Lucht-je-hartje - Pagina 18



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44  Volgende
Sinclaw
Dark forest
Lucht-je-hartje - Pagina 18 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimewo 4 nov 2015 - 23:16

Heel veel sterkte Eline! Als je wil praten m'n inbox staat altijd open <3
Je gaat het halen dat beloof ik je! Heel wc leeft met je mee lieverd!


Lucht-je-hartje - Pagina 18 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 10:44

Eline, jeetje, Ik hoop dat alles goed gaat komen. Mijn opa heeft ook kanker. En nu is het al wat beter, dus hopelijk gaat het bij jou ook zo aan de gang. Dat kwam zo maar eens op je af, je wist niet aan wat dat lag, en opeens krijg je te horen dat je dàt hebt. Elineke (wen aan die naam al maar xD) mijn inbox staat altijd open voor je he c: Sterkte!


Lucht-je-hartje - Pagina 18 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 19:19

Mensen die vinden dat communicatie voor een mondeling examen niet belangrijk is, waardoor je onnodig werk gaat doen, Mousedung die mensen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Lucht-je-hartje - Pagina 18 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 19:26

Superveel sterkte Eline! Goed dat ze er zo vroeg bij zijn, want dat maakt het een stuk minder gevaarlijk gelukkig!
En om je gerust te stellen: Zolang ze je hoofd niet bestralen zal je haar niet uitvallen. Alleen Chemo tast ál je haar aan, en bestraling tast het alleen aan als je op je hoofdhuid bestraalt wordt, wat niet zal moeten hoeven aangezien ze bij je darmen moeten ;')



Lucht-je-hartje - Pagina 18 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 16:15

I miss my (ex-)bestfriend so really really much T^T ooit waren we beste vrienden, van kleuterklasje tot lagere school. En echt mega veel afspreken, op school draakje spelen. We deden niets anders, we deden alles samen. Een jongen en een meisje kunnen zeker beste vrienden zijn! Hij was mijn enigste vriend (echte vriend, je had ook Seppe, Zita en Joke nog, maar Joke veranderde in het 2de leerjaar van school) en ik werd gepest.. Wie stond daar voor me klaar? Bram, enkel Bram. Iedereen in mijn klas haatte me, en Bram deed alles met me <3 Altijd waren we samen. En toen middelbaar.. het ergste in heel mijn leven (en oh god ik heb daar spijt van) gebeurde: We gingen naar twee verschillende scholen. Héél af en toe zagen we elkaar nog op de bus. En max 2 keer per week zagen op onze gemeenschappelijke hobby. maar we konden nooit meer praten, zoals voorheen. Dus onze vriendschapsband verslapte maar ik bleef hem beste vriend noemen. En nu ben ik gestopt met die hobby cuz ik kon echt geen jiu-jitsu en die gasten daar zeiden dat constant.. het enige wat ik daar deed was lachen met Bram. En nu zie ik hem nooit meer (ook omdat ik van school veranderd ben en nu helemaal uit de buurt van zijn school zit) buiten heel soms als ik mijn zus van jiu-jitsu ga ophalen dan zie ik hem. Of die 3 keer op het jaar dat we voor 2 uurtjes kunnen afspreken. Maar hij heeft ook zoveel huiswerk xc en gescheiden ouders waardoor die helft van de tijd aan de andere kant van het land zit naar mijn gevoel. En als ie dan hier bij zijn moeder is moet hij studeren omdat hij bij zijn pa niet studeert. Ik wou gewoon dat we vaker afspraken, al was het pas vanaf 7 uur tot 10 uur ofzo.. deze vakantie zit ook zo vol dus zie ik hem ook niet.. ik mis hem gewoon zo. En ik weet dat het lullig klinkt, maar onze kapotte vriendschap is een van de redenen dat ik depressief ben geworden sinds het eerste middelbaar. IK WIL HEM GEWOON TERUG
liedje:


Lucht-je-hartje - Pagina 18 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 18 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 23:48

Hier gaat het dan, het slechte nieuws.
Klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushingshade
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 DPKsfdL
Romy
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥45 moons
Gender:
Rank:
Rushingshade
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 0:05

@Mick; Ik leef met je mee, maar ikzelf had niet verwacht dat je zo zou reageren tegenover het (slechte) nieuws.
Ikzelf maak me ook ongerust, ik eet nauwelijks, ik ben vorige maand wel bijna 3 kilo afgevallen.
Verder ga ik wel naar school, maar mijn cijfers gaan behoorlijk zwaar achteruit. Ik maak steeds ruzie met klasgenoten, waaronder mijn beste vriendinnen en heb een grote mond tegen de docenten.
Slapen. Tja, dat is voor mij een probleem. Maar ik gebruik geen pillen. Meestal typ ik mijn gevoelens uit op notities en probeer mezelf in slaap te huilen.
Wat jij nu hier toont, is echte vrienschap. Jij laat zien hoeveel je om Max geeft, en ik ben er voor je.

xx, Romy


Lucht-je-hartje - Pagina 18 654ow4

Wolfpaw - Lightningvoice - Eternity - Rushingshade
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 8:38

@Mick, omg echt hier zie je maar weer eens dat mijn problemen enkel gezaag zijn. Ik leef zo met je mee <3 mij tante had eens kanker (oke het is niet helemaal hetzelfde) en daar heb ik ook vanaf gezien. Niet zo erg als jij, cuz ik ging nog naar school en kon meestal nog gewoon slapen binnen het uur. Maar ik kan dus wel ongeveer begrijpen hoe je je voelt <3 ik heb ook een beste vriendin en een ex-beste vriend waar ik heel veel om geef. Als er iets met hen zou gebeuren zou ik net hetzelfde als jouw reageren! Misschien moet je eens afspreken met enkele mensen van hier ofzo? Gewoon ergens naartoe zoals een pretpark? Dan krijg je wat steun (want omg we zouden je nooit laten vallen, zeker ik niet ookal ken ik je nie zo goed) en kun je je gedachten wat verzetten. School zou ik niet veel op letten. Ik ga ook met momenten gewoon niet naar school of ga maar halve dagen, maarja ik heb dan ook een briefje van de psycholoog dat ik mag thuisblijven als ik school niet aankan. Dus ga misschien even naar de dokter of een psycholoog? (Ik weet dat de wachtlijsten soms ellenlang zijn.. Dat is vervelend) maar neem niet teveel slaappillen, dat is niet echt goed. Wel kan ik pasiflora pilletjes/druppels aanraden (kalmerend) of slaapdruppels die op natuurlijke basis zijn. Die kunnen met wat geluk helpen. Echt mick ik hoop zo hard dat alles goed komt, en met wat geluk komt alles ook goed. Gewoon de hoop niet verliezen.


Lucht-je-hartje - Pagina 18 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 18 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 11:52

Het resultaat is binnen, het wordt opereren. De tumor is vrij groot en zit er waarschijnlijk al wel een tijdje, maar om de een of andere reden zit hij niet diep. Als hij iets dieper had gezeten was er straling nodig geweest. Woensdag/vrijdag heb ik een operatie. Die zal best zwaar zijn en dan mag ik niet uit bed komen. Goed nieuws right? Ja, dat is het maar het drama in mijn leven is nog niet afgelopen. Fijn dat hij er nu achter komt, net nu ik hem zo nodig heb dat hij me ''Eigenlijk toch niet zo heel leuk vindt.'' Jezus, kom je nu mee. Ik dacht dat hij me echt leuk vond, maar als je je vrienden echt nodig hebt kom je er opeens achter dat de helft niets voor je over heeft. Op school werd er al over me geroddeld, dat is er niet beter op geworden. Mijn sociale leven redt ik wel als ik weer naar school ga, wanneer dat ook zal zijn :/


Lucht-je-hartje - Pagina 18 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 14:48

ugh laat ik maar even door al het slechte nieuws mijn bullcrap achterlaten:


Lucht-je-hartje - Pagina 18 HxSLHVT
Lucht-je-hartje - Pagina 18 A12SBeMLucht-je-hartje - Pagina 18 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Lucht-je-hartje - Pagina 18 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 20:44

Dat gevoel wanneer je je wilt uiten maar dat niet kan..


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Lucht-je-hartje - Pagina 18 LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 21:06

Ik weet het gewoon niet.. Maar dit is nou elke avond. Overdag voel ik me super goed en dan word het 6 tot 8u en gaat alles wat ik die dag opboude direct kapot. I just dont wanna live like this.


Lucht-je-hartje - Pagina 18 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 18 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 21:06

Dit moet ff kwijt (warning: groffe taal):


I wouldn't hesitate,
Lucht-je-hartje - Pagina 18 YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimema 9 nov 2015 - 20:56

Ik voel me nogal alleen.
Vorige week hadden we toetsweek en ik ben donderdag en vrijdag best alleen zonder mijn echte vrienden de dag doorgegaan, want die hadden toen geen toets. Met een meisje ben ik wel omgegaan, ze is awesome en ik hou van dr. Maarja, t is niet hetzelfde denk ik. Mijn vriendje was er ook steeds niet en op vrijdag ging mijn toets waar ik hard voor geleerd had niet goed en wilde ik niets anders dan bij hem zijn maar nee, hij zat weer bij zn moeder en had een druk weekend. Het hele weekend heb ik echt geen flikker gedaan. Vandaag ging mn vriend om 12 uur al weg want toen was ie al uit en gelukkig vroeg ie of ik 's middags nog ff na musical langs zou willen komen. In de pauzes moest ik repeteren voor een optreden en zag ik mn vrienden niet veel. Bij musical was mn vriendje er dus niet en mijn vriendin die mee doet ook niet. Ik voel me dus al ruim een week hartstikke alleen ook al heb ik dan wel nog mijn vrienden die ik vandaag wel een beetje sprak en zo, maar niet heel veel, alleen een vriendin van me.
Vrijdagmiddag was ik ontzettend down en zat ik huilend op de fiets, om mezelf te kalmeren ben ik via het bos gereden en dat was beter. Maar vanmiddag was ik ook weer hartstikke down en mijn ouders vroegen ook steeds of er iets was en dat ze zich zorgen maakten.
Eenmaal boven kreeg ik allemaal haat in mijn hoofd tegen mezelf wat me heel erg depri liet voelen.
Ik ben nu wel okay maar ik ben er wel een beetje klaar mee.
Ik wil mensen zo graag vertellen irl wat ik allemaal voel maar dan vind ik niet het goede moment en kan ik alleen maar hopen dat mensen mij onverwachts een knuffel geven.


Lucht-je-hartje - Pagina 18 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimema 9 nov 2015 - 21:18

Het lijkt niet erg, dat van jullie is vele erger, maar toch stoort het me enorm xc:

@Mick, Dat is echt erg :c we hopen dat alles goed gaat komen <3 zoals Laura al zei, probeer wat je gedachten te verzetten. Dat gaat wat moeilijk gaan natuurlijk, maar probeer het toch. dat is het beste voor je. Ik denk wel dat Max sowieso gaat weten dat je voor hem klaarstaat en dat je enorm om hem geeft. en als er geen van je vrienden klaarstaan voor je of tenminste je vriendin al niet meer, dan zijn die gewoon dom en weten die niet wat vriendschap is en jij weet wel wat dat is. Ga l wel misschien naar een dokter met je ouders, voor misschien rustigere pilletjes/druppeltjes etc. en een psycholoog kan altijd helpen. Dat was eigenlijk het beste advies dat ik je kon geven. Als je hulp nodig hebt, m'n inbox staat altijd open he <3

@Eline, Nu hopen dat het goed zal gaan!! Ik geloof er gewoon in! Ik weet heus dat je die zware dagen kan doorstaan! en als je die doorstaan hebt, en alles is goed. ga je echt trots zijn op jezelf c; die dokters etc. weten echt wel wat ze doen. Nu doe tumor niet te diep zit gaan ze die el kunnen weg halen :'D You can do it girl!! <3


Lucht-je-hartje - Pagina 18 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:01

urgh ik moet me ook niet zo hechten aan dingen die niet van mij zijn



Lucht-je-hartje - Pagina 18 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:47

Jeej dat moment dat je je sisha-pennen terug bovenhaalt omdat een vriendin terug is beginnen roken en je maat daarover door bleef praten zaagen en doen en jij terug die drang krijgt om te roken. Het is mijn uitvlucht, die sisha-pen, dan voel ik me beter.. Tis gwn zo slecht omdat ik daar vorig jaar echt niet zonder kon meer.


Lucht-je-hartje - Pagina 18 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 18 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 18 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 18 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 13:41

Ik voel me in een woord: Belabberd. Vanochtend heb ik de operatie gehad. Ik was al gewaarschuwd dat die zwaar zou zijn, maar ik had alles er voor over beter te worden. De tumor is weg! Ik ben daar ongelooflijk blij om, maar heb de puf niet om daar nu feest over te vieren. De operatie is geslaagd te noemen, maar ik heb meer bloed verloren dan de bedoeling was. Niet dodelijk natuurlijk, dan schreef ik dit niet. Ik hang nu aan een bloedinfuus. Ik wil gewoon heel lang slapen nu, wat niet gaat lukken. Volgens mij staat er verderop nog wat infusen, maar ik heb geen zin om mijn hoofd te draaien. Volgens mij ben ik nu nog verdoofd door pijnstillers. Ik ben mijn zus echt dankbaar dat ze mijn telefoon heeft meegenomen, ik moet me zo min mogelijk bewegen. Maar met een hand de telefoon vast houden en typen is niet al te vermoeiend. Iets dat ik niet mag vergeten, ik moet niet te vroeg juichen. Met kanker weet je het nooit zeker, het kan zomaar terug komen. Komend half jaar moet ik elke maand langs voor controle en komend een tot drie jaar (hangt van de andere resultaten af) om de paar maanden langs. Ik hoop zó dat ik gewoon beter ben nu. Verder wil ik heel WC bedanken dat jullie er voor me waren. Het is nu wachten op het resultaat van de volgende scan, alles kan nog veranderen.


Lucht-je-hartje - Pagina 18 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 19:13

Dat klinkt heel naar Eline, en ik hoop dat dat snel voor je verandert. Aan de andere kant: fijn! Ik duim voor je mee dat het niet terugkomt, nooit niet ;] Nog superveel succes ermee, en ik hoop maar dat je snel het ziekenhuis weer uit kan <3


Lucht-je-hartje - Pagina 18 HxSLHVT
Lucht-je-hartje - Pagina 18 A12SBeMLucht-je-hartje - Pagina 18 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 18 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 18 Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 22:01

:.:


Lucht-je-hartje - Pagina 18 F7679810Lucht-je-hartje - Pagina 18 6r6hafLucht-je-hartje - Pagina 18 Rm66qa Lucht-je-hartje - Pagina 18 K00uqLucht-je-hartje - Pagina 18 17coyhLucht-je-hartje - Pagina 18 Rm66qaLucht-je-hartje - Pagina 18 Vno93lLucht-je-hartje - Pagina 18 2i0b29yLucht-je-hartje - Pagina 18 2i0b29yLucht-je-hartje - Pagina 18 Vmwrhy
Lucht-je-hartje - Pagina 18 B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: