Mustve been once upon a december



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mustve been once upon a december

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rowanflight
StarClan
Mustve been once upon a december JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Mustve been once upon a december   Mustve been once upon a december Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 17:30

Zijn gouden ogen stonden bleek van verdriet. Hij had geen taken uitgevoerd de laatste tijd en hij voelde zich alleen al misselijk als hij richting de Riverclan border staarde. Hoe had Bluewisp haar zo kunnen verraden? Hoe had ze hem dit aan kunnen doen, had ze niet door dat hij van haar hielt. Dat zij degene was die zijn gevoelens voor Arrowthrill nihiel had kunnen maken Viel hij nou echt werkelijk van de ene hopeloze liefde in de andere. Hoe ziek kon het eigenlijk wel niet zijn, nog even en hij ging de hele familie af.
Een grimas lag op zijn lippen terwijl hij door het bos struinde. Vroeg of laat zou Silverstar hem naar zich toe roepen. Horen waarom hij precies zo'n vreselijke slechte warrior was. Hij had zelfs Dustpaw's training niet echt gezien. Hij wist niet hoe het met zijn apprentice ging maar ja. Zacht zuchtte hij tot schock er achter komend dat hij al vlak bij de rivier was. Zijn maag keerde om en hij wou zich al omdraaien toen de grijze kater de ziekmakende vismeur rook en haalde zijn neus op. Wolfkiller zo te ruiken. Geweldig. Echt geweldig. Waarschijnlijk had de warrior hem al lang en breed door dus er was geen optie in proberen weg te komen. In stile wachtte hij. Zijn ogen vernauwd tot spleetjes.
{Wolfkiller first then open}
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkiller
Member
Mustve been once upon a december DPKsfdL
Angie
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Wolfkiller
BerichtOnderwerp: Re: Mustve been once upon a december   Mustve been once upon a december Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 17:35

De gespierde poes rende door het territorium, soepeltjes sprong ze over beekjes en over rotsen, Haar spieren waren duidelijk te zien onder haar lange vacht. Ze was eigenlijk een minipatrouille aan het doen, dit was al haar derde rondje die ze rende rond Riverclangebied vandaag, ondertussen jaagde ze en bracht ze de prooien naar het kamp, waar ze complimentjes kreeg door haar goede werk. Een kater verscheen bij de steppingstones, en soepeltjes hopte ze over e stenen, maar bleef staan op de laatste steen voor de oever van Thunderclangebied. "Hallo daar," Zong ze, een grijns op haar gezicht geplakt. "Meneer ziet er verdrietig uit," Ze trok een nep verdrietig gezicht, maar lachte toen. "Hopeloos verliefd? Verraden? Liefdesverdriet?" Ze begon zachtjes te snikken, het was nep maar leek wel echt. "D-dat doet me denken aan.." Speelde ze nep verdrietig. "LAat maar, ik heb geen hart dus sorry, geen advies hierzo!" Lachte de tabby, haar staart zwiepte heen en weer, lachend naar Rowanflight sprong ze vanaf de steen naar hun gebied.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Mustve been once upon a december JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Mustve been once upon a december   Mustve been once upon a december Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 18:23

Met een zwaar geirriteerde blik staarde de grijze warrior naar zijn bezoek en snoof hij even. "Haal je er nou zo veel plezier uit Wolfkiller? Mompelde hij droogjes zijn staart heen en weer slaand en liet haar zijn gebied op komen en deed een halve stap achteruit. Hij wist dat hoewel ze zwaar irritant was hij niet veel te vrezen had. ]"Ik zou maar oppassen als ik jou was meis, dr komt zo een patrol hier langs en niemand is blij met Riverclan op dit moment." Zijn gouden ogen haakte zich even in de hare en hij snoof. Het had lef dat moest hij toegeven maar ja, lef betekende maar wat snel dood. Iets te snel naar zijn behoefte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkiller
Member
Mustve been once upon a december DPKsfdL
Angie
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Wolfkiller
BerichtOnderwerp: Re: Mustve been once upon a december   Mustve been once upon a december Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 21:55

"Haal je er nou zo veel plezier uit Wolfkiller?" Mompelde de kater droogjes, hij staarde de grijze tabby geïrriteerd aan, zij grijnsde breed. "Jup!" Ze popte de p. "Ik zou maar oppassen als ik jou was meis, dr komt zo een patrol hier langs en niemand is blij met Riverclan op dit moment." Zei Rowanflight, hij keek haar aan, wat alleen maar een grijns op haar gezicht bracht. De poes lachte, hard en sarcastisch. Midden in haar lach stopte ze en keek de kater met tot spleetjes geknepen ogen aan, oren naar achteren en vacht recht omhoog. De kater snoof, de kattin gromde. "Ga je andere katten erbij betrekken, laat je je vriendjes alles oplossen?" Siste ze, de kattin had nog steeds een grijns op haar gezicht gepleisterd. Geamuseerd keek ze de kater aan, haar staart zwiepte wild heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Mustve been once upon a december JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Mustve been once upon a december   Mustve been once upon a december Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 17:17


rowanflight


This is what I thought,
I thought you need me,


Intresse was ver van zichtbaar in zijn gouden kijkers terwijl hij haar aan bleef kijken. Waarom moesten riverclanners zich nou altijd zo uit de hoogte gedragen? Het irriteerde hem mateloos en zijn staart zwiepte daarom ook licht heen en weer. "Hey jij je zin het boeit me geen flikker wie er hier langs komt maar m'n clan boeit het wel." Mompelde hij droogjes en likte over zijn poot haar aanstarend.


This is what I thought
so think me naïve,
I promise you a heart
you'd promise to keep,
Kiss my eyes and lay me to sleep.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mustve been once upon a december
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: