Hey brother!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey brother!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flowerpaw,,
Member
Hey brother! DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 21:35

Flowerkit lag te slapen. Ze gisteren de hele nacht aan Foxkit liggen denken, en ze was pas laat in slaap gevallen. Ze werd wakker en knipperde met haar ogen. Ze keek rond en zag Swankit. Voorzichtig gaf ze haar broertje een duw. "Word wakker," zei ze zacht, zodat ze haar moeder niet zou wakker maken. Ze sleurde de witte kater mee naar achterin de nursery. Ze keek hem sip aan. Ze kon nergens aan denken. Het enige waar ze aan kon denken was Foxkit, en het Clanspel gister. Ze had de kater bijna gesust. Ze had nooit moeten vragen wat er was.

-only Swankit, maybe (als ik het zeg) open
Terug naar boven Ga naar beneden
.Swanpaw
Member
Hey brother! DPKsfdL
Pommeline
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
.Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:01

Swankit was al groot, een echte warrior. Hij was de leader van de dageraadpatrouille en ze waren vijanden tegengekomen. Hij liep achter een vijandige kat aan en... "Word wakker" zijn zusje sleurde hem mee naar een lege plek in de nursery en keek hem sip aan. Wat was er aan de hand? Hij begon Flower te likken over haar snoet, in de hoop haar de troosten. "Waarom kijk je zo triest? Hij was bezorgd, ging het over dat stomme spel, dat eindigde in een gevecht en drama? Had iemand zijn zusje pijn gedaan? Hij was dan verlegen, maar oo wat zou hij diegene terugdoen. Wie zijn zusje kwetst, zal met de gevolgen te maken hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Hey brother! DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:10

Haar broertje likte over haar snuit. "Waarom kijk je zo triest?" vroeg hij. Ze zag aan hem wat hij dacht. "Nee, niemand heeft me pijn gedaan. Niet ernstig in elk geval. Ik ben één van de weinigen die er met een schrammetje vanaf zijn gekomen. Het is gewoon iets wat jij niet snapt, omdat je het nooit gevoeld hebt. Nu weet ik waar al die liedjes over gaan.... Liefdesverdriet," vertelde ze. Ze staarde kort in het niets. Het enige wat ze zag waren kittens, en twee volwassen katten. De volwassen katten zagen er gelukkig uit. Het waren zij en Foxkit, met hun kits. Ze schudde haar kop en het beeld van zij als gelukkige queen veranderde weer in de zijkant van de nursery.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Swanpaw
Member
Hey brother! DPKsfdL
Pommeline
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
.Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:26

Hmm, liefdesverdriet. Hij had er al van gehoord, als je verliefd was op een kat en je door die kat gekwetst werd, dan had je liefdesverdriet. Maar wat verliefd zijn was, dat wist hij niet. Hij wist wel dat je dan vlinders in je buik krijgt en eerlijk, dat zag hij echt niet zitten. Wie wil er nu dat er vlinders ronddartelen in zijn buik? Hoe krijg je zelfs vlinders in je buik. Maar goed, hij wist er dus niks van. "Maar waarom heb je dat dan? Was jij verliefd op een kat? Heeft die jou hart gebroken? Zeg me wie, dan kan ik hem eens..." Hij werd steeds bozer, want iemands hart breken doe je niet, al dacht hij er niet aan dat er ook een andere reden kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Hey brother! DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:38

Flowerkit zag dat haar broertje steeds bozer werd. "Maar waarom heb je dat dan? Was jij verliefd op een kat? Heeft die jou hart gebroken? Zeg me wie, dan kan ik hem eens..." Ze glimlachte kort naar haar broertje. "Foxkit..." Ze zei de naam alsof ze het had over haar grootste idool. Het beeld van haar en Foxkit volwassen kreeg ze niet uit haar hoofd. Het was zo mooi.... Te mooi om waar te zijn. Zachtjes neuriede ze haar favoriete liedje, terwijl ze in haar hoofd zong. Turn your face, towards the sun, let the shadows, fall behind you...
Terug naar boven Ga naar beneden
.Swanpaw
Member
Hey brother! DPKsfdL
Pommeline
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
.Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:53

"Foxkit...", herhaalde hij grommend. "Waarom spreek je die naam zelfs uit alsof hij een grote droom is, alsof hij zo belangrijk is? Hij... Hij heeft jou liefdesverdriet gegeven! Moet je hem niet haten ofzo?!" Hij snapte zijn zusje niet. Zeker niet toen ze voor zich uit begon te staren en te neurieën. Meisjes... Ze zou beter met een vriendin van haar erover praten. Ze wist het zelf toch? Dat hij er niets van wist? "Welk liedje neurie je? En waarover gaat het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Hey brother! DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 23:00

"Foxkit... Waarom spreek je die naam zelfs uit alsof hij een grote droom is, alsof hij zo belangrijk is? Hij... Hij heeft jou liefdesverdriet gegeven! Moet je hem niet haten ofzo?!" "Dat kan ik niet," antwoordde Flowerkit. Zachtjes zong ze een zinnetje hardop. "Welk liedje neurie je? En waarover gaat het?" vroeg haar broertje. Daarover moest Flowerkit even nadenken. "Het refrein is in onze taal dit: draai je hoofd richting de zon, laat de schaduwen achter je vallen. Volgens mij wordt daar mee bedoelt dat je niet moet denken aan de duistere gebeurtenissen. Maar dat is wat ik denk." Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Swanpaw
Member
Hey brother! DPKsfdL
Pommeline
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
.Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 23:11

"Misschien gaat het ook gewoon over iemand die bang is van zijn schaduw? Maar ja, ik ken het liedje niet eens. Ga je mee naar buiten iets spelen?" Swankit keek naar buiten, de zon kwam op, dat wou hij zien! "Het is zonsopkomst, ga je mee kijken? Misschien zien we de dageraadpatrouille wel vertrekken!" Hoopvol wachtte hij op het antwoord van zijn zus, zonder haar zou hij niet gaan, nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Hey brother! DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:39

"Het is zonsopkomst, ga je mee kijken? Misschien zien we de dageraadpatrouille wel vertrekken!" Aangestoken door zijn enthousiasme knikte Flowerkit. "En de nachtpatrouille terugkomen!" Vrolijk stuiterde ze de nursery uit. Ze was net op tijd: daar was de dageraadpatrouille. Ze keek toe hoe de oudere katten hun dens uitkwamen en een prooi pakten. Allemaal deden ze dat. Het was nog vroeg, de enige katten die ze zag gingen zo op patrouille, dus was het erg rustig en konden haar broertje en zij spelen zonder al die anderen waar ze continu tegenaan botsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Swanpaw
Member
Hey brother! DPKsfdL
Pommeline
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
.Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey brother!   Hey brother! Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 10:04

Swan zag hoe Flowers ogen oplichten. Hij stormde naar buiten, hij wist het antwoord toch al. "En de nachtpatrouille terugkomen!" Hij hoorde zijn zus achter hem komen. Toen hij de oranjekleurige lucht zag zuchtte hij even, wat was het windclancamp toch een ideale plaats. Swankit keek bewonderend rond en zag enkele warriors zich verzamelen om te vertrekken. Hij ging tegen zijn zusje aan leunen en likte haar een beetje. Hij hoopte dat ze even niet dacht aan Foxkit en het liefdesverdriet, dat ze het eventjes vergeten was. "Mooi hè?" vroeg Swan aan Flower.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey brother!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: