What a nice white fur. Yet so boring...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What a nice white fur. Yet so boring...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raza
Member
What a nice white fur. Yet so boring... DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: What a nice white fur. Yet so boring...   What a nice white fur. Yet so boring... Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 15:38




the devil told me his name

Met een klein grijnsje liep ze over het Shadowclan territorium, ze had zin in bloed en bloed was wat ze zou krijgen. Ze zocht het perfecte slachtoffer, grootte maakte haar niet uit maar ze moest iemand vinden die snel te kwetsen was. Niet omdat ze het anders niet kon, maar verraad in andermans ogen was zo geweldig mooi. Ze grinnikte kort, maar liep toen toch op de prachtige jonge poes af. Ze begon hevig te trillen en te huilen, en stortte zich op de poes af. "Help me... Alsjeblieft." Zei ze smekend, haar hoofd naar beneden gezakt.

Words: ### ||Tag: Ivypaw. || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
What a nice white fur. Yet so boring... ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: What a nice white fur. Yet so boring...   What a nice white fur. Yet so boring... Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 20:39

De kattin was een beetje dromerig vandaag, maar dat was ze de laatste tijd veel. De RiverClan geur was weer uit haar vacht verdwenen omdat ze urenlang in het dennenbos rond had gedwaald, dus nu rook de kattin weer stevig naar het bos. Ivy rook vrijwel altijd naar planten, waar haar naam dus wel een beetje eer aan deed. De dennengeur hing ook nu weer om haar heen. Plots kwam er een - oudere - kattin op haar af die hevig huilde en trilde. Ze rook naar BloodClan, ze was BloodClan. "W-wat wil je van me?" mauwde de witte kattin toen wat argwanig en deed een snel stapje naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
What a nice white fur. Yet so boring... DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: What a nice white fur. Yet so boring...   What a nice white fur. Yet so boring... Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 21:26

Ze trok een nog zieligere blik toen de poes naar achter stapte, nou dát was flauw. "I-ik wil dit niet. Ik w-w-il niet dat katten bang... voor mij zijn. Ik wil weg van de Elite." Snikte ze, de tranen bleven rollen. Ze had deze scene nu zo vaak gespeeld dat ze het in haar slaap nog kon. "Maar ik kan niet..." Ze liet haar kopje zakken, de frons nog altijd op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What a nice white fur. Yet so boring...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: