Overdose - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Overdose

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:35

De poes moest even lachen toen de kater terug goed gezind bleek te zijn. "Eindelijk, dat duurde langer dan verwacht." Sprak ze, zachtjes lachende. Echter schrok ze wel een tikkeltje toen de kater zijn neus in haar vacht duwde. Niet omdat ze werkelijk geschrokken was van de plotse aanraking, maar eerder het gevoel van vrede dat door haar heen raasde. Algauw begon ze het warm te krijgen en greens ze wat, de andere kant opkijkende. "Iedere keer als jij er bent lijkt het alsof ik geen zorgen heb," Begon ze plots, even zacht zuchtende. "Het is gewoon zo raar.. en ook een beetje eng.." Gaf ze toe, niet goed wetende hoe ze het anders moest formuleren. "Ik weet het niet goed.. ik denk.." Ze kon de woorden niet over haar lippen krijgen, bang zijnde dat dit de kater zou afschrikken. Ze wou niet hetgeen wat ze nu hadden in één klap doen verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:52

De kater moest glimlachen om haar opmerking, en rechte langzaam aan weer zijn rug, zijn neus tintelde nog van de haren van de poes wat grappig voelde. Little keek op het moment de andere kant uit, waarom was hem een raadsel en dus leunde hij iets naar voren om te kijken of er iets gebeurt was wat hij gemist had. Dat leek echter niet het geval te zijn, dus keek hij weer vragen naar de poes. "Iedere keer als jij er bent lijkt het alsof ik geen zorgen heb," Tall glimlachte, dat was goed right? "Het is gewoon zo raar.. en ook een beetje eng.." Zijn glimlach maakte plaats voor lichte verwarring, niet goed. "Ik weet het niet goed.. ik denk.." Poezen waren geweldig, heus waar, ze waren gezellig en ook zeker leuk om mee om te gaan. Little was lief en caring, Arcane kon hij ook altijd mee lachen, maar er was één ding wat ze allemaal gemeen hadden en dat was dat ze soms waanzinnig onduidelijk konden doen. Het was Tall inmiddels een groot raadsel of het nu wel of niet goed was als ze bij hem was, en waar ze aan dacht kon hij met zijn hoofd helemaal al niet bijkomen. "Je denkt...?" Vroeg hij langzaam, niet helemaal zeker of hij het antwoord wilde weten nu de poes duidelijk had gemaakt dat het blijkbaar eng was om te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:58

'Je denkt...?' Vroeg de kater. Nog steeds keek de poes de andere kant op, bang zijnde dat hij de onzekerheid in diens ogen zou lezen. Algauw schudde ze haar kopje. Nee, ze kon het beter niet zeggen. Het zou enkel meer roet in het eten gooien, toch? Littlestream zuchtte eventjes, waarna ze hem toch terug aankeek. Maar als ze het nu niet zei, zou ze er dan niet nog langer mee inzitten? "Ik krijg hoofdpijn van jou." Greens ze terwijl ze hem een plagerige mep over zijn oren. Wauw, bijna had ze het gezegd. Nu maar hopen dat hij er niet langer mee in zou zitten. Waar dacht ze toch aan? Het kon niet, en uiteindelijk was Tallshadow véél te populair, en dan vooral bij de vrouwen. Het laatste waar hij geïnteresseerd in zou zijn was een tweederankse kattin die amper krijger kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 23:06

Ze dacht in stilte, duidelijk en begrijpelijk al maakte dit het er voor hem niet echt makkelijker op! Hij was niet het type nu met zijn ogen te rollen, dus begon hij maar te spelen met een klein stukje mos dat voor zijn poten lag. Plots echter klonk de stem van Little weer, en maakte ze hem aan het lachen met haar opmerking. Het was maar goed dat ze het duidelijk plagerig bedoelde want even schoot de gedachte dat ze hem dus vreselijk vond door zijn hoofd. Natuurlijk kon hij niet anders dan de reactie op haar poot over zijn oren waanzinnig veel erger maken dan die hoefde te zijn. Tall rolde om zodat hij van de boomstam viel, en sprong toen als een ware krijgen op Little af, haar voorzichtig meetrekkende. Zodra ze rolden zorgde hij er natuurlijk wel voor dat hij de hardste bumps kreeg want anders was het niet gentlemanly. "Geef toe," Grinnikte hij zodra ze uitgerold waren, en knipoogde. "Wel de beste hoofdpijn die je ooit gehad hebt,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 23:12

Plots rolde de kater van de boomstam af, om haar vervolgens mee te trekken wat als gevolg had dat ze samen over de grond rolden. Ze slaakte een zacht gilletje toen ze af en toe van een heuveltje rolden, maar keek toch geamuseerd in Tall's ogen toen ze tot stilstand kwamen. 'Geef toe,' Sprak de kater, waardoor ze eventjes haar oren spitste. 'Wel de beste hoofdpijn die je ooit gehad hebt,' Even werden haar groene ogen groot. Had hij haar door?! Maar algauw wuifde ze die gedachte weg en greens ze even zachtjes. "Inderdaad." Gaf ze vreemd genoeg eerlijk toe. Hierna begon ze zachtjes te blozen en keek ze de andere kant op, nu pas doorhebbende dat Tall nog bovenop haar lag. "M-mag ik terug rechtstaan?" Vroeg ze zachtjes, hopende dat hij haar hart nu niet sneller hoorde kloppen.
'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 23:19

Het gilletje, daar deed de kater het voor, het lachje erna en de blik in haar ogen zodra ze stil lagen. Al die verbazing maar geen angst, vertrouwen lag er in alles wat ze deed en het maakte dat de kater er niet genoeg van kon krijgen. Toch moest hij zo nu en dan twee keer nadenken over iets, of nam hij weer afstand. Bang om teveel te nemen, te ver te gaan. Misschien zouden anderen hem laf vinden, als het alleen om hemzelf ging zou Tall dat ook vinden. Maar het ging niet alleen om hem, het ging hier om hun tweeën, en dat was iets wat hij nog niet kwijt wilde. Besloten was wel al in zijn hoofd dat een glimlach prima kon, hoe kon hij ook anders? De twinkeling in haar ogen en de glimlach toen ze van hem wegkeek, wie zou er niet om glimlachen? Zelfs toen ze licht stotterend vroeg of ze weer rechtop mocht staan kon hij niets anders dan glimlachen. Soepeltjes stond de kater op, en zette een stap opzij zodat Little hetzelfde kon doen. Daarna schraapte hij zijn keel en raapte zijn gedachten weer bij elkaar, zijn blik -misschien een beetje beschaamd- naar de grond gericht. Deze momenten waren zo'n bevlieging van hem, een naam ervoor had hij nog niet, laat staan een reden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 13:53

Veel zei de kater niet, maar Starclanzijdank ging hij wel van haar af zodat de poes de kans had om recht te staan. Zelf had ze diens uitdrukkingen niet gezien aangezien ze te druk bezig was met haar eigen gedachten op volgorde te zetten. Het gesprek dat ze overlaatst met Fawnstep had gehad toonde aan dat ze misschien toch wel meer dan alleen vriendschap voor de kater voelde. Maar er was een zekere angst die haar hart omklemde als twee koude doorns. Wat als afwijzing het gevolg was van toegeving, en hun vriendschap gedaan was? Dat was hetgeen wat ze koste wat het kiste wou voorkomen. Maar toch was er ergens die drang om het hem gewoon te zeggen, zodat haar zorgen weggewuifd konden worden. Een zachte zucht verliet haar bekje, waarna ze haar oortjes liet wiebelen en haar groene blik op Tall richtte. "Geef eens eerlijk toe," Begon ze met een kleine grijns op haar gelaat. "Heb jij ooit een oogje op iemand gehad?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 17:40

Niet iets waar hij vaak over nadacht, eigenlijk om eerlijk te zijn vermeed de kater die gedachtes juist omdat ze hem verwarden. Sommigen hielden van verwarring, hij vond het maar… verwarrend. Dit was zelfs al verwarrend en hij had er nog niet eens serieus aan gedacht! Oke, rustig nog eens de vraag afspelen in zijn hoofd. "Heb jij ooit een oogje op iemand gehad?" Tall bleef hem herhalen in de hoop er een antwoord in te vinden. Uiteindelijk keek hij bedenkelijk in de verte naar de bomen, lichte frons op zijn gezicht. Duidelijk was wel dat hij een goed antwoord wilde geven, maar wat was goed met dit soort vragen? "Weet ik niet.." Gaf hij uiteindelijk twijfelachtig toe, nog steeds niet tevreden lijkende met zijn antwoord. "Ik bedoel, ik ben er nooit echt mee bezig denk ik?" De frons werd wat dieper. "Altijd iets geweest wat ik nooit volledig heb gesnapt,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 17:47

De kater leek nogal verward te zijn door haar vraag. Een kleine grijns verscheen op haar gelaat, het ergens wel grappig vindende dat hij hier zolang over moest nadenken. Uiteindelijk gaf hij toe dat hij zich er niet mee bezig hield. "Die arme poezen," Begon ze, lichtjes grinnikend. "Ze vallen stuk voor stuk voor jou en jij denkt er niet eens over na." Greens ze nadien, hem een speelse schouderduw gevende. Ze meende het wel. Wie van de kattinnen in de Clan kende hem nu niet? Of nog beter, wie vond nu niet dat hij boven alle andere katers uittorende? Maar goed, dat hij dit niet eens wist of er niet eens over na dacht was ergens wel grappig. Aangezien zij er integendeel weer wel vaak over na dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 17:54

De kater grinnikte even om de opmerking van de poes, maar het was ergens wel waar. Hij voelde lichte schuld opborrelen, hij dacht er inderdaad nooit over na, was dat fout? Vragend keek hij naar Little. "Is dat erg?" Vroeg hij, serieus. Hij wilde niet anderen kwetsen, dat was niet echt zijn hobby en hij was ook niet van plan er dan nu mee te beginnen. Meteen na de vraag fronste hij echter weer bedenkelijk, nu redelijk diep, en keek zijlings naar Little. "Jij bent hier blijkbaar pro in," Mauwde hij, met een lichte smirk. "Heb jij er dan wel vaak over nagedacht?" Natuurlijk wel, Ash en Night waren niet dom of onaantrekkelijk, en beiden waren ze voor haar gevallen. Dat had haar wel geraakt in any way toch? Of was ze net als hij en gaf ze het niet zoveel extra aandacht. Tuurlijk dacht de kater er wel eens aan, hij was niet harteloos, integendeel. Maar hij kon niet iedereen tevreden stellen, al helemaal niet als hij dan tegen zichzelf moest liegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 18:04

'Is dat erg?' Vroeg de kater, blijkbaar schuldbewust wordende. De poes greens opnieuw en schudde algauw haar kopje. "Nee hoor." Sprak ze simpel, als antwoord op diens vraag. 'Jij bent hier blijkbaar pro in,' Even keek de kattin hem bedenkelijk aan, haar grijze kopje licht kantelende. 'Heb jij er dan wel vaak over nagedacht?' Vervolgde hij. De poes had deze vraag ergens wel verwacht, aangezien zij hem eerst gesteld had. Rustig knikte ze, waarna ze naar voren keek en zacht zuchtte. "Toen ik jonger was wel. Ik had zelfs bijna een relatie met Nightspark, maar.." De poes sloot haar mond en schudde vervolgens haar kopje, wetende dat Tallshadow dit stukje vast zelf wel kon aanvullen. Eerst ruzie, en nadien koos 'ie voor Ashdrizzle. Daarbij had ze toch nooit een partner gemogen als medicine cat, dus zou het nooit gewerkt hebben. "Er is wel iemand die de laatste tijd m'n aandacht trekt," Vervolgde ze dus maar. Haar groene blik richtte zich weer op Tallshadow. "Het is nogal raar.. aangezien er me altijd gezegd was dat ik van niemand mocht houden op deze manier, vanwege m'n medicijn kat rang. Maar nu ik die niet meer heb word alles alleen maar verwarder.." Mompelde ze uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 21:57

Ze zocht niet al te veel achter zijn vraag, waarschijnlijk omdat zij toch begonnen was over dit onderwerp. Hij vond het ook nooit vreemd als hem een vergelijkbare vraag gesteld werd als die hijzelf eerder had gesteld, toch merkte Tall op dat het feit dat ze er niet meer achter zocht een zekere opluchting bij hem naar boven bracht, samen met lichte teleurstelling. Waarom was hem een raadsel, sowieso kon de kater niet echt zeggen dat hij zichzelf de laatste tijd snapte. "Toen ik jonger was wel. Ik had zelfs bijna een relatie met Nightspark, maar.." die sukkel koos een ander. Tall knikte eens, om de poes te laten weten dat ze daar niet aan hoefde te denken. Hoe lang geleden was het nu? Toch zeker wel zeven maanden toch? "Er is wel iemand die de laatste tijd m'n aandacht trekt," In reactie daarop vielen zijn oren naar de grond, dat verbaasde hem zo dat het even duurde voor ze omhoog schoten. Watvoor reactie was dat nu weer? Een puzzled look lag dan ook op zijn gezicht terwijl Little verder praatte. "Het is nogal raar.. aangezien er me altijd gezegd was dat ik van niemand mocht houden op deze manier, vanwege m'n medicijn kat rang. Maar nu ik die niet meer heb word alles alleen maar verwarder.." Tall glimlachte weemoedig, "En nu loopt elke kater van de clan achter je aan," Stelde hij, nog steeds compleet in verwarring gebracht door het feit dat zelfs die zin lichtelijk sad klonk. Een frons kwam opnieuw op zijn gezicht, deze verwarrende zaken begonnen nu wel vreemd te worden. Oplossing nodig please.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 22:25

De kater leek niet blij te zijn met haar woorden, dat leidde ze tenminste toch af uit zijn reactie. Oren die omlaag hingen, dat was niet goed, toch? 'En nu loopt elke kater van de clan achter je aan,' Zei hij, waardoor de poes even moest grijnzen. Iedere kater? Nee hoor, alles behalve zelfs. En trouwens, als dat wel zo was dan had zij het gewoon niet door gehad. Uiteindelijk lette ze slechts op Tallshadow's aanwezigheid en was hij de enige die haar echt interesseerde. Een zachte zucht verliet haar bekje, terwijl ze zich op haar rug liet vallen en met haar groene blik naar de hemel keek. "Pech voor hen, er is maar eentje die ik leuk vind." Greens ze terwijl ze even snel een zijdelingse blik op hem wierp. Hoe kon ze het toch aan hem vertellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 23:34

De grijns vertelde hem niet veel goeds, hij had gelijk gehad? Of was het juist zo'n grijns die ongelovig was? Dat kon ook, katten lezen in tijden van dit soort vreemde gedachtegangen kon hij niet. Ze flopte om zodat ze op haar rug lag, en de kater moest zijn hoofd omlaag buigen om haar aan te kunnen kijken. De grasgroene ogen ontmoetten die van hem, "Pech voor hen, er is maar eentje die ik leuk vind." Een hoek van zijn mond ging lichtjes omhoog in een halve glimlach. Dat was mooi, het was fijn te weten wat je wilde, hij gunde het Little met heel zijn hart. Nou ja, heel zijn hart. In ieder geval met de helft van zijn hart, de andere helft was die vreemde brei aan vreemde dingen die hem verwarden en die nog uitgepuzzeld moesten worden. Het probleem was dat na elke keer dat hij Little zag, de poes er meer vreemd spul ingooide, zodat het uiteindelijk een groentesoep met oneindig veel ingrediënten leek. To be honest, nog steeds was het een prima gevoel, net als dat de groentesoep nog prima kan smaken. Als het nou maar niet zo verwarrend was geweest, en als hij de herkomst van het gevoel had geweten, dan had hij met liefde de andere helft van zijn hart er ook in gekieperd. Dat ging nu niet, hij wist niet eens wat het was, wat als het gif was, iets fouts? Creepy. "Dat is one lucky kater," Antwoordde hij uiteindelijk, zachtjes en half tegen zichzelf, om zichzelf er nog even van te overtuigen dat hij het de kater gunde, want waarom on earth zou hij dat niet doen? Geen enkele sensible reden kon in hem opkomen, terwijl de vreemde brei juist luid protesteerde tegen het idee van Little met een ander. Had hij al gementioned dat het verwarrend was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 23:53

Het duurde even voordat de kater er op reageerde, en dat begon haar zorgen te baren. Had ze iets verkeerds gezegd? Het goede aan haar gevoelens was dat ze precies wist wat ze voelde. Ze had dit nu al zo vaak meegemaakt, dat het geen onbekend terrein meer was. Echter was ze bang weer gebroken te worden, aangezien ze wist dat die kans groot was. Het was gewoon eng. Ze had zichzelf beloofd nooit meer tot deze zielige positie te laten zakken, maar uiteindelijk was het haar niet gelukt. Het kunnen voorkomen had ze niet, het was zo snel gekomen dat ze er zelf niet eens controle over had gehad. Tallshadow was er nu eenmaal geweest toen ze het moeilijk had, en dat deed al veel. Vooral omdat Littlestream het zo gewend was om verlaten te worden wanneer ze het moeilijk had. Een zachte zucht verliet haar bekje terwijl ze haar kopje schudde, eerst haar groene blik omhoog priemende om vervolgens weer naar de kater te kijken zodra deze iets zeggen wou. 'Dat is one lucky kater,' Antwoordde hij. Eveneens als het lange gras, golfde haar halflange grijze vacht eventjes toen een koude bries over het landschap heen woei. Ook de ritselende bladeren waren haar gehoorstelsel niet ontgaan. Het grappige was dat de poes naast haar wat zwakkere lichaam perfecte zintuigen had. Ook haar kennis was niet bepaald slecht. Ze wist alles over de kruiden en ook haar prooikennis begon steeds groter te worden. Uiteindelijk richtte ze haar blik in zijn gele ogen en keek ze hem wat nieuwsgierig aan, misschien een tikkeltje teleurgesteld zelfs. "Wil je niet weten wie?" Klonk ze, haar bleekgroene ogen zo groot als die van een onschuldige kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 0:16

Ze keek hem aan op zo'n verwachtingsvolle manier dat de kater meteen de conversatie in zijn hoofd terugspeelde om zich te bedenken wat hij fout had gedaan. Die blikken betekenden altijd dat hij iets niet had gedaan wat hij wel had moeten doen, het probleem was alleen dat Tall veel meer moeite had met het bedenken wat dat was dan anderen, en om eerlijk te zijn hielp het hele 'kijk mijn epic haren in de wind' van Little hem ook niet echt. "Wil je niet weten wie?" De kater glimlachte eens, gelukkig, ze had begrepen dat hij het op eigen houtje niet allemaal kon. Uiteindelijk na even nagedacht te hebben haalde de kater zijn schouder op. "Als je wilt dat ik het weet vertrouw ik erop dat je het me zegt," Antwoordde de kater met een glimlach, en knikte eens. Dat klopte in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 0:21

'Als je wilt dat ik het weet vertrouw ik erop dat je het me zegt,' Antwoordde hij. De poes greens even. Ze had zichzelf wel goed in de nesten gewerkt. Maar stiekem hield ze wel een beetje van deze spanning. Ze bleef dan ook grijnzen, maar besloot voordat ze de situatie nog onhandiger ging maken eerst om zijn woord te vragen. "Als je me belooft dat je niet kwaad op me zult zijn." Sprak ze, hem opnieuw aankijkende. Haar grijze staartpunt tikte een tikkeltje zenuwachtig tegen de grond, hopende dat ze straks op een degelijk antwoord kon komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 0:36

Oh great, de ander stelde hem nu toch zeker een vraag waarvan hij niet wist hoe te beantwoorden. Waarom zou hij boos worden om degene van wie de poes hield? Tenzij het Eagle was want die kater was serieus een van Starclan's grootste fouten ooit, niet dat hij dat ooit tegen zijn moeder had gezegd hoor. Waarschijnlijk zou hem dat enkel een pets rond de oren opleveren en kamparrest. Anyhoo, iets zei hem dat er geen Eagle genoemd zou worden, of dat waren gewoon zijn hoopvolle gedachten die spraken? Whatever, de poes verdiende inmiddels wel een antwoord na al die verbaasde blikken op zijn gezicht. "Sure," Antwoordde hij, met nog steeds de verwarde blik in zijn ogen -waarvoor had ze zijn belofte ooit nodig?- en een lichte schouderophaal -dingen in zijn hoofd waren nu toch al zo vreemd, daar kon wel mee bij right?- "Kwaad zijn is toch al niet mijn strong suit," Vervolgde hij met een smooth wenkbrauwwiebel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Overdose - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 12:02

'Sure,' Sprak de kater eerst, waarna hij nog iets leek te willen zeggen. 'Kwaad zijn is toch al niet mijn strong suit,' Littlestream greens even, terugdenkende aan daarnet. Neen, inderdaad. Een Tallshadow die kwaad was klopte gewoon helemaal niet. Dat was zoals koude lava, om het een beetje te overdrijven dan. Maar goed. Een zucht verliet haar bekje terwijl ze naar een goed antwoord zocht. Maar hoe hart ze haar mechanisme ook liet draaien, er kwamen geen bijpassende producten uit. Vertaald, haar brein wist geen antwoord te vinden die haar niet in de problemen zou brengen. Uiteindelijk schudde ze gewoon haar kopje en keek ze met een brede glimlach naar hem. "Grapje," Mauwde ze, hem licht grijnzend aankijkende. "Ik vertel het je toch niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Overdose - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Overdose   Overdose - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 12:14

De kater wachtte rustig af wat de poes nu zou antwoorden, ze leek het eens te zijn met het feit dat hij niet zo snel boos werd, en dat deed ook hem glimlachen. Het was fijn om te weten dat sommigen hem altijd zouden blijven vertrouwen. "Grapje," De kater's mond viel open. "Ik vertel het je toch niet." Zijn ogen werden groot, dat kon ze niet maken toch?! Dat zou niet eerlijk zijn, hij had het belooft en nu wilde ze het alsnog niet zeggen. De kater duwde de poes acuut -zachtjes- tegen de grond met zijn poten, ze lag al dus dat maakte het dubbel zo simpel. "Dat is niet fair!" Lachte hij verontwaardigd, terwijl hij haar vastpinde, "Ik heb het nog wel beloofd, je hebt me nieuwsgierig gemaakt!" Dramatisch liet Tall zich op de grond vallen. Ze moest het hem wel vertellen nu, anders zou hij eeuwig het weirde nieuwsgierige gevoel hebben, plus, de gevoelens die in hem opkwamen bij allerlei namen die ze zou kunnen zeggen waren niet goed. Voor hen was het misschien wel veiliger als ze stil bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Overdose
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: