Well hello.. Darling



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Well hello.. Darling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shun
Member
Well hello.. Darling DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Well hello.. Darling   Well hello.. Darling Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 21:40

Shun kon niet tegen het leven in een bos, officieel besloten. Hij was dood op en had trek, hij kon namelijk niet jagen. Het leek hem zo best wel moeilijk om zo'n schattig konijntje te vermoorden, hij besloot maar onder een boom te gaan liggen tegen de hitte. De schaduw voelde geweldig om in te liggen tijdens deze warme hitte, het was zomer. De ergste tijd in het jaar, je zweet, je bent sneller kapot en moet veel water nodig hebben. Urg, erg leven hier zo. Hij wist niet precies wat alles hier was en wat hij zelf zou zijn hier, alleen zal hij zou terug keren zou hij kunnen schooien voor eten en daarna kunnen wegvluchten zoals altijd. Hij kon ook vaak een worstje weg pikken bij een kraam, vaak was dat leuk helemaal dat er heten pijnlijke dingen naar je toe geworpen werden. Hij staarde even naar zijn zwiepende staart, het gat in zijn staart was al een tijdje hersteld. Hij was namelijk een held op sokken, hij wist nog dat hij zelfs een keer iets aan had gehad wat de mensen sokken noemde. Die waren namelijk enorm groot en er vast in raken was vreselijk, vaak hadden mensen hun ramen open dus kon je naar binnen sluipen en het eten leeg plunderen. Hij was geen huiskat, hij was geen boskat maar woonde in het bos. Het gras onder zijn lichaam kriebelde, de wapperende bladeren trokken zijn aandacht.

~Eerste post Kurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt
Member
Well hello.. Darling DPKsfdL
Liz
20
Actief
Kurt
BerichtOnderwerp: Re: Well hello.. Darling   Well hello.. Darling Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 23:14

Nieuwsgierig hief ik mijn hoofd toen ik een vreemde geur mijn neus binnen rook kruipen. Vrijwel meteen stond ik op, het was niet de geur van een Clankat en ook niet van een valse Elite kat, zover ik kon ruiken. Ik trippelde in de richting van de geur om vervolgens een gemaskerde kater met felgroene ogen te spotten. Ik bestudeerde hem aandachtig, benieuwd wanneer hij mij door zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Well hello.. Darling DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Well hello.. Darling   Well hello.. Darling Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 16:54

Shun lag onder een boom om de warmte weg te krijgen maar nee, iemand wilde weer zijn dag verstoren. Zijn oren schoten omhoog en hij klom zo snel mogelijk de boom in, een grijns verscheen rond zijn lippen en zag de gekleurde kater daar staan. Deze had een bruine tabby vacht, hij sprong vlug naar de andere boom. Heen en weer op en neer ging hij boom tot boom, vroeger van dak tot dak. Hij kroop naar beneden over het harde schors van de boom en probeerde achter de kater te komen, hij bleef staan waar hij stond. Zwiepte grondig met zijn staart, even bewoog hij geen spier. "Zocht je naar mij soms?" Vroeg hij met een serieuze blik, zijn ogen fonkelde even. Zijn haren waaide mee met de wind, het voelde wel goed hoe de koude lucht zijn vacht raakten. "Hihihihihihihi, nou je vond me." Grinnikte hij, zijn lach klonk gestoord maar ja hij was het ook. Hij wiebelde even met zijn oren, hij kroop wat meer naar de kater toe. Hij voelde het gras tussen zijn kussen pootjes, de bladeren wapperde net zo als de wind en de bosjes. Zijn groene kijkers keken naar de blauwe kijkers van de kater, zijn staart sloeg heen en weer over de grond heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt
Member
Well hello.. Darling DPKsfdL
Liz
20
Actief
Kurt
BerichtOnderwerp: Re: Well hello.. Darling   Well hello.. Darling Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 11:33

Verward keek ik toe hoe de kater alle kanten op sprong. Van de ene boom naar de andere boom en dan weer daar heen en dan weer daar heen. Met een diepe frons volgde ik de kater zijn lichaam met mijn ogen en draaide daarbij mijn lichaam ook, zorgend dat hij niet achter me kon komen te staan. Ik wist natuurlijk niet wat hij van plan was en hoe hij was qua karakter dus ik kon maar beter niet mijn rug naar hem toekeren.
"Zocht je naar mij soms?"  vroeg de kater toen hij  voor mij was geland met een serieuze blik waardoor ik fronste. "Hihihihihihihi, nou je vond me."  grinnikte hij waardoor ik hem verward aankeek. "Nou eh, ik kwam je gewoon toevallig tegen." sprak ik tegen hem terwijl ik hem goed in de gaten hield. Er was iets vreemds aan deze kater. Toen hij wat meer naar mij toekroop zette ik twijfelend aan stap achteruit. Het puntje van mijn staart zwiepte heen en waar wat er op duidde dat ik deze situatie alles behalve fijn en comfortabel vond.

ooc; sorry voor late post ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well hello.. Darling
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: