Hi there |shiverkit|



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hi there |shiverkit|

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eaglerose
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 21:20

De grijze warrior was het niet gewend om heel de tijd in de nursery te zitten, daarom vroeg ze vaak aan enkele queens of die even op de kittens wouden passen. Vandaag was ze weer even naar buiten geweest, om haar energie kwijt te kunnen geraken. Haar grijze lijf wrong zich door de opening van de nursery en ze bedankte de Queen die op haar kleintjes hadden gepast. "Hee, ik ben weer terug." Enkel Shiver lag nog in het nestje, Shade was waarschijnlijk met andere kittens aan het spelen. Ze gaf de kitten een zachte lik en ging naast haar liggen. "En, was er nog wat te beleven?"

+Shiverkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverkit.
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Kip
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Shiverkit.
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 17:09

Shiverkit keek vol vreugde toe hoe haar pleegmoeder weer binnenkwam. De zwarte poes had zich amper bewogen, ze had alleen maar op haar plekje gezeten en gewacht op de terugkomst van de grijze poes. De kitten hield zich vast aan bekende dingen, en zodra die er even niet waren wist ze niet goed wat te doen. "Hee, ik ben weer terug." miauwde de poes en Shiverkit kreeg een lik over haar kop. Ze snorde zachtjes en drukte zich tegen haar pleegmoeder aan. []"En, was er nog wat te beleven?" [/i]vroeg de poes aan haar. Shiverkit schudde haar kop. "Niet echt." piepte ze. "Ik heb alleen maar op jou gewacht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglerose
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 18:12

"Niet echt. Ik heb alleen maar op jou gewacht." "Meisje toch, wil je niet met de andere kittens spelen?" Miauwde ze liefdevol, ze wou niet dat de kleintjes zich eenzaam voelde als ze weg was. Dan zou het schuldgevoel dat ze had als ze de nursery verliet alleen maar groter worden. "Gelukkig ben ik nu terug." Grinnikte ze voor ze zich bij de kitten in het nestje nestelde. "Dus, wil je een verhaaltje horen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverkit.
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Kip
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Shiverkit.
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 15:52

"Meisje toch, wil je niet met de andere kittens spelen?"miauwde Eaglerose liefdevol. Shiver schudde zelfverzekerd haar kop. "Nee hoor, ik vind het prima om op jou te wachten." Miauwde ze terug. Ze kon het heel lastig vinden met de andere kittens. Het was lastig voor haar om nieuwe vrienden te maken en al helemaal om überhaupt op iemand af te stappen. "Gelukkig ben ik nu terug."vervolgde ze poes grinnikend. De zwarte kitten knikte instemmend. Ze nestelde zich tegen haar pleegmoeder aan. "Dus, wil je een verhaaltje horen?" Shiverkit draaide haar oortjes enthousiast naar de poes toe. "Graag!"miauwde ze blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglerose
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 9:23

Het kittentje wou duidelijk een verhaaltje horen, daar had ze wel zin in. "Er wordt verteld dat ooit toen Windstar nog leider was, er monsters waren in het gebied. Niet zomaar monsters zoals de Shadowclan katten, nee! Echte grote enge monsters, slijm hing uit hun bekken en ze hadden maar één felrood oog. Elke nacht stormde ze de kampen binnen en vernietigde ze alles, vaak doodden ze hier ook een aantal kittens mee. Zoveel katten had schrik en zelfs de machtige Windstar wist niet wat hij moest doen, dus riep hij hulp in van Starclan. Deze stuurde een grote, machtige kat naar hen toe. Hij was snel en dapper, zijn klauwen waren sterk en zijn tanden blonken helder. Het enigste voordeel dat ze hadden was dat de monsters niet konden ruiken of horen, slechts zien. De kater was zwart als de nacht en sloop op een avond naar de het kamp van de monsters. Daar viel hij hen in zijn eentje aan! Hij vermoorde ze allemaal, degene die weg rende achtervolgde hij tot aan de horizon. Hoewel hij had gewonnen, zat hij onder de wonden en stierf hij. Maar uit zijn dood stroomde nieuw leven, alle katten die de monsters ooit hadden gedood kwamen terug. Levend en wel, en als je nu 's nachts goed luistert hoor je de gelukskreten van de katten nog." Ze eindigde haar verhaaltje zacht en gaf een likje over het hoofdje van de kitten. Hopelijk vond ze het mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverkit.
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Kip
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Shiverkit.
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 13:51

Shiverkit luisterde aandacht naar haar moeder, hing aan haar lippen bij ieder woord, iedere zin. Ze sloeg het verhaaltje op in haar hoofd. Ze was dol op verhalen en verbeeldde zichzelf vaak in als de held van het verhaaltje, het was iets wat ze fijn vond om te doen. Zichzelf lekker opsluiten in haar eigen wereld, waar ze de held kon zijn. Want in het echte leven zou ze het nooit durven.
De zwarte kitten spinde en drukte zich tevreden tegen haar pleegmoeder aan. "We kunnen eerst een prooi proberen te vangen?"Zei ze met glinsterende ogen. "Mag ik je wat vragen?" De poes wachtte echter niet op antwoord. "Wat is er allemaal in jou leven gebeurt? Ben je wel eens verliefd geweest?"vroeg ze onschuldig. De kitten wist nog niet dat het misschien niet zo netjes was om daarnaar te vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglerose
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 20:10

"Mag ik je wat vragen?" Maar voor de grijze kattin een instemmend geluidje had kunnen maken stelde ze haar vraag al. "Wat is er allemaal in jou leven gebeurt? Ben je wel eens verliefd geweest?" De kattin lachte hartelijk, "Mijn leven was ontzettend saai! Tot ik jullie tegen kwam uiteraard." Ze gaf de kitten een klein spinnend kopje. "En verliefd, tjaa, ooit in mijn apprentice tijd wel eens. Kalverliefde, het is nooit echt iets geworden." Als een andere kat ernaar gevraagd had, had ze waarschijnlijk bot gereageerd. Maar de kleintjes konden haar alles vragen. "En wat ben jij van plan zodra je de nursery uit mag?" Miauwde ze lachend tegen de kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverkit.
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Kip
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Shiverkit.
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:00

Haar pleegmoeder lachte hartelijk. "Mijn leven was ontzettend saai! Tot ik jullie tegen kwam uiteraard."de grijze poes drukte snorrend haar kopje tegen de kitten. Shiverkit antwoordde hierop door hard te spinnen, als een motortje. "En verliefd, tjaa, ooit in mijn apprentice tijd wel eens. Kalverliefde, het is nooit echt iets geworden." met haar kopje schuin keek ze naar Eaglerose. Liefde interesseerde haar zeer, simpelweg omdat ze niet begreep waar het vandaan kwam. Natuurlijk hield ze van haar broer en Eaglerose, maar het was niet dezelfde liefde als dat ze zag wanneer ze naar een jong koppeltje keek. Ze vond liefde maar vreemd. "En wat ben jij van plan zodra je de nursery uit mag?" De kitten wendde haar blik af. "Oh, eh, weet ik niet echt"mompelde ze, daarna keek ze vol angst naar de grijze tabby. "Wat als ik niet goed genoeg ben om een apprentice te worden?" haar stem was vervuld van onzekerheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglerose
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 20:01

De blauwe ogen van de kattin vulde zich met angst. "Wat als ik niet goed genoeg ben om een apprentice te worden?" Ze spitste haar oortjes, en gaf de kitten een likje over haar oor. "Maar lieverd toch, natuurlijk ben je goed genoeg! Daar ben ik zeker van! En anders ga ik persoonlijk met Everstar praten!" Nu ze geen deputy meer hadden konden ze alleen nog bij Everstar te recht voor zo'n problemen, ergens vond ze de verbanning van Lionroar niet eerlijk. Hij was altijd zo'n goede deputy geweest en natuurlijk was het raar dat zijn geur overal rond de kattin hing. Maar ergens voelde het fout, nu was hun ex-deputy een Shadowclanner. Daar walgde ze van, hoe kon hij zich aansluiten bij die kikkervreters nadat ze het kamp zo hadden toegetakeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverkit.
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Kip
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Shiverkit.
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 22:44

De poes gaf een lik over haar zwarte oren en Shiver spinde dankbaar. "Maar lieverd toch, natuurlijk ben je goed genoeg! Daar ben ik zeker van! En anders ga ik persoonlijk met Everstar praten!" Ontroerd keek de zwarte kitten in de ogen van haar pleegmoeder. "Dankje, dat je zoveel vertrouwen in me hebt."het ontroerdehaar hoe zeer Eaglerose in haar geloofd, dit deed ze zelf namelijk niet. Ze was altijd bang alles fout te doen en vaak gebeurde dit door die onzekerheid ook. Het was een oneindige cirkel die lastig te verbreken was. "Eaglerose... Mijn moeder heeft mij Shiver, ofterwijl, huiver genoemd, ik heb het haar nooit gevraagd waarom. Weet jij misschien een reden?" ze keek opnieuw op naar haar moeder. Het was altijd een vraag die in haar kop brandde, waarom heette ze nu weer Huiver?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglerose
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 14:10

"Dankje, dat je zoveel vertrouwen in me hebt." Ze glimlachte, het zou maar erg zijn als ze geen vertrouwen in haar eigen -pleeg- kits had! "Eaglerose... Mijn moeder heeft mij Shiver, ofterwijl, huiver genoemd, ik heb het haar nooit gevraagd waarom. Weet jij misschien een reden?" Ze dacht kort na. "Later zul je grootse dingen doen! Je zult je vijanden laten huiver van schrik!" Weer likte ze liefdevol de kitten. Ze begon er steeds beter in te worden en ze voelde zich steeds meer op haar gemak in de nursery.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverkit.
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Kip
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Shiverkit.
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:12

De poes dacht even kort na en Shiverkit hing aan haar lippen. Ze had het zich altijd afgevraagd, waarom ze die, letterlijk, huiveringwekkende naam droeg. Echter was het nu te laat om dat aan haar moeder te vragen, ze slikte even. "Later zul je grootse dingen doen! Je zult je vijanden laten huiver van schrik!" nogmaals kreeg ze een liefdevolle lik over haar kop. Shiver spinde dankbaar. "Dat klinkt mooi"miauwde ze wat dromerig. Ze liet haar blik weer afglijden naar Eagle. "Kan je nog een verhaaltje vertellen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglerose
Member
Hi there |shiverkit| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Hi there |shiverkit|   Hi there |shiverkit| Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 22:52

"Kan je nog een verhaaltje vertellen?" Ze dacht kort na bij het verzoek van de kattin, maar toen begon ze te vertellen. "Ooit was er een kattin en haar naam alleen al joeg iedereen de stuipen op het lijf. Daarom wordt deze ook niet uitgesproken!" Begon ze dramatisch. "De kattin zelf was een ontzettend lieve en mooie poes, maar iedereen had schrik van haar, door haar naam. Op een dag kwamen er enkele sterke katten naar haar toe, ze lachte haar uit, maar de kattin hield zich groot. Naderhand rende ze het bos in, waar ze zich altijd al thuis gevoeld had. Een van de pesters kwam haar achterna, om haar nog wat extra te treiteren. Tot de kat een vos tegen kwam, het rode dier was moordlustig. Maar de mooie kattin had het gezien en schoot hem te help. Het maakte haar niet uit dat de kater haar eerst had gepest, ze deed het gewoon. Kwaad viel ze de vos aan, met alle kracht die ze had. De vos rende uieindenlijk weg, maar de kattin was zwaar gewond. De kater droeg haar naar het kamp en verkondigde aan iedereen hoe dapper en moedig ze was. Sindsdien werd haar naam met veel respect uitgesproken. De kater ging elke dag naar de den om haar te bezoeken en ze kregen een diepe band. Ze werden verliefd en leefde nog lang en gelukkig!" Eindigde ze haar verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi there |shiverkit|
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: