∆ BloodClan ceremonie 04/2015



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ∆ BloodClan ceremonie 04/2015

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Claw
Deceased
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 8:59

∆ BloodClan ceremonie 04/2015 BloodClan_icon_by_starsightsw2007
BloodClan ceremonie


Hij ijsbeerde heen en weer in zijn barn terwijl hij nogmaals overdacht of hij niets vergeten was. Toen hij tot de conclusie kwam dat hij overal aan had gedacht liep hij zijn barn uit. Hij sprong meteen op het muurtje en keek over het kamp. Het was nog vroeg, dus hij ging er van uit dat iedereen nog in het kamp aanwezig was en dat was de bedoeling. Een harde miauw galmde over het kamp in rust. Het was een mooie dag in newleaf. Dauwdruppels sierden het grasveld van het kamp van de Elite en de zon kwam net op in een strakblauwe lucht. Daardoor stond de grote gitzwarte kater midden in het opkomende zonlicht, waardoor zijn groengele ogen nog meer fonkelden. Hij wachtte totdat de groep katten zich voor hem verzameld had, voordat hij begon. “Ik wil beginnen met een mededeling. Ik wil dat iedereen uit gaat kijken naar Miles. Ik wil het meteen weten als je hem hebt gezien.” Hij was het zat dat zijn commander hem duidelijk bleef ontlopen. Het werd tijd dat hij voor hem zou verschijnen en dat moest niet meer te lang duren, anders zou hij andere maatregelen nemen. “Goed, voordat ik de Young One’s aan mentors koppel wil ik een naamsverandering doorgeven. De Young One Leopardpaw heet vanaf nu Summer.” Hij ging zitten en liet zijn blik over zijn clan glijden. “Ik wil nog steeds dat de Young One’s getraind worden door twee mentors, dit om ons imago weer op peil te krijgen.” Vervolgde hij op zijn eigen duidelijke en kille manier. “Jafar, Yu, Five en Summer kom naar voren.” Hij keek de vier Young One’s aan die hij genoemd had. “Jafar zal getraind worden door Lostvoice en Raza. Yu krijgt Vhaelyra en Hellhound als mentors. Five zal getraind worden door Zira & Draco die al samen een Young One trainen. Summer krijgt Lostvoice als mentor.” De blik in zijn groengele ogen boorde zich in die van de Young one die hij als laatst opgenoemd had. “Ik zal jou samen met Lostvoice trainen.” Hij stond weer op en wenkte dat iedereen kon gaan. “Aan de slag.” Hij sprong van het muurtje af en liep naar Summer toe.

 


In het kort:
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 9:14

De zon op haar snuit had haar gewekt, net zoals de harde miauw die door het kamp trok. Direct verdween de slaap uit haar ogen, de ceremonie, ze zou een mentor krijgen! Even rekte ze zich uit, waarna ze richting hun leider liep. Meer katten kwamen toe gestroomd, maar zij bleef aan de rand. Totdat haar leider haar met nog enkele andere Young Ones naar voren riep, ze deed geen moeite om namen te onthouden. Five zal getraind worden door Zira & Draco die al samen een Young One trainen. Ze luisterde niet, tot haar naam genoemd werd. Zira, de kattin die haar hier naar toe had gebracht en Draco, de kater die haar zusje verleidde. Foxdung, nu hij haar mentor was had ze een probleem. Ze zou hem nooit kunnen aanvallen als hij haar zusje iets aan deed, toch niet tot ze een member was! Haar hersenen kraakte, opzoek naar een oplossing. Hierdoor had ze bijna de laatste mededeling gemist. Summer zou getraind worden door Claw, hun leider! Dat wou zij ook wel, liever dan getraind worden door dat monster genaamd Draco. Met een zucht ging ze opzoek naar haar mentors, het was moeilijk om hen te vinden in de zee van katten. Maar ze dacht dat ze in de verte de rode ogen van Zira zag, dus ging ze daar maar op af. "Wanneer beginnen we?" Miauwde ze met een grijns, ze had zin in de trainingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 9:52

Met een kleine grijns ging ze zitten. Claw had weer een mededeling. “Ik wil beginnen met een mededeling. Ik wil dat iedereen uit gaat kijken naar Miles. Ik wil het meteen weten als je hem hebt gezien.” Zira glimlachte in zichzelf. Als hij weg was, had zij een kans op Commander, al zou ze eerst een wit voetje moeten halen bij Claw, die haar niet geweldig vond. Ze luisterde rustig, en keek naar Draco toen ze hoorde dat ze weer samen een Young One trainden. Geweldig, fijn, leuk. Vrijwel meteen toen de leider klaar was met zijn praatje kwam er een Young One op haar afgestuiterd en ze keek met een opgetrokken wenkbrauw naar Five. "Wanneer beginnen we?" Vroeg Five tegen haar en ze bewoog eventjes met haar bruine oortje. "Vannacht." Niet een standaard antwoord zoals morgenvroeg, nee, ze zouden vannacht is iets leuks gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 14:21

De zenuwen hadden al de hele maan door haar lijf gegierd. Runner had besloten dat hij Rogue had willen worden of zoiets. Geërgerd wegens zijn afwezigheid had ze taken in het Camp gedaan. Niet dat dat beneden haar waardigheid was maar ze baalde er alsnog stevig van. Een paar dagen geleden had ze eindelijk het lef gehad naar Claw toe te lopen en hem te vragen of hij haar naam in Summer wilde veranderen. De kater had ze niet kunnen lezen en na haar vraag was ze dan ook weer weggelopen.


Een luide miauw weerklonk door het gehele BloodClan Camp. Verwonderd over het kabaal dat haar kleine leider kon maken liep ze naar een plekje toe waar ze goed zicht had op het muurtje. De kater vertelde dat hij eerst nog een andere mededeling had voordat hij Young Ones aan mentoren ging koppelen. Hij vertelde dat haar verzoek om Summer te heten geaccepteerd was. Ze glimlachte en bewoog het puntje van haar staart een paar keer snel heen en weer. Dankbaar gaf ze hem een knikje en keek toen naar de andere Young Ones. Binnenkort zou ze haar eindopdracht krijgen als het enigszins zou vlotten met een mentor krijgen. Eenmaal naar voren gestapt keek ze naar de kater die de andere katten twee mentoren gaf. Toen hij haar naam noemde sprak hij echter maar een naam uit. Lostvoice. Ze keek om zich heen met haar groene ogen of ze de witte poes ergens zag totdat Claw weer sprak. “Ik zal jou samen met Lostvoice trainen.” . Na deze woorden voelde ze een kou over haar lichaam heen trekken. Aan de ene kant was het een grote eer om door de Leader getraind te worden maar aan de andere kant schrok ze er toch wel een beetje voor terug. Snel schudde ze de verwarring van zich af en liep naar Claw toe. "Dankjewel dat je mijn training op je wilt nemen Claw" miauwde ze beleefd naar de kater. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 19:36

Ze had haar mentor al snel gevonden,die haar met opgetrokken wenkbrauw aankeek. "Vannacht." Dat was nieuw, normaal zeiden ze toch altijd iets van , Morgenvroeg of Straks. Niet dat ze het erg vond, de nacht was geweldig. Ze kon zich er helemaal in verstoppen, zalig! "Oké, je weet me te vinden." Miauwde ze waarna ze haar heldere blik weer over de katten liet glijden, haar andere mentor, Draco, had ze nog niet gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 19:26

Hij stopte met lopen toen Summer naar hem toe kwam. De grote gitzwarte kater ging zitten terwijl hij de oudere Young One goed in zich opnam. Hij knikte kort toen ze hem bedankte. “Eerst ondervinden Summer daarna pas bedanken, dat is je eerste les.” Hij staarde haar strak aan een koele blik in zijn groengele ogen, maar het was niet kil of dreigend. Hij wilde duidelijk tegen haar zijn, maar hij wilde haar niet laten schrikken. Hij zou het haar niet makkelijk maken, maar hij ging er ook niet vanuit dat ze dat verwachtte. Als ze zou doen wat hij zei en goed zou luisteren zou ze veel van hem kunnen leren, als ze ongeïnteresseerd en onwillig zou zijn dan zou het zich tegen haar keren. Het was haar keuze. “Ik wil dat je morgen naar mijn barn komt. Vroeg, voordat de zon opkomt. Zorg er voor dat je nog wat eet en dat je vol energie zit, het zal zwaar worden.” Met die woorden stond hij op en keek haar nogmaals aan. Toen draaide hij zich om en liep terug naar zijn eigen barn. Hij was benieuwd hoe Summer het zou gaan doen, maar hij had haar al bezig gezien en hij had het gevoel dat hij de juiste keuze gemaakt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 19:55

“Ik wil beginnen met een mededeling. Ik wil dat iedereen uit gaat kijken naar Miles. Ik wil het meteen weten als je hem hebt gezien.” Klonk de stem van Claw ineens door het kamp. Daar ging het rustige wassen van zijn vacht. “Goed, voordat ik de Young One’s aan mentors koppel wil ik een naamsverandering doorgeven. De Young One Leopardpaw heet vanaf nu Summer.” De stem van de zwarte Leader was niet echt duidelijk te horen vanuit de plaats waar hij zich bevond. De rosse kater stond op en liep een stukje in de richting van het muurtje waar Claw op te vinden was. “Ik wil nog steeds dat de Young One’s getraind worden door twee mentors, dit om ons imago weer op peil te krijgen.” Vertelde Claw wat volgens Hellhound op zich iets goeds was. De Elite had de laatste tijd niet zo heel veel laten horen aan de clans. “Jafar, Yu, Five en Summer kom naar voren.” Dat waren dus de vier Young Ones die hun mentor zouden ontvangen deze ceremonie. Een calico, een gevlekte, een zwart witte en het rosse katertje Jafar dat hij al eerder was tegengekomen. “Jafar zal getraind worden door Lostvoice en Raza. Yu krijgt Vhaelyra en Hellhound als mentors. Five zal getraind worden door Zira & Draco die al samen een Young One trainen. Summer krijgt Lostvoice als mentor.” Deelde Claw de Young Ones ieder twee mentoren uit. Ook de rosse kater kreeg een tweede Young One toegewezen. Het zou Yu zijn, de zwart witte kattin. Die zou hij samen met Vhaelyra moeten gaan trainen. Hellhound hoopte maar dat de Young One net zo leergierig zou zijn als dat Lecter was. En dat Vhaelyra een beter lid zou zijn om samen een Young One mee te trainen dan Brat. De rest van de ceremonie was hem ontschoten, belangrijk zou het waarschijnlijk toch niet zijn geweest. Rustig stond Hellhound op en liep naar de zwart witte kattin. "Goedendag Yu, ik ben Hellhound en zal je vanaf nu gaan trainen samen met Vhaelyra. Zorg dat je morgen voor zonsopgang aan de rand van het kamp zit, dan begint de training." Vertelde de rosse kater met een stem die geen tegenspraak duldde. Hopelijk had de zwart witte kattin dat ook door en zou ze gewoon naar hem luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 20:25

Geïnteresseerd luisterde ze naar de, in haar ogen nog steeds nieuwe, Elite leider. Ze moest van binnen kort lachen na zijn woorden, maar van buiten was haar blik stil. "Waar ben je mee bezig Miles." Dacht ze bijna hardop. Ondertussen luisterde ze verder, en rolde met haar ogen. Dat twee-mentoren gedoe werkte haar een beetje op haar zenuwen. Haar ogen schoten wijd open toen ze haar naam hoorde samen met die van Lostvoice. LOSTVOICE!? Jafar vond ze geen probleem, ze mocht die kleine wel. Maar dat moest ze met Lostvoice? Geïrriteerd liep ze naar Jafar toe, en knikte naar hem. "Wij hebben eerder ontmoet, dus ik neem aan dat ik me niet voor hoef te stellen. Luister, ik ben misschien leuk en van de spelletjes maar trainingen zijn een serieus iets. Geen geklooi, afgesproken?" Zei ze, haar stem ietwat feller dan hij normaal was doordat ze nog licht geïrriteerd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 21:41



Newleaf zon scheen de Young-ones tower in. Slaperig opende Yu haar ogen, en wierp een blik naar buiten. Ze zag een groep katten, en haar vader, op een muur... Wacht even, haar vader op een muur? Ceremonie! Als een speer sprong ze uit haar nest en raasde de trappen af. Vandaag zou ze een mentor krijgen! Al snel had ze zich bij de groep katten gevoegd en luisterde naar haar vader. “Ik wil beginnen met een mededeling. Ik wil dat iedereen uit gaat kijken naar Miles. Ik wil het meteen weten als je hem hebt gezien.” De deputy? Was die er niet meer? Hm. Misschien zou Claw dan een nieuwe kiezen! Toen begon hij te praten over een of andere naamverandering. Paw? Dat klonk als een clankat. Yu kon het niet laten om een vleugje walging op haar snuit te vertonen. “Jafar, Yu, Five en Summer kom naar voren.” Trots stapte de poes naar voren, en liet haar blik even glijden over de andere. “Jafar zal getraind worden door Lostvoice en Raza. Yu krijgt Vhaelyra en Hellhound als mentors. Five zal getraind worden door Zira & Draco die al samen een Young One trainen. Summer krijgt Lostvoice als mentor.” Kende ze die katten? Hopelijk konden ze haar wat leren. “Aan de slag.” Haar vader sprong van de muur af. Yu liet haar groene ogen dwalen, tot ze op een rossige kater vielen die naar haar toekwam. "Goedendag Yu, ik ben Hellhound en zal je vanaf nu gaan trainen samen met Vhaelyra. Zorg dat je morgen voor zonsopgang aan de rand van het kamp zit, dan begint de training." Hellhound. Ze knikte. "Ik hoop wat van u te kunnen leren." Sprak ze rustig. Ze wou even met haar vader praten, maar die was bezig met Summer. Yu trippelde onopvallend in zijn richting. In het voorbijgaan tikte ze haar bovenbuur, Jafar, aan met haar staart. Vervolgens ging de kattin in de schaduw zitten, niet te ver van haar vader vandaan. Lichtjes wenkte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 16:43

Claw stond nog altijd voor haar maar zijn vijandige houding waar ze zich op had ingesteld was niet te bekennen. Haar groene ogen lieten niet zien wat ze voelde, diep van binnen had ze ontzag voor de kater. Hij had de vorige Leader verjaagd en had nu zijn plek ingenomen. Met een koele blik gaf hij haar antwoord op haar bedankje. “Eerst ondervinden Summer daarna pas bedanken, dat is je eerste les.” Hij bleef haar nog even aankijken voordat hij verder ging met zijn verhaal. Kort knikte ze op wat hij zei. Tegenwerpingen zou ze later alsnog kunnen maken, hoewel de kater had gezegd dat ze het eerst moest ondervinden had ze daar zo haar eigen mening over. Hij was leader en het feit alleen al dat hij een Young One ging trainen was opzich genoeg om hem te bedanken.
“Ik wil dat je morgen naar mijn barn komt. Vroeg, voordat de zon opkomt. Zorg er voor dat je nog wat eet en dat je vol energie zit, het zal zwaar worden.” miauwde de kater waarna hij zich omdraaide en weg liep. Wat verwonderd keek ze naar hoe de kater weg liep. Had hij iets in haar gezien dat hij ervoor had gekozen om haar te trainen? Nuchter schudde ze haar kop. Ze moest vroeg op morgen en eten kon ze beter nu gelijk doen dan dadelijk in de ochtend. Haar vacht prikte van de opwinding. Eindelijk kon ze weer aan de slag. Snel trippelde ze naar een kleine doorgang om te gaan jagen. Eerst eten en dan gaan slapen.


OOC: Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Jafar
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 17:11

Gestommel van Young One's in de Tower haalde hem uit zijn slaap, maar hij schoot pas echt recht toen een zwart-witte vacht voorbij schoot. Als zij al vroeg opstaat, moest het wel iets belangrijks zijn. Geeuwend keek hij naar buiten en voor één moment verstijfde hij, de ceremonie. Wild kwam hij aangerend, de eerste mededeling had hij gemist. Daarna luisterde hij aandachtig, Raza en Lostvoice zouden hem trainen. Raza kende hij, die had hij al eerder ontmoet. Maar wie Lostvoice was, geen flauw idee. Zijn mentor kwam op hem af, "Wij hebben eerder ontmoet, dus ik neem aan dat ik me niet voor hoef te stellen. Luister, ik ben misschien leuk en van de spelletjes maar trainingen zijn een serieus iets. Geen geklooi, afgesproken?" Hij had de neiging om met zijn ogen te rollen, dat wist hij ondertussen al wel, maar hij hield zich in. "Prima, wanneer beginnen we?" Zijn ogen gleden over het kamp, was er iemand waarvan hij de prooi kon afpakken? Hij had honger. Een staarttik haalde hem uit zijn gedacht. Yu, zijn onderbuur, liep voorbij en ging in de schaduw zitten in de beurt van de leider. De laatste tijd was hem opgevallen dat die twee wel veel tijd met elkaar door brachten. Hij haalde mentaal zijn schouders op en concentreerde zich op zijn mentor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 17:25

Ze zag dat de kater geïrriteerd was maar besloot dit te negeren, en luisterde naar zijn woorden. "Morgen, wanneer de zon ondergaat wil ik je zien bij de ingang van jullie toren." Ze knikte en liep weg zonder nog maar iets te zeggen, haar staart weer sierlijk volgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 8:31

Hij stopte weer met lopen toen hij zag dat Yu hem veel betekend aan zat te kijken.  Het was hem eerder nog niet opgevallen, omdat hij te diep in gedachten verzonken was. Snel schudde hij zijn overpeinzingen van hem af en keek naar haar. Hij vroeg zich af wat er aan de hand was, maar zijn blik veranderde niet. Hij zorgde er wel voor dat hij haar precies zo behandelde als andere Bloodclanners als ze in gezelschap waren. Hij draaide zich naar haar om en liep naar haar toe. “Wat is er Yu?” Vroeg hij terwijl hij voor haar ging zitten. Dezelfde koele blik in zijn groengele ogen als hij bij Summer had gehad. Toch trok hij iets wat met zijn oren, afwachtend over wat zijn dochter hem wilde melden of vragen. Hij hoopte niet dat het ernstig was of dat ze niet blij was met haar mentors. Het zou hem dwars zitten als dat wel het geval zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 04/2015   ∆ BloodClan ceremonie 04/2015 Icon_minitimema 13 apr 2015 - 17:39



Claw had haar opgemerkt, en liep naar haar toe. Yu kon zijn duidelijk kille houding en blik zien, wat hij bij elke elite kat had. “Wat is er Yu?” "Ik wou u feliciteren met uw young-one." Ze wou een excuus om tegen hem te praten, maar ze was vergeten dat het veel te veel zou opvallen. Stom stom stom. "Ik ga nu." Ze knikte haar vader toe, en er flitste even een warme blik door haar ogen. toen liep ze met kalme passen weg, naar de tower.

-Yu topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
∆ BloodClan ceremonie 04/2015
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: