Bowties are Cool



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bowties are Cool

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 12:04

Hij vloog door het territorium, de geur van een bepaald persoon volgende want die gast hoorde toch in de med den te liggen? Tall had met zijn ogen gerold en was toen het spoor zo snel mogelijk gaan volgen. Never kon niet ver zijn, aangezien die dude nog steeds zich niet goed voelde, toch? Whatever, maakte niet uit, Tall had hem toch al in tijden niet gesproken dus either way was het goed als hij hem vond.

(Nevermind 1st -spt-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:34

Met een hoofdpijn ongekend was de kater wakker geworden. Enkel om met grote ogen rond te kijken. Het leek wel alsof hij barstende hoofdpijn had gehad, een hele nacht lang. Even keek hij kort rond waar hij was. Oh hij kende dit, Medicine Cat's den. "Jep dit ken ik!" zei hij trots met een lach op zijn gezicht geprint. Even schudde de zwarte kater zijn kop waarna hij overeind kwam. Wauw uhm. Even wiebelde hij onstabiel op zijn poten. Oh dat was ook raar. Kort staarde hij naar de grond... Uhm sinds wanneer was die zo ver weg van zijn kop? Uhm... Laat maar... Kort schudde hij zijn kop opnieuw, bonkende koppijn. Hij zou wel even Dark zoeken, die wist best wat er aan de hand was.
Toen hij de den uitwandelende, stuntelig en onstabiel was het licht als een waasbeeld voor zijn ogen, maar na enkele keren te knipperen, zag hij al wat zuiverder. Kort keek hij rond en al snel zag hij een paar onbekende katten naar hem kijken. Hij wist wel dat hij niet kon ruiken, maar ze zagen er niet vijandig uit. "Hallo vrienden," zei hij kort, vrolijk. Toen keek hij kort naar een warrior en wandelde hij wat onstabiel naar deze toe. "Hallo, mag ik u wat vragen?" zei hij met grote ogen. Oh, het was best vreemde, opeens was hij groter dan een warrior... wat was dit? "Uhm ja, natuurlijk," zei deze. "Heb je mijn broer, Dark, ergens gezien?" zei hij vervolgens en de kater keek hem even aan. "Darkclaw?" Huh... "Uhm... Nee, Darkkit," zei hij wat nerveus als antwoord. De kater knipperde enkele keren met zijn ogen en zuchtte. "Hij is ergens gaan jagen," zei hij kort en zwiepte met zijn staart naar de uitgang. "Oh bedankt," zei Never een beetje verward waarna hij zich omdraaide en naar de ingang liep. Dus... Van zijn moeder had hij nooit het kamp uitgemogen, maar als hij goed wist had hij dit een keer gedaan met Dark toen ze zelfs nog jonger waren geweest! Dus dit zou geen probleem worden... Toch? Even haalde hij diep adem, zuchtte hij zachtjes en liep hij naar buiten. Tijd om een stap verder te gaan.

Met grote ogen trippelde de forse kater verder, zijn ogen waren nieuwsgierig en er lag een soort van geluk in zijn blik, iets dat bijna nog niemand in zijn cyaanblauwe ogen had gezien. Maar zijn gedachtengang was voor het moment ook zo... Zo... Zuiver. Hij lachte kort toen hij een klein vlindertje zag en stopte even waarna hij het ding bewonderde, zich er eigenlijk niet helemaal van bewust dat hij werd achtervolgd... Hij was eigenlijk van niks bewust op het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:59

Het kon niet lang meer duren voor hij de ander had, al kostte het hem meer tijd dan anders om het spoor te volgen omdat het nogal heen en weer zwalkte, als het lopen van een jonge kit. *stare* Tall had echter de hang of it gekregen, en liep op hoog tempo achter de zwarte kater aan, en kwam hem tegen terwijl hij naar een vlinder keek. Tall keek ook naar het beest. Aha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 21:02

Opeens verscheen een gestreepte kat naast hem. Hij kende deze kater niet, hij had hem nog nooit ontmoet in zijn leven en betekende dan ook niks in zijn ogen. Maar dat was zo. Enkel dark betekende iets in zijn leven. Dus toen deze naast hem verscheen, keek hij deze kort aan, duidelijk warrior, maar Neverkit zou zich niet laten doen. "Ja, wat is er meneer?" zei hij kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 21:04

Gee, die kater was plots beleefd. Gingen ze het zo spelen want dat kon Tall ook wel. "Niets hoor mijnheer," Antwoordde hij met twinkelende ogen, en een grijns want het kon niet lang duren voor Never in lachen uit zou barsten. Net als altijd. Dan zouden ze over deze vreemde begroeting lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 21:06

"Niets hoor mijnheer," Verward keek hij deze aan. Uhm... Hehe, wat was dit? Hij lachte even nerveus. "Het spijt me, meneer, maar uhm ik wil echt weten wat er is... Moet ik terug naar het kamp?" zei hij vervolgens. Jeez, wat was dit een raar typ zeg... Hij keek dan ook snel terug rond. Hij was hier namelijk nog niet zoveel geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 21:10

Okeeeey, interesting. Tall duwde zijn vriend op de schouder, zoals ze altijd deden, en grinnikte wat ongemakkelijk. "Natuurlijk niet, je bent toch beter?" Vroeg hij, lichte onzekerheid in zijn stem die doorklonk want normaal hielden ze dit soort spelletjes niet eens twee minuten vol. Ach wel, dan hadden ze nog een hele minuut, vanwaar de zorgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 21:33

De kater grinnikte even. "Natuurlijk niet, je bent toch beter?" Even hield de zwarte kat zijn kop schuin. "Had ik dan iets?" zei hij een beetje verward. "En hoe weet je dat?" zei hij vervolgens. "Ik heb je nog nooit in mijn hele leven gezien," zei hij vervolgens waarna hij even nerveus naar hem lachte. "Ik denk dat je me verward met mijn broer... Dat doen katten wel vaker..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 22:45

Tall keek verward naar de zwarte kater, "Ja toch?" Vroeg hij, een beetje onzeker alweer. "Laat maar, kan ook mijn vergissing zijn," Dat zou het zijn ja, "Ik heb je nog nooit in mijn hele leven gezien," A-ha. Dat was een nieuwe, altijd flauw als Never met nieuwe spellen begon die hij nog niet wist. Dan kostte het Tall even moeite om om te schakelen. "Ik denk dat je me verward met mijn broer... Dat doen katten wel vaker..." Never had dit natuurlijk al helemaal uit lopen denken. "Nee, nee," Antwoordde Tall, op de manier als dat iemand deed die lang naar iemand gezocht had. "Nevermind toch? Ja? Dan moet ik jou hebben," Er was geen spel wat Tall niet spelen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 23:01

"Nee, nee," Even keek de zwarte kater hem met een schuin kopje aan. Huh? Wat wilde deze kater van hem? "Nevermind toch? Ja? Dan moet ik jou hebben," Hij lachte even zachtjes. "Ik ben Nevermind niet hoor," zei hij hoofdschuddend. "Ik heb mijn warriornaam nog lang niet," vervolgde hij waarna hij even zwakjes lachte. Rare warrior. Mom zei altijd weg te blijven van die, tot ze nooit meer terug kwam. "En waarom moet je dan... Bij mij zijn?" vroeg hij vervolgens onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimema 13 apr 2015 - 16:16

Right. Interessant, dit spel ging veel verder dan gedacht. No way dat Tall hem zou laten winnen though! "Right sorry, je bent zo gegroeid," Redde hij zich snel, tevreden mental note makende dat hij dit kon. "Ik moest je vinden van…" Hij dacht snel even na, "Aurykit," Was zij dan ook een kit nu? Het was nog niet helemaal duidelijk tot waar de borders van het spel gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimema 13 apr 2015 - 19:43

"Right sorry, je bent zo gegroeid," zei deze opeens en de kater fronste even. Hij verstond deze gast voor geen meter, waar was hij over bezig? Hij kende deze kat echt niet en wat deed hij hier? Was hij een grap met hem aan het uithalen? Bij die gedachte vernauwde de kater zijn ogen, alsof hij het niet vertrouwde. "Ik moest je vinden van…" Opeens fronste hij weer. "Aurykit," Hij knipperde even met zijn ogen. "Wie is dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimema 13 apr 2015 - 22:48

Fair enough, ze gingen dus volledig terug en ieder die ontmoet was nadat de ander nog een kit was telde dus niet mee, kon Tall mee leven. "Laat maar," Antwoordde hij nog eens, "Ik moest je vinden van Shrewstar," Antwoordde hij dus maar gewoon, zoveel simpeler.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimema 13 apr 2015 - 23:08

De onbekende kater zei dat het niks was, dat hij het maar moest laten. Toen deze echter begon over Shrewstar, een gloednieuwe leider... toch? Wipte zijn oortjes even. Hij knipperde ekele keren met zijn ogen en dacht even na. Het was vast omdat hij stout was geweest, maar meteen de leader? Was dat niet lichtjes overdreven? "Is het odat ik het kamp ben uitgelopen?" zei hij met een frons. "Krijg ik een zware straf?" vervolgde hij met een zucht, want het zou niet de eerste keer zijn dat hij in de problemen zat.. samen met Dark..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 0:05

De kater deed zijn best zijn lachen in te houden, en knikte bloedjes serieus toen hem gevraagd werd of de ander straf zou krijgen. "En of!" Exclameerde hij dramatisch, en knikte met grote ogen naar Never. "Gigantische straf, ongekend," Serieuze blik terug, ja man, heftig dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 9:32

"En of!" Zei hij op een dramatische toon, waarbij de kater even benauwd zijn oortjes naar achter plooide... Uhm... Ok... Dan maar. "Gigantische straf, ongekend," Hij fronste even kort naar de kater en draaide zich toen om. "Sorry, maar ik neem je niet serieus," zei hij kort. "Ik ga dan maar terug naar het kamp zeker..." vervolgde hij al murmelend en hij begon te wandelen, nog steeds wat onhandig omdat zijn evenwichtig, ookal wist hij dit niet, nog niet 100% was door zijn val.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 13:22

Tall was om eerlijk te zijn wel even verward door het hele punt dat de andere plots besloot dat hij niet goed meespeelde en dat duidelijk maakte met het veranderen van het spel. De kater keek heel even verward naar de ander, maar kwam toen in beweging en sprong achter hem aan. "Dude," Antwoordde hij, serieuze en licht angstige blik in zijn ogen, "You okay?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 13:43

Al snel sprong de kater achter hem, waardoor Never even stopte en de kat aankeek met wantrouwige ogen, alsof hij een vijand was die hem zo kon pijn doen... Ok, niet zo angstig, maar het hele punt draaide daar wel mooi om. "Dude," zei deze, nu met een serieuzere blik in zijn gele ogen. Even fronste Never. "You okay?" Hij keek even raar naar de kater tegenover hem. "Alles is oké met mij," zei hij. "Buiten die koppijn..." murmelde hij er kort achter. "Maar waarom doet u zo tegen mij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Bowties are Cool 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 13:55

Oke, niet goed dus. Tall knipperde eens verward met zijn ogen toen Never weigerde normaal te doen, een onheilspellend gevoel kwam in hem op wat hij furieus wegduwde want zijn vriend zat gewoon met hem te sollen. "Time-out," Antwoordde hij slechts op de vraag, zijn gezicht nu een en al serieusheid en ook lichte woede. Never wist dat hij het haatte als hij zo deed, het irriteerde Tall mateloos als hij dan toch nog doorging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bowties are Cool KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bowties are Cool   Bowties are Cool Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 14:00

"Time-out," zie deze opeens en wel meteen fronste Never even. Wat dacht die wel...? wat gebeurde er? "Uhm..." zei hij, lichtjes nerveus. "Waarom?" zei hij vervolgens. "Ik snap je echt niet," zei hij hoofdschuddend terwijl hij even kort zijn ogen sloot. "Je praat tegen me alsof ik je al je hele leven ken," zei hij vervolgens. "Maar ik zweer je, ik heb je nog nooit van mijn hele leven gezien," zei Never terwijl hij even zijn ogen opende en naar de tabby keek. Die was duidelijk verward.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bowties are Cool
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: