Oops I did it again



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oops I did it again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigergaze
Member
Oops I did it again HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Oops I did it again   Oops I did it again Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 11:38

Boze Queens en het gehuil van een andere kitten was het enige geluid wat het katertje nu nog te horen kreeg. Tigerkit had zoals gewoonlijk weer wat ruw gespeeld en had - perrongeluk natuurlijk, hoe konden die Queens hem nou verdenken van het expres verwonden van iemand anders, haha - hierbij dus iemand verwond. Het was niet de eerste keer, want het katertje stond erom bekend dat hij ruw speelde en zelfs tegen jongere kittens zijn nageltjes gebruikte, net zoals dit keer dus. Daarom werd hij nu door een groepje Queens de nursery uit gezet en in de richting van de leaders den gepushed. Daar was hij nog nooit geweest. "Ga je daar maar eens misdragen," waren de afkeurende woorden van één van hen. Voordat het katertje het wist stond hij al in de opening van de den en slikte een keertje. Maar echt niet dat hij angst ging tonen, het was vast niks. Het gestreepte katertje haalde een keertje adem en wierp nog een geniepige blik op de Queens, waarna hij verder de den in stapte. "Everstar?" mauwde de kit toen met zijn net iet te zware stem voor een katertje van zijn leeftijd, maar daar kon hij ook niks aan doen.

{Everstar}


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Oops I did it again VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Oops I did it again Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Oops I did it again   Oops I did it again Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 15:55

Everstar had gedacht dat ze na de 'training' met Mousekit van gisteren wel weer even van de kittens verlost zou zijn, maar daar dachten de kleinste clanleden blijkbaar anders over. Opnieuw stond een klein katje in de opening van haar den. "Everstar?" vroeg hij. Hij had niet zo'n peipstemmetje als de meeste kittens én - StarClan zij dank - hij noemde haar geen Eversie. "Is er iets, Tigerkit?" vroeg ze geduldig. Ze had begrepen dat dit katertje hier een beetje de probleemkitten van WindClan was. Was hij hier voor spanning en avontuur? Had hij haar soms met Mousekit bezig gezien en wilde hij nu ook sluiptraining? Of was er een andere reden voor zijn bezoek. Hij gaf in ieder geval niet de indruk dat hij verdwaald was.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Oops I did it again 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Oops I did it again HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Oops I did it again   Oops I did it again Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 16:02

Het gestreepte katertje wachtte af tot er een geluid kwam uit de stille den, en inderdaad klonk er een geduldige stem die hem vroeg wat er was. Tigerkit hoorde buiten nog wat gekibbel van de Queens, maar dat interesseerde hem niet eens zo. Deze den leek van binnen toch wel wat intimiderend, vooral omdat het zo leeg was op die ene kat na. "Eh.." begon het katertje toen terwijl hij dichterbij was getrippeld totdat hij voor zijn leader stond. "Ik moest hier komen van de andere Queens.. voor straf." Nou, nu wist Everstar ook al meteen dat hij zich misdragen had. "Ik heb een andere kitten verwond en nu sta ik hier." Zijn gele oogjes gingen omhoog naar de rode kattin en keken haar vragend aan, maar niet angstig zoals de meeste van zijn leeftijdsgenootjes zouden doen in deze situatie.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Oops I did it again VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Oops I did it again Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Oops I did it again   Oops I did it again Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 16:14

Tigerkit leek toch wel een beetje zenuwachtig te worden. "Ik moest hier komen van de andere Queens.. voor straf", zei hij toen. "Ik heb een andere kitten verwond en nu sta ik hier." Hij keek haar recht aan, een beetje vragend. Everstar moest onwillekeurig een beetje glimlachen. Of liever gezegd, haar ene mondhoek trok een klein beetje omhoog. Dit katertje had wel lef. Daarna werd haar uitdrukking weer streng. Lef of geen lef, hij had wel iemand verwond. Vast niet ernstig, misschien wat oppervlakkige krasjes, maar dit was gedrag dat onmiddellijk moest stoppen. "Een warrior verwondt zijn clangenoten niet", zei ze. "Een clan is een eenheid en er is geen plaats voor onenigheid onderling. Begrijp je dat? Als je wilt spelen of oefenen doe je dat met ingehouden nagels." Ze keek hem recht aan, haar groene ogen in zijn gele borend, alsof ze zo de boodschap recht zijn geest in kon kijken.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Oops I did it again 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Oops I did it again HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Oops I did it again   Oops I did it again Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 16:43

Terwijl hij zijn gele oogjes nog altijd op Everstar gericht hield luisterde hij naar wat deze te zeggen had. Natuurlijk was het niet de bedoeling om een clangenoot pijn te doen, maar kom op. Soms vroegen die irritante kittens er zelf om als ze hem kwamen uitdagen met hun grote ego, denkend dat ze Tigerkit aankonden. Hij was tenslotte één van de grootste en gespierdste, een ware trofee als je die kon verslaan. Het gestreepte katertje wendde zijn blik voor een kort moment af en bezichtigde daarmee de den. Vervolgens knikte hij statig toen de rode poes voor hem vroeg of hij het begreep. Rustig wachtte het katertje tot ze was uitgepraat. "Dus.. u bent niet boos?" vroeg hij half nadenkend en keek de kattin aan. "De andere Queens waren wel heel boos. Ik denk niet dat ze me nog in de nursery willen." Stille hint.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Oops I did it again VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Oops I did it again Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Oops I did it again   Oops I did it again Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 11:15

Tigerkit zei de hele tijd niets, maar knikte toen ze vroeg of hij het begreep. Nadat ze was uitgepraat vroeg hij: "Dus.. u bent niet boos?" Hij vertelde dat de queens heel boos waren en dat ze hem niet in de nursery wilden. "Dat kan ik ze niet kwalijk nemen", zei Everstar streng. "Ik ben niet boos, nee, maar reken maar dat ik dat zal zijn als je het na deze waarschuwing nog eens doet." Ze keek naar buiten, waar ze de struiken kon zien die de ingang van de nursery verborgen. "En wat dat laatste betreft, ik zou maar even afstand houden, als ik jou was. Als hun woede over een uurtje afgekoeld is, kun je je welgemeende excuses aanbieden en beloven dat je het nooit meer zult doen, dan laten ze je er wel weer in. Queens zijn over het algemeen redelijk vergevingsgezind als het om kittens gaat." Niet allemaal, sommige queens konden enorm wrokkig zijn, maar meestal konden ze een kitten zijn ruwe spelletjes nog wel vergeven. Zolang hij niet al te vaak in de fout ging, tenminste. Everstar hoopte dat de boodschap echt aangekomen was en Tigerkit niet enkel geknikt had omdat dat nu eenmaal van hem verwacht werd.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Oops I did it again 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oops I did it again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: