Bad Blood



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bad Blood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Galebird
Member
Bad Blood B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 10:53

Hij was de rivier overgestoken en had zich gevestigd op één van de grote rotsen waar een warm zonnetje op gericht stond. Verhalen had hij gehoord over deze plek, een hele hoop verhalen om precies te zijn. Er was veel bloed vergoten op deze plek, zowel van RiverClan als ThunderClan. Het grootste vuur wat ooit in dit bos had gebrand, was hier gedoofd. De machtige Firestar had hier zijn laatste adem uitgeblazen. Best bizar als je het hem vroeg, hoe katten kwamen en gingen. Hij herinnerde zich nog het moment dat zijn vader terug kwam van dit gevecht, met een enorm litteken over zijn linkeroog heen, maar nog altijd glimlachend en zich groot houdend. Dat was zijn vader, dapper en sterk. Een waardige warrior. Of hij daar ooit aan zou kunnen tippen was de vraag, al wilde hij het zo graag. Soms vroeg hij zich af of zijn mentor hem wel wilde trainen. Misschien was hij bang om concurrentie te krijgen voor de titel van goede warrior. Humpf. Dan zou hij zelf maar wat moeten trainen. Maar voor nu kon hij best eventjes een pauze gebruiken. Met zijn ogen open en poten onder zijn overmaatse lichaam geschoven zat de kater op de grootste rots, uitkijkend over de rivier.

{ Eerste post Lucidpaw }


Bad Blood VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Bad Blood 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 22:19

De twee ontmoetingen met Bloodclan katten hadden zeker indruk achter gelaten. Ze was wat angstiger op zichzelf en alerter. Ze irriteerde zich daaraan en wou daar ook graag vanaf. Ze wou meer lessen op het gebied van vechten om sterker en zelfverzekerder te worden. Want zo zelfverzekerd was ze niet eens, al viel ze nergens buiten en was ze niet de slechtste of de beste. Ze was ook niet de meest onzekere poes geweest, maar haar recente ontmoeting met die stomme Bloodclan poes had haar zelfverzekerdheid toch flink een trap naar beneden gegeven.
Zonder dat ze het door had leidde haar poten haar naar de Sunningrocks. Dit gebied hadden ze gewonnen van Thunderclan. Een fijn gebied was het zeker. Je kon er lekker zonnen en het was naast het water, dus een prima plek om te jagen was het ook. Ook al joegen Riverclanners meer op vissen, waren hier ook waterratten en die smaakten ook niet verkeerd. Toen ze daar aankwam zag ze een kat er op liggen. "Hé!" Riep ze naar de kat. Ze had niet kunnen reuken dat het een Riverclan apprentice was, dat zag ze pas toen ze dichterbij kwam. "Hé, Galepaw. Ik herkende je even niet," grinnikte ze terwijl ze de Sunningrocks op sprong en zo dichter naar hem toe klom.


Bad Blood 30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
Bad Blood B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimema 13 jul 2015 - 10:57

Zijn oogleden waren langzaam maar zeker wat meer dicht gezakt terwijl zijn dikke vacht werd opgewarmd door het felle zonnetje wat er scheen. Op momenten als deze was hij blij dat zijn vacht geen zwarte kleur had, want dan was het nog warmer geweest en kon hij hier waarschijnlijk niet zo lekker liggen. De gele kijkers schoten echter meteen open toen hij een stem hoorde die iets had geschreeuwd wat zijn oren eventjes was ontgaan. Snel scande zijn blik het gebied, opende hij zijn mond om al een eventuele geur op te vangen en een vlaag van RiverClan kwam zijn kant op zetten. Meteen ontspande hij zijn spieren wat, het was geen vijand in elk geval. Binnen een paar tellen kwam een grijze gestalte met blauwe ogen zijn kant op, en nu herkende hij haar als Lucidpaw. De andere apprentice van Panthergrowl die ervoor zorgde dat hij minder training kreeg. Koeltjes liet hij zijn blik op haar rustten terwijl hij een paar ferme likken over zijn witte borstkas gaf, en haar zijdelings aankeek. "Hey, Lucidpaw," begroette hij haar toen zoals hij elk ander zou begroeten. "Wat brengt jou hier?" besloot hij te vragen om een gesprek te starten voordat er zo'n awkward stilte kwam.


Bad Blood VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Bad Blood 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 22:49

De kater die daar op die rotsen lagen was haar mede apprentice en haar mentor deler; Galepaw. Soms twijfelde ze er aan of de kater haar wel mocht, want ja, Panthergrowl stak nu ook heel veel aandacht in haar. Waarschijnlijk omdat ze een nieuwe apprentice was en dus alles nog leren moest. Galepaw was al tien moons en ging waarschijnlijk zelf ook al op patrouilles en moest meer dingen zelf doen. Maar toch hoopte ze dat ze verkeerd zat en dat Galepaw haar gewoon mocht. Lucidpaw haatte het als anderen haar niet lief hadden en wist daar dan ook moeilijk mee om te gaan. Tot nu toe had ze nog geen haters ontmoet. "Hey, Lucidpaw," begroette Galepaw haar. "Hé, Galepaw," miauwde ze vriendelijk. "Wat brengt jou hier?" Oké, hij wou dus wel een gesprekje aan gaan. Lucidpaw sprong van rots naar rots en ging naast Galepaw zitten. "Nou, eigenlijk ben ik alles nog wat aan het bekennen en nu was ik wel nieuwsgierig naar de Sunningrocks, dat brengt mij hier," besloot ze te zeggen. "En jij dan?" Vroeg ze vervolgens.


Bad Blood 30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
Bad Blood B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 14:37

De grijze kattin groette hem en de kater knikte een keertje kort als bevestiging, waarna hij zijn vraag stelde wat haar hier bracht. Ondertussen was Lucidpaw bij hem aangekomen en ging ze naast hem zitten. Zijn gele ogen hield hij nog altijd op de jongere kattin gericht, degene waarmee hij sinds kort zijn mentor dus mee moest delen en waarmee hij nog nooit echt een gesprekje onder vier ogen had gehad. Voor alles een eerste keer natuurlijk. Ze was hier gedreven uit nieuwsgierigheid, immers was ze nog een jonge apprentice die alles nog moest leren. "Ik heb een dagje vrij gekregen en het leek me wel een goed idee om te genieten van de zon hier, want wie weet hoe lang we dit deel van het territorium nog kunnen gebruiken." Wie weet nam ThunderClan het morgen wel opeens weer van hen over, dus je moest ervan genieten zolang het nog kon.


Bad Blood VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Bad Blood 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 1:46

Als kitten had ze veel gehoord van Sunningrocks en het waren altijd interessante verhalen geweest. Nu ze apprentice was, had ze de kans om deze stenen eens in het echt te zien. Lucidpaw zat nu naast Galepaw en bekeek haar omgeving eens goed. Het was een mooie omgeving. Ze vond dat Riverclan deze stenen zeker houden moest. "Ik heb een dagje vrij gekregen en het leek me wel een goed idee om te genieten van de zon hier, want wie weet hoe lang we dit deel van het territorium nog kunnen gebruiken." Hierbij gingen rillingen door haar ruggengraat heen. "Ja, inderdaad, maar Thunderclan gaat ze toch niet van ons terug winnen?" Miauwde ze. Aan dit soort vragen was duidelijk te merken dat ze echt nog geen moons apprentice was en dus eigenlijk nog gewoon een groentje.


Bad Blood 30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
Bad Blood B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimema 10 aug 2015 - 16:02

De gestreepte kater keek naar zijn gezelschap toen deze hem vroeg, of eerder vast probeerde te stellen, dat dit gebied toch nog wel van RiverClan zou blijven. Galepaw richtte zijn blik op de rivier die dit stuk territorium scheidde van de rest. "Mijn vader was erbij toen dit gebied de afgelopen keer terug werd gewonnen," mauwde hij toen, "en bij dat gevecht is ook de grootse Firestar overleden." Hij was eventjes stil, fronste kort in zijn eigen gedachten. "Ik bedoel maar.. overal komt ooit een eind aan." Zijn vader was dood. Firestar was dood. Ooit zou er een volgend gevecht komen en ThunderClan hun gebied terugwinnen. Dat kon morgen zijn, volgende week, over een jaar of wie weet wel over tien generaties. "Je weet het niet." Wat kon hij toch weer lekker luchtig zijn.


Bad Blood VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Bad Blood 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 15:22

Lucidpaw wist niet anders dan dat de Sunningrocks altijd van Riverclan waren geweest, of nouja, sinds ze geboren was dan. Uit verhalen van de elders wist ze wel dat het dan weer van Thunderclan was en dan weer van Riverclan. Wat een gedoe, maar nu werd het toch wel tijd dat het gewoon van Riverclan bleef, toch? "Mijn vader was erbij toen dit gebied de afgelopen keer terug werd gewonnen," vertelde Galepaw. Lucidpaw keek verwonderd naar Galepaw. "Oh echt? De dappere Bravesoul was je vader, toch?" Vroeg de oprecht geïnteresseerd. "En bij dat gevecht is ook de grootse Firestar overleden." Lucidpaw snakte naar adem. "Oh jeetje! Over hem heb ik gehoord ja, was hij geen kittypet heel ver vroeger?" Vroeg ze toen. "Ik bedoel maar.. overal komt ooit een eind aan." Lucidpaw zweeg waarna Galepaw nog zei dat je het niet weten kon. Lucidpaw knikte. "Wauw, hé..." Wat een gedoe allemaal.


Bad Blood 30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
Bad Blood B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 16:26

Ze wist zijn naam. Een licht verbaasde blik verscheen voor een paar tellen in zijn gouden kijkers toen hij haar aankeek. "Ja," mauwde hij, dit keer wat minder verbaasd en eerder krachtig. Bravesoul, zijn vader, was zijn grote voorbeeld. "Hij is mijn vader." De kater wendde zijn blik af bij die woorden en keek naar de snelstromende rivier. Gelukkig gingen ze verder over de bekende rode kater over wie nog steeds veel gesproken werd. "Hij was inderdaad ooit een Kittypet, maar Bluestar toen der tijd zag duidelijk potentie in hem en heeft hem toegelaten tot ThunderClan." Hierna zweeg hij en legde zijn kop weer neer op zijn poten. Het was inderdaad aardig wat drama in hun woud. Maar wat wilde je anders, met zo'n meute katten die elk hun eigen verhaal hadden?


Bad Blood VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Bad Blood 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 18:00

Lucidpaw meende een verraste blik op te merken bij Galepaw toen ze het over zijn vader had. Zijn stem klonk echter krachtig, een soort trots. Lucidpaw glimlachte enkel. "Hij was inderdaad ooit een Kittypet, maar Bluestar toen der tijd zag duidelijk potentie in hem en heeft hem toegelaten tot ThunderClan." Lucidpaw keek hierbij bedenkelijk. "Is Thunderclan dan zo slecht dat een Kittypet het waard is het zo hoog te schoppen? Of was het gewoon een Kittypet waarvan de ouders clan katten waren en hij dus wel clan kracht in zich had?" Vroeg ze bedenkelijk. "Ag, het maakt niet uit, hij leeft toch niet meer," merkte ze op. "Maar hoe gaan je trainingen?" Vroeg ze toen.


Bad Blood 30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
Bad Blood B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 9:28

De gestreepte kater haalde luchtig zijn schouder op toen de poes aan hem vroeg of ThunderClan dan zo slecht was dat ze zelfs Kittypets toe hadden gelaten. Wie weet hadden ze wel veel warriors verloren, werden er bijna geen kittens meer geboren of iets in die richting. RiverClan had zo hier en daar een nest, niet te veel en niet te weinig. Dus als het goed was zou er geen Kittypet in hun clan komen. Hoopte hij dan toch. "Eh.. wel redelijk denk ik.." mauwde hij nu iets zuurder dan net. Hij had een hekel aan hun mentor, Panthergrowl. "Die van jou dan?"


Bad Blood VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Bad Blood 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:03

"Eh.. wel redelijk denk ik.." antwoordde Galepaw op haar vraag. Lucidpaw draaide met haar oortjes. Wat een vaag antwoord, maar ze begreep het wel. Als Panthergrowl net zo tegen hem deed als hij tegen haar deed. "Die van jou dan?" Lucidpaw zuchtte. "Het zelfde... doet hij ook zo... bot en bruut tegen jou?" Vroeg ze toen. De laatste keer dat ze perrongeluk te laat was gekomen, had ze een flinke snauw op haar dak gekregen en hij gromde en was heel bot geweest.


Bad Blood 30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
Bad Blood B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 10:53

Blijkbaar lag het dus niet aan hem dat zijn mentor zo'n enorme mousebrain was. Een zuinig glimlachje verscheen op zijn snuit, je kon het ook wel onheilspellend noemen. "Wat denk je zelf," mauwde hij en snoof een keertje kort, elke keer als hij aan die kater dacht werd hij kotsmisselijk. "Hij heeft zelfs gedreigd me langer apprentice te houden, gewoon omdat hij me niet mag!" Een korte grom kwam uit zijn keel.


Bad Blood VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Bad Blood 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Blood   Bad Blood Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 3:05

"Wat denk je zelf," miauwde Galepaw met een snuif. Lucidpaw fronste, dacht hij dat ze dom was? "Hij heeft zelfs gedreigd me langer apprentice te houden, gewoon omdat hij me niet mag!" Ah, nu snapt ze zijn reactie. "Wauw, dat gaat wel ver!" Merkte ze ongeloofwaardig op. "Eerst dacht ik dat hij wel een prima mentor was, hij deed vriendelijk en al. Maar nu is dat omgeslagen," miauwde ze. "Zou er iets aan de hand zijn?" Vroeg ze zich vervolgens hardop af.


Bad Blood 30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bad Blood
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: