Good morning



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Good morning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Warhound
Member
Good morning B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Good morning   Good morning Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 13:35

Warpaw beende rustig door het territorium van Riverclan. Hij zou weer een poging doen te gaan jagen, al lag zijn hoop niet hoog. Riverclan stond niet bekend om zijn wildere velden of bossen vol prooi. Nee, die stond bekent om vis, en vissen was iets wat hij nu eenmaal niet kon. Maar gelukkig hadden ze the Sunningrocks van die vuile Thunderclanners kunnen terugwinnen. En omdat het naast de rivier ligt kon hij hier best een poging wagen. Met open mond volgde hij het spoor van een muis. De geur van muscus en chrysanten waren het duidelijkst te herkennen. Met een zwiep van zijn staart en met gespitste oren vond hij eindelijk diens eigenaar. Een fatsoenlijk muisje, zachtbruine vacht en redelijk rustig door het mooie weer van de dag. Met een grijns in zijn ogen zakte de kater door zijn poten en sloop dichterbij, en hoewel dit niet zijn beste punt was kon hij het zeker genoeg om dichterbij te komen. Op nog een redelijke afstand hief hij zijn achterwerk, zette een stap naar achteren en sprong. Dankzij zijn gespierde achterpoten kwam hij recht op het muisje terecht en beet met een simpele knak het tere nekje door. Hij hapte het ding op en liep ermee naar een van de hoge rotsen die verwarmt waren door de zon. Hier ging hij liggen, alsof hij koning van het gebied was, en nam een hap. Het kon hem geen moer schelen dat hij nog niet voor de clan gejaagd had, ze kwamen er toch nooit achter. En hij wou immers niet zijn moeite aan ondankbare katten verspillen.

{ Eerste post Rhymepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhymepaw
Member
Good morning 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Age: 11 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: Good morning   Good morning Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 13:57


Het was wel een beetje sneu, een kater van je eigen clan achtervolgen. Maar Rhymepaw was ook wanhopig, ze had echt afleiding nodig. Nadat ze had ontbeten, had ze een soort gevlekte kater zien weggaan. En daar was ze dan. Hij was op jacht, en gelukkig had ze geen moeite hem stilletjes te volgen. Sluipen kon ze nou eenmaal wel. Even later was het arme muisje hartstikke dood. Rhyme zuchtte, en haar maag begon alweer te rommelen. Ze hoopte maar dat de kater haar niet had gehoord, want dan stond ze behoorlijk voor gek. Toen waren ze ineens bij Sunningrocks, en kon ze zoch nergens meer verstoppen. Geschrokken deinsde ze naar achteren, en stapte daarbij op een takje dat luid krakend doormidden brak. Nu had ze niet echt een keus meer. Verlegen stapte ze uit de bosjes, en gaf haar lange grijs witte vacht een paar likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Good morning B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Good morning   Good morning Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 17:05

Warpaw nam rustig nog een hap van de muis, waardoor een sterke maar bittere smaak zijn mond vulde. Het beest was jong geweest waardoor het veel spieren had, die smaakte altijd zo sterk. Maar iets in hem kon het wel waarderen, daarbij mocht je niet klagen. Eten was eten. Terwijl hij daar zo lag lieten de warme stralen zijn pels glanzen, nijdig keek hij ernaar om. Wat haatte hij die vrouwenpels, kon hij niet gewoon tabby zijn? Iets saais. Plots klonk er een luid gekraak en Warpaw sprong op, nekharen overeind en klaar om iemand een forse tik te geven mocht het nodig zijn. Maar al snel kwam er een poes uit de bosjes en hij zwiepte zijn staart even, waarnaar hij weer ging liggen. ‘Pop, als je met me wilt praten hoef je me heus niet te volgen.’ Hij grijnsde zijn charmante, maar iets neerbuigende lachje. ‘Ik bijt, meestal, niet.’ Hierna nam hij veelzeggend een hapje van zijn muis en likte zijn lippen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhymepaw
Member
Good morning 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Age: 11 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: Good morning   Good morning Icon_minitimezo 17 mei 2015 - 0:41

"Pop, als je met me wilt praten hoef je me heus niet te volgen. Ik bijt, meestal niet." zei hij kauwend op zijn muis tegen haar. Ze wilde het liefst de grond in zakken want ze schaamde zich dood, maar helaas kon dat niet. En verdikkie, knap was 'ie ook al. Nerveus ging ze zitten, en haar staart tikte op de grond. "Euh..." begon ze onzeker. Ze kon zichzelf wel een klap voor d'r kop geven, dat was toch geen normaal antwoord? "En hoe vaak komt het voor dat je wel bijt?" ging ze toen aarzelend verder. Een poging tot het maken van een grapje, wat totaal mislukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Good morning B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Good morning   Good morning Icon_minitimewo 20 mei 2015 - 11:09

Hij vond haar amuserend. Meer had hij geen mening over haar. Ze was een wit met grijze poes en had heldere blauwe ogen. Zeker niet lelijk, maar Warpaw leek vrijwel alles op dat punt interessant te vinden. Zo lang ze vrouwelijk waren, mannen waren alleen goed te bevechten. Hij kreeg ook een heel mooi antwoord van klinkers en medeklinkers. Een smirkje kwam op zijn gelaat. Ze was zeker amuserend. Bij haar vraag, wat een mislukt grapje was, liet hem bijna weldenkend omhoog kijken. ‘Hmm, meestal twee keer in de week. Maar ik maak soms uitzonderingen’ het laatste voegde hij met een knipoog toe, waarna hij nog eens met zijn staart zwiepte en een hap nam van zijn muis. Allemaal zonder het oogcontact te verbreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Good morning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: