Silence



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Silence

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Austin
Member
Silence DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Silence   Silence Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:57

Een diepe zucht verliet mijn lippen terwijl mijn ogen over de lege vlakte van het WindClan territorium vervaagde, geen boompje of struikje te spotten. Ik snapte niet hoe die Clankatten hier hun prooi bij elkaar konden scharrelen, vooral niet met die dassen die er nu ook eens bij rondliepen. Desondanks dat was het wel lekker rustig hier, precies de reden waarom ik hierheen was gegaan. Je kon iedereen van verre aan zien komen en dus ook snel weg zou kunnne vluchten als je geen zin had in katten, iets wat je niet zo goed kon doen op het ThunderClan territorium. Een diepe zucht verliet mijn mond om vervolgens op mijn zij te gaan liggen, genietend van het warme zonnetje dat op mijn pels scheen.

-1st post Cyber
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Silence Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 11:53


De zon scheen warm en hartig, en Cyber voelde zich net weer een kitten. In dit open terrein voelde hij zich dan weer echter groot, hij torende boven alles uit want er waren immers geen bomen en amper struiken. Het was kaal en vol lang gras op plekken. Er sjeesde een konijn voorbij en Cyber zette zichzelf in stand Sprint. Hij rende het konijn achter aan, maar zonder succes. Hij was te laat geweest en had daardoor een lekker hapje konijn gemist. Cyber zuchtte en verplaatste zich met trage stappen, in de verte lag een kat. Cyber werd achterdochtig en keek vanaf een afstandje een tijdje naar de soesende kat. Het was een kater, maar Cyber was nog te ver weg om te weten welke clan. "Hé bud." bracht hij schril uit. Het zag er niet uit als een clankat, Rogue of bloodclan. Cyber wist niet wat ervan denken, nu hij zelf de bc ging joinen en zijn rang als Rogue -maar daarbij niet zijn territorium- ging opgeven. Licht grommend stapte hij dichterbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Silence
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: