► Transformation ◄



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ► Transformation ◄

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Arcanewish
StarClan
► Transformation ◄ KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 17:30

Laat ik maar gewoon eventjes duidelijk zijn, in dit topic zoek ik topics voor de accounts waarvan ik besloten heb dat ik ze actief wil gaan maken. Hieronder eventjes snel wat basisinformatie die misschien handig is om te weten voordat je een topic aanvraagt.

Fawnstep ○ ♀ ○ ShadowClan ○ Warrior
Fawnstep is de dochter van Innerghost en Flamepath, moeder van een nestje kittens dat bestaat uit Slatepaw, Roughpaw, Aurorapaw en Hailpaw waarvan Ashdrizzle de vader is. Die twee zijn met ruzie uit elkaar gegaan en staan er ook wel om bekend elkaar vaak afgesnauwd te hebben, zelfs gevochten. Fawnstep is mentaal erg zwak, al probeert ze haar prille karakter te bevechten met de vlam die in haar verborgen zit. Maar dat lukt helemaal niet, en dus zit ze snel met zichzelf in de knoop.

Sparrowfeather ○ ♂ ○ WindClan ○ Medicine cat
Sparrowfeather is een tijdje geleden officieel medicine cat van WindClan geworden. Hij is opgegroeid zonder ouders, enkel zijn pleegvader Wolfsbane nam op een gegeven moment de ouderrol op zich. Sparrow werd de apprentice van de beruchte Icyrose, maar werd op een dag aangevallen bij de ShadowClan border door de kater Nevermind, die een van zijn achterpoten verbrijzelde en nutteloos maakte. De kater werd nutteloos voor de clan en bracht een tijdje door in de medicine cat den. Brindlepool, de vorige medicine cat, zag dat hij potentie had en benoemde hem tot haar apprentice. Sparrowfeather staat bekend als een zorgzame kater die altijd voor anderen klaarstaat.

Ivypaw ○ ♀ ○ ShadowClan ○ Apprentice
Ivypaw is een dochter van Thrushdive en Snowynight, die wat dat betreft veel van haar moeder wegheeft. Deze beeldschone maar kleine en vooral zwakke kattin heeft haar sociale skills niet helemaal goed liggen, dat omdat ze vreselijk gepest wordt door iets oudere apprentices en zelfs een keertje lichamelijk mishandeld is door hen. Toch heeft ze absoluut geen slecht hart en wilt ze er het liefst voor iedereen zijn, echter slaan onzekerheden bij haar snel toe. Ze heeft iemand nodig waarbij ze zich veilig kan voelen, waar ze zichzelf bij kan zijn. Maar die desbetreffende kat heeft nog geen kijkje in haar leven genomen.

Arcanewish ○ ♀ ○ ShadowClan ○ Warrior
Arcanewish is een jonge warrior en de dochter van Psychevoice en Gravepath, alleen is haar vader Gravepath de enige die dat weet, niemand anders. Arcane is een vreselijk lieve kattin, maar heeft zo nu en dan haar terugvallen in haar verleden die nooit al te best uitlopen. Ze heeft echt katten nodig die haar een goede vriendschapsband gunnen.

Strugglebug ○ ♀ ○ ShadowClan ○ Warrior
Strugglebug is de dochter van Shrewstar en Wolftail. Wat dat betreft heeft ze echt wel de sociale skills om een leuk, actief gesprek te voeren en houd dan ook enorm veel van een beetje gezelschap. Strugglebug maakt snel vrienden, maar kan zo nu en dan wel piekeren over de kleinste dingetjes die je je maar kan bedenken. Bang om haar poten vuil te maken is ze niet, dus een uitdaging gaat er bij haar altijd wel in.

-Meer kan later komen, dit is alleen waar ik topics voor zoek!


Laatst aangepast door Arcanewish op vr 20 maa 2015 - 17:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
► Transformation ◄ DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 17:40

Sowieso Ivy en Black! Ik kan zo wel wat maken. Ik denk dat Arcane en Black ook een leuke combo zijn, zou jij die dan willen maken? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
► Transformation ◄ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 17:41

Arcane en Running? c:
Wil jij maken? O:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
► Transformation ◄ Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 17:59

We moeten nog het traintopic Otter x Fawn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
► Transformation ◄ KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 19:05

@Eef, sure! Ik maak Arcane x Black zo wel :'3
@Soof, sure! Ik ga hem zo meteen maken~!
@Lolo, Otter is de apprentice van Frostlake, ik zal die zo snel mogelijk maken :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterdive
Member
► Transformation ◄ DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 19:15

Oh, sorry, mijn fout! En bedankt <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
► Transformation ◄ KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 19:22

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
► Transformation ◄ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimema 23 maa 2015 - 23:45

Sharp x struggle? Het is al een tijd geleden sinds hij contact heeft gehad met familie

En miss sharp x arcane? Sharp zou wel een vriendin kunnen gebruiken
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
► Transformation ◄ KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 17:34

Beide lijken mij wel goed hehe :'D Kan jij ze maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertkit
Member
► Transformation ◄ DPKsfdL
Alexandra but call me alexx
250
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 6 moons old
Gender:
Rank:
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 17:38

Arcanewish schreef:
Beide lijken mij wel goed hehe :'D Kan jij ze maken?

okay, ze komen er straks aan ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
► Transformation ◄ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 19:41

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
► Transformation ◄ TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 19:56

.Flowerkit & Sparrowfeather?
Dauntrose x Fawn/Struggle/Arcane <- kies maar xD {in de Nusery}

xx :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
► Transformation ◄ ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 23:06

Hierboven, Flower x Sparrow klinkt leuk, je kan een topic maken in de medicine cat den ofzo?
En Daunt x Fawn lijkt me wel leuk, komt ze kijken bij d'r nichtje en neefje huehue :'3 Sws kunnen we ook nog een Thaw x Daunt doen~
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
► Transformation ◄ Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 23:10

Strugglebug x Rudekit? ^-^ Als je wilt natuurlijk c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
► Transformation ◄ ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 23:13

Sure, kan jij maken? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
► Transformation ◄ Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 23:39

Tuurlijk, hier is ie: https://www.warriorcatsnl.com/t23474-no-winter-lasts-forever#554162 Hopelijk kan je er wat mee C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
► Transformation ◄ Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 0:25

Narrowpaw en Ivypaw?

Ik zal hem wel aanmaken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
► Transformation ◄ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 1:02

Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
► Transformation ◄ ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 10:12

@Max, sure :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
► Transformation ◄ Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: ► Transformation ◄   ► Transformation ◄ Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 18:04

Terug naar boven Ga naar beneden
 
► Transformation ◄
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: