Love me like a woman



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Love me like a woman

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Solarberry
Member
Love me like a woman Isa2
Isa
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Solarberry
BerichtOnderwerp: Love me like a woman   Love me like a woman Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 20:58

Whoep whoep ~
Ik zoek topics voor Solar zodat ik lekker met haar de RPG in kan stappen. Ze is een Shadowclan poes van 16 moons. Het liefst nu niet meer dan twee topics met een niet-clangenoot C;


Laatst aangepast door Solarberry op di 21 jul 2015 - 21:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Love me like a woman DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Love me like a woman   Love me like a woman Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 20:59

Shun X Solar?
Wie maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarberry
Member
Love me like a woman Isa2
Isa
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Solarberry
BerichtOnderwerp: Re: Love me like a woman   Love me like a woman Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 21:02

Ja leuk! Zou jij hem willen beginnen? Ben nog even een onderschrift in elkaar aan het flansen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Love me like a woman DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Love me like a woman   Love me like a woman Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 21:03

Oki zie je het straks verschijnen, Shuns naam is nog niet gekleurd maar hij is een Rogue.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Love me like a woman DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Love me like a woman   Love me like a woman Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 21:15

sorry voor de dubbel post maar kijk is aan
een topic:
https://www.warriorcatsnl.com/t25195-you-be-the-solar-of-my-berry#593306

Niet letten op zijn vreemde dingen xD Ik heb niet honderd procent zijn karakter bedacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Love me like a woman Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Love me like a woman   Love me like a woman Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 21:20

Solar x Red/Broken/Thor/Forest?
Crescent kan later ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarberry
Member
Love me like a woman Isa2
Isa
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Solarberry
BerichtOnderwerp: Re: Love me like a woman   Love me like a woman Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:24

Kies jij maar Dani, alleen liever wel op Shadowclan gebied. Ik maak hem anders wel ^^
Nog iemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Love me like a woman DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Love me like a woman   Love me like a woman Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:33

Solar x Red dan? Kan jij hem dan idd maken? c;
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love me like a woman
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: