A dark night at a clear lake {open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A dark night at a clear lake {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Noach
Member
A dark night at a clear lake {open} DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: A dark night at a clear lake {open}   A dark night at a clear lake {open} Icon_minitimema 22 jun 2015 - 18:40

De zwarte kitten bekeek zijn eigen spiegelbeeld in het heldere water. Het was nacht maar ondanks dat zeer warm weer buiten. Zelf hield hij er niet zo van , benauwd weer. In de de dichte begroeiing rond om het meer had hij een klein holletje gemaakt. Dat zou zijn slaapplaats zijn voor deze nacht. Maar het was nog veels te warm om te gaan slapen en dus was Noach even aan de waterkant gaan zitten. Hij was de vorige dag naar dit gebied toe gewandeld. Hij had een geur opgepikt die hij herkende. En was die gevolgd. Het zou een kans kunnen zijn een van zijn broers en zussen terug te vinden. Iets wat hij maar al te graag wilde. Soms vroeg hij zich af of het wel goed was om zich daar zo op te focussen. Zou het zijn eigen kansen van overleven belemmeren? Noach stond op om terug naar zijn slaap plaats te lopen. Hij kon maar beter proberen te slapen dan helemaal geen slaap vatten. En bovendien was hij daar nog veiliger ook. Het was gelukkig niet heel ver lopen. En hij was er dan ook al snel. Alleen helaas niet meer alleen. Zijn ogen spotten een andere kat die een eind verderop stond. Nerveus zwiepte Noach met zijn staart. Hij bleef staan en keek naar wat de andere kat zou gaan doen. Misschien had die het hol nog niet gezien en zou hij het niet verraden door niet naar binnen te gaan. Zij zwarte vacht kleur verborg hem wel een beetje in het duister. Maar andere katten waren natuurlijk ook niet gek. Die ander kon hem ruiken en waarschijnlijk ook gewoon zien. Het was maar de vraag wat de andere kat zou gaan doen.      
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
A dark night at a clear lake {open} Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: A dark night at a clear lake {open}   A dark night at a clear lake {open} Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 20:04

3 lange dagen waren nu voorbij gestreken. 3 dagen nadat ze had besloten om haar familie en diens hol te verlaten om op een veldtocht te gaan. Om eerlijk te zijn, viel het de kitten behoorlijk tegen. Ze was 2 katten tegengekomen, die beide zeer vriendelijk waren, maar het jagen ging haar niet bepaald soepeltjes af. Wat niet gek was, sinds ze nog zo jong was, toch had de kitten het anders verwacht. Ach, ze leefde nog, dat was waar het om ging, toch?
Farai stond op, ze kon de slaap nog niet bevatten; het was te heet. Zomer was ingetreden en de dagen waren lang en warm. Zelfs de avonden hadden nog die bedrukkende hitte die haar niet heel erg aanstond.
De jonge poes dwaalde een beetje rond in een gebied waar ze niet eerder was geweest, dat was echter met de meeste gebieden zo. Ook dit was zeer overweldigend voor de kitten. Haar wereld was nooit groter geweest dan haar hol en de 10 meter daarom heen.
Plots bracht de wind een geur van een andere kat mee, en nu ze om zich heen keek zag ze een zwart figuur zitten. Kort keek ze de kat wat verbijsterd aan. "Meadow?"vroeg ze twijfelend, maar toen zag ze dat deze kater niet dezelfde blauwe ogen als haar had. "Sorry, ik zag je aan voor iemand anders."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
A dark night at a clear lake {open} DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: A dark night at a clear lake {open}   A dark night at a clear lake {open} Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 22:11

Nerveus over wat er nou gaan gebeuren vertrok hij geen spier en bleef de andere kat aan kijken. "Meadow?"Vroeg deze onzeker. Noach trok een wenkbrauw op. Wie of wat was een Meadow? De andere kat moest het bij het verkeerde eind hebben. Naarmate ze dichterbij kwam zag hij dat het ook een kitten was. En dus zou hij zich al wat minder zorgen hoeven maken. "Sorry, ik zag je aan voor iemand anders."Verontschuldigde de kitten zich. Noach glimlachte een beetje. En liet zijn nerveuze houding varen. "Het geeft niet." Zei hij. En liep op de kitten af. Vlak voor haar ging hij zitten. "Ik ben trouwens Noach. En jij bent?"Vroeg hij haar zachtjes. Hij vroeg zich af waarom deze kitten ook alleen was. Misschien wist zij meer over welke kant hij het beste op kon gaan. Het was iniedergeval fijn iemand van zijn eigen leeftijdscategorie te ontmoeten. Sommige volwassen katten leken kittens namelijk wel nooit te begrijpen.   
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
A dark night at a clear lake {open} Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: A dark night at a clear lake {open}   A dark night at a clear lake {open} Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 12:03

Ze kwam nog dichterbij, terwijl haar hart in haar keel klopte. Zou dit echt haar broertje zijn? Zou hij haar hebben gevolgd? Echter zag ze niet twee blauwe ogen, nee, het was haar broer niet. Wat teleurgesteld mompelde Farai haar excuses. Ze miste hen wel, best wel, eigenlijk. Zelfs haar vader miste ze inmiddels. "Het geeft niet." De andere kater glimlachte en liep op haar af, waarna hij voor haar ging zitten. Ook Farai plofte ietwat onhandig met haar kont op de grond. "Ik ben trouwens Noach. En jij bent?" Noach, Noach dus. Dat was ook wel een coole naam, moest ze toegeven. De kitten keek de kater met glinsterende ogen aan. "Ik ben Farai, dochter van Eclipse"miauwde ze met iets van trots in haar stem. Rustig keek ze hem aan, nieuwsgierig wat voor verhaal er aan deze kat kleefde. "Waar kom jij vandaan? Leef jij bij de katten in het bos?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
A dark night at a clear lake {open} DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: A dark night at a clear lake {open}   A dark night at a clear lake {open} Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 18:28

De kitten verontschuldigde zich dat ze hem voor iemand anders had aangezien. Echter had Noch daar niet zo'n probleem mee en vergaf haar dan ook vrijwel meteen. Hij stelde zich voor en ging voor de kitten zitten , vlak aan de waterkant. Inmiddels waren beide daar weer beland. De kitten plofte ietwat onhandig naast hem neer. "Ik ben Farai, dochter van Eclipse" Zei ze trots. Noach glimlachte. Zij kende haar moeder dus. Wat deed ze hier dan zo alleen? Ergens wilde hij ook de naam van zijn moeder kunnen vertellen. Ze was al dood voor ze naar naam hadden leren kennen. Vader , samen met een soort van pleeg moeder hadden de jongen groot gebracht. Maar na een tijdje zijn die twee vermoord. Allemaal door zogenaamde Clankatten. "Waar kom jij vandaan? Leef jij bij de katten in het bos?" Vroeg ze hem. Noach keek Farai even aan. "Ik weet het nog niet echt om eerlijk te zijn Ferrari. Ik kom uit het Rogue gebied. Daar ben ik groot gebracht. En ik ben nog een beetje opzoek naar een thuis. Maar waar kom jij vandaan?"Vroeg hij haar op zijn beurt.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
A dark night at a clear lake {open} Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: A dark night at a clear lake {open}   A dark night at a clear lake {open} Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 18:39

Ze plofte haar achterste neer en keek met grote ogen naar de kater voor haar. Niet vaak was ze nog andere katten tegengekomen, en al helemaal niet katten van haar leeftijd. Daarom was deze vreemdeling, die de naam Noach droeg, zo bijzonder. Ze vroeg hem waar hij vandaan kwam, waarop hij haar aan keek. "Ik weet het nog niet echt om eerlijk te zijn Ferrari. Ik kom uit het Rogue gebied. Daar ben ik groot gebracht. En ik ben nog een beetje opzoek naar een thuis. Maar waar kom jij vandaan?" Ze grinnikte zachtjes, hij noemde haar Ferrari! Kwalijk nam ze het hem niet, eigenlijk klonk het wel grappig. "Ik kom daar... Ook ergens vandaan." Er klonk iets van twijfel in haar stem. Ergens.. Ja.. Alleen waar? Om eerlijk te zijn wist ze de weg niet zo goed meer terug. De kitten schudde die gedachte van zich af, ze zou het vast wel terug vinden. Ze hoopte alleen dat haar moeder niet boos zou zijn, omdat ze zo lang weg was geweest. "Ik ben op ontdekkinsgreis!"Bekende ze ietwat trots. "Ik ga de hele wereld ontdekken."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A dark night at a clear lake {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Starlake-
Ga naar: