Jukk...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jukk...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beartooth
Member
Jukk...  Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Jukk...    Jukk...  Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 15:00


A day without sunshine is like, you know, night.

D } e geur van een diertje drong zijn neusgaten binnen. Hij liep heen en weer langs de Stream, vis zou hij hier niet vinden, maar wel muizen enzo. Alleen deze geur kende hij niet. Hij sloop over de bodem, niet wetend hoe hij dat moest doen. De geur werd sterker en voor zich zag een soort muis, alleen groter en natter. Bearpaw snoof zachtjes en veranderde zijn jachthouding. Gewicht niet zetten op je flanken had Iceshimmer gezegd. Hij trippelde met een glimlach verder door tot op een vosselengte van het diertje. Voorzichtig wiegde hij heen en weer. Nog een paar seconden en daarna sprong hij. De grote, natte muis had het pas door als er tanden in zijn nekje werden geboord. Een afschuwelijke smaak kwam van het diertje. Hij spuugde het meteen uit. "Bah wat is dat!" Hij schudde zijn tong heen en weer met een vies gezicht.

Smokegaze eerst, daarna open Very Happy ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Jukk...  6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Jukk...    Jukk...  Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 0:56

Smokegaze had twee kleine visjes weten te vangen, misschien leuk voor de kittens. Hij begroef zijn twee vangsten en liep door naar de stroom. Daar kon hij misschien nog wat gaan jagen op waterratten en dat soort beestjes. Echt van de landdieren waren Riverclan katten niet, maar beestjes als dat werden toch wel eens op prijs gesteld. Op zichzelf jagen maakte zijn kop vaak leeg, iets wat hij regelmatig nodig had. Toch omdat hij regelmatig nog werd geconfronteerd met dingen die hij moeilijk vond; de slechte kant van zijn vader. Dat allemaal omdat hij op hem leek. Smokegaze liep verder, tot hij ineens een geluid van walging hoorde en zag dat dit afkomstig was van Bearpaw. "Hé, wat is er?" Vroeg hij, het beest nog niet opgemerkt hebbende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Jukk...  Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Jukk...    Jukk...  Icon_minitimema 13 jul 2015 - 9:22


A day without sunshine is like, you know, night.

G } eritsel deed hem omkijken. "Hé, wat is er?", miauwde Smokegaze. Bearpaw trok en nog viezer gezicht. Met zijn grijze poot porde hij in de hele grootte muis naast hem. "Ik beet erin en het smaakt naar kraaienvoer." Hij duwde het ietsje van zich af. Ieuw, gadverde g.... Hij keek naar Smokes gouden ogen. "Heb jij al eens kraaienvoer gegeten?", vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Jukk...  6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Jukk...    Jukk...  Icon_minitimema 13 jul 2015 - 23:53

Oh, Starclan. Had deze apprentice serieus in kraaienvoer gebeten. Wat daar lag leek op een waterrat, gewoon een normale prooi voor in Riverclan. Deze leek enkel niet zo goed meer te zijn en dat bleek ook te merken aan de reactie van Bearpaw. "Ik beet erin en het smaakt naar kraaienvoer." Smokegaze slaakte een zucht. "Waarschijnlijk was dit beestje ziek toen je 'm ving, of was het al dood?" Vroeg hij. Het beestje stonk als een malle, dus dat wist hij niet. Zieke dieren stonken namelijk ook. "Heb jij al eens kraaienvoer gegeten?" Smokegaze lachte bij deze vraag. "Nou, nee. En dat ben ik ook niet van plan," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Jukk...  Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Jukk...    Jukk...  Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 0:05


A day without sunshine is like, you know, night.

D } e reusachtige kater slaakte een zucht. Bearpaw wiebelde met zijn oortjes, niet weten wat hij daarvan moes denken. "Waarschijnlijk was dit beestje ziek toen je 'm ving, of was het al dood?" Hij schudde snel zijn hoofd terwijl hij achterdochtig het beestje een beetje wegschoof. "Ik heb het gevangen.", miauwde hij trots. Hij boog zich naar voren alsof hij zijn diepste geheim wou vertellen. "En ik weet niet wat het is... dat moet je kunnen hé?" Hij keek hem nieuwsgierig aan met zijn felblauwe oogjes. De nasmaak zat spijtig genoeg nog steeds in zijn mond. Ieuw, gadverde g.... "Heb jij al eens kraaienvoer gegeten?" De kater lachte om zijn vraag en Bearpaw grinnikte mee. "Nou, nee. En dat ben ik ook niet van plan." Hij glimlachte breed. Nu Smokegaze voor hem stond zag hij pas hoe sterk, groot en gespierd hij was. "Hoe kom je aan die spieren en hoe ben je zo hard gegroeid?", vroeg hij met een stem vol verbazing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Jukk...  6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Jukk...    Jukk...  Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 0:34

"Ik heb het gevangen." Ondanks dat het een flut prooi was, was er toch trots te bekennen in de stem van Bearpaw. Dit waardeerde Smokegaze wel. Je trots mocht nooit ontnomen worden. Hij had het toch geflikt, goed of niet. "En ik weet niet wat het is... dat moet je kunnen hé?" Zei de kater, als of hij zijn diepste geheim aan het kwijt wou. Hij grinnikte. "Nou, deze waterrat is overduidelijk niet de gezondste en mag goed opgeborgen worden zodat andere prooien zich er niet mee infecteren, of niet slimme apprentices er aan gaan knagen," miauwde hij, waarbij het tegen het smerige beest aanraakte met zijn poot. Hierna vroeg de apprentice of hij ooit kraaienvoer had gegeten, waarop Smokegaze zei dat niet gedaan te hebben en ook niet van plan te zijn. "Hoe kom je aan die spieren en hoe ben je zo hard gegroeid?" Was zijn volgende vraag. "Je bent wel een nieuwsgierige apprentice, hé?" Grinnikte Smokegaze geamuseerd. "Genoeg eten en hard trainen zijn mijn geheime wapens. Wel zo dat het prooi verdeeld is natuurlijk. Daarnaast zit het bij mij gewoon in de gene," ja, dat moest hij toegeven. Zijn vader was hartstikke groot geweest toen hij nog leefde én gespierd. Hij leek gewoon enorm veel op hem. "Kom, laten we een gat graven om deze prooi te verstoppen," miauwde hij vervolgens waarna hij naar het vieze beest keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jukk...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: