I've missed you |AIRPAW|



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I've missed you |AIRPAW|

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 17:15

De zon was nog maar net onder gegaan en eindelijk kon ze haar zusje opzoeken. Na dagen wachten en zorgvuldig plannen wist ze wanneer ze het beste het territorium in kon sluipen, net na het vallen van de avond. Dan gingen de warriors hun prooien op de prooi stapel leggen en maakte ze zich klaar voor de patrouilles. "Airpaw?" Haar stem was als de fluistering van de wind, zo zacht. Ze hoopte dat haar zus haar gehoord had, al was dat zeer onwaarschijnlijk. In de verte hoorde ze de clangeluiden en ze moest toegeven, ze mistte de warmte van haar familie. Het was in de Bloodclan dan wel fijner, vrijer, maar haar familie mistte ze ontzettend hard.

+Voor nu alleen Airpaw/kit


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 18:45

Het was inmiddels en routine geworden, iedere keer even langs de grenzen gaan. Stiekem hopend haar zusje weer tegen te komen. Ze was er nog steeds niet helemaal overheen, maar wist het verdriet te verbergen. Al lag ze nog wel eens 's nachts wakker piekerend over waarom ze haar niet had tegengehouden.
De poes zuchtte en zette haar poten weer in beweging. In een rap tempo rende ze langs de grens, met de valse hoop Dappledpaw daar te zien. Helaas was het tot nu toe nooit zover gekomen, maar dat kleine vlammetje hoop bleef. Airpaw remde af toen ze kwam bij de plaats waar Dappledpaw weg moest zijn geweest en liep er stilletjes lang. Ze wilde net weggaan toen ze een bekende stem hoorde. "Airpaw?"werd haar naar gefluisterd. Meteen liep ze op de plaats af waar het afkomstig van was. Toen ze echter de gevlekte pels van haar zus zag stormde ze er op af en drukte al spinnend haar kopje tegen die van haar zus. "Dappledpaw!"Bracht ze uit, niet wetend dat haar zusje haar naam had veranderd. "Wat doe je hier? Straks had een andere Shadowclaner je opgemerkt!"Bezorg keek ze in de maar al te bekende groene ogen, maar haar blik verzachte. "Al ben ik meer dan blij je weer te zien"


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 19:03

De bekende tabby vacht van haar zus kwam in beeld. Een spinnend kopje werd in haar pels geduwd en al snorrend duwde ze haar neus tegen haar zus. "Dappledpaw! Wat doe je hier? Straks had een andere Shadowclaner je opgemerkt!" "Ik heet nu Five," Miauwde ze met trots, niet dat ze haar vroegere naam niet mooi vond. Maar deze naam had ze zelf mogen kiezen. "Naar de vijf geweldige katten die ik moest achterlaten." Miauwde ze er iets zachter achteraan. "Al ben ik meer dan blij je weer te zien" "Ik ben ook blij om jou te zien! Vertel, wat is er nog gebeurd in de Clan?" Miauwde ze snorrend, waarna ze ging zitten en haar pluizige staart over haar voeten sloeg.

~Five ziet er echt gek uit met haar nieuwe ava xD


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 20:44

"Ik heet nu Five," Miauwde haar zus trots. Five? Airpaw keek haar zusje schuin aan. "Naar de vijf geweldige katten die ik moest achterlaten."Ze bedoelde haar zussen. De grijze poes keek haar ietwat ontroerd aan. Het was zo raar, de poes zag eruit en gedroeg zich als Dappledpaw, maar kennelijk was ze veranderd in een bloeddorstige Five. Al zou Airpaw haar zusje nooit zo zien. "Al ben ik meer dan blij je weer te zien" vervolgde ze al een stuk vrolijker."Ik ben ook blij om jou te zien! Vertel, wat is er nog gebeurd in de Clan?" Miauwde haar zusje spinnend. Airpaw zuchtte. "Niet veel, eigenlijk. Alleen... weet je nog die deputy Lionroar? Die van de Windclan? Die heeft zich bij de Shadowclan aangesloten, nadat hij Shrewstar had gered van dassen." Iedere keer dat ze de naam Lionroar uitsprak droop haar stem van haat, ze had de grootste hekel aan Windclanners. En daar had ze een reden voor. "Dat ga je niet aan je leider vertellen, toch?"Vroeg ze ietwat angstig.


- haha nee joh xD al ziet ze er wel schattig uit <'3


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:04

"Niet veel, eigenlijk. Alleen... weet je nog die deputy Lionroar? Die van de Windclan? Die heeft zich bij de Shadowclan aangesloten, nadat hij Shrewstar had gered van dassen." Haar ogen werden groot van ongenoegen. Was hu-haar leider, het was niet meer hun leider. Was haar leider nu echt zo zwak geweest om de hulp nodig te hebben van een Windclanner? "Dat meen je niet! Dat is gewoon een belediging! Zo'n verachtelijke Windclanner in de Shadowclan! Hij had pas nog tegen ons gevochten en nu vecht hij samen met ons!? Is Shrewstar gek geworden! Wie weet hij is wel een spion!" Raasde ze kwaad, was die zwart-witte kattin nu helemaal gek geworden? "Dat ga je niet aan je leider vertellen, toch?" Ze knipoogde naar haar zus. "Dat muizenbrein moet niet alles weten." Een grijns hing rond haar lippen.


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 14:28

"Dat meen je niet! Dat is gewoon een belediging! Zo'n verachtelijke Windclanner in de Shadowclan! Hij had pas nog tegen ons gevochten en nu vecht hij samen met ons!? Is Shrewstar gek geworden! Wie weet hij is wel een spion!"raasde Dappl-Five. Airpaw knikte, blij dat haar zusje er het zelfde over dacht. Al deed het haar pijn hoe Five nog steeds 'ons' zei, was dat maar zo, dacht ze somber. "Inderdaad! Wacht maar, straks zal die vieze Hazenvreter ons allemaal verraden!"haar stem droop van minachting. Ze had respect voor haar leader, maar kon niet anders dan denken dat dit besluit echt té ver ging. Straks zat de hele clan vol met kittypets en katten van andere clans! "Dat ga je niet aan je leider vertellen, toch?" Vroeg de grijze tabby plots bezorgd. Gelukkig knipoogde haar zusje. "Dat muizenbrein moet niet alles weten." een grijns hing rond haar lippen. Airpaw keek haar dankbaar aan. "En hoe is de Blood- eh, Elite? Is het wat je wilde?"vroeg ze met haar kopje schuin. "Je weet dat je altijd mag terug komen naar de Shadowclan he?"Ze wist dat het niet aan haar was dat te zeggen, maar Shrewstar zou het toch niet erg vinden? Ze keek verlangend naar haar zusje, het was bijzonder hoe anders hun werelden waren geworden


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 20:54

"Inderdaad! Wacht maar, straks zal die vieze Hazenvreter ons allemaal verraden!" Bevestigend knikte ze. Straks zouden er nog kittypets of rogue's bij komen! Stel je voor! Ze had respect gehad voor Shrewstar, en dat had ze nog steeds, maar deze beslissing kon ze niet begrijpen. "En hoe is de Blood- eh, Elite? Is het wat je wilde?" Ze glimlachte, ja het was wat ze wilde. Ook al had ze haar familie ervoor moeten achterlaten. Ze was eindelijk vrij. "Het is best wel chill! Als je geen prooi kan vangen, pech. Gevechten gebeuren er dagelijks, al doe ik daar niet zo graag aan mee. Het is eigenlijk een klein zooitje ongeregeld, maar het is wel leuk. Ik ben eindelijk vrij, geen stomme clanregels meer. Al moet ik wel toegeven dat ik jullie mis." Hoe zeer ze haar familie ook miste, de Bloodclan zouden ze nooit aankunnen. Ze wou hen niet verplichten om te doden, enkel als ze dat zelf wouden. Maar ze wist ook wel dat dat niet ging gebeuren. "Je weet dat je altijd mag terug komen naar de Shadowclan he?" Ze schudde met haar hoofd. "Het is niet omdat ze een Windclanner in de clan toelaat dat ze een apprentice die zelf uit de clan is gestapt er ook terug in mag. Ik wil niet als de mislukte kat met hangend hoofdje terug komen, hoezeer ik jullie ook mis." Miauwde ze met spijt in haar stem.


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 22:25

"Het is niet omdat ze een Windclanner in de clan toelaat dat ze een apprentice die zelf uit de clan is gestapt er ook terug in mag. Ik wil niet als de mislukte kat met hangend hoofdje terug komen, hoezeer ik jullie ook mis."Er lag spijt in haar stem en Airpaw wist wel dat haar woorden waar waren, maar ze bleef hopen dat Shrewstar het haar zou vergeven. De grijze poes zuchtte, nog steeds wilde ze zo graag dat haar zusje gewoon terug kwam en ze samen weer pret zouden kunnen hebben. "Ach." zuchtte ze sipjes, maar daarna keek ze haar zus al wat vrolijker aan. "Hey, ehh, ken jij ene Draco?" probeerde ze soepeltjes van onderwerp te veranderen.


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 19:23

"Hey, ehh, ken jij ene Draco?" Veranderde haar zusje soepeltjes van onderwerp. Ze legde haar oren achteruit, ja dat stuk uitschot kende ze. "Ja die ken ik. Waarom?" Miauwde ze achterdochtig. Als dat vieze stuk schurft ook maar één poot uitstak naar haar zusje! Dan kreeg hij ervan langs, reken maar!


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 17:27

De reactie die haar zus gaf was niet helemaal een die ze verwachtte. De calico poes legde haar oren in haar nek en keek alsof ze de naam van de duivel had gezegd. Meteen wenste de poes dat ze er niet over was begonnen. Ze was hem gewoon een keer tegen gekomen, hij zei dat hij haar wilde trainen. Stiekem vond ze hem wel wat hebben. "Ja die ken ik. Waarom?"Klonk Five achterdochtig. Airpaw keek naar een vogeltje in de boom, die plots heel interessant was geworden. "Oh gewoon, ik was hem een keer tegen gekomen en vroeg me af, eh.. Ja, gewoon of je hem kende."mompelde ze ietwat vlotjes. Ze keek haar zus nog steeds niet aan. "En of je misschien wist hoe het met hem ging"Voegde ze er snel aan toe.


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 22:32

Haar zusje keek plots heel geïnteresseerd naar de vogel op de tak, dat kon niet veel goeds beteken. "Oh gewoon, ik was hem een keer tegen gekomen en vroeg me af, eh.. Ja, gewoon of je hem kende." Ze legde haar oortjes weer plat, maar toen ze haar bekje wou open trekken miauwde haar zusje nog iets. "En of je misschien wist hoe het met hem ging" Kwaad keek ze de tabby aan. "Blijf uit de buurt van die kater! Hij is gevaarlijk! Desnoods verkoop ik hem een klap om te zorgen dat hij niet meer in je buurt komt. Als hij ooit ook maar één poot naar je uitsteekt moet je het me laten weten." Grauwde ze woest, ze was niet echt kwaad op haar zus. Maar meer op dat achterlijke stuk schurft.


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 22:53

"Blijf uit de buurt van die kater! Hij is gevaarlijk! Desnoods verkoop ik hem een klap om te zorgen dat hij niet meer in je buurt komt. Als hij ooit ook maar één poot naar je uitsteekt moet je het me laten weten." werd haar woest toe gegrauwd. Bij de woorden van haar zus zette de grijze poes geschokt een stap achteruit, haar oren ietwat angstig in haar nek. Ze leek woedend.
Airpaw keek haar nog even geschrokken aan, maar toen vulde haar ogen zich met woede. "Hey! Jij moet niets zeggen!"Siste ze fel naar haar zus. "Als ik hem aardig vind, vind ik hem aardig! Ga mij niet waarschuwen voor katten!"Ze slikte de tranen die prikten in haar ogen weg. "Jij bent per slot van rekening degene die zich bij de gevaarlijke Bloodclan hebt aangesloten."voegde ze er op dezelfde toon aan toe, al lag er een verdrietige toon in haar woorden. Ze had amper ruzie gehad met haar zus, laat staan zo serieus.


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 21:59

"Hey! Jij moet niets zeggen! Als ik hem aardig vind, vind ik hem aardig! Ga mij niet waarschuwen voor katten!" Ze legde haar oren kort naar achter, ruzie met haar zus vond ze niet leuk. Maar Draco was gevaarlijk, heel gevaarlijk en niemand mocht haar familie ook maar een haar krengen. "Jij bent per slot van rekening degene die zich bij de gevaarlijke Bloodclan hebt aangesloten." Awtsh, dat stak. Ze slikte haar tranen in. "Ik heb je gewaarschuwd, hij is gevaarlijk!" Miauwde ze nog met een laatste overtuigend hoofdbeweging. De sfeer voelde gespannen aan en ze haatte het. "Zijn er geen leuke katers in de Shadowclan?" Veranderde ze van onderwerp met subtiel wiebelende wenkbrauwen.


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 20:18

Five vond haar woorden duidelijk niet leuk, dat zag de poes toen ze weer in de groene ogen van haar zus keek. Tranen lagen in haar ogen en schuldgevoel stak haar. "Ik heb je gewaarschuwd, hij is gevaarlijk!"Miauwde ze nog net even overtuigend. De sfeer tussen hen was stijf en gespannen, het voelde vreselijk. Uiteindelijk besloot Airpaw iets te doen wat ze zeer moeilijk vond, haar excuses aanbieden en toegeven. "Sorry, ik zal er op letten."mompelde ze haast onhoorbaar. "Zijn er geen leuke katers in de Shadowclan?"veranderde haar zus, heel slim, van onderwerp. Airpaw grinnikte, blij dat die spanning van net al weer weg was. "Niet zover ik weet, ik denk dat ik wat aan m'n charmes moet doen."miauwde ze grinnikend, al lag er toch iets van onzekerheid in haar stem. "En in de Blo- eh, Elite?"


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 20:24

Bood haar zusje haar nu haar excuses aan? Of had ze het verkeerd gehoord? Toch besloot ze het te negeren. "Niet zover ik weet, ik denk dat ik wat aan m'n charmes moet doen." Ze grijnsde. "Je uiterlijk is in ieder geval al on point!" Daar waren zussen nu eenmaal voor, om je beter te laten voelen. Zelfs na een ruzie, want welke beslissingen haar familie ook zou nemen. Ze zou altijd van hen blijven houden. "En in de Blo- eh, Elite?" Ze lachte. "De meeste zijn nogal arrogant en denken dat ze geweldig zijn! Maar er is wel een kater die wel chill is." Miauwde ze met wiebelende wenkbrauwen. Niet dat ze iets voelde voor die kater, hij was gewoon een vriend.


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 0:07

"Je uiterlijk is in ieder geval al on point!" miauwde Five. Vol dankbaarheid en opgetogen keek ze haar zus aan. Ze dacht namelijk alles behalve zo over haar zelf. Ach, op het moment moest ze zich ook op trainen focussen, niet op stomme katers. Bovendien had ze geen idee hoe ze met dat soort dingen om moest gaan, bovendien had ze eigenlijk alleen maar met poezen te maken gehad in haar leven. "En in de Blo- eh, Elite?" vroeg ze nu aan haar zusje, haar kop lichtelijk gekanteld. De calico poes lachte. "De meeste zijn nogal arrogant en denken dat ze geweldig zijn! Maar er is wel een kater die wel chill is." Haar zus wiebelde met haar wenkbrauwen. Air lachte. "Vertel me alles!" Ze maakte het zich gemakkelijk, duidelijk dat ze niet weg zou gaan totdat ze alles had gehoord.


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 14:31

De kattin maakte het zich gemakkelijk. "Vertel me alles!" Die zou niet weggaan voor ze het ganse verhaal had gehoord. "Het is niet echt speciaal en ik ken hem nog niet echt goed. Dus momenteel zit hij in de Friendzone." Grijnsde ze richting haar zus. Het was allemaal waar wat ze vertelde, liegen kon ze toch niet bij haar familie. "Zijn naam is Seven." Grinnikte ze. De kater was chill, hij zou een goede vriend van haar kunnen worden.


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 14:55

"Het is niet echt speciaal en ik ken hem nog niet echt goed. Dus momenteel zit hij in de Friendzone."begon ze. Airpaw keek haar met glimmende ogen aan, arme kater. In de Friendzone, dat moest redelijk pijnlijk zijn. Ach, wat wist zij er van. "Zijn naam is Seven." De grijze poes trok één wenkbrauw lachend op. "Seven?"bracht ze uit. "Jullie zijn gemaakt voor elkaar, dat zeggen de namen al."grinnikte ze en stootte haar zusje plagend aan. "En jullie kittens gaan zeker One, Two, Three, Four en Six heten?"grapte ze

Ik shipte Seven en Five al


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 17:31

"Seven? Jullie zijn gemaakt voor elkaar, dat zeggen de namen al." Ze lachte toen haar zusje haar aanstootte. "Haal je maar niks in je hoofd!" Miauwde ze grijnzend. "En jullie kittens gaan zeker One, Two, Three, Four en Six heten?" Haar zusje plaagde haar en lachend gaf ze antwoord. "Niet op de zaken vooruit lopen, Air! Voor nu is hij gewoon een vriend!" Lachend stootte ze haar zus aan. Het was leuk om nog eens onder familie te zijn, zonder telkens op je hoede te moeten zijn voor gevaar of fake katten.

››I know, maar haal je maar niks in het hoofd xD


I've missed you |AIRPAW| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 21:08

"Haal je maar niks in je hoofd!" waarschuwde haar zus haar. Airpaw lachte echter alleen maar en ging gewoon door met haar zus te plagen. "En jullie kittens gaan zeker One, Two, Three, Four en Six heten?"Ze wiebelde veel betekenend met haar wenkbrauwen."Niet op de zaken vooruit lopen, Air! Voor nu is hij gewoon een vriend!"lachend werd ze aangestoten. Echter keek Airpaw haar zus super serieus aan, alsof ze zojuist een wonder had gezien. "Ach Five! Wist je het nog niet? Ik kan de toekomst voorspellen!"zei ze. "One gaat net zoals jij worden, Two eh.." Ze twijfelde even. "Hoe ziet Seven eruit?"


I've missed you |AIRPAW| Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I've missed you |AIRPAW|
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: