The Apprentice



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Apprentice

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raindrop
StarClan
The Apprentice DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: The Apprentice   The Apprentice Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 18:05

Raindrop haalde diep adem toen ze naar binnen stapte. Dit was de leaders den, Brokenstar's onderkomen. Ze wilde Brokenstar iets vragen, iets waar ze zijn toestemming voor nodig had. Ze keek even rond en zag de machtige kat zitten. 'Hallo Brokenstar.' mauwde ze zachtjes, en lichtjes onderdanig. Ze wilde niet dominant of ongehoorzaam overkomen. 'Ik had een vraag.' begon Raindrop, hopend dat die gehoor zou vinden. Brokenstar keek haar recht in de ogen. Raindrop knipperde even met haar ogen. 'Ik heb gehoord dat Ashpaw nog geen mentor heeft. Het kan voor een jonge apprentice soms beter zijn om met een mentor te trainen. Ik heb nog geen leerling, maar ik zou er graag één willen.' begon Raindrop. Ze vervolgde haar verhaal. 'Ik heb een tijdje met Ashpaw getraind, hij is een goede leerling. Dus als u toestemming geeft, als ik genoeg ervaring heb om als mentor op te treden, dan zou ik willen vragen of u mij tot Ashpaw's mentor wilt benoemen.' Ze slikte; zo dat was eruit. Nu was het afwachten op Brokenstar's antwoord en daarmee ook gelijk het vonnis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
The Apprentice DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: The Apprentice   The Apprentice Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 18:15

Blackpaw draaide zich om "Raindrop wat doe jij hier" Blackpaw keek Raindrop aan "je weet toch dat ik hier al was om Brokenstar te vragen als Flametail mijn mentor mag worden, trouwens Brokenstar is even weg ik weet niet waar heen en daarom duurt het zolang.
Blackpaw ging zitten en likte haar pootje af en keek naar Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
The Apprentice DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: The Apprentice   The Apprentice Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 19:53

Purplepaw was aan het rondkijken of ze iets kon doen voor de Clan. Ze zag Brokenstar,Raindrop en Blackpaw met elkaar praten. Ze besloot er een te gaan, en hallo te zeggen. Ze liep er sierlijk en ellegant heen, met haar neusje omhoog. Ze bleef stil staan schuin tegenover Brokenstar. ''Goedendag Brokenstar'' zij ze vol met respect tegen de Clanlieder. Ze boog net haar neus recht naar beneden, het raakte bijna de grond aan. Ze tinlde haar hoofd weer omhoog en keek naar Blackpaw en Raindrop. ''Hallo vrienden''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
The Apprentice DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: The Apprentice   The Apprentice Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 20:48

Ashpaw trippelde uit het apprentice hol en keek in het rond. Hij rekte zich langzaam uit en gaapte diep. Blackpaw en Purplepaw waren al weg toen hij wakker werd. Hij keek om zich heen, waar was iedereen? Plots zag hij Raindrop richting het hol van Brokenstar lopen. Voorzichtig volgde hij haar, hij kon wel raden waarom ze naar hem toe ging. Maar toch hield hij zijn lijf schuw wat laag. Voorzichtig trippelde hij de leaders den binnen en keek even rond wie er allemaal was. Hij boog respectvol zijn kop voor Brokenstar. 'Goedendag Brokenstar' Zei hij, zijn stem was wat zachter dan normaal maar klonk wel erg respectvol. Voorzichtig keek hij weer op en begroette hij de andere katten in de leaders den, het viel hem op dat het erg druk was. Hij zag er nog steeds een beetje verlegen uit, maar zijn ogen twinkelden van blijdschap dat hij misschien een mentor zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
The Apprentice DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: The Apprentice   The Apprentice Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 16:26

'Hij is even weg.' meldde Blackpaw. 'O sorry Blackpaw.' zei Raindrop. 'Ik was even vergeten dat jij wat ging vragen. Ik hoop dat hij ons toestemming geeft.' 'Hallo vrienden!' klonk er een vrolijke stem doorheen. 'Hoi Purplepaw!' lachtte Raindrop terug. Vlak daarna kwam Ashpaw binnen. Wat werd de leaders den opeens een gezellige, drukke plek! Maar hoewel ze hier samen waren, was iedereen bezig met zijn eigen gedachten, hopen en doemscenario's. Raindrop hoopte dat ze niet als brutaal werd beschouwd om haar verzoek. Maar nu Blackpaw ook wat kwam vragen en anderen kwamen kijken, kon dit hun gezamenlijke positie positief beïnvloeden. Tenminste, Raindrop hoopte dat dat waar was. Blackpaw likte zich. Raindrop ging gemakkelijker zitten. De apprentice wilde ook graag een mentor. Dat was redelijk logisch, met één iemand trainen ging makkelijker, je leerde diegene kennen, en je mentor wist wat er getraind moest worden en wat alleen aangemoedigd. Samen wachtten ze op Brokenstar. Ze hoopte dat hij snel zou komen, en hopelijk positief zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Apprentice
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: