Shadows



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shadows

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aftershock
Member
Shadows DPKsfdL
31
Actief
Aftershock
BerichtOnderwerp: Shadows   Shadows Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 11:24

Het oortje van de gevlekte poes vloog opzij, het zachte geritsel van een prooi was te horen aan haar linker kant. De kattin draaide langzaam haar hoofd naar de kant van het ritselende geluid, een dikke muis was bezig in een struik. Nog nooit had de poes zo'n vette, dikke en grote muis gezien. Die moest ze vangen! Geruisloos zakte ze diep door haar poten. Haar staart had ze in het midden van de lucht geplaatst zodat hij niks zou raken, haar poten stapten stilletjes en zachtjes op de stukjes zand zodat niets een knisperend of verraderlijk geluid zou maken. Op dit moment was ze redelijk dichtbij, haar kop was laag boven de grond en een hongerig gevoel kroop in haar maag bij het zien van het beestje. Met een zo stil mogelijke, krachtige sprong lanceerde ze voorwaarts. Haar klauwen waren uitgeslagen en naar voren gestrekt zodat ze meteen op de muis kon landen en er meteen een einde aan maakte. Een beetje bloed stroomde over haar klauwen, die ze even aflikte voordat ze het beestje optilde en een Clangenoot te lijf liep. Ze knalde vol tegen hem aan, van schrik liet ze het dode muisje vallen en keek met een geschrokken gezicht keek ze hem aan. "Sorry!" Zei de kattin beschaamd, haar blik verlaagde zich en schuldig keek ze naar haar poten en de dode muis die ertussen lag.

+first Tallshadow



Shadows 1r2bk7
Demon || Sunset || Brokenwing || Venice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shadows 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 11:38

Oke, even ter verdediging van de kater, het was totaal onverwacht geweest. Hij had niets kunnen doen om dit te omzeilen en dus was het feit dat hij van schrik haast een meter de lucht in vloog niet zo gek. Zijn haren schoten overeind, maar zodra zijn ogen de ander zagen, die niet al te vrolijk leek met wat ze had gedaan, lagen ze alweer plat. Een lichte glimlach verscheen zelfs op zijn gezicht, en de kater begon te lachen. "Sorry," Mauwde hij, al was hij niet de meest schuldige, "Ik had je niet gezien," En zij hem ook niet zo te zien. Altijd grappig, dit gebeurde hem niet zo vaak gezien zijn grootte, dan maar genieten van de zeldzame keren dat het wel zo was.


Shadows Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aftershock
Member
Shadows DPKsfdL
31
Actief
Aftershock
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 11:53

De kater waar ze tegen was opgebotst was bijna een meter de lucht in gesprongen van schrik, de kattin deed haar best om haar lach in te houden. Dat werd helaas verpest door het lachen van de kater zelf, en de poes deed mee. "Sorry," miauwde de kater, "Ik had je niet gezien," voegde hij eraan toe, nu pas durfde ze hem pas echt aan te kijken. Haar blauwe blik schoot naar zijn gezicht en ze glimlachte. Tallshadow was degene die voor haar stond, gelukkig geen oude grumpycat ofzo. "Ik had je ook niet gezien, Sorry." Grinnikte de poes, alhoewel ze het wel meende. "Heb je vaker van die eh.. Reacties?" Giechelde ze, duidelijk duidend op de sprong in de lucht. Als kitten liep ze iedereen omver, haar favoriete bezigheid was om vanuit de nursery het kamp door te rennen en de poten onder andere weg te duwen, maar nog nooit had ze echt zo'n reactie gezien, wel een poes die een rare beweging maakte en in de prooistapel was beland. Misschien herkende hij haar wel door haar streken. Ze hield haar kopje schuin, wachtend op antwoord.



Shadows 1r2bk7
Demon || Sunset || Brokenwing || Venice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shadows 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 15:51

De kater glimlachte vergevingsgezind naar de jonge warrior, hij stond terecht niet bekend als een kat die snel boos werd en van plan om dat nu wel te worden was hij niet. De vraag however deed hem geamuseerd met zijn ogen rollen, jongelingen ook, jaja dat mocht hij zeggen nu hij officieel ouder was dan twintig moons. Niet dat hij zich echt zo gedroeg, maar toch. "Misschien," Antwoordde hij grinnikend, zijn gezicht wel duidelijk makende dat hij inderdaad wel iets vaker zo'n reactie had. Het was gewoon gek om ineens geen privacy ruimte meer te hebben! Hij bekeek de ander nog eens goed, en begon te lachen zodra hij haar kon linken aan haar kitten gezicht, "Jij bent inmiddels wel pro in tegen anderen aanlopen though," Mauwde hij, doelende op haar verleden.


Shadows Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aftershock
Member
Shadows DPKsfdL
31
Actief
Aftershock
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 21:41

"Misschien," Het was duidelijk dat dat dus een dikke ja betekende, de gevlekte kattin giechelde even kort, waarna ze met haar kopje schuin de kater aankeek aangezien hij was begonnen met lachen. "Jij bent inmiddels wel pro in tegen anderen aanlopen though," Als katten konden blozen was zij nu net zo rood als het bloed van de dikke muis tussen haar poten. "O Starclan, heb ik jou een keer onderuit gehaald? Duizend keer sorry dan!" Giechelde de poes met haar poot over haar ogen geslagen van schaamte. "Ik was echt een rare kitten, het was echt mij favoriete hobby om katten tegen de grond aan te krijgen." Ze was nu echt hard aan het lachen, ze had niet zo'n harde stem maar wel een aanstekelijke lach. Ze haalde haar poot van haar kop af en haalde een grote hap adem voordat ze weer verder begon te giechelen.



Shadows 1r2bk7
Demon || Sunset || Brokenwing || Venice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shadows 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 12:52

Tall vond het wel schattig hoe de jongere poes tegenover hem zo geschokt keek toen het in haar opkwam dat de kans bestond dat ze hem ooit onderuit gehaald had. Tall schudde echter al snel zijn hoofd om haar gerust te stellen, "Nee hoor, mij niet, maar ik zag het je vaak genoeg bij anderen doen," Hij kon dan ook niet anders dan het eens zijn met haar stelling dat ze een beetje een vreemde kitten was, het hielp natuurlijk dat ze het niet al te erg vond om te zeggen want erom lachen kon ze wel. Tall grinnikte mee, en haalde zijn schouders op, "Ach, alle kittens doen wel eens gekke dingen," Mauwde hij, wetende dat het in de meeste gevallen nog waar was ook. Behalve bij de duivel, die had maar een taak en dat was dood en verderf en problemen brengen, naar hem als het even kon.


Shadows Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aftershock
Member
Shadows DPKsfdL
31
Actief
Aftershock
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 17:12

"Nee hoor, mij niet, maar ik zag het je vaak genoeg bij anderen doen," Miauwde de kater, Aftershock liet een opgeluchte zucht ontsnappen, nog lichtelijk giechelend luisterde ze naar wat hij te zeggen had. "Ja, alle katten zijn eigenlijk een beetje raar. Ik weet in ieder geval nu wel hoe ik katten moet vloeren." Antwoordde de kattin met een grote grijns op haar gezicht gepleisterd. Haar oortjes stonden vrolijk naar voren en haar ogen twinkelden met amusement. "Als alle kittens rare dingen doen.." Greens de poes, "..Wat deed kleine Tallkit dan?" Grinnikte ze, een nep-evil blik op haar gezicht gepleisterd, wat er heel weird uitzag aangezien ze alles behalve gemeen was.



Shadows 1r2bk7
Demon || Sunset || Brokenwing || Venice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shadows 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 1:04

De kater begon te lachen toen de poes duidelijk maakte dat ze van haar gekke hobby wel degelijk iets nuttigs geleerd had, en om eerlijk te zijn leek het de kater niet eens zo'n slecht idee om de kittens spellen te leren waar ze wat van opstaken. Niet met het doel om echt te slagen natuurlijk, het belangrijkste was lol hebben, maar als dat gepaard kon gaan was het niet eens zo'n gek idee. Hij besloot het op te slaan in zijn hoofd, en luisterde toen naar de ondeugende vraag van de jongere poes. Meteen schoot er weer een glimlach op zijn gezicht, terugdenkende aan de tijden met Lightning. "Well, ik ben ooit eens zo hoog in een boom geklommen dat ik nursery-arrest kreeg," Grinnikte hij, alle ergere dingen zoals kamp uitstapjes en gevechten met warriors achterwege latende. Ook het interessante eerste gesprek wat hij ooit gevoerd had met Little besloot hij prive te zijn, maar de boom was zo algemeen bekend bij de elders - Shrew was echt heel boos geweest..- Die mocht ze prima weten.


Shadows Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aftershock
Member
Shadows DPKsfdL
31
Actief
Aftershock
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 12:19

"Well, ik ben ooit eens zo hoog in een boom geklommen dat ik nursery-arrest kreeg," De poes barstte in lachen uit, ze keek de kater geamuseerd aan. "Hoe hebben ze je daaruit gekregen dan?" Grinnikte ze, de kattin begon ook meer herinneringen op te halen van haar kittentijd. Ze dacht aan haar streken, ze was zo vaak gestraft voor wat ze had gedaan! Zijzelf was ook een keer in een boom geklommen, maar toen ze eruit wilde stortte ze zichzelf gewoon op een warrior, die bijna een hartaanval had gehad.

Sorry nogal kort & Flut ._.



Shadows 1r2bk7
Demon || Sunset || Brokenwing || Venice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shadows 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 11:27

Hij hield zijn kop schuin terwijl hij nadacht over de vraag van de poes, het was al een tijd geleden maar het kon toch niet zijn dat hij dat vergeten was? Uiteindelijk klaarde zijn gezicht op en keek hij de poes weer aan, "Volgens mij riep mijn moeder ons gewoon heel erg hard," Lachte hij, terugdenkend aan hoe Lightning meteen instemde met zijn moeder en hij brutaal bleef staan en niet in de nursery wilde, dat had hem vooral de nursery arrest opgeleverd, gelukkig leek zijn broer daar nooit zo boos over te zijn geweest. "Hebben jouw ouders je nooit betrapt dan?" Vroeg hij op zijn beurt aan de poes, ouders hadden vaak meer door dan gedacht werd, het zou hem niets verbazen.


Shadows Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadows
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: