Who are you? {+Scream}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who are you? {+Scream}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardskin
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 17:38

Leopardskin liep over haar Territory, ze moest gaan jagen. Ze had honger, en bovendien was ze benieuwd of ze nog indringers had, ze had een goede bui, en had eigenlijk wel zin in een bezoekje, dus ze hoopte er stiekem op. Na een tijdje lopen hoorde ze eindelijk geritsel in de bosjes, er was een kattengeur, een van de BloodClan. "Hoi, wie ben jij? En wat doe je op mijn Territory?" Vroeg de kattin misschien ietsje te aardig aan de indringer.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who are you? {+Scream} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Scream
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Izza de pizza!
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Scream
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 17:51

Pff. Even dat kamp uit. Scream had weinig zin om iets nuttigs te doen. Haar halsband prikte ongemakkelijk om haar nek. Waarom had ze dat ding ookal weer? Rollend met haar ogen liep ze over Rogue Territory heen. Het boeide haar niets wie er was, totdat ze de stank van Rogue opmerkte. Ze draaide zich naar de bron van de geur, die haar aansprak. "Hoi, wie ben jij? En wat doe je op mijn Territory?" Met een duivelse glinstering in haar blauwe ogen miauwde ze met haar hoge, schelle stem: "Wie ik ben? Mijn naam is Scream. En wat ik op je Territory doe?" Ze keek even opzij, waar een konijn door een struikje hopte. De lynxpoint keek weer naar de bengaal. "Nou Kittpet, Wat ik op je Territory doe zijn mijn eigen zaken. Dus laat me met rust!" Ze gromde uitdagend naar de poes, hopend dat het op een gevecht uit zou komen. Ze had te lang stilgezeten. Time for action. Haar staart zwiepte nijdig heen en weer, terwijl ze zich door haar schouders liet zakken, gefixeerd op het gezicht van de Rogue voor haar. De andere poes was misschien iets te lief om vereerd te worden haar slachtoffer te worden. Misschien zou ze alleen maar spelen? Zachtjes in zichzelf grinnikend zakte de poes nóg verder door haar schouders, waardoor haar snuit bijna op de grond lag. De spieren onder haar vacht trilden. Waar wachtte ze eigenlijk nog op?

Howly shit 240 woorden o.O


{ Scream } { Memphis }
Who are you? {+Scream} 2i7mp05
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:00

"Laat ik het nog even herhalen, wat doe jij op míjn Territory? Mijn Territory!" De kattin zag dat Scream door haar schouders was gezakt, klaar voor de aanval, maar Leopardskin wist ook dat ze het zich niet kon veroorloven om te vechten, ze had een vermoeden dat ze kittens verwachtte, en het zou heel onverantwoordelijk zijn om net op dit moment een gevecht te beginnen. Leopardskin zei op een rustige toon, "Als jij mij wilt aanvallen, dan kan je dat wel vergeten!" Ze keek achterdochtig naar Scream, ze verwachtte een aanval.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who are you? {+Scream} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Scream
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Izza de pizza!
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Scream
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:06

De bengaalse uitte nog een lachwekkende quote: "Laat ik het nog even herhalen, wat doe jij op míjn Territory? Mijn Territory!" "Je hebt het nu twee keer herhaald, darling." Ze gaf geen antwoord op de vraag, en ze glimlachte vaag. "Als jij mij wilt aanvallen, dan kan je dat wel vergeten!" "Rustig poes! Heb ik iemand gezegd dat ik je ging aanvallen?" Ze trok haar lippen op in een angstaanjagende grauw. "Waarom ben je zo bang om aangevallen te worden, poes?" Ze spinde krankzinnig. Ze had honger. Naar bloed. Maar ze wilde het wel leuk spelen. Eerst maar even afwachten wat de poes tegenover haar ging doen.


{ Scream } { Memphis }
Who are you? {+Scream} 2i7mp05
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:10

"Wie zegt er dat ik bang ben om aangevallen te worden?" de kattin klonk geirriteerd, maar kon het kleine beetje onzekerheid in haar stem niet weghouden, ze wist immers dat haar jongen niet veilig zouden zijn als ze deze poes aanviel, maar als ze dat niet deed, dan zou Scream haar wel aanvallen. Ze zakte door haar schouders, haar ogen gevestigd op de poes voor haar.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who are you? {+Scream} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Scream
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Izza de pizza!
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Scream
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:32

-Gosh ik hou van Scream! Ze is zo vreselijk krankzinnig <3 *knuffelt* Scream: "Nee IDIOOT!"-

Scream's ogen begonnen nog heftiger te glinsteren. "Wie zegt er dat ik bang ben om aangevallen te worden?" Er klonk onzekerheid in de Rogue's stem. De bengaalse zakte door haar schouders, met haar ogen gericht op Scream. "Hey!" Haar schelle stem deed pijn aan de oren van de meeste katten, dus ze hoopte dat het nu ook het geval zou zijn. "Niet na gaan apen, Kitkat!" Ze zat verontwaardigd rechtop. Ze begon zichzelf rustig te likken. De poes tegenover haar had haar zwakte getoond, en die kennis zou Scream in de toekomst ten volle tegen haar gebruiken. In de rust van het likken zou de poes zich hoogstwaarschijnlijk ontspannen. En dán zou ze aanvallen. Scream ging door met het likken van haar -allang- schone vacht.


{ Scream } { Memphis }
Who are you? {+Scream} 2i7mp05
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:36

Leopardskin was achterdochtig, en sprong op Scream af, ze sprong op haar rug, en krabde met haar achterpoten, ze wist dat wat ze deed misschien niet heel verantwoord was, maar ze moest wel.

~ Een beetje heel kort XD


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who are you? {+Scream} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Scream
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Izza de pizza!
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Scream
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:45

Jammer. Truc mislukt. De kattin sprong op haar rug en krabde hard met haar achterpoten, maar Scream zwiepte de poes van haar rug af. Haar ogen glinsterden kwaad. "Mij aanvallen, hé? Waar denk je wel dat je mee bezig bent." Scream's poot rustte op haar zij. Ze stak haar klauwen in de vacht en draaide de poes op haar rug, met haar klauwen nog steeds in het vel van de kattin. "Je dacht me slimmer af te zijn, hé? Mooi niet dus." De martelpraktijken waren even afgelopen. De lynxpoint wachtte totdat haar slachtoffer weer opstond.


{ Scream } { Memphis }
Who are you? {+Scream} 2i7mp05
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:50

Leopardskin was alleen maar bezorgd om de kittens in haar buik, en dat wou ze Scream laten merken ook! "Scream, als ik niet zwanger was, dan had ik je ogen uitgekrabd! Maar ik moet oppassen voor de kittens, ik vraag je alleen maar om uit te kijken voor mijn buik." De kattin zei het rustig, en deed net alsof ze net niet op Scream was gesprongen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who are you? {+Scream} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Scream
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Izza de pizza!
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Scream
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:56

"Scream, als ik niet zwanger was, dan had ik je ogen uitgekrabd! Maar ik moet oppassen voor de kittens, ik vraag je alleen maar om uit te kijken voor mijn buik." Ok. Speelkwartier over. De poes haalde haar schouders op, alsof dit net allemaal niet was gebeurd. "Gefeliciteerd." Ze keek met een droge blik naar de buik van de poes. Ze likte rustig haar poot.

-Moet weg!


{ Scream } { Memphis }
Who are you? {+Scream} 2i7mp05
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:59

Leopardskin vertrouwde de kattin voor haar niet, maar deed heel naief. "Dankje!" Leopardskin lachte naar Scream.

~Ik stop ook Very Happy


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who are you? {+Scream} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Scream
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Izza de pizza!
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Scream
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimedo 21 mei 2015 - 17:10

"Dankje!" Scream wist dat de kattin voor haar haar niet vertrouwde, maar ze zou rustig aandoen. Niet te hard van stapel lopen. Strategisch denken. "Hoelang?" Waarschijnlijk zou de poes het niet begrijpen, en dus knikte ze naar haar buik. Bijna zou ze gaan huilen. Iedereen die haar kende wist dat ze graag een nestje wou. Maar verliefdheid was gewoon een gevoel dat ze nooit zou kennen. Ze bleef echter haar poten schoonlikken, zodat de poes tegenover haar niets zou merken. En daar was ze goed in.


{ Scream } { Memphis }
Who are you? {+Scream} 2i7mp05
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who are you? {+Scream} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {+Scream}   Who are you? {+Scream} Icon_minitimedo 21 mei 2015 - 17:14

Leopardskin wantrouwde de kattin voor haar, maar ze hoorde een greintje verlangen in de schelle stem van Scream. Ze wou bijna naar haar toelopen om haar te likken, maar wist dat dat niet verstandig was, dus gaf ze maar gewoon antwoord op haar vraag, "Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt een idee, maar ik denk dat het nog ongeveer een maan duurt" Leopardskin wist het echt niet, en hoopte dat de kattin niet verder zou gaan vragen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who are you? {+Scream} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you? {+Scream}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: