A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A Winner is a Dreamer who never gives up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Brokenwish
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 18:52

Toen ze de kater aankeek bleek hij haar doordringend aan te kijken en zij keek geschrokken weer terug naar de grond. Opnieuw was er een korte stilte, maar deze keer was het een stilte om in na te denken. "Er valt eigenlijk niet zoveel te vertellen.", zei hij vervolgens. "Mijn moeder is er niet meer, Mijn vader is verbannen, en mijn zus praat niet meer met me." Na zijn woorden keek ze hem aan. Ze vond het zielig voor hem, maar een knuffel geven was nu nog niet echt een optie. Ze hield het maar op hem aankijken. "Nou," antwoordde ze. "Dat is een mond vol.", zei ze met een soort opvrolijkend lachje naar hem. "Mijn familie heeft niet eens de moeite gedaan me te leren kennen. Dus ik denk dat ik een hoop drama ben ontlopen zo." De poes lachte erbij, maar soms was ze hier wel erg verdrietig over. Flash leek wel erg veel problemen te hebben gehad met familie en op zo'n moment was ze wel blij dat ze haar vader en moeder nooit gekend had. Waarom praten we eigenlijk over zo'n gevoelig onderwerp?, bedacht de poes zich. Kort schudde ze haar hoofd. "Ik heb Thorn natuurlijk wel nog.", zei ze op een nep vrolijke toon en weer een nep lachje. "Nog vrienden?", zei ze op een licht afwezige toon. De poes bleef naar de grond kijken. Familie was drama en het was ook stom van haar om over dat onderwerp te beginnen. Bij haar bracht het geen leuke gedachtes omhoog. Thornpaw telde natuurlijke voor 4 familieleden, zo'n sterke band had ze met haar. En dan had je Reckpaw, geen familie, maar hij voelde toch als een ouder broer. Haar ogen boorden zich in die van Flash, wachtend op een antwoord.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashpaw
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 21:25


"Nou," antwoordde Broken. "Dat is een mond vol.", Ze lachte en Flashpaw glimlachte een beetje verlegen terug. Wat zat hij nou weer zielig te doen? Blijkbaar kon hij geen een gesprek voeren zonder zichzelf tien keer voor gek te zetten. "Mijn familie heeft niet eens de moeite gedaan me te leren kennen. Dus ik denk dat ik een hoop drama ben ontlopen zo." Vertelde Broken terwijl ze erbij lachte. Flashpaw schudde lichtjes zijn hoofd. Dit was een van die momenten waarop hij weer even filosofisch moest doen. "Je mist inderdaad een hoop gedoe." Zei hij serieus. "Maar je mist ook een hoop goede dingen. Veel katten vergeten die, maar ik houd me er stevig aan vast. Het is tenslotte het enige wat ik nog van ze heb." Hij keek weer een beetje beschaamd naar zijn poten. Ging hij nou vertellen hoe geweldig familie was aan een kat die er geen had? "Ik heb Thorn natuurlijk wel nog.", Zei Broken met een lachje. Flash had de poes al wel eens eerder gezien, en gehoord. "Daar heb je dan wel meer dan genoeg aan denk ik zo." Zei hij met een glimlach. "Nog vrienden?", Vroeg Broken. Flash schudde een beetje afwezig zijn hoofd. Hij was niet zo close met de anderen, en ook al was het soms eenzaam, hij waardeerde de rust wel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwish
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 10:13

"Je mist inderdaad een hoop gedoe." Zei hij serieus. "Maar je mist ook een hoop goede dingen. Veel katten vergeten die, maar ik houd me er stevig aan vast. Het is tenslotte het enige wat ik nog van ze heb." Broken keek hem kort aan en ze kreeg een brok in haar keel. Hoe was het van zo vrolijk naar zo'n dramatisch onderwerp gegaan? Ze moest niet huilen, maar ze keek wel verdrietig naar de grond. Deze rode vriend van haar was niet echt goed in troosten, of wel? De poes bleef geconsenteerd naar één punt op de grond kijken, zodat er geen tranen zouden losbarsten. Normaal had ze een kater al lang op zijn bek geslagen, omdat hij haar aan het huilen aan het maken was. Maar deze poes bleef geduldig zitten. Nog één beweging en ze zou losbarsten. "Daar heb je dan wel meer dan genoeg aan denk ik zo.", zei hij met een glimlach. Broken deed de moeite niet om hem aan te kijken toen ze opnieuw een neppe glimlach liet zien aan Flash. De witte poes schudde met haar hoofd de brok uit haar keel en keek hem aan. Geen glimlach, maar het bijna-huilen-gevoel was weg. Flash schudde zijn kop op haar vraag. Geen vrienden? Nou, op dat gebied vulden ze elkaar goed aan dan. De ene geen familie en de ander geen vrienden. "Sorry," besloot ze te zeggen. "We moeten een ander onderwerp pakken." Toen ze dat zei kwam er toch nog 1 traan uit haar oog, maar met haar witte pootje wist ze het snel weg te vegen.

- Laaaaat & drama >:3 -
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashpaw
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 11:02


Oh Starclan, nu had hij het echt verpest. Hij ook altijd met zijn stomme gedoe, er was een reden dat hij geen vrienden had, en eigenlijk zou hij gewoon bij andere katten uit de buurt moeten blijven, maar steeds trapten er weer katten in om met hem te praten. Broken keek hem niet aan maar Flash wist dat hij haar had gekwetst. "Sorry," Zei ze. "We moeten een ander onderwerp pakken." Flash knikte. Dat was een beter idee. Hij spotte hoe Broken een traan wegveegde, maar besloot het te negeren. Ze moesten dit nu gewoon vergeten. Hij keek een beetje verlegen voor zich uit, niet wetend waar ze over moesten praten. Waar praten de andere katten over? Het weer? Training? Dat laatste was niet iets waar hij over mee kon praten  aangezien zijn mentor nog geen een keer naar hem had omgekeken. Flash keek Broken een beetje nerveus aan, zonder iets te zeggen.

-Flash is really uncomfortable xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwish
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 22:45

Het was grappig hoe Flash niks zei. Moest ze nu zelf wat verzinnen? Broken wist niet meer wat ze moest doen. Nerveus keek ze om zich heen. Zouden ze samen teruglopen naar het kamp? Deze poes was niet goed met dit soort situaties en voelde zich dan ook hulpeloos. Flash leek het niet zelf te kunnen en Broken wist niet meer wat ze moest doen. Ze had hem geholpen en ze had alles gedaan wat mogelijk was, en nu zou hij zelf even een plan moeten verzinnen. Broken was niet boos, maar had besloten dat hij zichzelf moest redden deze keer. De blauwe ogen van de poes bleven hem aankijken tot hij wat zou zeggen. Haar staart ging lichtjes op en neer. Het begon al donker te worden en het werd steeds kouder. De wind was dan ook nog erger geworden dan eerst. Opnieuw begon de poes te trillen, niet hard, maar je zag het wel. In lichte paniek begon ze haar vacht nog droger te likken. Wachtend op een antwoord van Flash, die hopelijk vanzelf zou komen.

-Nu mag Flash wat gaan zeggen. >:3 -
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashpaw
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 18:05


Toen Broken ook niets zei werd Flashpaw steeds nerveuzer. Hij zei het liefst zo min mogelijk zodat er minder kans was dat hij iets doms zou zeggen. Maar nu was het aan hem om een nieuw gespreksonderwerp te bedenken. Er kwam niets in hem op en de stilte begon zeer ongemakkelijk te worden. Flash zag ook dat hij Brokenpaw nerveus maakte en dat wilde hij vermijden. Hij praatte niet vaak met andere katten, omdat hij er zenuwachtig van werd, maar dat betekende niet dat hij het erg vond. "Het word al een beetje laat." Zei hij uiteindelijk. Flashpaw doorbrak de stilte, omdat hij bang was dat hij Broken weg zou jagen en dat wilde hij vermijden. "Misschien kunnen we samen teruglopen?" Het was half een voorstel half een vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwish
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:56

De kater begon zenuwachtiger te worden en Broken probeerde hem inmiddels niet meer aan te kijken. Ook deze poes begon zich zenuwachtig te voelen en dat vond ze niet fijn. Zoiets had ze lang niet meer gehad. Bang zijn van een gesprek met iemand. Waarschijnlijk was het Flash die haar aanstook. Als snel begon hij te praten en de poes haalde opgelucht adem. Broken werd er helemaal blij van vanbinnen. Met haar hoofd wat scheef keek ze hem aan. Zelf vond ze het prima en stond dan ook op. "Is goed.", zei ze niet al te hard. Zonder iets te zeggen liep ze langs hem in de richting van het kamp. Flash was snel genoeg om haar bij te houden, dat had ze gezien en zeker op dit tempo. Op een sukkeldrafje begon ze te lopen. "Kom dan.", mauwde de poes lachend naar hem.

-kort & laat D; -  
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashpaw
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 12:23


"Is goed.", Zei Broken en ze liep zonder verder iets te zeggen langs hem heen. Flash keekhaar eerst nog een beetje aarzelend aan. "Kom dan.", Zei Broken met een lach. Energiek sprong hij op en liep haar zonder iets te zeggen achterna. Ze liepen op een sukkeldrafje. Flash wist dat hij veel sneller kon, maar bleef gehoorzaam naast de witte poes lopen. Hij wist niet zeker of ze hem op volle snelheid bij kon houden, en hij was ook niet het type dat een race voor zou stellen. Eerlijk gezegd vond hij dit tempo ook wel fijn. Het was lekker ontspannen, en hij hoefde zich niet in het zweet te werken. "Train jij vaak?" Vroeg hij aan Brokenpaw. Hij wilde graag weer een gesprek beginnen, maar wel over een algemeen onderwerp. Hij wilde hij ten slotte niet weer laten huilen.

-Inspiratieloos^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwish
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 15:03

De kater kwam al snel naast haar lopen, en bleef dan ook netjes naast haar lopen. Met haar blauwe oogjes keek ze hem kort aan, maar keek daarna snel weer naar voren. De grote open velden van de windclan openden zich voor de twee apprentices en ze keek om zich heen. Flash stelde een vraag en Broken hoefde bijna niet na te denken voor een antwoord. Ze knikte en maakte een klein energiek sprongetje. "Heel erg veel." De poes ging over op een sneller tempo. Een idee was haar hoofd ingekomen. "Ik ga hier spijt van krijgen.", zei ze expres heel serieus, maar als snel kwam haar glimlach weer terug. "Wedstrijdje naar het kamp?" De poes ging nog niet rennen, maar wachtte braaf op een antwoord van Flash. Broken wist dat ze ging verliezen, maar ze wou wel eens zien hoe snel Flash dan wel niet was.

- Beide nog 1 keer posten dan? Dan sluiten we daarna het topic, misschien kunnen we nog een vervolg doen in het kamp. ^^ -

Terug naar boven Ga naar beneden
Flashpaw
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 15:16


"Heel erg veel." Zei Brokenpaw met een sprong. Flashpaw grijnsde alleen maar en versnelde een klein beetje om haar na die sprong weer bij te houden. "Ik ga hier spijt van krijgen.", Zei ze serieus. Flash keek haar een beetje onbegrijpend aan, maar ontspande weer toen hij haar weer zag glimlachen. "Wedstrijdje naar het kamp?" De rossige kater grijnsde breed en knikte. Zonder verder nog te wachten sprintte hij vooruit naar het kamp. Hij wist niet echt hoe snel Broken was, maar hij had waarschijnlijk wel een goede kans om te winnen. Hij ging steeds sneller en op een gegeven moment had hij het gevoel dat zijn poten nog amper de grond raakten. Deze topsnelheid zou hij niet lang kunnen volhouden, maar in ieder geval nog wel tot het kamp.

-Is goed^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwish
Member
A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: A Winner is a Dreamer who never gives up   A Winner is a Dreamer who never gives up - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 16:58

De kater keek haar met een grijns aan en knikte. Broken glimlachte lief terug. Er was geen aftellen nodig. Nee ze schoten er tegelijk vandoor. Ze was met een grote  sprong naar voren gesprongen en bleef een korte tijd naast hem rennen. De kater leek te vliegen en de haren van de witte poes zaten plat op haar lijf. Ze had haar topsnelheid bijna bereikt toen ze zag hoe Flash steeds sneller begon te gaan. De poes keek naar haar poten en daarbij begonnen ze sneller te bewegen. Broken ging sneller dan dat ze ooit gerend had en al snel kwam ze op haar echte top snelheid. Flash was duidelijk sneller, maar Broken wist hem bij te houden. Zijn staart zat ongeveer 1 staartlengte voor haar en ze sprong er speels naartoe. Ze raakte hem niet maar was wel dichterbij gekomen. De poes werd hier zo blij van. Meestal deed ze dit alleen, omdat geen van haar vrienden zomaar een wedstrijdje wou gaan doen, maar blijkbaar had ze nu wel een vriend gemaakt die dat wel leuk zou vinden. Een soort ... renmaatje.

- Einde topic. Een eventueel vervolg wordt gemaakt in het kamp. Hier is het! -

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Winner is a Dreamer who never gives up
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: