Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardskin
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 20:39

Leopardskin liep door het bos, ze rook dat ze niet in Rogue Territory was. Ze rook RivierClan katten, dan is dit het RivierClan territorium dacht ze. Ze liep door, opeens zag ze in de bosjes een kat bewegen, ze sloop er op af, elke vezel in haar lijf was gespannen. Ze was op haar hoede voor de RivierClan kat en hoopte dat hij haar goed gezind was. "Ik ben een Rogue, maar ik kom niemand kwaad doen" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 21:28

Do you wanna be my partner in crime?
Ashbrook // leopardskin // 260 words //Do you wanna be my partner in crime?
Op mijn gemak was ik aan het jagen wat erg soepel verliep. Ik had al enkele muizen en vissen gevangen vandaag en ik was van plan straks mijn lading te lossen in het kamp anders moest ik meerdere malen gaan lopen op het einde, iets waar ik dus alles behalve zin in had. Ineens drong een onbekende geur mijn neusgaten binnen waardoor ik gelijk stokstijf stilstond. Het rook niet als de geur van een kat uit een andere Clan maar ook totaal niet naar RiverClan geur. Gelijk werd mijn staart dik uit wantrouwen en liep ik voorzichtig en schuw in de richting waar de geur vandaan kwam, hopend dat het geen Elite kat was aangezien die erg ruig en fel waren in een gevecht. Ook had ik geen zin om weer problemen te krijgen met de Elite, er zouden dan doden vallen in heel RiverClan en dat konden we niet gebruiken.

"Ik ben een Rogue, maar ik kom niemand kwaad doen" sprak de stem waar de geur tot toebehoorde. Een frons speelde tussen mijn wenkbrauwen toen ik dat hoorde. Natuurlijk vertrouwde ik de Rogue niet, het was immers een vreemde kat op territorium waar ze helemaal niet toegestaan was om te komen. Ik liep er naar heen met dik opgezette vacht uit woede en tegelijkertijd angst aangezien ik niet wist wat deze kat in zijn smiezen had. “Je bevind je op territorium waar je niet mag komen” gromde ik fel naar de gepanterde kattin. Ik vertrouwde der voor geen haar, een paar woorden konden geen vertrouwen winnen bij mij.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 21:53

De kat gromde fel naar Leopardskin, maar ze was niet geintimideerd, "Ik kom waar ik wil, en geen Clankat is mij de baas" gromde ze naar de andere kat. "Als je mij niet respecteert op jouw territorium dan val ik je zo aan" zei ze fel, de kattin wist heel goed dat ze hier niet veilig was, en eigenlijk respect moest opbrengen voor de RivierClan kat, maar ze wist ook dat ze zich niet moest laten kennen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 12:54

Do you wanna be my partner in crime?
Ashbrook // leopardskin // 260 words //Do you wanna be my partner in crime?
Ik merkte hoe de kattin voor mij niet geïntimideerd reageerde op mijn felle gedrag wat me geërgerd in me zelf deed laten grommen. "Ik kom waar ik wil, en geen Clankat is mij de baas" Gromde de onbekende rogue naar mijn waardoor mijn staart als maar dikker werd van woede. "Als je mij niet respecteert op jouw territorium dan val ik je zo aan," ging de onbekende poes verder waardoor ik snoof. “Waarom zal ik iemand zoals jíj op míjn territorium respecteren? Jíj bent diegene die hier fout zit niet ik” gromde ik naar de kattin. Wat dacht deze kat wel niet? Dacht ze dat ik haar gewoon op het territorium liet rondlopen met mijn toestemming?
Ten eerste dan kwam ik zelf in de problemen bij mijn Clan en ten tweede vond ik het zelf ook geen prettig idee dus dit ging mooi niet gebeuren. Mijn staart zwiepte woest heen en weer. Al mijn zintuigen stonden scherp aangezien de kat voor mij elk moment zou kunnen aanvallen en daarop wilde ik natuurlijk wel voorbereid zijn.





ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 20:13

Leopardskin wist dat ze fout zat, maar had geen zin om daar aan toe te geven, "Ik kwam alleen even kijken hoor' Gromde ze naar de vijandige kat, "Pas op, want ik val je zo aan" vervolgde ze, ze ging in de vechthouding staan, klaar voor de aanval, ze besprong de andere kat, ze landde recht op zijn rug, ze klauwde zich eraan vast.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 21:35

Do you wanna be my partner in crime?
Ashbrook // leopardskin // 260 words //Do you wanna be my partner in crime?
Fronsend keek ik toe hoe de kat tegenover mij gromde, ze was het waarschijnlijk niet mee eens dat ik der weg probeerde te jagen van het RiverClan territorium. Well, zij was diegene die fout zat aangezien ik alleen maar deed wat logisch was als er een vreemde kat je territorium binnendrong. Dat zij nou dwars zat was haar probleem. "Ik kwam alleen even kijken hoor' gromde ze, "Pas op, want ik val je zo aan" vervolgde ze daarna waarna ze in een vechthouding ging staan. Gelijk bereidde ik mij voor op wat komen zal gaan. Desondanks dat ik me voorbereid had was de kat mij toch even te slim af en sprong ze recht om mijn rug om zich vervolgens zich vast te klauwen aan mijn vel. Een luide grom werd geproduceerd bij mijn stembanden waarna ik vervolgens een beetje omhoog sprong en vervolgens met een plof op mijn rug landde zodat de kattin onder mij geplet werd. Iets waar ik precies op doelde aangezien ik in geen mogelijkheid de rogue kon aanvallen wanneer deze zich vasthield met haar pijnlijke nagels aan het vel op mijn rug.





ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 10:04

Leopardskin maakte een piepend geluid toen de kater haar plette, ze worstelde zich met veel moeite onder zijn rug vandaan, ze nam een grote hap lucht, en haalde uit naar zijn schouder.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 11:35

Do you wanna be my partner in crime?
Ashbrook // leopardskin // 260 words //Do you wanna be my partner in crime?
Ik hoorde hoe de kattin onder mij een piepend geluid maakte toen ik haar plette. Met moeite kwam ze onder mij vandaan waardoor ik gelijk terug op mijn poten ging zodat ze de kans kreeg om mijn buik aan flarden te krabben. Net toen ik uit wilde halen naar de kop van de kattin voelde ik haar scherpe nagels in het vlees van mijn schouders boren waardoor ik een krijs los liet uit mijn keel. Dat verdraaide misbaksel. Nadat de gepanterde kat haar nagels had teruggetrokken greep ik mijn kans en haalde ik een paar keer uit naar haar kop. Hopend dat goed raak zal slaan.





ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 12:11

Leopardskin voelde haar nagels het vel van de andere kat doorboren, voor ze weg kon springen om nog eens aan te vallen haalde de vreemde kat een paar keer naar haar kop uit, er was er één raak, "Auw!" Riep de kattin, ze voelde de nagels van de kat haar voorhoofd doorboren, er sijpelde een straaltje bloed uit, nu was ze écht boos, ze sprong weer op de kat zijn rug, ze krabde met haar achterpoten hopend dat het raak was.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimevr 8 mei 2015 - 19:38

Do you wanna be my partner in crime?
Ashbrook // leopardskin // 103 words //Do you wanna be my partner in crime?
Nadat ik naar haar kop had uitgeslagen hoorde ik een krijs van pijn waardoor er een zelfvoldaan gevoel door mij heen ging, ik had zonder twijfel de kattin tegenover mij pijn gedaan, precies waarop ik uitte. Mijn nagels waren rood door het bloed van de kat tegenover mij. Al gauw zag ik de oorzaak toen ik een rood straaltje bloed over haar hoofd naar beneden zag sijpelen. De wode was duidelijk te zien in de kattin haar groene ogen waarna ze plotseling omhoog sprong waardoor ik duidelijk schrok van haar acties. Een hoog geluid werd geproduceerd door mijn stembanden waarna ik een paar stapjes achteruit zette wat helaas niet werkte. Met een plof landde de kattin op mijn rug om vervolgens met haar achterpoten te krabben waarna een pijnlijke krijs uit mijn mond ontsnapte. Ze had zonder twijfel mijn huid opengekrabt. Behendig draaide ik mijn kop om probeerde hard in het vel van de voorkant van haar nek te bijten, met alle geweld mijn tanden door haar huid proberen te doorboren.





ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 20:04

Leopardskin was voldaan van de krijs van Ashbrook, maar nadat ze op zijn rug was gesprongen beet de poes in haar nek, ze rukte zich los, nog net op tijd, zodat ze haar nek niet te veel schade had toegedaan. De kattin keek haar woest aan, ze krabde in de poes haar gezicht hopende dat het raak was, deed ze het nog een paar keer krachtig.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 10:47

Do you wanna be my partner in crime?
Ashbrook // leopardskin // 74 words //Do you wanna be my partner in crime?
Een luide sis verliet mijn mond toen ze der nek terugtrok waardoor mijn beet niet bepaald effectief was geweest. Nog net op tijd zag ik haar klauw naar mijn gezicht toe snelde waardoor ik snel bukte en alle kracht die de kattin uitvoerde in de lucht verdween. Ik wierp mijn kont daarbij omhoog zodat de kat op mijn rug het amper voor elkaar kon krijgen om zich nog op mijn rug te bevinden.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 17:10

Leopardskin liet een boze grauw horen, maar de kattin klemde zich met succes aan de rug vast, ze voelde haar nagels het vel van Ashbrook doorboren, het was een fijn gevoel, aangezien de vorige uithaal was mislukt.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimema 1 jun 2015 - 13:43

Do you wanna be my partner in crime?
Ashbrook // leopardskin // 63 words //Do you wanna be my partner in crime?
Een sis verliet mijn mond, deze kat wat duidelijk een stuk ouder dan mij waardoor ze ook sterker was. Een pijnlijke schreeuw verliet mijn stembanden toen ik haar nagels zich in mijn vel voelde vestigen. Wanhopig liet ik mezelf op mijn rug vallen om vervolgens snel weer overeind te komen in de hoop dat de kattin haar griip had verloren van mijn rug.

O O C ;; Mag ik vragen of een RC kat der komt helpen?? :3




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimema 1 jun 2015 - 21:08

Leopardskin liet los van Ashbrook's rug, en klauwde zich vast aan haar buik, ze krabde een paar keer stevig, en deed weer een poging om op haar rug te springen. De kattin gromde naar Ashbrook, "Als je het ook maar in je hoofd haalt om hulp te gaan halen, dan ben je er geweest" De kattin wist dat ze nooit een kat kon vermoorden, dan zou ze er zelf heel verdrietig van worden, maar daardoor klonk ze niet minder overtuigend.

~prima


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimema 1 jun 2015 - 21:34

Geluiden van een gevecht waren nooit goed, en jammer genoeg waren die wel erg vaak te horen, nu met de dassen.
Automatisch stak de grijze kater zijn neus de lucht in en zijn gele ogen struinden het gebied af, op zoek naar enige vorm van de onderbreking van de natuur zijn normale gangetje. Daar, een stukje verderop, zag hij een groep vogels opvliegen, dus besloot hij daarheen te gaan.

Panther had inderdaad gelijk gehad, hier was zeker een gevecht aan de gang. Er was een rogue, die Ashbrook wel erg in haar greep had. De laatste keer dat hij een rogue gezien had was al een tijd terug, maar zijn spiermassa kon deze poes wel aan. Met een grauw en zonder te praten stortte hij zich in het gevecht, waarbij hij de rogue een harde klap gaf op haar kop en haar van zijn clangenoot afduwde.


Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} EHnbxOu        0        Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}   Rogue in de RivierClan {+Ashbrook} Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 13:39

Do you wanna be my partner in crime?
Ashbrook // leopardskin // 247 W O R D S //Do you wanna be my partner in crime?
et ging allemaal te snel, het ene moment zat de kattin te krabben aan der buik en het andere moment zat ze weer op der rug. Ik was nog maar een maan geleden een volledig warrior geworden waardoor ik nog maar een groentje was en nog veel ervaring moest op doen. Een pijnlijk krijs verliet mijn stembanden en ik haalde fel uit naar de zijdes van de rogue die mij vanaf alle kanten aan het aanvallen was. "Als je het ook maar in je hoofd haalt om hulp te gaan halen, dan ben je er geweest" siste de gepanterde kattin waardoor ik snoof en besloot mijn energie niet te verspillen aan praten, ze probeerde mij waarschijnlijk alleen maar af te leiden.

Ineens hoorde ik een bekende grauw waardoor ik mijn kop in de richting van het geluid draaide en ik mijn hart even stil voelde staan, als er nog een vijandige kat kwam was ik er geweest. Ik kon deze kat al amper aan in mijn eentje. Een gevoel van opluchting overspoelde me toen ik een bekend figuur zag die zich in het gevecht stortte, Panthergrowl. De rogue werd met een harde klap op haar kop van mij afgeduwd waardoor ik weer vrij was om te bewegen. Natuurlijk was ik niet van plan om toe te kijken hoe Panther deze kat haar lesje zou gaan leren dus deed ik een poging om mijn klauwen in het vlees te vestigen van de kattin en deze open te krabben.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rogue in de RivierClan {+Ashbrook}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: