>>There comes the birdy<<



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 >>There comes the birdy<<

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shun
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 20:21

Hoi,
sinds dat ik weer super actief wordt tijdens dit prachtige weer + Vakantie, ben ik volgende week bijna 24 uur actief op wc. You want to know why, ask it but you don't get a anwer.
Maar als ik actief ben wil ik graag topicjes en daarom deze TS.

Mijn leuke karakters inleiden.

::Ripa/BC/12-13 Moons/Member/Kater::
Vroeger kende iedereen de vrolijke jonge Bone, als kitten altijd optimistisch en vrolijk. Ook was hij vaak opzoek naar de liefde, toen hij apprentices werd raasde hij naar het ene gebroken hart naar het andere. De meeste poezen braken zijn hart, hij brak er per ongeluk één. Elke keek van zijn leven denkt hij daar aan arme Scarpaw, tot hij zijn liefdes verdriet weg vermoord. Hij werkte eerst voor skinny love de kale kattin die een spionnen netwerk had, alleen werd hij eruit gezet doordat hij het geheim vertelde aan de jonge kattin Yu. Hij werd later pas een moordenaar, hij vermoorde alles op zijn pad. Katten of prooien, hij verwonden ook katten. Riverclan garandeerde dat niet doordat hij 2 katten vermoorden en 1 zwaar gewond maakte, alleen ging hij verder tot hij in een gevecht met Claw raakten. Het was zijn tweede gevecht gebeurt, hij verloor zijn all herinneringen.


Toen hij het verloren was, kon Claw hem uiteindelijk gebruiken als speel bal. Ripa zal alles doen wat Claw wilde, ook vond hij uit dat Claw een dochter had genaamd Yu waarvoor hij zijn best doet om haar te beschermen en haar te helpen. Hij had wel gemerkt dat Yu haat had tegen Zira helemaal tijdens de Deputy ceremonie en had daarna met Zira een gevecht, allen hij verloor. Hij had woeden gecreëerd tegen zichzelf, ook volgde hij zijn pad om alle katten uit de weg te ruimen voor Claw. Hij moest katten laten vrezen en dat deed hij, alleen hij wilt ze ook laten lijden. Alleen zal hij hier mee door gaan tot het niet meer hoeft van zijn leider...


Ripa's karakter in het kort:
Serieus/moordlust/verward/trouw/Respect/doorzetter/vechtersbaasje/Depressie/Loner/Kort lontje/

Met hem heb je altijd een gevecht als je een topic met hem wilt..

::Blurkit/TC/1-5 Moons/Kitten/Kattin::
Deze kitten heeft niet echt een verhaal, ze is samen met haar broer en zus naar Thunderclan gebracht door haar moeder Lightleaf en haar vader Hate. Ze heeft nog geen echt verleden.

Haar karakter kort:
Leergierig/Luisteren/Druk/Angstig/Praat veel en veel te snel/Aandachtig/Depressie/

::Timekit/RC/4-5 Moons/Kitten/Kattin::
Timekit is een jonge grijze kattin, ze heeft een broer genaamd Lionpaw. Haar vader is Lionclaw en haar moeder is onbekend, ze heeft altijd wel het perfecte beeld gespeeld. Alleen ziet ze haar broer maar zelden, hij is een apprentices en zijn een kitten. Hij is vaak bezig met zijn zaken en zij vaak bezig met het onderzoeken, ze is op een jonge leeftijd lijkt ze al op een oudere kat.

Kort karakter:
Perfecte beeld/Respect/Eerbiedig/Kalm/Aardig/Loner/Denkt na/

::Shun/Rogue/1 year/Warrior/Kater::
Shun is amazing, Shun is nieuw, Shun is Shun. Het is al een prachtige inleiding voor deze kater, toen hij jong was als kitten was hij achter gelaten door zijn ouders. Hij werd eigenlijk niet opgevoed en wist niet eens hoe hij moest jagen of vechten, dus liep deze hongerlap alleen rond tot hij de tweebenige ontmoeten. Hier kreeg hij waterig voedsel maar wel eetbaar, hij leerde langzaam vechten.

Vechten voor zijn voedsel van andere katten die ook voedsel wilden, dus Shun kan ook vechten. Hij begint pas aan agressief gevecht als je het hem uitdaagt of uitlokt maar deze kater kan ook vriendelijk zijn, doordat hij nog steeds niet weet hoe hij moet jagen komt hij steeds bij de tweebenige om voedsel te jatten of daar te eten. Zo groeide hij op, vechten en eten. Vechten voor het eten en na het eten, misschien nog zelfs even als hij wilde slapen. Hij werd uiteindelijk oud genoeg, nog steeds een niet jagende kat maar op onderzoek uit in het bos waar de Clan katten leven.

Korte karakter inleiding:
Gestoord/Aardig/druk/
Ik heb niet veel met hem gepost dus karakter wordt bijgewerkt als ik meer met hem heb gepost!

Vriendelijke groet Derpje
En een poot van elke account van me die actief zijn.
Ik ben dus altijd open voor topics!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:04

::Sorry van de dubbel post::

Niemand??? Ik heb topicjes nodig guys xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:12

ik heb niks te doen dus wil je een potje vechten? Smile

(wil niet dood x3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:14

xD zou kunnen maar met welk account?
Ripa is meer van het vechten
Shun is mijn lieveling alleen kan die gestoord zijn.
De rest zijn Kittiehs

Dus kies uit
Ripa
of
Shun

Maar met Shun zal ik minder hard aanvallen dan met Ripa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:16

uhm, ik heb al iets geschreven in shun topic dus als je daar weer op regeert dan kunnen we veder rplayen Wink

ps. ik wil me prooi terug die je gestolen had
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:18

Zal ik doen, als Isa erop heeft gereageerd van Solarberry.

En op dat andere, Nope >p
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:21

mwhe heb niks te doen, dus kom maar op met Ripa
wel beetje voorzichtig eh! eerste gevecht

Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:26

Daar let Ripa niet op -.-
Maar wie maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:28

doe jij maar
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
>>There comes the birdy<< DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: >>There comes the birdy<<   >>There comes the birdy<< Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 22:34

Topic:
https://www.warriorcatsnl.com/t25261-this-is-what-we-cats-mean-war-spt#594322

Als je een SPT erg vind kan ik het altijd nog veranderen als je dat fijn vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
>>There comes the birdy<<
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: