Lucht-je-hartje - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 15° - 28° C
Greenleaf brengt hitte met zich mee en hierdoor is de koele bergwind een fijne afwisseling. Prooi is in overvloed en het leven, hoewel ver weg van thuis, lijkt op te klaren voor vele.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Mod
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 33, 34, 35
Shifa
Member

Puddin M
24
Actief
"Daddy's little monster"

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   do 8 jun 2017 - 17:20

Shallow schreef:
Zifa schreef:
Shallow schreef:
Zifa schreef:
Shallow schreef:
Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh.

I know how you feel :')
mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld
Echt, ik hou van mijn stiefvader en van zijn kinderen. Maar soms heb ik echt het gevoel alsof het niet uitmaakt wie ik ben. Of ik nou de dochter van mijn moeder ben of niet. Ze vragen nooit om mijn mening. En die kinderen krijgen altijd alles wat ze naar vagen.
Als ze verwachten dat ik paraat sta om te babysitten mag hij het zelf uitzoeken. Want ik sta nu wel paraat voor ruzie.

Als het ruzie kost om mee te gaan op vakantie ect is het niet leuk meer
Ik heb me ook enorm Foxdung gevoeld toen me broertje wel steeds mee mocht drie weken naar Turkije en ik niet. Elke keer kwam er ruzie van en nu sla ik ook over om mee te gaan als ze het ooit zal vragen. Alle ruzies en zogenaamde 'geld te kort' want ze gaat letterlijk wel 3/4x per jaar op vakantie met me broertje, oma en vriendin. Dus welke geldprobleem? hebben het verziekt voor mij c': maak je er niet druk om, want het trekt je echt omlaag!
Denk zo over een paar kleine jaartjes mag je vast lekker alleen naar Spanje toe Wink
Alleen mijn moeder gaat naar het vliegtuig, maar die kinderen willen alleen mee om wat te halen bij schiphol zoals snoep of knuffels. Laten we zeggen dat ik inderdaad erg snel op mijn teentjes getrapt word i.v.m depressie en anxiety etc. Maar dat ik uit mijn kamer gestuurd wordt omdat ik 'een twee persoonsbed' heb en hun daar mogen slapen, ik de hele tijd moet babysitten om hun bek te snoeren én  niet eens normaal kan communiceren omdat ik het altijd eerlijk wil houden vind ik een beetje irritant worden.

Deze situatie/situaties klinken erg bekent in me oren en ik zeg je dat ik weet waar je nu mee zit. Dat ze zegmaar voorgetrokken worden is inderdaad heel vervelend en dat jij op dit moment en meerde zelfs de volwassenen moet zijn is erg vervelend. Ik heb precies het zelfde met mijn broertjes en het is echt hell ik weet het, normaal is er gewoon niet en dat gaat idd irriteren. Probeer controle te houden en vertel hoe je er over denkt misschien dat dat werkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shallow
Member

hannah
1111
Actief
And every time I ask myself
'Am I turning into someone else?'
And I just pray to God that I'm still who I am

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   do 8 jun 2017 - 17:25

Zifa schreef:
Shallow schreef:
Zifa schreef:
Shallow schreef:
Zifa schreef:
Shallow schreef:
Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh.

I know how you feel :')
mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld
Echt, ik hou van mijn stiefvader en van zijn kinderen. Maar soms heb ik echt het gevoel alsof het niet uitmaakt wie ik ben. Of ik nou de dochter van mijn moeder ben of niet. Ze vragen nooit om mijn mening. En die kinderen krijgen altijd alles wat ze naar vagen.
Als ze verwachten dat ik paraat sta om te babysitten mag hij het zelf uitzoeken. Want ik sta nu wel paraat voor ruzie.

Als het ruzie kost om mee te gaan op vakantie ect is het niet leuk meer
Ik heb me ook enorm Foxdung gevoeld toen me broertje wel steeds mee mocht drie weken naar Turkije en ik niet. Elke keer kwam er ruzie van en nu sla ik ook over om mee te gaan als ze het ooit zal vragen. Alle ruzies en zogenaamde 'geld te kort' want ze gaat letterlijk wel 3/4x per jaar op vakantie met me broertje, oma en vriendin. Dus welke geldprobleem? hebben het verziekt voor mij c': maak je er niet druk om, want het trekt je echt omlaag!
Denk zo over een paar kleine jaartjes mag je vast lekker alleen naar Spanje toe Wink
Alleen mijn moeder gaat naar het vliegtuig, maar die kinderen willen alleen mee om wat te halen bij schiphol zoals snoep of knuffels. Laten we zeggen dat ik inderdaad erg snel op mijn teentjes getrapt word i.v.m depressie en anxiety etc. Maar dat ik uit mijn kamer gestuurd wordt omdat ik 'een twee persoonsbed' heb en hun daar mogen slapen, ik de hele tijd moet babysitten om hun bek te snoeren én  niet eens normaal kan communiceren omdat ik het altijd eerlijk wil houden vind ik een beetje irritant worden.

Deze situatie/situaties klinken erg bekent in me oren en ik zeg je dat ik weet waar je nu mee zit. Dat ze zegmaar voorgetrokken worden is inderdaad heel vervelend en dat jij op dit moment en meerde zelfs de volwassenen moet zijn is erg vervelend. Ik heb precies het zelfde met mijn broertjes en het is echt hell ik weet het, normaal is er gewoon niet en dat gaat idd irriteren. Probeer controle te houden en vertel hoe je er over denkt misschien dat dat werkt
Het probleem is dat ik heel snel huil als ik boos ben, echt om geen reden. Dus hou ik het liever tot mezelf. Want dan gaan ze weer er tegen in en het wordt echt gewoon veel te veel voor mij. Ik ga gewoon mijn eigen gang maar en zorg er wel voor dat ik in hun hopeloze categorie val en zelf als een bijdehand kind ga gedragen. Hij is de vader, niet ik.

〉〉she needed a hero

〉〉so that's what she became

浅い
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Firedance
Fire princess with a double u

WazBeer
11431
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   za 10 jun 2017 - 3:34

Als ik stres word ik misselijk, vaak tot op het punt dat ik echt moet overgeven. Nu weer. Laatste moment iemand afgezegd voor Animecon waar k mee zou gaan, waardoor k er alleen heen en terug zou moeten. Dat valt dan bovenop het feit dat ik komende dinsdag weer de halve wereld over moet vliegen en dan gaat het mis. En misselijk zijn neem je niet even een pilletje tegen en dan gaat t weg, waardoor ik niet kan slapen en als ik t morgen nog red doodop ben.

Het ergste vind ik nog dat ik dit ook zie bij mijn pa, in ergere mate. Hij wordt zo nerveus als we ergens heen zouden gaan dat hij basically gwn ziek wordt en dan niet gaat. Ik haat t als hij dat doet en ik haat t dus ook dat t bij mij ook gebeurt. Ja ik ga vaak wel en het is in mindere mate en ook nie bij alles, maar het hindert wel. Ik ben erg van het logisch nadenken, maar op zulke momenten krijg ik het gewoon niet voor elkaar om het van me af te praten, waardoor k soms een halve of hele nacht ziek in bed lig zonder te kunnen slapen. Ik word er so moe van. Dan hoop je dat het minder wordt als je ouder wordt en in zekere zin is dat deels wel het geval aangezien het meer nog bij de wat extremere dingen gebeurt, maar dat neemt niet weg dat het er nog is. En dan is het straks niet eens dat ik laf ben en maar gewoon af zeg omdat, maar dat ik serieus gesloopt ben na zo'n nacht terwijl ik al een jaar uitkijk om weer naar animecon te gaan en ook sowieso spijt ga hebben als ik er niet ben. Maar dan is er aan de andere kant die kanttekening dat ik t de laatste dagen al zo druk heb gemaakt voor mezelf en dat ik nog een aantal dingen moet regelen voor ik weg ga en een beetje extra rust wel kan gebruiken. En ja ik ben al eens naar de dokter geweest hiervoor en er is verder niks mis. It just pisses me off dat ik in al die jaren nog steeds geen fatsoenlijke manier heb geleerd dit tegen te gaan of aan te pakken voor k mn halve nacht alweer verspild heb en in sommige gevallen pas kan slapen als mn maag leeg is.

Van 13/06 t/m 08/08 ben ik op stage/vakantie in de Dominicaanse Republiek!

Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Avatar made by Demonslayer, sig made by Thornface <3

Other:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Beampaw
Member

128
Actief
White lips, pale face
Breathing in snowflakes
Burnt lungs, sour taste
Light's gone, day's end
Struggling to pay rent
Long nights, strange men

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   zo 11 jun 2017 - 11:27

Korte rant:

》and it's dark in a cold December, but I've got you to keep me warm

》if you're broken I will mend you and keep you sheltered from the storm that's raging on
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

~Butter(fly)~
1744
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank: Queen
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   zo 11 jun 2017 - 18:43

kat:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

|-/annah
142
Actief
Discontent follows ambition like a shadow

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   ma 12 jun 2017 - 14:36

I'm such a burden :'D

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fisheye
Member

Marieke
4637

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   wo 14 jun 2017 - 20:03

I'm just a failure:

Ik ben een trage poster, sorry!
stuff:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Wolfdance
Member

Christy
134
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   wo 21 jun 2017 - 21:09

Zeg ik dat ik in de vakantie mee ga helpen met onze dan nieuwe pup uit te laten omdat ik dan toch redelijk vroeg moet opstaan voor werk, zegt mijn 20jarige broer van ja dat zal dat hebt gij ook niet gedaan met Orva en de katten.

Pardon? Ik ben elke week met Orva naar hondenschool gedaan, speurlessen gevolgd, speurcursus van een week... en tja de katten, ik was toen misschien 10?

Ik kan echt niet wachten tot die drugsverslaafde uit huis gaat. Valt te zien dat hij in de laagste richting zit hier in België. Wat een mongool.

If you must leave, leave as though fire burns under your feet. If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 33, 34, 35

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: