. Voor meer informatie zie: http://www.warriorcatsnl.com/t34408-dem-dangerous-kitties-tho-bc-kitten-event#781440

Met vriendelijke groeten
Claw & Shark

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   zo 17 sep 2017 - 15:30

HERINNERING

Ik wilde jullie er nog even eraan laten herinneren dat indien je kat 10 hondentanden of meer heeft, kun je je aanmelden bij de raad (klik). Als je je hier aanmeldt, ben je bevoegd om vergaderingen van Claw en Shark bij te wonen, in overleg een gezamenlijke training te organiseren voor de young ones en een final assesment af te nemen wanneer de mentor van de desbetreffende young one, Shark en Claw hier geen tijd voor hebben. Dus wil je net dat extra beetje verantwoordelijkheid binnen de BloodClan hebben? Grijp dan zeker je kans en word lid van de raad!

Met vriendelijke groeten
Claw & Shark

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   do 21 sep 2017 - 13:38

AANKONDIGING

Na aanleiding van deze (klik) poll is er duidelijk besloten dat het kittenevent de vlaggenroof zal zijn. Ik ga het topic zo snel mogelijk (waarschijnlijk straks nog!) maken met Razor en dan wordt deze in een edit (ik zal de post opnieuw plaatsen zodat het duidelijk zichtbaar is voor iedereen) in deze aankondiging neergezet. De spelregels zullen in dat topic ook nog eens verduidelijkt worden. Mochten er vragen zijn, gelieve een PM naar Shark of Razor te sturen. Ik wens iedereen heel veel plezier toe en hoop dat we er een leuk event van kunnen maken!

Met vriendelijke groeten
Claw & Shark

P.S: Normaal gezien sloot de poll pas morgen en ging ik dan pas kiezen, maar het is aan de resultaten heel duidelijk te zien waar iedereen voor kiest en er zijn geen nieuwe ideeën ingezonden. Vandaar dat de poll vroeger sluit.

Edit: Het event kun je vinden door op deze link te klikken! Lees de regels goed door voordat je post! Veel plezier iedereen!

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   ma 14 mei 2018 - 9:45

AANKONDIGING

Omdat de grote verhaallijn waarin BloodClan tegen de rest van de Clans vecht langzaamaan tot een gekend einde begint te komen, is er een event georganiseerd wat het teruggaan van de Elite naar het oude camp betreft.

Je kan je voor dit event hier (klik) aanmelden!

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   di 15 mei 2018 - 13:57

AANKONDIGING

De gewone ceremonie en de hondentandenceremonie worden morgenavond gemaakt. Alle aanmeldingen daarna tellen voor de volgende ceremonies, dus houd hier rekening mee!

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   zo 20 mei 2018 - 12:30

UPDATES

Vanaf nu is er een apart topic voorzien waar je een duidelijk overzicht hebt van alle hondentanden die je kunt claimen. Hier zullen ook updates geplaatst worden zoals wanneer er bijvoorbeeld een nieuwe hondentand aan de lijst is toegevoegd. Dit topic vind je hier (klik).

Nieuwste update: Je kunt de hondentand die je kunt claimen wanneer je mee hebt gedaan aan de heropbouw van het kamp (en daar minimaal vijf posts hebt geplaatst) onderaan in het lijstje vinden. Let op: dit is een speciale hondentand!

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   ma 21 mei 2018 - 11:38

UPDATES

Dit (klik) topic is door mij stevig onder handen genomen omdat er flink wat dingen niet meer klopten.

De lijst van de overleden members en de high ranks zijn aangepast.

De members en het aantal hondentanden zijn aangepast! De lijst is ingekort en ik heb me enkel beperkt tot diegenen die op dit moment actief zijn. Als ik iemand vergeten ben, kan diegene me een PM sturen met zijn naam en het aantal hondentanden dat diegene op dit moment heeft. Wil je je member weer terug in de lijst zien omdat je besloten hebt je account terug actief te maken? Stuur dan ook even een PM! De lijst werd te groot en te onoverzichtelijk als ik alle oude, niet-actieve members erin zou houden. Let op: je wordt enkel in de lijst gezet voor het aantal hondentanden die je nu hebt en het is pas officieel als je benoemd bent geweest in een ceremonie! Toekomstige hondentanden worden er niet in vermeld.

De mentorverdeling onderaan de sheet is ook aangepakt. Deze wordt vanaf nu per ceremonie aangepast zodat er steeds een duidelijk overzicht blijft van wie er young one is en wie diegene als mentor heeft. Ben ik iets vergeten? Laat het me weten!

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   ma 21 mei 2018 - 17:17

AANKONDIGING

Omdat er blijkbaar een paar regels omtrent het verdienen van hondentanden niet duidelijk is, ga ik ze hier nog eens opnieuw uitleggen. Dit ook om de weigering van sommige aanvragen te verduidelijken naar leden die dat nog niet helemaal begrepen. Ik heb zelf een gesprek met Julia gehad en ik ben er zelf achtergekomen dat ik één belangrijk onderdeel zelf ook de hele tijd verkeerd begrepen heb omtrent het hondentandensysteem.

Allereerst wat betreft het van young one naar member gaan. Deze hondentand verdien je wanneer je je final assesment hebt afgelegd en in een ceremonie is bevestigd dat je member bent geworden, dat je final assesment dus geaccepteerd is. Dit kan een echt account of een NPC zijn. Het vermoorden van een hond/kat/das/vos verdien je pas wanneer je een nieuw topic aanmaakt waarbij je een NPC vermoordt en de hondentand van een echt account vermoorden met toestemming (een middelmatige hondentand) verdien je wanneer je hiervoor weer een nieuw topic hebt aangemaakt.

Dan nu mijn verkeerde interpretatie: ik dacht dat het van young one naar member gaan het ceremonietopic was en je final assesment het dood een hond/kat/vos/das was. Julia heeft me de keuze gegeven om dit te veranderen, maar dat ga ik niet doen. Waarom niet? Omdat je dan twee hondentanden in één keer kunt claimen en dat dit iets te gemakkelijk is wat hondentanden verdienen betreft. Diegenen die hem op deze manier hebben geclaimd mogen dat zo laten, maar diegenen die nog member moeten worden, moeten hier rekening mee houden als ze hun hondentanden gaan claimen. Mijn excuses voor dit, ik ben hier zelf ook pas later achtergekomen en ik ben natuurlijk nieuw als leader, dus vergeef me alsjeblieft x)

Dan wat het hondentanden claimen betreft voor events: je moet hier ook echt actief aan mee hebben gedaan. Het telt dus niet als je eigenlijk nadat het event zowat is afgelopen nog even snel gaat posten om zeg maar aanwezig te zijn geweest. Wees zeker niet getreurd als dat zo is: er komen nog tig events aan om een hondentand te verdienen! Het kamp heropbouwen is daar één van, maar er zullen nog genoeg andere ideeën volgen waarbij je je activiteit kunt bewijzen.

Ik hoop dat ik het één en ander verduidelijkt hebt voor jullie. Dus in het kort:

- Final assesment = echt account of NPC vermoorden (van young one naar member gaan)
- Dood hond/kat/vos/das hondentand: staat los van final assesment en dient behandeld te worden in een nieuw topic waarbij een NPC vermoord wordt
- Dood een echt account met toestemming: staat los van final assesment en wordt gezien als middelmatige hondentand
- Event-verhaallijnen hondentanden: tellen enkel als je in het event zelf actief bent bezig geweest!

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   zo 17 jun 2018 - 13:46

AANKONDIGING

BloodClan heeft een nieuwe commander!

Klik!

Spoiler:

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2163
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ∆ Updates en aankondigingen   za 23 jun 2018 - 19:21

UPDATES

Vanaf nu is het mogelijk om de assistentie van Shark en/of Thora aan te vragen in een speciaal daarvoor bestemd topic.

Dit kan hier: klikje

Spoiler:

Profiel bekijken

∆ Updates en aankondigingen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Clans :: BloodClan [Elite]-
Ga naar: